Bumble & Bumble

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^Super Richiä mulla onkin tällä hetkellä ja tykkään hirmuisesti. Eli en viitsi kokeilla Creme de Cocoa jos on huonompi.
Sugarfree
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 204
Liittynyt: 21 Tammi 2008, 14:43

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja Sugarfree »

Onko kellään kokemusta bumblen Surf Spraysta? Hintaa 17 puntaa netissä... Kallis mutta voisi olla MUA-arvostelujensa perusteella just oikea tuote mun liukkaalle tukalle.
Caudealis
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 636
Liittynyt: 01 Maalis 2008, 12:31

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja Caudealis »

Onko kukaan kokeillut B&B:n vaaleille hiuksille tarkoitettuja tuotteita? Kiinnostaa... Samoin nuo Creme de Cocot, sillä olen ihan kookoshullu muutenkin.  ;D Hinta vaan on aika suolainen verrattuna Tigin jättikokoihin, joten en ole vielä osannut tehdä päätöstä, mitä hiusaineita seuraavaksi tilaan...
Lemmy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 143
Liittynyt: 06 Tammi 2009, 13:01

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja Lemmy »

Nyt on sitten käytössä ollut Super rich ja kyllä mäkin annan positiivisen arvion  :ts Mun mielestä aika samantyyppinen tulos tulee Oatmeal & Honeylla, eli kannattaa kokeilla. Mä en vaan siitä hajusta tykkää hirmusesti, vähän sellanen ihmeellinen tuoksu, mummomainen, niinkun jonkin palasaippuan tuoksu.. Ja lisäks miinusta hinnasta, en tiiä saako tota halvemmalla isommassa koossa kuin 250 ml?
Vaalennetut/raidoitetut, puoleen selkään olevat hiukset. Tukkamaniaa jo muutama vuosi, eikä loppua näy!
BlueBerry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 913
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 19:59

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja BlueBerry »

Kokeilin syksyn aikana ensimmäistä kertaa BB:tä ja olen kyllä tyytyväinen. Käytössä oli siis
Alojoba conditioner , jota kokeilin aluksi muhittelussa sekoitettuna Joicon rekkuun. Tuo sekoitus ei ollut mikään maailmaa mullistava kokemus, mutta yksinään tuo tuote toimii kuin unelma!  :l Käsitellyt hiukseni tulivat ihanan sileiksi ja pehmeiksi. Toimii hyvin pikahoitiksenakin! Tämä on ollut niin hyvä kokemus, että tilaan varmaan pian lisää BB:tä; ainakin jonkin shampoon ja jätettävän aion ottaa kokeiluun.
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865
SannaS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 751
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 20:08

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja SannaS »

Super richia saa litran pullossa, hinta n. 50e... Itseäni kiinnostaa nuo tuotteet myös mutta nyt on rahatilanne niin kehno etten kyllä raaski tilata, aika hintavia ovat nuo tuotteet mutta ilmeisen hyviä :)
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.
BlueBerry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 913
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 19:59

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja BlueBerry »

Onko kokemuksia leave in conditionerista? Se on In Stylen mukaan vuoden 2009 paras jätettävä hoitsikka... Joten tilasin sitä =)
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865
Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

^Mulla on tota ja oon sitä n. kuukauden päivät käytelly. Tykkään kyllä, ei tee muovista tunnetta hiuksiin mutta hiusten selvittely on helppoa. (mulla on kuiva, helposti takkuuntuva luonnontaipuisa tukka) Jätettävässä on myös miellyttävä, aika mieto tuoksu.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
BlueBerry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 913
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 19:59

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja BlueBerry »

^Kiitos tiedosta, alan siis odottelemaan sitä postista hyvillä mielin  :)

edit. Paketti saapui tänään postista. Ja tuo jätettävä on aivan ihanaa. Kun postimies tuli, olin juuri pessyt hiukset ja ne olivat vielä kosteat, joten pääsin heti kokeilemaan :) Tuli sileä ja pehmeä lopputulos. Rakastuin &nbsp;<3 Tuosta paketista löytyivät myös Alojoba -shampoo ja tuo kehuttu super rich hoitoaine. Miten jaksan odottaa seuraavaan pesukertaan!?

