Schwarzkopfin kampaamotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Schwarzkopfin kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Tänne vois kerätä kokemuksia Bonacuresta. ;)

Mutta minä nyt ensihätään valitan:

Ostin tällä viikolla Sokoksen alepäiviltä Bonacuren tuuheuttavan suihkeen. Mulla on ollut sitä sen aikaisemman sarjan aikana. Aikaisempi suihke oli aika turha, mutta silti se teki hiukset mukavan ilmaviksi ja kevyiksi. Nyt tätä uutta oli kuitenkin menty muuttamaan ja tämä on jotain ihan hirveää! >:( Se tekee tukasta ihan liisteriä ja päänahassa suihke tuntuu koko päivän ihan liimalta. Siis jos painan sormet päänahkaan kiinni, niin ne takertuu sinne ihan kuin liimapintaan. Hiukset on tosi tahmeat ja raskaat, tuntuu likaisilta ja koppuroilta. Miten tämä voi olla tällaista, kun se on kuitenkin hoitosarjan tuote eikä muotoilutuote? ???

Kävin Sokoksella uudestaan tänään, mutta siellä ei ollut Bonacuren esittelijä paikalla. Wellan esittelijä lupasi auttaa ja sanoi mulle suoraan vain: "Voi voi, no ainakin ensi kerralla tiedät, ettet osta sitä. Kannattaisi kokeilla tätä Lifetex-suihketta." Mulla ärsytti niin paljon enkä viitsinyt sanoa, että itse asiassa mulla on sekin suihke kotona. ;D

Onko muilla kokemuksia tästä suihkeesta? Epäilyttää, että voiko minun tuote olla ollenkaan kunnollinen, kun se on oikeasti jotain ihan hirveää... Tietääkö joku muuten jotain sähköpostiosoitetta, että voisi ottaa yhteyttä Schwarzkopfin suuntaan?
Holly Tyler

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Holly Tyler »

Mulla on kans se vanhan sarjan suihke, enkä tykkää. Ei tuuheuta ei sitten yhtään. Tekee tosiaan aika liimaisiksi hiukset..
BC:N latvasuoja on hyvä, mun kestosuosikki  :)
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Nota Bonacureja tuli joskus aiemmin käytettyä, enkä oikein tykänny niistä mistään. Hoitoaineet ei hoitanu juuri ollenkaan, teho perustui melko pitkälle niihin valtaviin silikonimääriin. Shampoot nyt oli ihan peruskamaa, ei huonoja mutta ei mitään parhaitakaan. Syväpuhdistava mulla on edelleen käytössä, ja ihan hyvin se asiansa ajaa.
Noita hoitosuihkeitakin oon kokeillu, mutta en hirveesti tykänny. Noista vanhemmista en muista, mutta siskolla ollessani kokeilin jotain uudistettua versiota jostain jätettävästä hoitoaineesta. Siinä oli kyllä sellainen haju, että huh huh. JOillekin marjoille se haisi, mutta oli mun nenään aivan liian voimakas  :-X
Latvasuoja on ainoa tuote mihin oon täysin tyytyväinen ollu..
Ja tosiaan, sitä hopeashampoota olis kiva kokeilla, kun monet on sitä täällä kehuneet..
Mariatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4077
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 17:54

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Mariatar »

Minulla on Bonacuren sinertävässä purkissa oleva syväpuhdistava shampoo. Ihan ok tuote se on, tosin en varmaan osta uudelleen.

Ostoslistalla on Bonacuren latvasuoja.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Holly Tyler kirjoitti: Mulla on kans se vanhan sarjan suihke, enkä tykkää. Ei tuuheuta ei sitten yhtään. Tekee tosiaan aika liimaisiksi hiukset..
Tarkoitin siis, että se uusi tekee liimaletin (valkoinen pullo). Vanha sininen pullo taas oli aika kuivattavaa, mutta silti oli parempi käytössä. Vanhasta tykkäsin enemmän kuin uudesta.

