Kasvivärit irti hiuksista, neuvot ja kokemukset

Nan
Haiven
Haiven
Viestit: 22
Liittynyt: 23 Loka 2010, 20:47

Vs: Kasvivärit irti hiuksista, neuvot ja kokemukset

Viesti Kirjoittaja Nan »

Urgh. Mun tarinani on, että olen hennaillut ja vaalennellut näitä pituuksia öö en osaa edes sanoa kuinka monta kertaa. Tuossa nelisen kk sitten aloin kasvattamaan omanväristä tukkaa (taas) takaisin. Olen allergisoitunut tavan hiusväreille, myös suoraväreille, ja etenkin niill sinisille (= kylmentäville) esim. basic blue 99 on jotain aivan kamalaa. No, nyt pitäisi siis luonnonkonstein saada tuosta vaaleasta (7 tasoinen suunnilleen, samaa astetta kuin luonnollinen hius) hennatusta osuudesta kylmempi, että sointuisi juurikasvuun, joka alkaa olla melkoinen. Kylmiä kasvivärejä ja niiden sävyjä siis haussa, semmoisia, etteivät kuitenkaan mustaksi vetäisi!
3 a M ii/iii
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Kasvivärit irti hiuksista, neuvot ja kokemukset

Viesti Kirjoittaja Mena »

Keväästä asti olen haaveillut sellasesta Sansa Starkin värisestä tukasta ja nyt mä sen tein. Kuusi vuotta hennaamista takana (kerran kuussa tyveen hennat 3h vaikutusajalla ja latvoihin n. joka toinen tai kolmas kerta 50/50 hoitoaine-hennaseos samalla vaikutusajalla myssyn alla muhimassa) ja väri oli aika tumma, n. 5-asteinen(?). Vedin eilen niskaosioon testiksi Lorealin värinpoiston ja lopputulos oli niin kiva että vedin loputkin tukasta värinpoistolla. Siihen päälle henna-cassia-seosta jossa hennaa 2/3 ja cassiaa 1/3, 1,5h vaikutusajalla. Tyvestä tuli värinpoiston jälkeen valkoinen vaikka laitoin tyveen lyhyemmällä vaikutusajalla, ja hennacassian jälkeen keltaisenoranssi, pituudet noin 7-asteiset ja seassa tummempaa. Tänään kuljin tukka nutturalla koska tyvi oli ihan kunnon neonkeltaoranssi ja pituudet epätasaiset. Hain töiden jälkeen uuden Lorealin värinpoiston ja Lorealin Feria 7.4 mango kestovärin. Pituuksien tummempiin kohtiin 30min vaikutusajalla värinpoistoa ja perään koko päähän toi Feria. Tyvestä jäi kirkkaammaksi kuin pituuksista, mutta ainakin puolikuivana sanoisin että olen tyytyväinen lopputulokseen, mies ei niinkään vaan erehtyi kysymään toiveikkaasti että "tuleeks tohon vielä jotain päälle". Ehkä hänkin tottuu tähän uuteen väriin, uhkasin pitää tätä seuraavat 6 vuotta. ;D

Eli ainakin parin asteen vaalennus ja "mahongista" 7-asteiseen "oranssinpunaiseen" onnistui suht kivuttomasti. Jatkossa on tarkoitus laittaa henna-cassia-seosta vaan, pitää ensin hakea se oikea sekoitussuhde ja vaikutusaika. Ja jatkossa en värjää latvoja ettei ne tummu pikkuhiljaa kuten on käynyt viimeisen kuuden vuoden aikana. Synteettisiin väreihin en halua siirtyä koska saan niistä reaktioita (värinpoisto kirveli vähän ja meinasin kuolla kestovärin hajuun) eikä mun päänahka tulisi kuitenkaan kestämään tuota rääkkiä, hiuksista puhumattakaan. On tää pehko kyllä aika hyvässä kunnossa vaikka näyttääkin luonnonkiharan takia hampulta, värin huuhtomisen jälkeen ei nimittäin tullut sellaista "pakko saada hoitoainetta takkurastaiik" -fiilistä mitä tuli joskus muinoin joka kerta eikä takut meinanneet aueta edes sillä purkin omalla hoitoaineella. ::) Toki latvat ovat nyt kuivat, mutta varmaan toipuvat ihan kivasti kun on oikeat tuotteet käytössä.
korkkiruuvi
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 219
Liittynyt: 11 Joulu 2015, 01:24