edit 2. Nyt kaikki tilaamani bb-tuotteet ovat päässeet kokeiluun (eli super rich hoitis, alojoba shampoo ja jätettävä) Ja nyt täytyy kyllä sanoa, että tuo kehuttu Super rich -hoitoaine oli vähän pettymys, varsinkin jos sitä vertaa alojoba hoitikseen. Mun kuivassa tukassa tuo alojoba tuntuu jotenkin paljon tehokkaammalta ja kosteuttavammalta. Alojoba shampoosta sanon sen verran, että pesee kyllä sopivan puhtaaksi, mutta vaahtoaa tosi vähän. Ainetta meni ainakin mulla yhteen pesuun aika paljon juuri sen vaahtoamattomuuden vuoksi.
Viimeksi muokannut BlueBerry, 14 Joulu 2009, 10:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865
SannaS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 751
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 20:08

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja SannaS »

Snif, mun oli tarkoitus tilata Bumble&Bumblen hiustuotteita itselle joululahjaksi, mutta eipä olekaan sitten ylimääräistä rahaa... Tuolla jätettävien puolella kysyin tuosta jätettävästä hoitovoiteesta, että miltä se tuoksuu? Ja miltä nämä tuotteet ylipäänsä tuoksuu? Pidän tuoksuista eikä haittaa vaikka ne jää hiuksiinkin, mutta ihan mitään Tigin kaltaista elämystä en toivoisi&nbsp; :-X
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.
BlueBerry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 913
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 19:59

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja BlueBerry »

^Sun pitää toivoa niitä joululahjaksi joltain muulta sitten&nbsp; ;) Voin koittaa vähän kertoa noiden tuoksuista...

Alojoba conditioner ja shampoo = mieto kookos minun nenääni, tykkään!
Super rich conditioner = raikas kukkaistuoksu, ei nyt tule mieleen mikä kukka, mutta hyvä on
Leave in conditioner = mieto, raikas tuoksu.. en nyt osaa tarkemmin sanoa miltä tuoksuu, mutta ehkä tulee mieleen minttu.

Käytön jälkeen tuoksu jää aavistuksen hiuksiin, josta tykkään. Tuon jätettävän kohdalla en tosin ole huomannut sen tuoksuvan hiuksissa, sillä sen tuoksu on itsessäänkin niin mieto.

Niin ja yleisesti ottaen tuoksut ovat paljon miedompia kuin Tigit. &nbsp;:P
Viimeksi muokannut BlueBerry, 18 Joulu 2009, 13:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865
SannaS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 751
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 20:08

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja SannaS »

Kiitos Sinippa, vastasitkin oikeastaan juuri niihin tuotteisiin joista olen kiinnostunut. Ja hyvältä kuulostaa! En tiedä mistä tuli mielikuva voimakkaan tuoksuisista tuotteista, vaikka nuo purnukatkin on sellaisia aika hillittyjä (vrt. Tigin nykyiset).
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Nyt käytössä olevasta hoitoaineesta on enää tuubin pohjalliset jäljellä, joten pian olen uutta hoitista vailla. Siksi tilaukseen laitoin BB:n alojoba hoitoaineen. Minkäänlaista aiempaa kokemusta ei mistään Bumble & Bumblen tuotteesta ole, joten mielenkiinnolla odotan että pääsen tuota hoitista kokeilemaan.
Myös BB:n leave-in conditioner on ostoslistalla, mutta sitä ennen pitää saada ainakin 1 vanhoista jätettävistä käytettyä loppuun ennen kun annan itselleni luvan tilata tuon.
Kadi

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja Kadi »

Oliskohan jollain ihanalla laittaa Creme de Coco-hoitoaineen INCIä? Onko silikonia?&nbsp; Käytän mieluiten ihan kokonaan silikonittomia tuotteita ja Super Richissä ja Alojobassa taisi niitä olla hieman.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Voi miten pettynyt olen Alojoba hoitoaineeseen! Jo levitettäessä se ei jostain syystä tunnu hiuksissa yhtään miltään ja huuhtelun jälkeenkin hiukset on sellaiset kuin niihin ei mitään hoitoainetta olisi laitettukaan. Korkeat oli odotukset Alojoballe mutta valitettavasti omassa käytössä hoitoaine osoittautui ihan mitäänsanomattomaksi. Lähes 4/5 pullosta olen jo käyttänyt mutta uskottava se on: tuo vain ei toimi mun hiuksissa.
Vastaa Viestiin