Sivu 1/1

Viileänsävyiset kasvivärjäykset (+ amla)

Lähetetty: 26 Marras 2012, 16:00
Kirjoittaja Kauris
Question. Onko hennalla / kasiväreillä mahdollista saavuttaa kylmää väriä? Kun ilmeisesti henna on aina punaista, enemmän tai vähemmän.

Viileänsävyiset kasvivärjäykset (+ amla)

Lähetetty: 27 Marras 2012, 08:40
Kirjoittaja ainokainen
Mun kokemuksen mukaan ei oikeastaan ole.

Aiemmin, kun mulla oli ruskeat hiukset, onnistuin kerran saamaan viileää ruskeaa aikaiseksi sekoittamalla 50% Santen mustaa, ja 50% Santen terraa. Mutta väri kyllä haalistui tosi nopeasti.

Viileänsävyiset kasvivärjäykset (+ amla)

Lähetetty: 27 Marras 2012, 17:25
Kirjoittaja Shirley
Onko hennalla / kasiväreillä mahdollista saavuttaa kylmää väriä?
Pienen Tuoksukaupan valikoimissa on Amla-jauhetta, jonka pitäisi antaa kylmempi ja tummempi sävy. Toisaalta kuvauksessa sanotaan, ettei tulos ole kovin pysyvä. Itse en oo testannut tuota, mutta löytyiskö joku, jolla on omakohtaisia kokemuksia? Voisi mennä joskus kokeiluun, jos Amla tosiaan tekee sävystä kylmemmän.

Viileänsävyiset kasvivärjäykset (+ amla)

Lähetetty: 28 Marras 2012, 12:35
Kirjoittaja ainokainen
Mä kokeilin, eikä se toiminut ainakaan mulla. Lähinnä tuli sellainen kellertävä, vauvan kakkamainen sävy hiuksiin.

Viileänsävyiset kasvivärjäykset (+ amla)

Lähetetty: 28 Marras 2012, 13:07
Kirjoittaja julietjones
Mäkin kokeilin amlaa, ehkä aavistuksen viileämpi sävy mut sekin lähti tosi nopeasti (muistaakseni parissa pesussa).

Vs: Viileänsävyiset kasvivärjäykset (+ amla)

Lähetetty: 12 Tammi 2016, 19:08
Kirjoittaja Heitu
Onko kellään tuoreampia kokemuksia? Tuleeko mieleen mitään "luonnon hopeashampoota" tai naamiota millä saisi viileää sävyä blondion tukkaan?

Vs: Viileänsävyiset kasvivärjäykset (+ amla)

Lähetetty: 20 Tammi 2016, 21:02
Kirjoittaja korkkiruuvi
Ehdotus tulee ehkä vähän myöhään, mutta toimisiko indigo-gloss? Itse olen hennattuja hiuksia taittanut indigolla glossaamalla ja ei nyt blondia mutta vaaleaa juurikasvua jos on ollut, niin se on selvästi taittunut viileämmäksi. Indigohan ei kovin hyvin tartu ilman hennaa, mutta jos luonnon hopeashampoo on hakusessa, niin eipä kai hopeashampootkaan ihmeemmin tartu eli voisi toimia suht vastaavasti. Lämpöä en ole ainakaan indigolla kuullut kenenkään saaneen hiustensa sävyyn. :) Varovasti kannattaa kokeilla kun vaalea sävy on, mieto seos ja lyhyt vaikutusaika.

Vs: Viileänsävyiset kasvivärjäykset (+ amla)

Lähetetty: 17 Helmi 2016, 12:02
Kirjoittaja Midnight
Tietääkö kukaan miten nokkosvesi/ kahvi/ rosmariini vaikuttaa hiuksiin? Oon päässy innostumaan tästä nyt ja tietoa on melko vähän saatavilla. Miten tuo kahvi sitten? ihan vaan kahvia kaatamalla päähänsä?  :O

Vs: Viileänsävyiset kasvivärjäykset (+ amla)

Lähetetty: 17 Helmi 2016, 15:52
Kirjoittaja korkkiruuvi
^ Nuo kaikki taitaa hoitaa ja voivat jossain määrin ainakin ensi pesuun tummentaa/sävyttää hiusta. Riippuu pohjaväristä  ja varmaan käsittelyistäkin, yleisesti ottaen mitä vaaleammat hiukset sitä todennäköisemmin vähäinenkin vivahde erottuu. Kahvia voi tosiaan käyttää ihan/aika samassa muodossa kuin juodaan, ite en oo kokeillut sitä. Voi myös sekoittaa keskenään noita mainitsemiasi. Löysin äkkiseltään googlettamalla "kahvilla värjääminen" mm. tällaisia kokemuksia ja ohjeita:

https://altereko.wordpress.com/tag/hiusten-varjaaminen-kahvilla/

http://hyvaksynnanhylje.com/hiusten-varjaaminen-kahvilla/

Onnea värjäykseen (jos siihen ryhdyt). :)