Sivu 1/1

Bumble & Bumble

Lähetetty: 23 Helmi 2006, 09:40
Kirjoittaja Nove
Tänne kokemuksia B&B:n tuotteista.

Erityisesti Super Rich Conditioner ja Deep Treatment kiinnostais.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 26 Helmi 2006, 10:59
Kirjoittaja tukutuku
Super Rich conditioner on yks parhaista hoitoaineista, mitä oon koskaan käyttänyt. Se on tosi paksua (tosiaan super rich :) ) ja selvittää tukan ihan uskomattoman hyvin ja tekee siitä pehmosen ja silkkisen. Tuoksu on muistaakseni kevyt ja sellanen puhdas.

Strawberrynet tais ottaa B&B:n valikoimiinsa joku aika sitten.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 26 Helmi 2006, 15:07
Kirjoittaja sipe
Vaikka mansikkanetissä Bumblea onkin, niin kannattaa ennemmin tilata LF:stä. Monet tuotteet on Lookfantsussa reilusti halvempia. Ja taatusti kunnon kamaa... ;)

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 26 Helmi 2006, 17:58
Kirjoittaja Todia
siis minkälainen tuotesarja tuo b&b on? ihan kampaamokamaa, vai? jossain hair-magazinessa oon joskus lukenut mielettömiä hehkutuksia... :P

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 26 Helmi 2006, 18:18
Kirjoittaja babylissa
Jollakin kemppariarvostelupalstalla (engl/amerikkalainen) hehkutettiin B&B:n Sunday shampoota, tekee kuulemma toosi puhdasta jälkeä kaikesta mönjästä mitä tukkaan ahdetaan viikon mittaan. Aattelin että ehkä saattasin jossain vaiheessa hommata. Jos jollain kokemuksia, kertokaa jookos :)

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 27 Helmi 2006, 15:00
Kirjoittaja tukutuku
Todia kirjoitti: siis minkälainen tuotesarja tuo b&b on? ihan kampaamokamaa, vai?
Kampaamosarja, siis myös Jenkeissä, missä vaikka mitä muita Suomen kampaamotuotteita saa suunnilleen jostain Walmartista.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 11 Maalis 2006, 14:38
Kirjoittaja Nove
*manna* kirjoitti: Löysin LF:stä CREME DE COCO -hoitoaineen, jonka taidan nyt sitten tilata.
Kertoilehan miltä aine vaikutti kun oot ehtinyt kokeilla  :)

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 15 Maalis 2006, 17:38
Kirjoittaja Manna
Nove kirjoitti: Kertoilehan miltä aine vaikutti kun oot ehtinyt kokeilla  :)
Eka hoitokerta on nyt takana.  Pesin L´Anzan Protein Plus shampoolla ja hoitiksena siis tuota B&B:tä. Hiukset oli melkoisessa takussa, jopa enemmän kuin ennen. Aamulla kihartamisen jälkeen tulos oli kuitenkin yllättävän hyvä.

Kokeilen tänään vielä jonkun muun shamppoon kanssa, jos vaikka tuo L´Anza ei ollut "yhteensopiva".

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 29 Kesä 2006, 21:28
Kirjoittaja Kameleontti
Onko kenelläkään kokemuksia sarjan jätettävästä hoitoaineesta?

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 29 Kesä 2006, 23:22
Kirjoittaja Essi
^^ Muakin kiinnostaa kyseinen tuote. Ainakin makeupalley.com:issa on saanut tosi hyvät arvostelut. Mun piti tilata tuota viime kerralla HQhairilta mut en sit raaskinu..

No niin, tilasin sitten vihdoin ja viimein kauan himoitsemani Creme de Coco shampoon. Vasta kerran olen kokeillut, mutta vaikuttaa aivan ihanalta. Tuoksu on taivaallinen, vaikken kookoksesta järin pidäkään. Jo pieni määrä ainetta vaahtosi hyvin, eli vaikka pullo ei ole koolla pilattu, ei sen pitäisi parissa viikossa loppua. Ja se lopputulos sitten: pehmeä, hoidetun tuntuinen, ihana. Vaikuttaa todella hyvältä. Suosittelen kuivalle kasvustolle.

Yhdistin peräkkäiset viestisi. T: ChaosBlack

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 24 Elo 2006, 17:45
Kirjoittaja Jonsu
Kokemusta löytyy:

Gentle Shampoo: Ok shampoo, pesee natisevan puhtaaksi

Super Rich hoito: Ihanan pehmeä ja kermainen pikahoito, todella hoitava

Deep tehohoito: Ei mielestäni häävi tehis, tukka jää aika karheaksi eikä tunnu yhtään kosteutetulta.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 01 Syys 2006, 14:21
Kirjoittaja Liisi
Sain eilen B&B:n leave in -jätettävän hoidon. Tähän asti olen käyttänyt Joicon ALTimaa, mutta jätettävänä käytän tästä eteenpäin ehdottomasti tätä uutta ihanuutta! Hiukset on pehmeät, kiiltävät ja paksun tuntuiset, vaikka melko ohuet ovat oikeasti. Tätä pitää saada heti lisää!  :-*

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 24 Syys 2006, 10:00
Kirjoittaja Butterfly
Mie oon nyt muutaman kerran käyttänyt tuota Super Rich hoitoainetta ja tykkään kovasti :-*. Se on melkein jopa voidemaista koostumukseltaan ja jättää hiukset kiiltäviksi ja pehmeiksi. Tuoksu on melko neutraali, ei yhtään vahva. Tekisi mieli kokeilla useampaakin putelia näitä Sarah Jessica Parkerin luottotuotteita ;)

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 25 Syys 2006, 12:20
Kirjoittaja Puggie
Mulla on kokemusta tuosta Gentle shampoosta ja Creme de Coco –hoitoaineesta. Molemmista tykkään tosi paljon. Gentle shampoo puhdistaa tosi hyvin, mutta ei kuitenkaan kuivata ja Creme de Coco hoitaa hiukset nopeasti. Tuloksena pehmeät, takuttomat ja runsaan tuntuiset hiukset. :) Siitä myös plussaa, että Creme de Coco on ainakin mun käsityksen mukaan silikoniton. Pitäisikin kokeilla sitä itse asiassa CO-pesuun tässä joku päivä... 