Se Wellan esittelijä väitti, että tähän uudistuneeseen suihkeeseen on lisätty voimakas muotoiluominaisuus. Kumma, kun ei siinä pullossa mitään lue! ::)
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Mulla on kokemuksia ainoastaan värisarjasta. Uudistuneiden BC:n tuoksu ei kyllä ole yhtä kiva kuin entinen..
        Mulla on ollut käytössä sekä vanhan että uuden sarjan värinsuojashampoota, ihan peruskamaa. Toi uus ehkä vaahtoaa vähän paremmin, mutta sekin ero on tosi pieni.
      Vanhassa sarjassa oli myös sellanen värinsuojavaahto, se oli oikein hyvää. Tykkäsin! INCeistä en tiiä mitään mutta varmaan aika silikonisia noi hoidot ovat. Jos tätä olis viel niin ostaisin kyllä lisää, tän ostin ex tempore alesta kun myivät pois tota vanhaa versiota halvalla.
    Värinsuojahoitoaine on yks lemppareista. Parhaan tuloksen saa kun sitä ei käytä joka pesulla, vaan esim. joka kolmannella ja antaa tosiaan olla sen 10min päässä. En saa millään tuotteella niin sileitä ja kiiltäviä hiuksia, mutta silikoniahan tuossa onkin.. Mutta tosiaan siitä olen tykännyt. En oo koklannut onks se uudistunut, vanhaa versiota on onneks viel 3 putelia varastossa ;D Hamstrasin alesta vähän...
        Se uudistunut värinsuojasuihke on ihan ookoo, en oo muita suihkeita kokeillutkaan etten osaa vertailla. Selvittää kyllä hyvin.
      Latvasuoja on ehkä ylimainostettu, ei se kyllä mulla oikein kauheasti ehkäise kaksihaaraisia. Käytin 2 1:n hinnalla-Cityshopparitarjouksen noihin mutta kun ne loppuu en taida ostaa lisää kun se nykyinen hajukin on niin kamala.
      Uudistuneet putelit on kyllä hyviä, ainakin siinä shampoossa! En jaksa sellasia pyöriteltäviä avaussysteemejä mutta tossa ei ole pelkoa että vuotaisikaan. Normihintaa en Bonacureista maksaisi mutta iha toimivia perustuotteita ne mun mielestä on.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Chronos »

Mulla on  BC:n repairia ne vanhat siniset pullot.
Lähes käyttämätön pikahoitis koska olis sama kun mitään ei olis päähänsä laittanutkaan.
Tuuheuttavan shampoon annoin ystävälleni koska päänahka alkoi kutista vaikkei siinä muistaakseni silikonia ollut.
Taisi kuivattaa tjtn.
Latvasuoja toimii ihan hyvin ja repairin korjaava syvähoito on ihana vaikka siinä on suht runsaasti silikonia.
Tykkään tuoksusta ja tunteesta minkä se jättää hiuksiin.
Syväpuhdistavaa käytän ennen hiusten värjäystä ja ihan hyvin on toiminut.
Viimeksi muokannut Chronos, 23 Helmi 2006, 21:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja calypso »

- Korjaava (?) suihke, niitä sinisiä pulloja vanhempi: Ihan ok, selvitti hyvin. En jaksanut käyttää loppuun vaan annoin siskolle. Tämä oli se pullo missä oli etiketissä niitä + ja - merkkejä mikä muka tunnisti vaurioituneet kohdat&nbsp; :D :D
&nbsp; (olikohan tämän nimi sittenkin täsmähoitosuihke..?)

Sininen sarja:
- Kosteuttava shampoo (matkakoko): Tästä tykkäsin, pesi hyvin mutta ei narskuvan puhtaaksi. Korkki hajosi reissussa, siitä miinusta. Seassa oli ihmeellisiä kosteuttavia pieniä vihreitä kapseleita jotka hajosivat hierottaessa&nbsp; :D
- Värinsuojashampoo: En tykännyt, ei pessyt kunnolla vaikka joutui annostelemaan reilulla kädellä,. Jätti hiuksiin ihmeellisen lismaisen tunnun. Annoin eteenpäin. Näitä minulla oli kaksi&nbsp; :(
- Värinsuojahoito: En muista tästä mitään erityistä, kai se asiansa ajoi.
- Värinsuojavaahto: Tämä oli kiva tuote, ostaisin jos sitä vielä olisi. Tosi riittoisa pullo.
- Latvasuoja: Ihan ok tuote. Annostelun kanssa sai olla tarkkana ettei tee latvoja koviksi. Haju oli tunkkainen eikä aine meinannut lähteä saippuallakaan käsistä.
- Kosteuttava suihke (matkakoko): Tämä on ehkä paras kokeilemani suihke! Selvitti kuin unelma mutta liukasti myös lattian hengenvaaralliseksi&nbsp; ;D Todella riittoisa, tuntui ettei lopu millään.

Uusi sarja:
- Moisture Kick shampoo: Ihan kiva shampoo. Vaahtoaa hyvin. Raikas tuoksu.
- Color Save shampoo: Tykkään, tällä hetkellä yksi lemppareista. Saman kaltainen tuoksu kuin ylemmässä.&nbsp; :-* (sisältää UV-suojan)
- Color Save hoitoaine: Silottaa hyvin, muuten antaisin täydet pisteet mutta miinusta kamalasta tuoksusta joka tuo mieleen YR:n ihokarvojen poistovoiteen. Eli tuoksu jotenkin kaktusmainen ja pistävä. (sisältää UV-suojan)
Plussaa näille uusille pulloille hyvästä korkista, sinisessä sarjassa korkit olivat hankalat eikä niitä uskaltanut ottaa matkalle mukaan.
- Latvasuoja: Paljon parempi koostumus kuin vanhassa. Levittyy hyvin ja on juoksevampaa. Tuoksu on raikas mutta melko voimakas, ei kuitenkaan häiritsevästi.