Vs: Kasvivärit irti hiuksista, neuvot ja kokemukset

Viesti Kirjoittaja korkkiruuvi »

Aloittelen taas omanvärinkasvatusta ja hiusten pituuden kasvatuksen vuoksi en ole innokas leikkaamaan värirajasta poikki pitkään aikaan. Laitoin kuiviin hiuksiini kahta iherbistä hommattua öljypitoista hoitista runsaasti, sit hiusten peitoksi muovipussin ja sen päälle paidan (keveämpi pitää päässä kuin pyyhe). Annoin muhia koneen ääreessä hiukset unohtaneena reilusti yli tunnin. Kun menin pesemään hiukset, katselin muhituspussiani kummissani sillä siinä näytti olevan pinkkiä väriä, pussi oli läpinäkyvä ja hoitikset värittömiä, hiusten huuhteluvesi oli kirkkaan violettia. Tuloksien innoittamana muhittelin perään syväpuhdistavaa shampoota puolisen tuntia, ja taas oli vesi selvästi violettia. Laitoin vielä hoitista ja annoin olla hetken, vähän oli violettia vivahdetta. Syväpuhdistavalla olisi ehkä voinut aloittaa haalistelut ja lopettaa hoitiksilla mut epäilin, irtoaako mitään enkä viitsinyt turhaan tuhlata lopussa olevaa shampoota vaan mieluummin hoitista, joka ainakin hoitaisi jos ei muuta.

Hiukset ovat vaalenneet asteen tai pari. Väri on viilennyt eli hennaa on lähtenyt siinä missä indigoa kuten huuhteluveden väristäkin voi päätellä. Sekoitin kerran indigoglossin pari tuntia vaikuttaneeseen juuren hennaukseen, ja hennaa levisi kaikkialle hiuksiin tietty, luulen että se kerros nyt lähti. Tuosta hendigoinnista on ainakin kuukausi. Indigoa olen kerrostanut jo parin kuukauden ajan, ilmeisesti on jonkin verran ainakin tarttunut sillä väri on jopa viileä tai ainakin neutraali ruskea monessa valossa. Saattaa olla, että kokeilen muhitella hoitista uudestaan kuivassa tukassa, jospa tehoa olisi vieläkin vaaleammaksi asti. Jossain vaiheessa teen Color B4 -käsittelyn, jatkoa mietin kun näen, miten se tehoaa hiuksiin joihin on kerrostettu paitsi hennaa myös indigoa.
Mintsi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 128
Liittynyt: 06 Syys 2015, 13:18

Vs: Kasvivärit irti hiuksista, neuvot ja kokemukset

Viesti Kirjoittaja Mintsi »

Reilu vuosi sitten laitoin ensimmäisen kerran aiemmin synteettisillä väreillä värjättyyn hiukseen henna-indigo seoksen. Se oli joku Santen viileähkö ruskea muistaakseni. Se ei peittänyt täysin vaaleita raitoja, jotka halusin piiloon. Siksi tilasin  Sen Light Mountainin valmista sekoitusta värissä Dark Brown, joka on melko lähellä omaa väriäni. Sillä olen värjännyt vuoden aikana neljästi aina kerrostaen myös pituuksiin. Väri on hyvä ja hendigo on tehnyt hiuksilleni hyvää. Viimeisestä värjäyksestä on aikaa parisen kuukautta.

Nyt iski sitten mielihalu saada jotkut räjäyttävät hiukset ja ihastuin ajatukseen tulitukasta. Eli tyvi tumma ja siitä liukuvärjäyksi punaisesta oranssin kautta keltaiseen. Jotta tämän saisi onnistumaan, pitäisi saada vaalennettua hiusta melkoisesti. Kokemukset eivät kyllä tunnu kovin hyviltä.