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 11 Loka 2006, 19:57
Kirjoittaja Essi
No niin, piti sitten mennä ja tilata Super Rich conditioner StrawberryNetistä.. Ja oiskohan tää sitten jotaan feikkiä.. Haju on vähän tunkkainen ja pistävä, ei millään tavalla hyvä. Koostumus on kyllä paksu ja selvitystehokin ihan kohtalainen, mutta hiukset jää tosi muovisen, kiillottoman, raskaan ja valmiiksi likaisen oloisiksi. Kyllähän tuo jämäkkyyttä tuo, mutta ei sitä kosteutta ja kiiltoa, jota toivoisin. Harmittaa :-[

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 12 Loka 2006, 10:15
Kirjoittaja Meriella
Onko joku jo kokeillut B&B:n hiuspuutereita?

Mielenkiintoinen tuote, mutta toimiiko se todella ja missä tarkoituksessa parhaiten..

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 12 Loka 2006, 14:08
Kirjoittaja Marielle
^Strawberrynetistä tilasin vähän aikaa sitten hiuspuuteria sävyissä White ja Blond. Toimii tosi hyvin esim. juurikasvun peittämisessä. Noilla kahdella sävyllä saa hyvin juuri oikeanlaisen sävyn suihkimalla ensin toista ja sitten sopivassa määrin toista. Loistotuote mielestäni! Valikoimassa on sävyjä myös ruskealle, punaiselle ja mustalle tukalle.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 12 Loka 2006, 14:20
Kirjoittaja Eiffe
Tuuheuttaako Marielle mielestäsi hiuspuuteri tukkaa? Mun oli tarkoitus Ateenan reissulta ostaa tuota hiuspuuteria, mutta erinäisistä syistä en sitä saanutkaan  :(

Ajattelin seuraavalla kerralla, kun lookfantasticista tilaan hankkia viimein kyseisen puuterin ruskeana.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 13 Loka 2006, 11:42
Kirjoittaja Marielle
^ Kyllä se itselläni ainakin tuuhentaa jos suihkauttaa koko tukkaan, tuo ns. rakennetta hiuksiin.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 13 Loka 2006, 14:06
Kirjoittaja Eiffe
Eiköhän se hiuspuuteri ole sitten melkein pakko tilata jossain vaiheessa, kun kerran tuuheuttaakin ihan hyvin :) Hinta vain  kirpaisee, mutta täytyy käyttää säästellen.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 08 Joulu 2006, 09:35
Kirjoittaja tukutuku
tukutuku kirjoitti: Super Rich conditioner on yks parhaista hoitoaineista, mitä oon koskaan käyttänyt.
Korjaan, Super rich conditioner on PARAS käyttämäni hoitoaine ikinä. Selvittää tän tukan paremmin kuin mikään ikinä, jättää pehmeäksi ja sileäksi eikä yhtään tähmäiseksi/raskaaksi. Eikä sitä tarvii kuin teelusikallinen, kun yleensä menee kourallinen mitä tahansa ainetta. Hakkaa ex-suosikkini O&H:n mennen tullen. Pure perfection.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 08 Joulu 2006, 15:53
Kirjoittaja troy
Itsellä on tuota Sumotechi-vahaa. Tosi vaikea saada ulos purkista ja levittää hiuksiin, mutta kun onnistuu niin tulee aika jännä ja luonnollinen lookki. Tosin käsitin että koostuu lähes samoista aineksista kuin esim. american crewn fibre(vai matte?) joka on yli puolet halvempi. Thickening lotionia voisi kokeilla joskus.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 13 Joulu 2006, 15:28
Kirjoittaja Liisi
Eilen vihdoin sain Strawberrynetistä tilaamani Super Rich -hoitoaineen ja tänään kokeilin sitä. Rakastuin siihen välittömästi, heti huuhteluvaiheessa hiukset tuntui normaalia sileämmiltä, ja ne on kiiltäneet tänään ihan upeasti. Tuoksu on melko mieto, vähän hedelmäinen. Tykkään tosi paljon ja varmasti tulen jatkossakin käyttämään tuota muiden hoitoaineiden rinnalla.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 13 Joulu 2006, 15:34
Kirjoittaja Hunajapupu
Oisko kellään kokemuksia Thickening Spraysta? LookFantasticin kuvauksessa lukee näin: "Winner of 2006 InStyle Best Beauty Buy for Best Volumiser! Give your hair lift, control and structure. Bumble & Bumble Thickening Spray not only give your fine hair a boost, but also works wonder with virtually any hair type. " Lookfantasticissa oli kolme käyttäjäarvosteluja eikä tuo ollut saanut hyviä pisteitä, mutta olen lukenut ulkomaisista naistenlehdistä kehuja tuosta. Kiinnostaisi vähän kokeilla mutta en ole koskaan ennen kokeillut B&B:n tuotteita niin ei ole mitään käsitystä niiden toimivuudesta...

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 15 Joulu 2006, 21:40
Kirjoittaja Manna
Mä olen käyttänyt viime aikoina Creme de Coco-hoitoainetta ja se on tällä hetkellä ihan nappituote käsitellyille hiuksilleni. Musta tuntuu, että sitä riittää kerralla paljon pienempi määrä kuin muita hoitoaineita.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 16 Joulu 2006, 09:12
Kirjoittaja tukutuku
^Sama tuon super richin kanssa. Yleensä mulla menee hoitoainetta kuin hoitoainetta tukkaan varmaan pari ruokalusikallista (=kämmenellinen), mutta tuota tarvii oikeesti vain teelusikallisen. Siinä shampoossa sama juttu, pieni määrä putsaa tosi hyvin. Tuo gentle on mulle just täydellinen, kun tykkään shampoista jotka pesee narskuvan puhtaiksi, mut silti se ei tunnu mitenkään kuivattavalta.

Oon käyttänyt/diggaillut pitkään voimakkaastihajustettuja tigejä ja havahduin noita bumbleja käyttäessäni siihen, että tykkään ehkä kuitenkin enemmän tollasista miedontuoksuisista hiusaineista. Luulen että aion tästä lähtien panostaa tigien sijasta bumbleihin.  :)

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 19 Joulu 2006, 13:28
Kirjoittaja -j-
Voisiko saada tuon super rich conditionerin INCIä?
Yritin jo haulla etsiä FAQ:sta tuloksetta...

