Bumble & Bumble

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
octagon
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 408
Liittynyt: 27 Helmi 2007, 15:45

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja octagon »

Onko kellään kokemusta bumblen Surf Spraysta? Hintaa 17 puntaa netissä... Kallis mutta voisi olla MUA-arvostelujensa perusteella just oikea tuote mun liukkaalle tukalle.
Olen kokeillut ja ajaa asiansa. Halvemmalla kyllä saat HairStoresta toisenmerkkistä joka toimii ihan yhtä hyvin (Lazy Dayz muistaakseni 7 euroa).
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja nelma »

Yuliana kirjoitti: Oliskohan jollain ihanalla laittaa Creme de Coco-hoitoaineen INCIä? Onko silikonia?  Käytän mieluiten ihan kokonaan silikonittomia tuotteita ja Super Richissä ja Alojobassa taisi niitä olla hieman.
Nostelen
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Hannele~
Haiven
Haiven
Viestit: 43
Liittynyt: 26 Helmi 2008, 15:04

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja Hannele~ »

Olen käyttänyt pari putelia tuota BBn jätettävää; se on tosi hyvä kosteuttava hoitis. Käytin sitä myös poishuuhdeltavana, jossa se toimi ehkä vielä paremmin.

Minulla on myös ruskeille hiuksille tarkoitettu hoitoaine, joka taittaa punaisuutta. Sitä en ole käyttänyt kovin ahkerasti, koska jättää hyvin silikonisen tunnun hiuksiin ja taittaa huonokuntoisista latvaosista väriä liiankin tehokkaasti ja hiukset alkavat vihertämään. Mutta ihan ok tuote silti.
Alennusta iherb.com:ssa koodilla JAH753
Sarita
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 130
Liittynyt: 16 Touko 2006, 16:12

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja Sarita »

Creme de Coco - hoitoaineessa ei ole silikonia , näin muistan pullon kyljestä moneen kertaan varmistaneeni :)
Yksi parhaimpia hoitoaineita ikinä, todella riittoisa , ihanan tuoksuinen ja jättää hiukset upeiksi.


Tällaisen löysin netistä:

Ingredients from packaging: Water (Purified), Cetearyl Alcohol, Glycerin, Behentrimonium Methosulfate, PEG 40 Hydrogenated Castor Oil, Stearalkonium Chloride, Cocos Nucifera (Coconut Oil), Cocos Nucifera (Coconut) Extract, Silybum Marianum (Milk Thistle) Extract, Malva Sylvestris Mallow Extract, Astrocaryum Murumuru (Palm Tree) Butter, Limnanthes Alba (Meadowfoam) Seed Oil, Ximenia Americana (Wild Olive) Seed Oil, Equisetum Hyemale (Horsetail) Extract, Urtica Dioica (Nettle) Extract, Macrocystis Pyrifera (Kelp) Extract, Avena Sativa (Oat) Kernel Extract, Vinegar (Acetum), Panthenol, Hydrolyzed Soy Protein, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Wheat Starch, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Polyquaternium 59, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, Linalool, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Hydroxycitronellal, Fragrance
hedgehog

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja hedgehog »

Olen ollut noin kuukauden tilaamassa Bumble & Bumblea Lookfantastikista, nyt vihdoin kun eilen olisin saanut tilausen aikaiseksi, huomasin että shampoiden ja hoitoaineiden hinnat olivat nousseet n. 3e/pullo. Jätin sitten tilaamatta... Tekisi mieli kyllä kokeilla noita kun ovat niin hyviä arvosteluita täällä saaneet.
Lemmy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 143
Liittynyt: 06 Tammi 2009, 13:01

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja Lemmy »

^^Sarita: Oletko kokeillut myös super richiä? Ajattelin kun mä ainakin kaipailisin super richin ja creme de cocon vertailuja? Itse tykkäsin super richistä, mutta en ole kokeillut creme de cocoa. Onko yhtä hyvää?
Vaalennetut/raidoitetut, puoleen selkään olevat hiukset. Tukkamaniaa jo muutama vuosi, eikä loppua näy!
Sarita
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 130
Liittynyt: 16 Touko 2006, 16:12

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja Sarita »

En ole kokeillut muita Bumble&Bumblen tuotteita , koska kaikissa muissa , joiden incejä olen tutkiskellut, on ollut silikonia .&nbsp; Creme de Coco on vähän samantapainen kuin Tigin O&H , mutta parempi ja jättää hiukset sileämmiksi. Kokeile ihmeessä , on todellakin aivan ihana hoitis :)
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Alojoba hoitis oli suuri pettymys enkä mitenkään erityisesti ihastunut leave-in conditioneriinkaan - siis jätettävänä. Onneksi kokeilin tuota myös huuhdeltavana hoitoaineena (melko pitkällä vaikutusajalla) ja heti tuntuu paremmalta tuotteelta! Silottaa pituudet paremmin huuhdeltavana ja jopa latvat näyttävät siistimmiltä kuin jätettävänä käytön aikana.
Viimeksi muokannut Hilippa, 16 Touko 2010, 09:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BlueBerry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 913
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 19:59

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja BlueBerry »

^Kiva kuulla tuo kokemus leave-in conditionerista, sillä se on ollut mullekin aika suuri pettymys &nbsp;:-\ Tuntuu, ettei se joko hoida ollenkaan, tai jos sitä laittaa vähän reilummin niin tulee lähmäisen tuntuinen tukka. Mutta hyvä kuulla, että toimii paremmin huuhdeltavana, joten eikun kokeilemaan -->
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865
Caudealis
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 636
Liittynyt: 01 Maalis 2008, 12:31

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja Caudealis »

Onkos täällä vielä Bumble&Bumblen käyttäjiä?

Tilasin pitkään himoitsemani Creme de Coco-hoitsikan Tigin O&H:n tilalle ja vaaleiden hiusten hoitsikan Avedan vastaavan tilalle. Tulisipa pian, niin pääsisi testailemaan!
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja nelma »

^
Ton hoitiksen inci kiinnostaisi minua paljon, jos jaksat näpytellä :)
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Caudealis
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 636
Liittynyt: 01 Maalis 2008, 12:31

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja Caudealis »

^

Kumman? Tuossa yläpuolella näyttäisi olevan Saritan laittama Creme de Cocon inci. Vaaleiden hiusten hoitsikan incin voin laittaa, kun se tulee.
Fii
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1202
Liittynyt: 06 Elo 2006, 19:02

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja Fii »

Mulla on super rich conditioner, jota pitkään halusin&nbsp; :D Ihanan paksua se on ja ei paljoa tarvitse kerralla ottaa. En ole itse muhitellut vaan antanut olla sen ajan kun muuten peseydyn ja jo siinä ajassa toimii hyvin. En nyt vielä osaa sanoa olenko mitenkään täydellisesti myyty, mutta hyvää hoitista se on&nbsp; ;D
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja nelma »

Caudealis kirjoitti: ^

Kumman? Tuossa yläpuolella näyttäisi olevan Saritan laittama Creme de Cocon inci. Vaaleiden hiusten hoitsikan incin voin laittaa, kun se tulee.
Äääh olinpa puusilmä. :P Sitä justiinsa hain.
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

En ole koskaan tämän merkin tuotteita kokeillut, mutta tuo Creme de Coco alkoi kuulostamaan korviini niin hyvältä että onhan tämä velvollisuus laittaa ostoslistalle.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
Vastaa Viestiin