Schwarzkopfin kampaamotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Paka-08

Vs: Schwarzkopfin kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja Paka-08 »

^ Samoja kokemuksia mulla. Musta BlondMe on ihan onneton sarja. Aika hölmöä, että sitä hehkutetaan nimenomaan vaaleiden hiusten pelastajaksi, mutta kun hoitotehot eivät ole kummoiset. Se suihke on kauhea ja en tykkää sarjan tuoksusta. Muutamat asiakkaatkin ovat nyrpistelleet nenäänsä. On vissiin lähdössä pois koko sarja meidän koulusta, tai en ole nähnyt niitä pulloja enää siellä.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Schwarzkopfin kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Bonacure moisture kick suihketta olen pian pullollisen käyttänyt ja päällimäisenä tuosta nyt on jäänyt mieleen oikeastaan vain se, että on ihan mainio hiusten selvittäjänä. Kaipaan kuitenkin jätettäviltä hiustuotteilta jotain muutakin, joten seuraava hankinta taitaa olla joku eri tuote. Saman merkin color save suihketta harkitsin jossain vaiheessa ostavani, mutta se lienee hyvin samanlaista tämän moisture kickin kanssa joten ehkäpä en laitakaan seuraavaksi rahojani siihen... (?)
hilpsu
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 415
Liittynyt: 04 Elo 2010, 14:18

Vs: Schwarzkopfin kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja hilpsu »

^ Mulla on ollut sekä Moisture Kick että Color save -suihke. Mä en huomaa niissä kyllä oikein yhtään mitään eroa. Jos ois kunnolla pinnistelee niin Color Save tuo ehkä ihan vähän enemmän kiiltoa. Nuo ovat kyllä ehdottomasti parhaat kokeilemani selvityssuihkeet, sillä pahimmatkin pörröt avautuvat helposti. Vaikka muuten ei kovin kummoinen tuote olekaan, tulen kyllä ostamaan näitä jatkossakin tuon selvitysominaisuuden takia. Hoitotehojahan noissa ei vaan taida olla yhtään :(?
Rosilda
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 285
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 23:33

Vs: Schwarzkopfin kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja Rosilda »

Minäkin olen käyttänyt nyt melkein yhden pullollisen Moisture Kick -suihketta, ja olen kyllä ihan tyytyväinen kun se nyt kohtapuolin loppuu kokonaan. Aluksi pidin siitä paljonkin, se tuntui tuovan kiiltoa ja hiukseni tuntuivat tykkäävän muutenkin. Sitäpaitsi mielestäni noissa Moisture kick -tuotteissa on kaikissa kiva tuoksu. Mutta pidemmän päälle se ei kyllä tehnyt ollenkaan hyvää tukalleni, tuntui jotenkin siltä kuin hiukset olisivat jossain vaiheessa "kyllästyneet" siihen eikä siitä oikein ole viime aikoina ollut muuhun hyötyä kuin juuri takkujen selvittelyyn ja sellaiseen aamulla tapahtuvaan pikaiseen kohennukseen ettei lähde ovesta ulos ihan räjähtäneenä. Mutta siis vaikkapa XZ:n muumisuihke toimii mielestäni yhtä hyvin tai paremmin tuohon tarkoitukseen ja on ainakin halvempaa! Jotenkin se vaan kuivatti pidemmällä aikavälillä hiuksiani.

Moisture Kick -tehohoitoakin olen joskus aikoinaan kokeillut, se oli varmaan ensimmäisiä tehohoitoja joita ylipäänsä hankin. :) Tuoksu siinäkin oli hyvä mutta muuten koko tuote oli kyllä yhtä tyhjän kanssa.
imaria
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 325
Liittynyt: 18 Kesä 2008, 23:25

Vs: Schwarzkopfin kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja imaria »

Omistin myös Color save-suihkeen, mutta laitoin kiertoon, kun pullollinen oli puolessatoista vuodessa kulunut vain puoleenväliin. Suihkutin sitä joskus taltuttaakseni suurimmat takut ja pörröt, mutta Herbina toimi selvittelyssä jopa paremmin, XZ myös, eivätkä ne lähmänneet toisin kuin tämä.

BlondMe-kiiltosuihketta laitan silloin tällöin viikonloppuiltaisin. Hoitavanakin sitä mainostetaan, mutten itse ainakaan usko denaturoidun alkoholin hoitavaan voimaan...  ::) Kiiltoisuihkeena pelittää kuitekin ihan kivasti, vaikkakaan ei pärjää Tigin, Osiksen tai Klippoteketin kiiltosuihkeille. Antaa sellaista kevyttä kiiltoa :)
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Schwarzkopfin kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

Ovatko Moisture Kick ja Color Save -suihkeet ihan tai melkein samaa tavaraa kuin ennen pakkausuudistuksia?

Kaipaan jotain tosi silikonista jätettävää suojaksi ja sileyttämään ja tykkäsin niistä vanhoista.
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Schwarzkopfin kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

^Mulla ainakin Moisture Kick:istä tuli samanlainen vaikutus kuin ennen  :) Uusi tuoksui vaan paremmalle kuin vanha.