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 19 Joulu 2006, 14:25
Kirjoittaja Essi
^ Kävin lisäämässä sen hoitoaine-inci -ketjuun. :)

Voisitteko muut Super Richin omistajan käydä kattomassa, onko teidän pulloissa sama inci? Kun mähän epäilin tätä feikiksi. Tosin eihän se välttämättä sieltä incistä paljastu..

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 31 Joulu 2006, 17:08
Kirjoittaja silkkitukka
Tilasinpa minäkin B&B:n Super Rich Conditionerin ja Alojoba-shampoon LF:stä  :)

Alojoba shampoo: Kermainen, paksu. Ei vaahtoa kovin hyvin. Tulee tunne, että sitä pitäisi lisätä ja lisätä, että saisi kunnon vaahdon aikaiseksi, vaikka ei se pesuteho olekaan vaahdon määrästä kiinni, mutta silti... Tuoksu on aika kiva, raikas.

Super Rich Conditioner: Paksua, riittoisaa. Pieni määrä riittää ja selvittää hyvin. Enpä tiedä, onko kuitenkaan hintansa väärti. Samalla hinnalla ja halvemmallakin saa hyviä hoitoaineita.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 25 Helmi 2007, 14:18
Kirjoittaja hubbabubba
Mitkä ovat kaikista kosteuttavimmat tuotteet? Mitkä tuottee sopivat parhaiten vaalennetuille ja kuiville hiuksille, kuitenkaan lätistämättä hiusta (ohuet hiukset)

Muoks: LF:lle lähti nyt tilaus; Super Rich hoitoaine ja Gentle shampoo. Toivottavasti osottaituvat hyviksi MOP:in c-hydrating tuotteiden jälkeen.  :)

Edit: Perjantaina sain shampoon ja hotioaineen, eilen kokeilin. Shampoo vaahtoutuu todella hyvin, ja tuntuu jotenkin kermaiselta. Kun shampoon on huuhdellut hiukset ovat _todella_ narkskuvat. Mietin jo ettei tätä tukkaa millään selvitetä, mutta pieni määrä hoitoainetta selvitti tukan todella hyvin! Tukka tuntuu mukavalta ja pehemältä. Laadukkailta tuotteilta vaikuttaa!

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 28 Touko 2007, 22:27
Kirjoittaja Kissatukka
Mua kiinnostaisi vielä noista hiuspuutereista, että minkä värisille vaaleille sopisi pelkästään se blond? Sopiiko perusvaalennetuille? Vai olisiko järkevää hankkia myös se white samalla?

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 05 Kesä 2007, 10:33
Kirjoittaja Anissa
Onko kellään kokemusta Bumblen Sunday-shampoosta?Olen tuota mietiskellyt seuraavaksi syväputsariksi,mutta haluaisin mielelläni kuulla kokemuksia.Siitä sanotaan,ettei sovellu värikäsitellyille hiuksille ja se rupesi arveluttamaan,että onkohan tuo aivan liian pesevää.Pieni narskunta ei haittaa,kunhan tukka puhdistuu kunnolla,käyttelen syväputsaajaa kuitenkin vain kerran kuussa.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 07 Kesä 2007, 09:40
Kirjoittaja lillamilla
Mie tällä hetkellä himoitsen Bumble & bumble curl conscious linjaston for fine hair -tuotteita. MUA:ssa ainakin saanut hyviä arvostelut. Tyhjenis nyt nuo edelliset purkit, pirkales.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 08 Kesä 2007, 18:06
Kirjoittaja Mella
Mua kiinnostais tästä sarjasta tuo Thickening ja Cool Blonde -shampoo & hoitsikka. Kokemuksia anyone?

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 24 Huhti 2008, 19:30
Kirjoittaja Mischa
babylissa kirjoitti: Jollakin kemppariarvostelupalstalla (engl/amerikkalainen) hehkutettiin B&B:n Sunday shampoota, tekee kuulemma toosi puhdasta jälkeä kaikesta mönjästä mitä tukkaan ahdetaan viikon mittaan. Aattelin että ehkä saattasin jossain vaiheessa hommata. Jos jollain kokemuksia, kertokaa jookos :)
Mulla on kyseinen shampoo, ja kyllä, puhdasta tulee. Narskuvaa.
En tosin käytä muutakuin ihan satunnaisesti hiuslakkaa, että mulla ei ole kokemusta sellaisista tosi hyvin muotoilutuotteilla kuorrutetuista hiuksista ja että miten tuo puree niihin.

INCI lisätty inci-ketjuun.   

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 25 Huhti 2008, 09:56
Kirjoittaja Erykah
Tukkis, millaista tuo Gentle -shampoo on muuten verrattuna Mopin C-hydratingiin, paitsi ilmeisesti pesevämpää? Pitääkö tukan pitkään puhtaana?
Mietin, ostanko uuden Mopin loppuneen tilalle, vai kokeilenko jotain muuta kosteuttavaa shampoota. Bumblen tuotteita kiinnostaisi kokeilla ja ainakin tuon kehutun Super rich -hoitiksen aion tilata.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 18 Syys 2008, 20:22
Kirjoittaja choc-au-lait
Bumblen shampota ja hoitoaineita en ole kokeillut, mutta olen kayttanyt seuraavia:

Curl Conscious cream (fine hair) Kiharavoide, tykkasin ja kaytin sita pari purkkia Lontoossa asuessani. En tieda ostaisinko samaa, vai kokeilisinko jotain muuta. Ei minusta varsinaisesti lisannyt kiharuuta, mutta teki hiuksista kauniin nakoiset ilman wet lookia jonka helposti saa geelilla aikaan.

Brilliantine Viimeistelyvoide. Tata olen kayttanyt viime vuosina ja kaytan edelleenkin, koska tykkaan voidemaisista viimeistelytuotteista. Talla saa hiuksista hyvin lentavyyden pois, sopii myos kiharan viimeistelyyn. Tosin saa myos helposti rasvaletin jos laittaa liikaa. Jos loydan samantyyppisen voidemaisen viimeistelytuotteen, kokeilen varmaankin jotain muuta silla Bumblet ovat tosi kalliita ja hankalia ostaa (nykyaan vain netista kun en enaa asu Lontoossa).