Taitaa olla parempi haudata haave tulitukasta tai keksiä joku varasuunnitelma, johon sopii sininen tai vihreä hius. Sinällään tasaisen räväkän sininen ei olisi paha väri. Tässä lukiessani päätin, että päädyin mihin tahansa, kokeilen sitä ensin hiussuortuvaan.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Kasvivärit irti hiuksista, neuvot ja kokemukset

Viesti Kirjoittaja Mena »

Mä haaveilen pastellitukasta/jotain shokkivärijuttua. Mahdoton edes ajatuksena, koska eihän tästä oikeasti mitään vaaleaa saa ilman että menettää puolet pituudesta ja ei mulle tosiaankaan sovi vaaleampi tukka. Plus mun päänahka ei kestä kuin satunnaisia kertoja kemiallisia värejä. Pituudet ovat nyt n. 7-6-asteiset sansastarkit, mutta tyveen en onnistunut saamaan henna-cassia-seoksella kuin liian ruskeaa tai tätä 5-asteista mahonkia (?) mitä henna mun omassa tukassa aina on ollutkin. Nyt mennään siis 80/20 henna-cassia-seoksella tyvi ja katellaan sitä fiksausta sitten kun alkaa liikaa häiritsemään väriraja. En halua pituuksia tummentaa yhtään.

Tietysti se shokkivärijuttu voisi onnistua joko niskaan tai jonnekin piiloon raitana. Mulla olis vielä 3/4 värinpoistopurkista jäljelläkin. :3
Mulla on sivujakaus forever, koska luonnonkihara ja pyörteet määrittävät sen missä mun jakaus on. Välillä pidän hiuksia etuhiukset pinneillä ylhäällä, ja silloinhan tuo eriväriraita näkyisi. Hmmm.....

Kävin tuossa hiljattain kampaajalla ja hän ei meinannut millään uskoa että hiuksissa on Lorealin tappovärinpoisto (tähän luotan kuin kiveen ja kallioon, ei ole koskaan pettänyt) ja joissain kohdissa vielä tuplakäsittelyllä ja kestoväri päällä tasoittamassa. Kunnes sitten muisteli että kyllähän mulla oikeasti oli ennen paljon tummempi tukka. Hius ei ollut juuri moksiskaan tuosta värinpoistosta, ainoa mitä tapahtui oli tosiaan se että luonnonkihara veti enemmän kiharalle joka ei haittaa mua yhtään. :) Kampaaja epäili että henna on suojannut mun hiusta pahimmalta damagelta tms, koska yleensä värinpoiston ym jälkeen latvat huutavat hoosiannaa ja tarttee tehohoitoja.
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Kasvivärit irti hiuksista, neuvot ja kokemukset

Viesti Kirjoittaja Luscious »

Olen värjännyt lushin hennalla pelkkää juurikasvua vuosikaudet. Nyt kuitenkin oon halunnut takaisin vaaleaan omaan sävyyni ja aika mahdotonta on  :(
Monta hapan värinpoistoa (color b4) ja värinpoistoa, raidoitusta ym takana ja silti vaan on vielä kuparisuutta. Kirkkaan oranssin saa vaalentamalla helposti, ja Neon persikan isommalla vaalennuksella mutta siitä eteenpäin on kyllä tiukassa. Oon leikannut hiuksiani jo häntäluu mitasta bsl ja äsken tein viimeisen värinposton. Ei vaan lähde ei. Leikkaan kesäksi long bob pituiset hiukset ja kasvatan tän lopun pois pikkuhiljaa. Onneks lyhentäminen on muutenkin ollut nyt mielessä...
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Kasvivärit irti hiuksista, neuvot ja kokemukset

Viesti Kirjoittaja Mena »

Miten vaalea se sun oma hius on? Mietin josko tuota kuparisuutta saisi taitettua jollain kestovärillä/sävytteellä vähän neutraalimmaksi?

