Schwarzkopfin kampaamotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

^ Mielipideasia tämäkin - mun mielestä jätettävässä on hyväkin olla silikonia, sillä se suojaa ulkoisilta rasituksilta. Kunhan hoitotuotteet on kunnossa ja auttaa oikeastikin, en nää mitään syytä jättää silaripitoista jätettävää pois. :)
tiikeri
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 180
Liittynyt: 07 Syys 2007, 14:54

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja tiikeri »

Minä olen ihan tykästynyt Moisture kick shampooseen. Tuntuu pesevän jotenkin niin hellästi, vaahtoaa hyvin eikä takuta tukkaa.  :)
Olkamittainen hennattu paksu, kuivahko ja taipuisa tukka. Kasvatus käynnissä.
Ulrika
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 997
Liittynyt: 06 Marras 2007, 16:54

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Ulrika »

Mä kans pidän tuosta Moisture Kick shampoosta sekä siitä suihkittavasta jätettävästä. Siinä ne silikonit on just paikallaan mun mielestä, koska käytin sitä juurikin siinä tarkoituksessa, että se suojaa hiusta. Nyt tuo on loppu, mutta tekisi mieli ostaa sitä taas. Shampoota mulla on vielä melkein koko purkki.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Mena »

Tulipa eilen testattua Moisture Kick -suihkittava. Ihan jees, ei tarvinnut mitään voidemaista lisäksi. Hyvinkin silikoninen olo jäi. Siitä en sitten kertakäytöllä osaa sanoa että kosteuttaako tuo mitään.
Emily D.
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 678
Liittynyt: 30 Tammi 2008, 16:38

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Emily D. »

Onko kukaan kokeillut Bonacuren Styling Treat Refreshing Spray -suihketta? Uusimmassa Cosmossa (juuh, luen laatukirjallisuutta) kauneuspalstalla oli kysymys tukan rasvoittumisesta ja tämän BC:n tuotteen luvattiin imevän hiuksista ylimääräistä rasvaa. Toimiiko?
I had actively participated in every moment of the creation of this life. So why didn't I see myself in any of it?
The only thing more impossible than staying was leaving.
I didn't wanna hurt anybody. I wanted to slip quietly out the back door and not stop running until I reached Greenland.
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Ice »

Perushuttua, alkoholia ja hajustetta maitohapolla. Jos haluan kuivapestä, teen sen perunajauholla enkä tällä tuotteella joka kaikesta huolimatta littaa ja litistää jos sitä käyttää riittävästi. Normaalina muotoilevana hoitosuihkeena toimii, Cosmon asiantuntijat vaan taitaavat taas elää eri galaksissa.

Alkoholihan siis liuottaa rasvaa joo, mitään se ei kuitenkaan ime.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
petomaani

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Taas hoksasin tässä, etten pysty elämään ilman BC:n moisture kick-suihketta. Pitää käydä hamstraamassa kampaajalta kaks putelia ettei heti lopu! Toista samanmoista kosteussuihketta en ole vielä löytänyt. Tää toimii.  :)
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

^ On muuten ihan paras takkujen selvityksessä! Ties kuinka monta pulloa itselläkin tuota mennyt.
Melisande

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Melisande »

Olen kyllä tykännyt kokeilemistani Bonacuren tuotteista, joita ovat Repair Rescue shampoo + hoitoaine, Smooth Control shampoo ja latvasuoja. Viime aikoina käytössä on ollut tuo Smooth Control ja jättää pesussa hiuksiin aikalailla samanlaisen tunnun kuin MOPin Hydrating. Yhtä kosteuttava ei ole, mutta selvittää hiukset hyvin ja pesuteho omalle päälle aivan riittävä. Käsittääkseni on myös silikoniton.
Tiitunen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 342
Liittynyt: 02 Touko 2007, 01:08

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Tiitunen »

Mulla on ollut Bonacurelta käytössä latvasuoja sekä auringonsuojasuihke. Latvasuojaa olen ostanut muistaakseni kolme tuubia kampaajan suosituksesta. Kyllä se varmaan latvoja suojasi, koska olen saanut tukkaan pituutta, vaikkei minulla ollut ennen oikeasti hyvistä tuotteista paljon käsitystä. Nyt olen alkanut miettiä koko latvasuojan tarpeellisuutta omalla kohdallani, kun olen löytänyt oikeasti hyviä HOITOaineita. Varmuuden varaksi kuitenkin aina käytän latvasuojaa, ja voisihan sitä vaikka Bonacureakin taas ostaa, kunhan nykyinen Gliss loppuu. Ainakin Bonacure silottaa ja siistii mukavasti huonoja latvoja, kun tasauksesta on vierähtänyt aikaa.