En ole varma ovatko Bumblet ihan hintansa vaarteja (yhta hyvia tuotteita loytyy kylla ihan muistakin sarjoista), mutta tykkaan kylla. Mieleni tekisi seuraavaksi kokeilla shampoota ja hoitoainetta.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 25 Syys 2008, 22:40
Kirjoittaja Hannele~
Mulle saapui postin kautta B&B:n jätettävä... Pari kertaa olen käyttänyt ja ainakin tällä hetkellä vielä tuntuu todella hyvältä! Tekee upean pehmeät ja siloiset hiukset, myös kuiviin hiuksiin laitettuna vaikka yleensä laitankin jätettävät kosteisiin hiuksiin.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 26 Syys 2008, 17:57
Kirjoittaja Huuhkaja
Kissatukka kirjoitti: Mua kiinnostaisi vielä noista hiuspuutereista, että minkä värisille vaaleille sopisi pelkästään se blond? Sopiiko perusvaalennetuille? Vai olisiko järkevää hankkia myös se white samalla?
Mun vaalennettuun (todella vaalea) hiuksistoon  blondish-sävy ei ainakaan sopinut. Puuterin väri on mielestäni lähinnä vaaleanruskea eikä sellainen mitä suomalaiset yleensä käsittävät blondiksi. Itselläni on nyt käytössä se white-sävy, joka sopii mun juurikasvun peittämiseen mainiosti kunhan ei liikaa mene suihkimaan, jolloin tosiaan näkyy että aine on melkoisen valkoista.

Jos joku on kiinnostunut tuosta blondish-sävystä, niin mulla on myynnissä pieni puteli sitä tuolla Juureskauppojen puolella. ;)

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 17 Loka 2008, 15:34
Kirjoittaja juuriska
Onko joku kokeillut SHINE-kiilto/muotoilutuotetta? Lookfantastic mainostaa sitä näin: "Winner For Best Instant Shine Texturiser". Käyttäjien arvostelut samalla sivulla ovat tosi positiivisia. Tilasin sen tänään, mutta aerosolituotteena siltä menee matkaan viikkoja.  ::)

Edit: Pullo tulikin tosi nopeasti. Taisi tulla kuitenkin lentorahtina. Tuote antaa loistavan kiillon hiuksiin, mutta sopinee paremmin suorille hiuksille. Muotoilurauta- ja paplarikiharat tahtovat oieta tämän kanssa. Voisin luopua tästä kohtuuhinnalla. Mitä kautta muuten pääsee "juureskaupoille", kysyy puusilmä...

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 20 Joulu 2008, 17:03
Kirjoittaja suhina
Postilaatikosta löytyi perjantaina B&B Super Rich-hoitoaine ja olen aivan myyty! Hiukset ovat pehmeät, kiiltävät ja niitä tuntuu olevan normaalia enemmän  :-* Hoitoaine oli itsessään paksua, voidemaista, ylellisen oloista, vaikka itse putelo ei niin houkuttelevan näköinen olekaan.
Kampaamotuotteista olen käytellyt aiemmin Tigin OH ja Brunette Goddessia, sekä MOPin Hydratingia, enkä ole huomannut mitään laatuefektiä hiuksissani, ehkä OH on toiminut parhaiten.  Ehdottomasti aion kokeilla myös muita tämän merkin tuotteita.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 23 Helmi 2009, 20:06
Kirjoittaja Lemmy
Voiko tota super richiä käyttää tehiksenä, eli toimiiko samalla tavalla kuin O&H? Mä tarttisin jonku hyvän tehiksen, aattelin jos Bumblella olisi, deep treatment, lisää kokemuksia?

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 29 Heinä 2009, 20:42
Kirjoittaja pinkpepper
Osaako joku vertailla Super Rich hoitista ja Creme de Coco –hoitista keskenään? Entä Curl Conscious Smooth hoitista ja Super Rich hoitista?

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 29 Heinä 2009, 21:17
Kirjoittaja Sarita
Minä voin verrata Tigin O&H:ta ja Bumble & Bumblen  Creme de Cocoa :)  Ainakin minun hiuksissani Creme de Coco toimii paremmin, ts ehkä parhaiten kaikista hoitiksista. Jättää todella kiiltävän ja ihanan tukan ja tuoksuu hurmaavalle. Erittäin riittoisa hoitoaine.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 29 Heinä 2009, 23:18
Kirjoittaja Chilli
pinkpepper kirjoitti: Osaako joku vertailla Super Rich hoitista ja Creme de Coco –hoitista keskenään? Entä Curl Conscious Smooth hoitista ja Super Rich hoitista?
Super Richin ja CdC suurin ero on mielestäni tuoksu :) Molemmat ovat hoitavia ja ehkä hiukan raskaita. Itse pidän enemmän Super Richistä, sillä se kosteuttaa mielestäni paremmin. Erään ystäväni mielestä CdC oli aika mitään sanomaton, eikä edes kovin kosteuttava. Eli suosittelen noista kahdesta Super Richiä.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 30 Heinä 2009, 17:26
Kirjoittaja pinkpepper
^Super Richiä mulla onkin tällä hetkellä ja tykkään hirmuisesti. Eli en viitsi kokeilla Creme de Cocoa jos on huonompi.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 01 Syys 2009, 14:46
Kirjoittaja Sugarfree
Onko kellään kokemusta bumblen Surf Spraysta? Hintaa 17 puntaa netissä... Kallis mutta voisi olla MUA-arvostelujensa perusteella just oikea tuote mun liukkaalle tukalle.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 14 Loka 2009, 21:06
Kirjoittaja Caudealis
Onko kukaan kokeillut B&B:n vaaleille hiuksille tarkoitettuja tuotteita? Kiinnostaa... Samoin nuo Creme de Cocot, sillä olen ihan kookoshullu muutenkin.  ;D Hinta vaan on aika suolainen verrattuna Tigin jättikokoihin, joten en ole vielä osannut tehdä päätöstä, mitä hiusaineita seuraavaksi tilaan...