Ostin Sokokselta Bonacuren Sun Protect-latvasuojan. En haistellut sitä kaupassa, kun ajattelin sen tuoksuvan samalla karmeudelle kuin muutkin BC:t. Kotona avattua ja testattuani tämähän tuoksuu hyvälle  0_0 Täytynee käydä haistelemassa muitakin tämän sarjan tuotteita... Jos vaikka ihan vaan tuoksun takia ostaisi testiin  O:)
Sagu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 26 Elo 2009, 12:40

Vs: Schwarzkopfin kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja Sagu »

Onko kukaan täällä käyttänyt Repair Rescue -jätettävää, ja osaisiko mahdollisesti verrata sitä Moisture Kickiin? Tykkään Moisture Kickistä ja sitä on menossa jo toinen pullollinen, mutta välillä tuntuu ettei siinä ole ihan tarpeeksi vääntöä.
Varjotar

Vs: Schwarzkopfin kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Moisture Kickiä käyttelin joskus, silloin kun se olli silikonitonta. Silikonien lisäämisen jälkeen sitten olikin pakko lopettaa, kun ei soveltunut enää omaan päähän.
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Schwarzkopfin kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja Luscious »

Sain lahjaksi siskolta seah beauty sleep tehohoidon. Tokana tuotteessa alkohol denat, mut kyllä mä ton silti tukkaan laitan. Ei se varmaan riitä kun yhteen käsittelyyn, se on sellainen 30ml purkki. Glossyssä oltiin arvosteltu hyvin. Kiva idis kyllä, laittaa joku nopeasti kuivuva hoito joka vaikuttaa sitten yön yli. Öljyt kun tekee kaiken niin sotkuiseksi.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
goldie_locks

Vs: Schwarzkopfin kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja goldie_locks »

Mulla oli joskus käytössä kosteuttava sahampoo ja siuhkittava hoitis. Olin niihin tyytyväinen, koska talvisaikaan päänahkani oli kuiva ja kutiseva ja tuote auttoi siihen.  Tänään sitten kokeilin ekan kerran Moisture kick-hoitovaahtoa. Tuoteselosteessa mainittu hyaluronihapon johdannainen sekä amino cell rebuild teknologia lupaavat hyvää.  Tiettyä lähmäisyyttä minäkin huomaan tukassani. En kuitenkaan malttanut olla sekoittamatta joukkoon hieman XZ-öljyäni, joten silleen ihan pehmeä tämä kuontalo nyt on.
Puf
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 481
Liittynyt: 05 Tammi 2011, 17:32

Vs: Schwarzkopfin kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja Puf »

Onko kukaan koittanu BC Oil Miracle-sarjan uusia tuotteita :)? Näytti tulleen hoitoöljyjen lisäksi shampoo, hoitoaine ja tehohoito. Noi purkit on mun silmään tosi houkuttelevan näköisiä ja öljysisältö kiinnostaa mikäli se ei ole pelkkää silikonia. En löytänyt uusien tuotteiden inciä netistä, onko silikonia? Ja miltä käyttökokemukset on tuntunu?
Elluli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1584
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 15:36

Vs: Schwarzkopfin kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja Elluli »

Puf kirjoitti: Onko kukaan koittanu BC Oil Miracle-sarjan uusia tuotteita :)? Näytti tulleen hoitoöljyjen lisäksi shampoo, hoitoaine ja tehohoito. Noi purkit on mun silmään tosi houkuttelevan näköisiä ja öljysisältö kiinnostaa mikäli se ei ole pelkkää silikonia. En löytänyt uusien tuotteiden inciä netistä, onko silikonia? Ja miltä käyttökokemukset on tuntunu?
En ole (vielä) käyttänyt mutta ostin Oil miracle-öljysuihkeen, joka kylläkin sisältää sekä silikoneja että alkoholia mutta myös hyviä öljyjä runsaasti. Tehohoidon purkissa ostin myös, mutta lisään käyttökokemuksia sitten myöhemmin. Tehohoito on ainakin ihanan tuoksuinen, ja koostumus kullankimaltava voidemainen.  :)
Hiusten kasvattelua ja parasta mahdollista hoitoa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Pidennyshiukset kiinnostaa myös
rosmarin
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 167
Liittynyt: 16 Syys 2008, 16:12

Vs: Schwarzkopfin kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja rosmarin »

goldie_locks kirjoitti: Tänään sitten kokeilin ekan kerran Moisture kick-hoitovaahtoa. Tuoteselosteessa mainittu hyaluronihapon johdannainen sekä amino cell rebuild teknologia lupaavat hyvää.  Tiettyä lähmäisyyttä minäkin huomaan tukassani. En kuitenkaan malttanut olla sekoittamatta joukkoon hieman XZ-öljyäni, joten silleen ihan pehmeä tämä kuontalo nyt on.
Moisture kick shampoo ja suihkutettava hoitis ovat jo vuosia olleet mun luottotuotteita, ja lisäsin repertuaariin vähän aikaa sitten myös hoitovaahdon. Koostumus on jännän "tymäkkää" ja aine sekä näyttää että tuoksuu aivan sheivausgeeliltä :D

Hiuksista tulee kuitenkin ihanan pehmeät, kosteutetut ja sileät mikä lupaa hyvää myös talvikäyttöä ajatellen (poistaa sähköisyyttä). En ole huomannut testijakson aikana mitään lähmäisyyteen viittaavaa, mutta mulla onkin superkuivat hiukset eli yksikään kokeilemani hoitis ei ole ollut ns. liian hoitava tälle pehkolle.

Summa summarum: tulen ostamaan tätä jatkossakin eli vaahto jää vakituiseen käyttöön shampoon ja suihkeen rinnalle.

icemint

Vs: Schwarzkopfin kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja icemint »

Itsellä käytössä Color Freeze sulfaatiton shampoo,joka takuttaa hentoa tukkaani välillä paljonkin. Hoitikseni käytän Moisture Kick suihketta. Tulee pehmeet ja kiiltävät hiukset! =)
Olen kuitenkin ajatellut vaihtaa shampoon joko Smooth & Shine tai sitten tuohon moisture kick:n. Onko näissä huomattaaa värin kuluttavaa ainesta?? :D
Vastaa Viestiin