Aurinkosuihkeesta en oikein tykkää, en tiedä, miten se suojaa auringolta, mutta hoitotehoja pitäisin mitättöminä. Hoitavia aineita on todella vähän. Silikonisuudestaan huolimatta suihke ei oikein edes selvitä, vaan pikemminkin tahmaa.Moisture kick -suihkeessa on ilmeisesti parempi hoitoteho?
2a F ii, hiusten pituus noin puoleen selkään, tavoitemitta vyötäröllä, hapetevärjäyslakossa kesästä 2009
Oranssi

Vs: Bonacure

Viesti Kirjoittaja Oranssi »

Color Save Shampoo Ei vaahtoa, ei oikeen pesekkään, jättää hiukset kamalaan takkuun. Hyvä tuoksu tosin.

Color Save Hoitis Ei kovin riittoisaa. Tuntuu että saa hiukset entistä pahempaan takkuun. Hyvä tuoksu tässäkin.

Color Save jätettävä suihke Hyvä perustuote, selvittää hiuksia ja tuoksuu kivalta, mitään erityistä värinsuojausvaikutusta en ole huomannut. Hyvä tuote kuitenkin.

Latvasuoja Ihan ok, käytössä yhdessä Tigin Ego Boostin kanssa (Ego Boostista tykkään enemmän). Ihan toimiva tuote kaikenkaikkiaan, "tuoksu" on vaan hiukan outo.

Kuin noi nyt kaikki tuli noin suurella...:(

puuttui väliviiva merkistä joka sitten aiheutti kaiken menemisen paksuksi :) - Ice
Viimeksi muokannut Oranssi, 20 Maalis 2008, 14:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
petomaani

Vs: SEAH shampoot ja hoitsikat

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Ostin SEAHin yön yli jätettävän Seah Beauty Sleep Night Maskin. En ole vielä kokeillut.. Kiinnostaisi kuulla kokemuksia SEAH Soft Tips sulkevasta latvasuojasta?
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: SEAH shampoot ja hoitsikat

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Minulla on niitä kolme.. Neljä itseasiassa, mutta yksi on avattu.

Ne on.. Ihan ok.

Omille hiuksilleni eivät riitä mutta ehkä joillekkin vähemmän käsitellyille ovat parempia.

Haju on melko voimakas.
Copper

Vs: SEAH shampoot ja hoitsikat

Viesti Kirjoittaja Copper »

petomaani kirjoitti: Kiinnostaisi kuulla kokemuksia SEAH Soft Tips sulkevasta latvasuojasta?
Mulla on tuo latvasuoja. Ihan ok tavaraa, perussilikonia. En tosin muista käyttää sitä säännöllisesti, ehkä kerran viikkoon on tullut laitettua hiuksiin. Eipä ole silti hiukset kovinkaan haaroittuneet, viime latvojen leikkauksesta on kulunut reilu kuukausi.

Ostin kyseisen tuotteen, kun sain sen alennuksella. Tuskin olisin normaalihinnalla hankkinut (yli 20 euroa). Koska kokemukseni eri latvasuojista ovat tähän mennessä vielä aika rajalliset, en osaa suositella tuotetta. Omassa päässäni se on kyllä toiminut.
octagon
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 408
Liittynyt: 27 Helmi 2007, 15:45

Vs: SEAH shampoot ja hoitsikat

Viesti Kirjoittaja octagon »

Sain joululahjaksi SEAH värjättyjen hiusten shampoon ja hoitiksen. Ihan ok tuotteita, ei valtavan kosteuttavia mutta ei nyt kuivattaviakaan. Turhan sähköiseksi jää mulla talvihiukset tolla kyllä. Hoitoaineen haju tuo minulle jotenkin mieleen hien hajun, minkä vuoksi en ole saanutkaan sitä loppuun edes käytettyä  :-X
Vastaa Viestiin