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 23 Loka 2009, 15:27
Kirjoittaja Lemmy
Nyt on sitten käytössä ollut Super rich ja kyllä mäkin annan positiivisen arvion  :ts Mun mielestä aika samantyyppinen tulos tulee Oatmeal & Honeylla, eli kannattaa kokeilla. Mä en vaan siitä hajusta tykkää hirmusesti, vähän sellanen ihmeellinen tuoksu, mummomainen, niinkun jonkin palasaippuan tuoksu.. Ja lisäks miinusta hinnasta, en tiiä saako tota halvemmalla isommassa koossa kuin 250 ml?

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 19 Marras 2009, 19:11
Kirjoittaja BlueBerry
Kokeilin syksyn aikana ensimmäistä kertaa BB:tä ja olen kyllä tyytyväinen. Käytössä oli siis
Alojoba conditioner , jota kokeilin aluksi muhittelussa sekoitettuna Joicon rekkuun. Tuo sekoitus ei ollut mikään maailmaa mullistava kokemus, mutta yksinään tuo tuote toimii kuin unelma!  :l Käsitellyt hiukseni tulivat ihanan sileiksi ja pehmeiksi. Toimii hyvin pikahoitiksenakin! Tämä on ollut niin hyvä kokemus, että tilaan varmaan pian lisää BB:tä; ainakin jonkin shampoon ja jätettävän aion ottaa kokeiluun.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 27 Marras 2009, 13:12
Kirjoittaja SannaS
Super richia saa litran pullossa, hinta n. 50e... Itseäni kiinnostaa nuo tuotteet myös mutta nyt on rahatilanne niin kehno etten kyllä raaski tilata, aika hintavia ovat nuo tuotteet mutta ilmeisen hyviä :)

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 30 Marras 2009, 20:55
Kirjoittaja BlueBerry
Onko kokemuksia leave in conditionerista? Se on In Stylen mukaan vuoden 2009 paras jätettävä hoitsikka... Joten tilasin sitä =)

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 30 Marras 2009, 21:07
Kirjoittaja Lapanen
^Mulla on tota ja oon sitä n. kuukauden päivät käytelly. Tykkään kyllä, ei tee muovista tunnetta hiuksiin mutta hiusten selvittely on helppoa. (mulla on kuiva, helposti takkuuntuva luonnontaipuisa tukka) Jätettävässä on myös miellyttävä, aika mieto tuoksu.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 30 Marras 2009, 21:46
Kirjoittaja BlueBerry
^Kiitos tiedosta, alan siis odottelemaan sitä postista hyvillä mielin  :)

edit. Paketti saapui tänään postista. Ja tuo jätettävä on aivan ihanaa. Kun postimies tuli, olin juuri pessyt hiukset ja ne olivat vielä kosteat, joten pääsin heti kokeilemaan :) Tuli sileä ja pehmeä lopputulos. Rakastuin &nbsp;<3 Tuosta paketista löytyivät myös Alojoba -shampoo ja tuo kehuttu super rich hoitoaine. Miten jaksan odottaa seuraavaan pesukertaan!?

edit 2. Nyt kaikki tilaamani bb-tuotteet ovat päässeet kokeiluun (eli super rich hoitis, alojoba shampoo ja jätettävä) Ja nyt täytyy kyllä sanoa, että tuo kehuttu Super rich -hoitoaine oli vähän pettymys, varsinkin jos sitä vertaa alojoba hoitikseen. Mun kuivassa tukassa tuo alojoba tuntuu jotenkin paljon tehokkaammalta ja kosteuttavammalta. Alojoba shampoosta sanon sen verran, että pesee kyllä sopivan puhtaaksi, mutta vaahtoaa tosi vähän. Ainetta meni ainakin mulla yhteen pesuun aika paljon juuri sen vaahtoamattomuuden vuoksi.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 16 Joulu 2009, 09:48
Kirjoittaja SannaS
Snif, mun oli tarkoitus tilata Bumble&Bumblen hiustuotteita itselle joululahjaksi, mutta eipä olekaan sitten ylimääräistä rahaa... Tuolla jätettävien puolella kysyin tuosta jätettävästä hoitovoiteesta, että miltä se tuoksuu? Ja miltä nämä tuotteet ylipäänsä tuoksuu? Pidän tuoksuista eikä haittaa vaikka ne jää hiuksiinkin, mutta ihan mitään Tigin kaltaista elämystä en toivoisi&nbsp; :-X

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 18 Joulu 2009, 13:20
Kirjoittaja BlueBerry
^Sun pitää toivoa niitä joululahjaksi joltain muulta sitten&nbsp; ;) Voin koittaa vähän kertoa noiden tuoksuista...

Alojoba conditioner ja shampoo = mieto kookos minun nenääni, tykkään!
Super rich conditioner = raikas kukkaistuoksu, ei nyt tule mieleen mikä kukka, mutta hyvä on
Leave in conditioner = mieto, raikas tuoksu.. en nyt osaa tarkemmin sanoa miltä tuoksuu, mutta ehkä tulee mieleen minttu.

Käytön jälkeen tuoksu jää aavistuksen hiuksiin, josta tykkään. Tuon jätettävän kohdalla en tosin ole huomannut sen tuoksuvan hiuksissa, sillä sen tuoksu on itsessäänkin niin mieto.

Niin ja yleisesti ottaen tuoksut ovat paljon miedompia kuin Tigit. &nbsp;:P

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 19 Joulu 2009, 00:37
Kirjoittaja SannaS
Kiitos Sinippa, vastasitkin oikeastaan juuri niihin tuotteisiin joista olen kiinnostunut. Ja hyvältä kuulostaa! En tiedä mistä tuli mielikuva voimakkaan tuoksuisista tuotteista, vaikka nuo purnukatkin on sellaisia aika hillittyjä (vrt. Tigin nykyiset).