Mä en ole jaksanut tehdä muuta kuin hennata tyveä, ja nyt siirryin 80/20-seoksesta takaisin 100% hennaan. Välillä mietin josko laittaisi jotain raitaa (sellainen persikka voisi olla kiva) mutta en ole jaksanut kikkailla. Tai lähinnä se raitojen ylläpito on aika kamalaa kikkailua.
Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: Kasvivärit irti hiuksista, neuvot ja kokemukset

Viesti Kirjoittaja Chronos »

Mulla on hennaa kerrostunut pituuksiin sen verran että taittavat luumuun/burgundiin. Koitin etsiä tuota color B4-värinpoistoa kun luin LHC:n foorumilta monen onnistuneen poistamaan kerrostumia sillä. Mutta eipä näy löytyvän enää mistään. Askorbiinihappokäsittely tehosi juureen sekä latvoihin, välissä olen pessyt sooda-shampoo sekoituksella. Harmi etten tajunnut ottaa ennen-kuvia. Laitoin pussin (20g) askorbiinihappoa viiteen ruokalusikalliseen shampoota ja ihan lirun vettä. Levitin pyyhekuiviin hiuksiin ja kelmutin. Annoin muhittua 1,5 tuntia ja sitten huuhtelin varmaan 20 minuuttia. Kaksi käsittelyä edessä ja kaksi takana.
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Kasvivärit irti hiuksista, neuvot ja kokemukset

Viesti Kirjoittaja Mena »

Vetäisin latvoihin raitaa Garnier Truly Blonde L+ -vaalennusaineella, tyylinä vapaa käsi. Pariin kerrokseen leveämpää raitaa ja päälle sudin ihan lopuksi ripsi/kulmaharjalla pienempää raitaa kirkasteeksi. Harmi etten ehtinyt vilkaista miltä näyttää kuivana ennen kuin iskin oranssin KC colormaskin päälle, mutta tuli tosi hyvä. Aavistuksen olisi voinut vielä vetää enemmän osioita ja pidemmällä vaikutusajalla, mutta ehkä sitten parin kuukauden päästä.
Ei tästä hennaoranssista kyllä mihinkään neutraaliin enää mun tukassa pääsisi, mutta tämmöseen vaaleampaan kupariin pääsen näköjään helposti. :)
Mintsi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 128
Liittynyt: 06 Syys 2015, 13:18

Vs: Kasvivärit irti hiuksista, neuvot ja kokemukset

Viesti Kirjoittaja Mintsi »

Päätin sittenkin aloittaa tulitukka-haaveen toteutuksen. En edes yrittänyt itse kotona, vaan lähdin suosiolla kampaajan pakeille ja valitsin vielä hyvänä tunnetun paikan. Ennen aloitusta käytiin läpi, että lopputulos voi olla "mitä vain", mutta kokeillaan ja katsotaan, mitä tapahtuu.

Ensin kampaaja teki hiuksiin vaalennuspesun, jossa kuulemma lähti väri hyvin aukeamaan. Peilistä katsoessa ei eroa juuri näkynyt. Sen jälkeen heitettiin päähän raitoina vaalentava hiusväri siten, että meni punaisesta vaaleaan oranssiin. Vaikutusajan jälkeen todettiin, että ne osat, jotka oli värjätty vain henna-indigo-seoksella olivat lähteneneet melko hyvin ja uusi väri näkyi niissä hyvin. Sen sijaan latva, jossa oli kasvivärin alla myös synteettisiä värejä ei luovuttanut väriään yhtä kiltisti ja indigon sini-vihreästä päätellen kasviväritkään eivät irronneet kokonaan.

Nyt on sitten päässä oman värinen tyvi (jätettiin tarkoituksella), noin 20 senttiä melko kirkasta oranssia ja sen jälkeen saman verran oranssin ruskeaa osin lievällä vihreällä vivahteella. Täytyy todeta, että luojan kiitos en lähtenyt tekemään itse. Nyt hiukset ovat kuitenkin kirjavuudestaan huolimatta hyvännäköiset ja ennen kaikkea hyväkuntoiset. Latvoissa on vielä vaalennettavaa, mutta hyvä alku tämä jokatapauksessa on.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Kasvivärit irti hiuksista, neuvot ja kokemukset

Viesti Kirjoittaja Mena »

Vedin tuon oranssin KC colormaskin jälkeen punaisen samanlaisen, tuli hyvä. Nyt kun tuo on haalistunut ihan kunnolla pois niin näkee millainen tämä latva oikeasti on. Aika oranssi, aavistuksen epätasainen mutta niinhän se oli tarkoituskin olla "eläväisempi". Jahka jossain vaiheessa ehdin niin laitan taas punaista KC colormaskia, sillä tuli niin nätti sävy latvoihin. :)
irtohius
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 69
Liittynyt: 14 Helmi 2013, 17:17

