Schwarzkopfin kampaamotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Marylee
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 327
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 13:26

Vs: SEAH shampoot ja hoitsikat

Viesti Kirjoittaja Marylee »

Hei. Eräs kampaaja kertoi viime viikolla, kun yritin etsiskellä jossain lehdessä mainittua Seahin yöhoitoa, että sarja uusiutuu nyt huhtikuun aikana. Joitakin tuotteita on kuulemma lopetettu ja tuoksuja on miedonnettu.

Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: SEAH shampoot ja hoitsikat

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Ilmeisesti pakkausten ulkonäkö muuttuu myös.

Minulla on yksi tuttu joka työskentelee Schwarzkopfilla ja kuljettaa kyseisiä tuotteita kampaamoihin yms.
Toi minulle ison läjän tuota SEAHia kun sanoi, että se uudistuu.

Oli vain sitä mieltä, että turhempaa sarjaa ei varmaan ole... SEAH tehtiin kuulemma kilpailemaan mm. LOrealin Kerastasea vastaan.. Mutta menekki ei ollutkaan niin hyvä.

Minusta pelkkä pakkauksen ja hajujen miedontaminen ei kyllä tuossa tuotteessa riitä..
Kyllä jonkinlainen muutos koostumukseenkin pitäisi tehdä..
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Tilasin tänään bonacuren ikääntyville hiuksille tarkoitetun naamion ja shampoon harveneville hiuksille..
Eivät tule minulle mutta miehelleni kyllä..

Hän ei varsinaisesti ole kaljuuntumassa, mitään kaljuja kohtia ei näy, mutta häneltä vain lähtee hiuksia uskomattoman paljon.. Näin on ollut aina, siitä asti kun aloimme seurustella 5vuotta sitten..?

Luuletteko että nuo auttaisivat? Millaisia tuotteita muuten ovat?
Herya
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1051
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:21

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Herya »

Onko joku jo bongaillut Bonacure Color Save sulfate free shampoot vaaleille ja värjätyille hiuksille? Onko kirjottaa inciä?
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Mena »

Color save sulfaatiton shampoo värjätyille hiuksille on osoittautunut ihan kiitettävän hyväksi. Ei lähde niin paljoa suoraväriä kuin esim Matthew Jamesin värjättyjen hiusten shampoon kanssa. Eli vaahto jää vähemmän punaiseksi. ;)
Tuoksu on perus-bonacuremainen josta tykkään kauheasti. En tiedä mikä siinä on mutta tykkään. Ei jätä kauhean selväksi ainakaan mulla, joutuu aika tyveen asti laittamaan hoitista kun tuppaa takuttamaan vähän huuhtelun aikana. Mutta tykkään tuosta silti.

Onko kukaan kokeillut Color Save jätettävää latvasuojaa?
Kuva
Tuon näköinen, rupesin kiinnostamaan poikkeaako kovastikin siitä Sealed Ends -latvasuojasta..? HS:n nettikaupassa ainakin nyt tarjouksessa 7e, mutta en ole tekemässä tilausta kun juuri muutama viikko sitten tuli tilattua kaikkea muuta.
Dinky-di
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 937
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 16:51

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Dinky-di »

Mun mielestä Moisture Kick -suihkittava haisee niin pahalle, etten pysty käyttämään sitä. En kyllä ole huomannut mitään kosteuttavaa vaikutustakaan ja tuntuu, ettei se tee hiuksille yhtään mitään. Tavallaan ihan hyvä juttu, koska jos kyseessä olisi oikeasti toimiva huipputuote, joutuisin totuttautumaan siihen kamalaan hajuun ;D
1b M ii
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

^ Minäkään en joskus sitä aluksi viittiny käyttää kun haisi mun mielestä niin pahalta, mutta siihen hajuun kyllä tottuu. ;D
Tosin, eipä se minunkaan hiuksille oikeen mitään edes tehny.
3b F ii
irvikissa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 961
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:51

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja irvikissa »

^^^Mulla on käytössä tuo uusi latvasuoja, ostin reilu kuukausi sitten. On käytännössä ihan samaa kamaa kuin se vanha latvasuoja, incissä ei paljoa eroa ole. Uudessa versiossa hajuste on korkeammalla ja jotkut ainesosat vähän eri järjestyksessä, mutta tuntuu aika lailla samanlaiselta käytössä kuin vanhakin. Tuoksu on tuossa uudessa vähän parempi eikä niin voimakas. Tuo uusi tuntuu myös vielä siloittavammalta kuin vanha, eikä lähmää tukkaa ollenkaan, vaikka laittaisi reippaamminkin.