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 19 Joulu 2009, 20:02
Kirjoittaja Hilippa
Nyt käytössä olevasta hoitoaineesta on enää tuubin pohjalliset jäljellä, joten pian olen uutta hoitista vailla. Siksi tilaukseen laitoin BB:n alojoba hoitoaineen. Minkäänlaista aiempaa kokemusta ei mistään Bumble & Bumblen tuotteesta ole, joten mielenkiinnolla odotan että pääsen tuota hoitista kokeilemaan.
Myös BB:n leave-in conditioner on ostoslistalla, mutta sitä ennen pitää saada ainakin 1 vanhoista jätettävistä käytettyä loppuun ennen kun annan itselleni luvan tilata tuon.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 27 Joulu 2009, 14:50
Kirjoittaja Kadi
Oliskohan jollain ihanalla laittaa Creme de Coco-hoitoaineen INCIä? Onko silikonia?&nbsp; Käytän mieluiten ihan kokonaan silikonittomia tuotteita ja Super Richissä ja Alojobassa taisi niitä olla hieman.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 24 Helmi 2010, 10:42
Kirjoittaja Hilippa
Voi miten pettynyt olen Alojoba hoitoaineeseen! Jo levitettäessä se ei jostain syystä tunnu hiuksissa yhtään miltään ja huuhtelun jälkeenkin hiukset on sellaiset kuin niihin ei mitään hoitoainetta olisi laitettukaan. Korkeat oli odotukset Alojoballe mutta valitettavasti omassa käytössä hoitoaine osoittautui ihan mitäänsanomattomaksi. Lähes 4/5 pullosta olen jo käyttänyt mutta uskottava se on: tuo vain ei toimi mun hiuksissa.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 25 Helmi 2010, 11:48
Kirjoittaja octagon
Onko kellään kokemusta bumblen Surf Spraysta? Hintaa 17 puntaa netissä... Kallis mutta voisi olla MUA-arvostelujensa perusteella just oikea tuote mun liukkaalle tukalle.
Olen kokeillut ja ajaa asiansa. Halvemmalla kyllä saat HairStoresta toisenmerkkistä joka toimii ihan yhtä hyvin (Lazy Dayz muistaakseni 7 euroa).

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 08 Maalis 2010, 15:36
Kirjoittaja nelma
Yuliana kirjoitti: Oliskohan jollain ihanalla laittaa Creme de Coco-hoitoaineen INCIä? Onko silikonia?&nbsp; Käytän mieluiten ihan kokonaan silikonittomia tuotteita ja Super Richissä ja Alojobassa taisi niitä olla hieman.
Nostelen

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 09 Maalis 2010, 11:23
Kirjoittaja Hannele~
Olen käyttänyt pari putelia tuota BBn jätettävää; se on tosi hyvä kosteuttava hoitis. Käytin sitä myös poishuuhdeltavana, jossa se toimi ehkä vielä paremmin.

Minulla on myös ruskeille hiuksille tarkoitettu hoitoaine, joka taittaa punaisuutta. Sitä en ole käyttänyt kovin ahkerasti, koska jättää hyvin silikonisen tunnun hiuksiin ja taittaa huonokuntoisista latvaosista väriä liiankin tehokkaasti ja hiukset alkavat vihertämään. Mutta ihan ok tuote silti.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 12 Huhti 2010, 21:26
Kirjoittaja Sarita
Creme de Coco - hoitoaineessa ei ole silikonia , näin muistan pullon kyljestä moneen kertaan varmistaneeni :)
Yksi parhaimpia hoitoaineita ikinä, todella riittoisa , ihanan tuoksuinen ja jättää hiukset upeiksi.


Tällaisen löysin netistä:

Ingredients from packaging: Water (Purified), Cetearyl Alcohol, Glycerin, Behentrimonium Methosulfate, PEG 40 Hydrogenated Castor Oil, Stearalkonium Chloride, Cocos Nucifera (Coconut Oil), Cocos Nucifera (Coconut) Extract, Silybum Marianum (Milk Thistle) Extract, Malva Sylvestris Mallow Extract, Astrocaryum Murumuru (Palm Tree) Butter, Limnanthes Alba (Meadowfoam) Seed Oil, Ximenia Americana (Wild Olive) Seed Oil, Equisetum Hyemale (Horsetail) Extract, Urtica Dioica (Nettle) Extract, Macrocystis Pyrifera (Kelp) Extract, Avena Sativa (Oat) Kernel Extract, Vinegar (Acetum), Panthenol, Hydrolyzed Soy Protein, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Wheat Starch, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Polyquaternium 59, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, Linalool, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Hydroxycitronellal, Fragrance

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 12 Huhti 2010, 22:51
Kirjoittaja hedgehog
Olen ollut noin kuukauden tilaamassa Bumble & Bumblea Lookfantastikista, nyt vihdoin kun eilen olisin saanut tilausen aikaiseksi, huomasin että shampoiden ja hoitoaineiden hinnat olivat nousseet n. 3e/pullo. Jätin sitten tilaamatta... Tekisi mieli kyllä kokeilla noita kun ovat niin hyviä arvosteluita täällä saaneet.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 12 Huhti 2010, 23:00
Kirjoittaja Lemmy
^^Sarita: Oletko kokeillut myös super richiä? Ajattelin kun mä ainakin kaipailisin super richin ja creme de cocon vertailuja? Itse tykkäsin super richistä, mutta en ole kokeillut creme de cocoa. Onko yhtä hyvää?

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 14 Huhti 2010, 19:25
Kirjoittaja Sarita
En ole kokeillut muita Bumble&Bumblen tuotteita , koska kaikissa muissa , joiden incejä olen tutkiskellut, on ollut silikonia .&nbsp; Creme de Coco on vähän samantapainen kuin Tigin O&H , mutta parempi ja jättää hiukset sileämmiksi. Kokeile ihmeessä , on todellakin aivan ihana hoitis :)

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 12 Touko 2010, 22:25
Kirjoittaja Hilippa
Alojoba hoitis oli suuri pettymys enkä mitenkään erityisesti ihastunut leave-in conditioneriinkaan - siis jätettävänä. Onneksi kokeilin tuota myös huuhdeltavana hoitoaineena (melko pitkällä vaikutusajalla) ja heti tuntuu paremmalta tuotteelta! Silottaa pituudet paremmin huuhdeltavana ja jopa latvat näyttävät siistimmiltä kuin jätettävänä käytön aikana.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 12 Touko 2010, 22:50
Kirjoittaja BlueBerry
^Kiva kuulla tuo kokemus leave-in conditionerista, sillä se on ollut mullekin aika suuri pettymys &nbsp;:-\ Tuntuu, ettei se joko hoida ollenkaan, tai jos sitä laittaa vähän reilummin niin tulee lähmäisen tuntuinen tukka. Mutta hyvä kuulla, että toimii paremmin huuhdeltavana, joten eikun kokeilemaan -->

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 28 Elo 2010, 13:36
Kirjoittaja Caudealis
Onkos täällä vielä Bumble&Bumblen käyttäjiä?