Vs: Kasvivärit irti hiuksista, neuvot ja kokemukset

Viesti Kirjoittaja irtohius »

Kasviväreillä värjääminen on kuin harrastus parhaasta päästä. Ikävä kyllä kasviväreillä on vinksahtanut tapa jättää jälkensä jokaisella värjäyskerralla. Ne voivat olla hyvinkin mustasukkaisia puolustaessaan olemassa oloaan hiuksissasi.
On usein vaikeaa arvioida värjäystulosta kasvivärien kanssa. Milloin tulee liikaa hennaa, milloin hujahtaa indigoa niin että pää on musta. Liian vahva erä. Yliannostus. Hiusten kuolinkorahdus, sillä kaikki paljastuu vasta vetyperoksidin tms. värinpoistajan saapuessa kuvioihin..

Mulla on vaihteleva hiustyyli. Mustaa, blondia, keskiruskeaa, punaista ruskotusta. Mikään koskaan kuitenkaan riitä..!

Itse asiaan: viime aikoina olen irroitellut kurkuma-, henna-, ja hendigo -väriyhdistelmiä poies. Tehtävä on ollut palkitseva, mutta hiuksilleni raastavan katkera.

Jos haluaa yrittää värin karkoitusta tavoitteena muu sävy kuin sait aikaan kasviväreillä, muutama niksi seuraavassa:

--Sitruunamehu laimentamattomana + ruokasuola + askorbiinihappojauhe
Tämä irroittaa henna- ja indigoväriä varsinkin huokoisista latvoista.&nbsp; Anna vaikuttaa vähintään 1 tunti, tai sen verran, mitä päänahan kirvelyltä kestät. Lisälämpö on eduksi. Tätä on kokeiltu.

--Vetyperoksidi 3-6%, riippuen siitä, minkä vahvuista vaan uskallat hiuksiisi laittaa&nbsp; ja tärkeänä lisukkeena Ruokasooda. Anna vaikutta 30 - 45 minuuttia, aivan kuten normi vaalennusta. Voit aina toistaa käsittelyn, mikäli jäljelle jäänyt sävy ei olisikaan mieleesi. Tuhoaa kuivat latvat, mikäli annat vaikuttaa liian kauan. Ole tarkkana. Tarkista usein. Lisälämpöä en suosittele, sen sijaan kannattaa laittaa hiukset kelmun sisään.

Mainitsin hiusten kärsimisestä. Nämä vaiheet voi toistaa peräjälkeen, mutta itse olet hiustesi asiantuntija. Jos epäilet, kampaajalle pikimiten.

Yrittänyttä ei laiteta!


Edit.

Ystäväni kanssa testasimme eri konsteja indigon ja sinisen suoravärin poistoon/irroitteluun. Suoraväri oli Biozellin Night Sky. Indigo Pienestä tuoksukaupasta ostettua indigoa. Ystävälläni on luonnostaan hyvin vaaleat ja tällä hetkellä polkkapituudessa olevat hiukset. Värjäystä taustalla ennen indigoa hennalla, punaisilla suoraväreillä (hd colors, directions) ja mustalla kestovärillä. Indigoa 3 kerrosta 2 kuukauden ajalta kerrostuneena.

Ruokasooda + hapete 6%
Herbinan syväputsari + c vit.
Herbinan syväputsari + MSM-jauhe (metyylisulfonyylimetaani)

Ensimmäiseksi kokeiltu ja ylivoimaisimmaksi saman tien havaittu konsti oli syväputsari + MSM-jauhe. Tämä irroitti voimakkaan sinistä vaahtoa n. 20 min hautomisen jälkeen ja sama teho toistui ad 5 perättäisen vaahdotuksen ja pesun jälkeenkin. Koska indigo ja siniset suoravärit ovat luonteeltaan dominantteja värejä eli peittävät muut väriympyrän värit pieninä pitoisuuksina, on ymmärrettävää että sinisen mustasta väristä lähdettäessä lopputulos 2 pvän sessioiden jälkeen oli vielä hyvin tumma, mutta haaleamman siniharmaaksi haalistunut. Projekti on edelleen kesken, ja indigosta on ehkä kenties mahdotonta päästä eroon täysin, mutta ystäväni visio on muokata ja hienosäätää väri suunnilleen mahongin, jopa keskiruskean sävyyn/tasoon.