Yksi juttu mikä on aika yleistä, mutta ärsyttävää. Hoitoainepullot ovat pienempiä kuin shampoopullot! (shampoo 250ml ja hoitoaine 200ml) Miksi ihmeessä?! Jos ne on niin hankala tehdä saman kokoisiksi niin olisivat edes toisinpäin, että hoitoainepullo isompi.
Minulla (ja varmaan monella muullakin) menee hoitoainetta paljon enemmän kuin shampoota. Vai onkohan tässä ideana että pitää ostaa 2 hoitoainetta yhtä shampoota kohden&nbsp; ::)

Onko kenelläkään kokemuksia siitä uudesta Moisture Kick suihkeesta? Vetääkö vertoja vanhalle versiolle?
Viimeksi muokannut calypso, 25 Helmi 2006, 15:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
rolla

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja rolla »

Minulla latvahoito uutta sarjaa ja vanhan sarjan sp. Sp on ihan hyvää tavaraa ollut harvoin kun sitä käytän ja tuo latvahoito .. no en tiedä mitä se tekee.. ei ainakaan näy vaikutuksia; ehkä sitten kuukausien päästä&nbsp; ;D
Holly Tyler

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Holly Tyler »

Tuikkuli kirjoitti:
Holly Tyler kirjoitti: Mulla on kans se vanhan sarjan suihke, enkä tykkää. Ei tuuheuta ei sitten yhtään. Tekee tosiaan aika liimaisiksi hiukset..
Tarkoitin siis, että se uusi tekee liimaletin (valkoinen pullo). Vanha sininen pullo taas oli aika kuivattavaa, mutta silti oli parempi käytössä. Vanhasta tykkäsin enemmän kuin uudesta.

Se Wellan esittelijä väitti, että tähän uudistuneeseen suihkeeseen on lisätty voimakas muotoiluominaisuus. Kumma, kun ei siinä pullossa mitään lue! ::)
Mulla taas se vanha tekee sellaisen kumman rasvaisen ja lättänän tukan :) Uutta en oo ees kokeillu, enkä kokeile. Matrixin Amplify tuuheuttava neste on mun suosikki noissa asioissa.
Zessa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 681
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:51

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Zessa »

Mun mielestä BC:n syväpuhdistava shampoo on ihan ok..Tosin käytän sitä tosi harvoin - ehkä kerran pari puolessa vuodessa ja silloin se toimii ainakin.
Ihmisellä on yksi suu puhuakseen, mutta kaksi korvaa kuunnellakseen Kuva
silkkitukka

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja silkkitukka »

Kuuluuko vanhakunnon Bonawell tehohoitoaine tähän sarjaan... No, joka tapauksessa se on yksi parhaista kosteuttavista "haudehoidoista" mitä on. Vaikka käyttäminen on vähän työläämpää (pitää sekoittaa ensin veteen jne.) niin pitkällä vaikutusajalla ja esim. saunan lämmöllä tehostettuna tällä saa oikein hyviä tuloksia aikaan&nbsp; :)

Muita Bonacureja en ole vuosiin kokeillut...
Lilly Missy

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

Mulla on jokin ikivanha bonacuren täsmähoitosuihke. Korjaa ja kosteuttaa, on kyllä paras tähän mennessä kokeilemani, harmi vain ettei ole saanut enää vuosiin. Pieni liru vielä pullon pohjalla, säästeliäästi yritän, josko jatkaisi vedellä...

Uutta sarjaa löytyy
kosteuttava shampoo kerran olen vasta testannut, ei tehnyt kyllä yksi kerta suurta vaikutusta... katsotaan kun saan vanhoja vähän pois
siloittava pikahoitis kerran tätäkin testasin yhdessä ylemmän shampoon kanssa, ja edelleen ei suurta vaikutusta, sama pörröpää
kosteuttava tehohoito pari kertaa koikeillut, kai se jotain tekee, on ainakin vähän pehmeämpi tukka, huomenna testaan saunan jälkilöylyissä.
kosteuttava suihke eilen testasin kosteuttavan tehohoidon jälkeen. Täsmähoitosuihkeesta ja tästä ei voisi kyllä edes puhua samana päivänä. Korputtikin ehkä vähän, latvat vetää takkuun kokoajan. Vo5:se MM:kin vaikuttaa paremmalta.
Bambi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 659
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:29

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Bambi »

Mulla on kokemuksia myös Bonacuren syväpuhdistavasta shampoosta se on ihan ok tuote, mutta muita syväputsareita en edes ole kokeillut ja käytän sitä niin harvoinkin.

Bonacuren latvasuoja on myös mulle ok tuote. Tarvitsee laittaa vain n. herneen verran joten kestää pitkään. Ostan lisää, kun edellinen loppuu.
zorro

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja zorro »

Moisture kick shampoo: Ehkä paras kokeilemani shampoo. Kosteuttaa hyvin, mutta ei jätä hiuksia rasvaisiksi.
Moisture kick suihkutettava hoitoaine: Ihan turha aine ja tekee lattian todella liukkaaksi...&nbsp; :P
Hoitoaine värjätyille hiuksille: Tekee hiuksista lähmäiset pahempaa kuin sunsilk...&nbsp; :-X
Vastaa Viestiin