Tilasin pitkään himoitsemani Creme de Coco-hoitsikan Tigin O&H:n tilalle ja vaaleiden hiusten hoitsikan Avedan vastaavan tilalle. Tulisipa pian, niin pääsisi testailemaan!

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 28 Elo 2010, 15:12
Kirjoittaja nelma
^
Ton hoitiksen inci kiinnostaisi minua paljon, jos jaksat näpytellä :)

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 28 Elo 2010, 18:13
Kirjoittaja Caudealis
^

Kumman? Tuossa yläpuolella näyttäisi olevan Saritan laittama Creme de Cocon inci. Vaaleiden hiusten hoitsikan incin voin laittaa, kun se tulee.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 28 Elo 2010, 18:47
Kirjoittaja Fii
Mulla on super rich conditioner, jota pitkään halusin&nbsp; :D Ihanan paksua se on ja ei paljoa tarvitse kerralla ottaa. En ole itse muhitellut vaan antanut olla sen ajan kun muuten peseydyn ja jo siinä ajassa toimii hyvin. En nyt vielä osaa sanoa olenko mitenkään täydellisesti myyty, mutta hyvää hoitista se on&nbsp; ;D

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 28 Elo 2010, 21:21
Kirjoittaja nelma
Caudealis kirjoitti: ^

Kumman? Tuossa yläpuolella näyttäisi olevan Saritan laittama Creme de Cocon inci. Vaaleiden hiusten hoitsikan incin voin laittaa, kun se tulee.
Äääh olinpa puusilmä. :P Sitä justiinsa hain.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 29 Elo 2010, 09:50
Kirjoittaja EllaBella
En ole koskaan tämän merkin tuotteita kokeillut, mutta tuo Creme de Coco alkoi kuulostamaan korviini niin hyvältä että onhan tämä velvollisuus laittaa ostoslistalle.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 15 Syys 2010, 22:14
Kirjoittaja ^^Maria^^
Onko kenelläkään kokemusta/mitään tietoa näistä ilmeisesti aika uusista Bumble & Bumble-tuotteista Bb.mending ja Bb.quenching? Löytyvät B&B:n kotisivuilta:&nbsp;

http://www.bumbleandbumble.com/

Nuo Bb.mending-tuotteet ainakin kuulostavat juuri siltä mitä omat hiukseni kaipaavat:
"These supercharged products work to repair, strengthen, renew shine and protect hair that's (truly) damaged."

Harmi vaan kun tuolta ei saa ilmeisesti tilattua tuotteita USA:n ulkopuolelle, kun mistään muusta nettikaupasta en ole noita tuotteita löytänyt&nbsp; :(

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 28 Syys 2010, 13:25
Kirjoittaja Chantel
Itse tilasin lookfantasticista noin vuosi sitten leave-in conditionerin ja täytyy sanoa että on jäänyt käyttämättä, sen verran huonoa tavaraa ainakin omille kärsineille hiuksilleni. Eli jätettävänä en ainakaan voi suositella, mutta ehkä pitäisi kokeilla sitä rinse out -vaihtoehtoja kun näköjään vähän on kehujakin saanut. Ehkäpä puteli pääsee mökkihoitikseksi, suursuosikkia siitä kun ei ainakaan luultavasti tule :)

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 28 Syys 2010, 13:30
Kirjoittaja Caudealis
Mä olen nyt käyttänyt jokusen kerran Creme de Coco-hoitsikkaa, enkä ole mitenkään ylettömän ihastunut. Siis ihan toimiva tuote on kyllä, mutta jotenkin (huonolla tavalla mun mielestä) kosteuttavampi kuin O&H, jonka tilalle sen tilasin. O&H:lla tulos oli jotenkin jämäkämpi ja tuuheampi, kun onhan siinä aminohapot korkeammalla inci-listassa, ja Creme de Cocossa taitaa olla puolestaan enemmän öljyjä(?) tms. Käytän putelin kyllä loppuun enkä epäile yhtään, etteikö se hoitaisi hiuksia, ehkä sitten mun makuun vähän liikaakin, kun tuloksena on vähän raskaammat hiukset.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 02 Loka 2010, 15:14
Kirjoittaja masked sinner
^^ Mulla on vähän samat tunnelmat B&B:n Leave in -hoitoaineesta, käyttelin vähän aikaa jätettävänä, ja ei se nyt pahaakaan tehnyt muttei juuri hyvääkään. Silikoniton koostumus on jopa vähän lähmäisen tuntuinen, ei voi laittaa kovin paljon. Otin tuotteen nyt käyttöön tavallisena hoitoaineena ja sekoitin siihen pienen määrän silottavampaa Aussieta ja ehkä myöhemmin Joicon IHT:ta, saan sen näin kivasti käytettyä pois.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 13 Loka 2010, 15:06
Kirjoittaja Caudealis
Mun täytyy nyt kyllä perua kirjoitukseni Creme de Cocosta, kun ongelma taisikin olla shampoossa. Olen nyt vaihdellut shampoita ja lopputulos on ollut erinomainen. Eilen pesin hiukseni Avedan kamomillashampoolla ja "muhittelin" C de C:a saunassa suihkumyssyn alla kymmenisen minuuttia. Lopuksi käytin hiuksissa Tigin DB:a ja jätettävänä Lanzaa. Hiukseni alkoivat kihartua, kun annoin niiden kuivua vapaasti, ja lopputulos oli aivan ihanan tuuheat ja pehmeät hiukset! Creme de Coco on kyllä ihan suosikkini nyt, enkä enää ikävöi O&H:a.&nbsp; ;)

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 13 Loka 2010, 17:31
Kirjoittaja nelma
^^Maria^^ kirjoitti: Onko kenelläkään kokemusta/mitään tietoa näistä ilmeisesti aika uusista Bumble & Bumble-tuotteista Bb.mending ja Bb.quenching? Löytyvät B&B:n kotisivuilta: &nbsp;

http://www.bumbleandbumble.com/

Nuo Bb.mending-tuotteet ainakin kuulostavat juuri siltä mitä omat hiukseni kaipaavat:
"These supercharged products work to repair, strengthen, renew shine and protect hair that's (truly) damaged."

