Viileänsävyiset kasvivärjäykset (+ amla)

Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Viileänsävyiset kasvivärjäykset (+ amla)

Viesti Kirjoittaja Kauris »

Question. Onko hennalla / kasiväreillä mahdollista saavuttaa kylmää väriä? Kun ilmeisesti henna on aina punaista, enemmän tai vähemmän.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
ainokainen

Viileänsävyiset kasvivärjäykset (+ amla)

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Mun kokemuksen mukaan ei oikeastaan ole.

Aiemmin, kun mulla oli ruskeat hiukset, onnistuin kerran saamaan viileää ruskeaa aikaiseksi sekoittamalla 50% Santen mustaa, ja 50% Santen terraa. Mutta väri kyllä haalistui tosi nopeasti.
Shirley
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 343
Liittynyt: 10 Kesä 2012, 12:22

Viileänsävyiset kasvivärjäykset (+ amla)

Viesti Kirjoittaja Shirley »

Onko hennalla / kasiväreillä mahdollista saavuttaa kylmää väriä?
Pienen Tuoksukaupan valikoimissa on Amla-jauhetta, jonka pitäisi antaa kylmempi ja tummempi sävy. Toisaalta kuvauksessa sanotaan, ettei tulos ole kovin pysyvä. Itse en oo testannut tuota, mutta löytyiskö joku, jolla on omakohtaisia kokemuksia? Voisi mennä joskus kokeiluun, jos Amla tosiaan tekee sävystä kylmemmän.
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.
ainokainen

Viileänsävyiset kasvivärjäykset (+ amla)

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Mä kokeilin, eikä se toiminut ainakaan mulla. Lähinnä tuli sellainen kellertävä, vauvan kakkamainen sävy hiuksiin.
julietjones
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 546
Liittynyt: 10 Elo 2009, 18:39

Viileänsävyiset kasvivärjäykset (+ amla)

Viesti Kirjoittaja julietjones »

Mäkin kokeilin amlaa, ehkä aavistuksen viileämpi sävy mut sekin lähti tosi nopeasti (muistaakseni parissa pesussa).
1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.
Heitu
Haiven
Haiven
Viestit: 40
Liittynyt: 07 Kesä 2010, 17:01

Vs: Viileänsävyiset kasvivärjäykset (+ amla)

Viesti Kirjoittaja Heitu »

Onko kellään tuoreampia kokemuksia? Tuleeko mieleen mitään "luonnon hopeashampoota" tai naamiota millä saisi viileää sävyä blondion tukkaan?
1cMii, vyötärömittaa lähenevä omaa väriä tavoitteleva mutta aikoinaan puhkiblondattu tukka
korkkiruuvi
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 219
Liittynyt: 11 Joulu 2015, 01:24

Vs: Viileänsävyiset kasvivärjäykset (+ amla)

Viesti Kirjoittaja korkkiruuvi »

Ehdotus tulee ehkä vähän myöhään, mutta toimisiko indigo-gloss? Itse olen hennattuja hiuksia taittanut indigolla glossaamalla ja ei nyt blondia mutta vaaleaa juurikasvua jos on ollut, niin se on selvästi taittunut viileämmäksi. Indigohan ei kovin hyvin tartu ilman hennaa, mutta jos luonnon hopeashampoo on hakusessa, niin eipä kai hopeashampootkaan ihmeemmin tartu eli voisi toimia suht vastaavasti. Lämpöä en ole ainakaan indigolla kuullut kenenkään saaneen hiustensa sävyyn. :) Varovasti kannattaa kokeilla kun vaalea sävy on, mieto seos ja lyhyt vaikutusaika.
Midnight

Vs: Viileänsävyiset kasvivärjäykset (+ amla)

Viesti Kirjoittaja Midnight »

Tietääkö kukaan miten nokkosvesi/ kahvi/ rosmariini vaikuttaa hiuksiin? Oon päässy innostumaan tästä nyt ja tietoa on melko vähän saatavilla. Miten tuo kahvi sitten? ihan vaan kahvia kaatamalla päähänsä?&nbsp; :O
korkkiruuvi
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 219
Liittynyt: 11 Joulu 2015, 01:24

Vs: Viileänsävyiset kasvivärjäykset (+ amla)

Viesti Kirjoittaja korkkiruuvi »

^ Nuo kaikki taitaa hoitaa ja voivat jossain määrin ainakin ensi pesuun tummentaa/sävyttää hiusta. Riippuu pohjaväristä&nbsp; ja varmaan käsittelyistäkin, yleisesti ottaen mitä vaaleammat hiukset sitä todennäköisemmin vähäinenkin vivahde erottuu. Kahvia voi tosiaan käyttää ihan/aika samassa muodossa kuin juodaan, ite en oo kokeillut sitä. Voi myös sekoittaa keskenään noita mainitsemiasi. Löysin äkkiseltään googlettamalla "kahvilla värjääminen" mm. tällaisia kokemuksia ja ohjeita:

https://altereko.wordpress.com/tag/hiusten-varjaaminen-kahvilla/

http://hyvaksynnanhylje.com/hiusten-varjaaminen-kahvilla/

Onnea värjäykseen (jos siihen ryhdyt). :)
Vastaa Viestiin