Blondatun tukan hennaaminen & vihertävät hennahiukset

Ryövärintytär
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 540
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 06:30

Vs: Blondatun tukan hennaaminen & vihertävät hennahiukset

Viesti Kirjoittaja Ryövärintytär »

Lettu kirjoitti:
Höperöläisprinsessa kirjoitti: Mutta mihin vaalea "henna" sitten on tarkoitettu laitettavaksi ellei vaaleisiin hiuksiin  :o
Eiköhän se ole tarkoitettu luonnostaan vaaleille hiuksille, joita ei siis ole käsitelty vaalennusaineilla.
Vaalea "henna" eli senna antaa hiukseen lämmintä vivahdetta, eikä vain vaaleisiin. Sitä käytetään hiushoitonakin, mutta sen toimivuudesta voi olla montaa mieltä. Oma kokemus ei yhtään vakuuttanut.
Ja voihan sitä käyttää hennan seassa vähän laimentamaan väriä. 
Hiuksistoni on metrinen, suht paksu ja punainen. Toisin sanoen värjätty, melko karkea ja kuiva, onnekseni kuitenkin kiiltävä. :) Luokitelma jotakin tähän suuntaan: 1c C iii.
Illusia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1593
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:32

Vs: Blondatun tukan hennaaminen & vihertävät hennahiukset

Viesti Kirjoittaja Illusia »

Ihan hirveästi tekis mieli aloittaa taas hennaus mutta hieman jänskättää että miten käy blondatun tukan? Tuleeko vihreä?
ainokainen

Vs: Blondatun tukan hennaaminen & vihertävät hennahiukset

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Ei hennalla mitään vihreää saa aikaiseksi! Jos sulla on blondi tukka ja hennaat sen, tulos on aika räikeän oranssi, todennäköisesti. Useammalla kerroksella saat sitten syvemmän punaista /ruskehtavaa.
Illusia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1593
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:32

Vs: Blondatun tukan hennaaminen & vihertävät hennahiukset

Viesti Kirjoittaja Illusia »

Hyvä  :) Oon vaan kuullu kauhutarinoita vihreistä hiuksista hennauksen jälkeen ja mietin et uskallanko ottaa riskin. Lienee siis vaan urbaani legenda  :)
Kunis

Vs: Blondatun tukan hennaaminen & vihertävät hennahiukset

Viesti Kirjoittaja Kunis »

Omasta kokemuksesta: Vihreyttä voi tulla seoksesta, jossa on suhteessa liikaa indigoa. Myös indigon vaalentaminen voi tuoda jänniä yllätyksiä, tällä foorumilla on takavuosina muutamia kokemuksia näistä ollut. Pelkkä henna on kuitenkin yleisesti ihan huolettomaksi todettua, siitä vaan!
Illusia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1593
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:32

Vs: Blondatun tukan hennaaminen & vihertävät hennahiukset

Viesti Kirjoittaja Illusia »

Juu ei tullu vihreä. Juuresta ihana peppi pitkätossu oranssi mutta latvat enemmänkin vaalean ruskeaan vivahtavat. Pitänee sekoittaa uus satsi.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Blondatun tukan hennaaminen & vihertävät hennahiukset

Viesti Kirjoittaja Mena »

Illusia kirjoitti: Hyvä  :) Oon vaan kuullu kauhutarinoita vihreistä hiuksista hennauksen jälkeen ja mietin et uskallanko ottaa riskin. Lienee siis vaan urbaani legenda  :)
Eikös tää ollut se juttu amlasta joka paljastui indigoksi? ;D

Mulla ei tartu suoravärit, ja tuli testattua reilu vuosi sitten ettei tartu kaupan kestoväritkään hennan päälle. Tai no okei, saattoi tarttua vähän, mutta väri lähti pois ekassa pesussa. Siksi mua vähän naurattikin kun kampaajakaverini suositteli mun kuiville latvoille sävyhoitoainetta, vaikka kerroin boostaavani hoitoainetta öljyllä ja hiukset saavat tehis-öljy-henna-seoksen latvoihin kerran kuussa muutamaksi tunniksi samalla kun hennaan tyven. :) Tuo punaisuus riippuu muuten myös hennasta, mulla Rainbow (iHerbistä saatava) henna teki tosi tummaksi ja ruskeammaksi kuin Karishma joka on mun luottohennani.
Vastaa Viestiin