Harmi vaan kun tuolta ei saa ilmeisesti tilattua tuotteita USA:n ulkopuolelle, kun mistään muusta nettikaupasta en ole noita tuotteita löytänyt &nbsp;:(
Nyt löytyy ainakin Lookfantasticista! Vaikuttavat kiinnostavilta, varsinkin nuo uudet jätettävät. :)

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 02 Huhti 2011, 15:49
Kirjoittaja kraula
Caudealisin tavoin mäkin hankin Creme de Coco -hoitiksen OH:n seuraajaksi, tosin vähän heräteostoksena. Ollut nyt pari kuukautta käytössä lähes joka pesussa. Olen tykännyt kyllä tosi paljon! Antaa hiuksiin ihanan kiillon ja lisäksi kosteuttaa oikein hyvin. Pikahoitona toimii, mutta vielä paremmin muhittelussa (just äsken pidin tunnin, ja ah miten hyvältä tukka tuntuu). Tosin meikäläisen tukka ei tällä hetkellä paljoa vaadi, kun on ihan latvoja lukuunottamatta oma väri, ja kartan lämpökäsittelyitä (en edes omista fööniä :D ). Uskoisin kuitenkin, että CdeC sopii vähän vaativammallekin tukalle sisältämiensä öljyjen myötä.

Luulenpa että tämä jää vakiokäyttöön, kunhan muistan seuraavalla kerralla tilata netistä, ettei tartte maksaa yli 30 euroa hoitiksesta :/

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 25 Huhti 2012, 13:53
Kirjoittaja Lemmy
Olen käyttänyt Creme de Cocoa monta viikkoa ja se on ollut suuri pettymys&nbsp; >:(! Mulla se jättää hiukset lähmään ja hiukset jää vähän pörröön, hutiostos ja en kyllä tilaa enää uudestaan. Harmittaa kun arvoin Super richin ja tämän välillä, Superista tykkäsin paljon.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 18 Heinä 2012, 23:02
Kirjoittaja Hue
Mulle tuli halu kokeilla jotain uutta - josko siinä saisin samalla vähän uutta innostusta hiustenhoitoon. Tulisi ihan tarpeeseen, kun on aikomus kasvattaa hiukset pidemmiksi ja näissä alkaa olemaan taas hoidettavaa.

Sattui sitten tämä ketju silmiin ja muistelin, että jo joskus vuosia sitten halusin kokeilla Bumble & Bumblen Super Rich conditioneria. Koska niitä hiustuotteita oli silloin niin valtavasti ennestään, niin Bumble & Bumble kokeilu vähän jäi. Nyt tilanne on toinen ja mulla on oikeastaan ihan tarvetta uusille hiustuotteille. ;)

Laitoin LF:stä tilaukseen setin, jossa on Super Rich conditioner ja Gentle shampoo. Saapuisivatpa jo, haluaisin kokeilla!

Oon nyt käytellyt Super Rich ja Creme de Coco hoitoaineita. Super Rich on näistä kahdesta ehdottomasti parempi. Voisin sanoa sen olevan jopa yksi parhaista hoitoaineista joita olen käyttänyt. Tekee niin sileää ja pehmeää jälkeä, kosteuttaa ja selvittää mun takkupesän uskomattoman hyvin. Suosittelen!

Creme de Cocokaan ei ole huono, mutta sen selvitysteho on onneton. Se kyllä kosteuttaa ja hiukset ovat kuivuttuaan oikein pehmeät, mutta mun shampoon jälkeistä takkukasaa se ei kyllä selvitä kovin hyvin. Toki se vähän selvittää, mutta hiukset jäävät jollain tapaa nahkeiksi ja sen takia tulos ei märissä hiuksissa ole niin sileä.

Mulla on myös Gentle shampoo ja Creme de Coco shampoo. Niistä en ole vielä muodostanut sen tarkempaa mielipidettä, mutta molemmissa on tosi kiva kermainen koostumus. Pesuteho on molemmissa semmoinen sopiva, ei liian pesevä muttei yhtä mieto kuin esim. MOPin Hydratingissa. Gentle shampoo pelaa kyllä upeasti Super Rich conditionerin kanssa yhteen.

Peräkkäiset viestit yhdistetty. - ellen

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 28 Helmi 2013, 07:53
Kirjoittaja marsuzioni
onko kukaan tilannut Bumble & Bumble tuotteita täältä http://www.bathandunwind.com ? Tekisi mieli tilata ja kokeilla tuota Buble & Bumble sarjaa, mutta en tiedä mistä sitä saisi edullisimmin ja helpoiten tilattua?

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 09 Helmi 2015, 13:06
Kirjoittaja helka
Tilasin heti rohkeasti litran pullon Super rich -hoitoainetta ja kyllä kannatti, tästä tuli saman tien kaikkien aikojen suosikkihoitoaineeni! Hiukset ovat jo huuhdeltaessa uskomattoman sileät ja myös kuivuttuaan hiukset ovat silkkiset ja pehmeät. Yhdessä kohtaa hiukseni ovat erityisen haaroittuneet ja kuivat, mutta hoitoaine siloitti myös nämä hiukset eivätkä ne enää erotu ikävästi muun tukan seasta.

Hoitoaine on tuoksultaan kukkaista, mutta tuoksu ei jää leijumaan hiuksiin niiden kuivuttua. Tämä vaikuttaa olevan myös monia muita kokeilemiani hoitoaineita riittoisampaa.

Vs: Bumble & Bumble

Lähetetty: 24 Touko 2015, 21:50
Kirjoittaja verkku
Mä olen jo vähän aikaa odotellut silmä tarkkana lookfantasticiin ilmestyväksi Bumblen uutuuden, Don't blow it - muotoiluvoiteen, joka on siis tarkoitettu kosteisiin hiuksiin, ja tän idea on siis että voide ei tarvi lämpöä!!
Lupaa siis hiuksille tukea ja tekstuuria, sisältää UVA- ja UVB - suojat&nbsp; :)



http://www.bumbleandbumble.co.uk/produc ... index.tmpl