Edit nro 2.

Indigon irroittaminen oli haasteellinen siihen pisteeseen, että valinta hiusten laadun, kunnon ja esteettisten tavoitteiden välillä päättyi hiusten jättämiseen rauhaan indigon suhteen. Ystäväni halusi luonnollisempaa ruskean sävyä ja tällä linjalla aikoo yhä pysyä kunnes pituutta hiuksissa on tarpeeksi ja indigoiset latvat saa kiikuttaa roskikseen.



Viimeksi muokannut irtohius, 13 Syys 2018, 18:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hiukset luonnostaan 2c - 4a M/C III,

Aunt Jackie's, Dark & Lovely, Queen Helene, African Pride
tupsumato
Haiven
Haiven
Viestit: 14
Liittynyt: 19 Heinä 2017, 13:33

Vs: Kasvivärit irti hiuksista, neuvot ja kokemukset

Viesti Kirjoittaja tupsumato »

^Kesäkelillä sain juurikin sitruunan avulla hennatun hiuksen haalistumaan tosi tehokkaasti. Jopa hoitoaine+sitruunamehu-setit päässä aurinkoa samalla ottaen. Kuivattaahan se hoitoaineesta huolimattakin aivan jumalattomasti ja lopputuloskin oli näin jälkikäteen tarkastellen todella keltainen, mutta jos ei ole täysin kemikaalikielteinen ja violettiin taittavat shampoot ja hoidot ovat ok, niin ainakin jollain Fudgen kaliiberilla luulisi keltaisuudenkin taittavan. Harmi, kun ei itselläni ollut aikanaan tästä tietoa. :D Kasvivärin lisäksi haalistaa toki omankin hiuksen.
irtohius
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 69
Liittynyt: 14 Helmi 2013, 17:17

Vs: Kasvivärit irti hiuksista, neuvot ja kokemukset

Viesti Kirjoittaja irtohius »

^
Sitruunamehu on ihan jokaiselle värinirroittelijalle tuttua - mut kokeilin sitä vasta äskettäin tosissaan. Oisko aurinko sit hyvä lisäbuustaus? Mä huomasin ruokasuolan olevan oiva lisä, samoin askorbiinihapon - mitä sitruunamehu luonnostaakin paljon sisältää, joten vähän niin ja näin sen kanssa sit kuitenkin.

Toi ruokasooda toimii ehkäpä samoin kuin ammoniakki hiussuomuja avaavana yhdisteenä, paljon paljon miedompana? Emäs kuin emäs. Vetyperoksidi menee paremmin hiuksen sisälle tekeen taikojaan. Joskus blondauksessa niitä taikoja tuntuu tarviivan.

Fudge on teholtaan joo kyl lyömätön. Mul oli jossain postauksessa resepti tehostetun tuhkataiton suhteen
hiukset luonnostaan 2c - 4a M/C III,

Aunt Jackie's, Dark & Lovely, Queen Helene, African Pride
tupsumato
Haiven
Haiven
Viestit: 14
Liittynyt: 19 Heinä 2017, 13:33

Vs: Kasvivärit irti hiuksista, neuvot ja kokemukset

Viesti Kirjoittaja tupsumato »

Joo, auringossa haalenee todella tehokkaasti, mutta kuivaa myös. Ilman aurinkoa en itse muistaakseni saanut aikaan ollenkaan niin näkyviä tuloksia. Tosiaan hoitoaineeseen sekoittamalla minimoin itse tuhot ja silti vaaleni, varmasti vielä tehokkaampi pelkällä sotruunalla. Muistelen myös että soodalla hiuksensa pesevät ovat järestäen raportoineet värin vaalenneen, liekö syynä juuri tuo suomun aukeaminen.
Vastaa Viestiin