Itse asiassa rupesin tuossa miettimään, että onkos tuo sealed ends -latvasuoja lopetettu ja tuo värisuojaversio tullut tilalle vai onko nuo rinnakkaisia? Jotenkin automaattisesti oletin, että se vanha versio on lopetettu, mutta enpä ole varma.
Heleena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 889
Liittynyt: 15 Heinä 2007, 22:28

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Heleena »

Dinky-di kirjoitti: Mun mielestä Moisture Kick -suihkittava haisee niin pahalle, etten pysty käyttämään sitä. En kyllä ole huomannut mitään kosteuttavaa vaikutustakaan ja tuntuu, ettei se tee hiuksille yhtään mitään. Tavallaan ihan hyvä juttu, koska jos kyseessä olisi oikeasti toimiva huipputuote, joutuisin totuttautumaan siihen kamalaan hajuun ;D
Mun mielestä taas tossa tuoksussa ei ole mitään pahaa. On sitä tullut pahempiakin tuoksuja elämän aikana haisteltua... ;D Mutta tehoista olen kanssasi samaa mieltä: olen nyt käyttänyt tuota suihketta puoli pulloa, eikä sillä ole ollut mitään positiivista vaikutusta hiusten kuntoon. Päin vastoin: tuntuu, että se tekee mun hiuksista jotenkin erityisen pörheät ja kuivat. Eli ei kyllä jää vakikäyttöön.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!
petomaani

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Moisture kickin haju on ihan jees, ei ole mun(kaan) nokkaan mitenkään yök. Tehokkuus on tosiaan muuttunut siitä, mitä se on joskus ollut? Miten voi ollakaan? Tekee tukan ainoostaan jotenkin koppuraiseksi. Nykyinen pullo on kohta lopussa, ja aina kun suihkin sitä tukkaani, tukka on pakko harjata, muuten se koppuruus varmaan näkyis muille..  ::)
Kikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2669
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:10

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Kikka »

petomaani kirjoitti: Moisture kickin haju on ihan jees, ei ole mun(kaan) nokkaan mitenkään yök. Tehokkuus on tosiaan muuttunut siitä, mitä se on joskus ollut? Miten voi ollakaan? Tekee tukan ainoostaan jotenkin koppuraiseksi. Nykyinen pullo on kohta lopussa, ja aina kun suihkin sitä tukkaani, tukka on pakko harjata, muuten se koppuruus varmaan näkyis muille..  ::)
Musta Moisture Kicksin tuoksu on myös ihan ok, voisin melkein jopa sanoa tykkääväni siitä. Kohtuullisen voimakas, mutta ei jätä hiuksia pahan hajuiseksi. Tehokkuudesta en tiedä, kyllä se selvittävänä toimii mun hiuksissa ihan hyvin, silikoniensa ansiosta tekee melkoisen liukkaaksi hiukset. Mä kyllä suihkin tätä tosi paljon, verrattuna esim. Lanzan suihkeeseen. Huomaa kyllä sinänsä eron, mikä on laadukasta ja mikä sitten vähemmän laadukasta.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli
petomaani

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja petomaani »

^mieki suihkin tota hiuksiini pitkin päivää aika lailla, vaikka se heti ekan suihkuttelun jälkeenkin tekee tukan koppuraisen tuntuseksi. Selvittää kyllä tukkaa hyvin, ei voi kiistää.
Cadsuane
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 89
Liittynyt: 13 Touko 2008, 13:45

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Cadsuane »

Ostin tässä viimeisimmän parturi käynnin jälkeen väriä suojaavan pikahoidon ja olen varmasti menemässä ostamaan uuden putelin kunhan tuo ensin loppuu.
Tuon hoitoaineen kanssa hiuksista tulee ihanan pehmeät ja helposti selvitettävät OIKEASTI, eikä se jää vaan purkin kyljen lupaukseksi, niin kuin monissa marketti tuotteissa. ;D
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja kuku »

Kellään kokemuksia tästä BC - shampoosta:

- sulfate free
- color save
- moringa oleifrea

Eli sulfaatiton värinsuojashampoo. Onko toi sulfaatti
sitten hiuksille hyvä vai huono asia? Hiukset ovat
olkapäille asti ulottuvat, melko karheat ja paksut.
2a F ii – Iho: kuiva
Magia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4169
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 18:05

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Magia »

^ Sulfaatti voi olla periaatteessa hyvä tai huono asia. Sulfaatit ovat siis peseviä ja vaahtoavia ainesosia. Liian pesevät sulfaatit, kuten Ammonium laureth sulfate, saattavat kuivattaa hiuksia. Muita sulfaatittomia shampoita ovat esim. MOPin Hydrating ja Clean. Haullahan kannattaa kokeilla myös, jos joku hiustermi on epäselvä. ;)
Vastaa Viestiin