Bumble & Bumble

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Kissatukka
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 132
Liittynyt: 29 Maalis 2007, 23:27

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja Kissatukka »

Mua kiinnostaisi vielä noista hiuspuutereista, että minkä värisille vaaleille sopisi pelkästään se blond? Sopiiko perusvaalennetuille? Vai olisiko järkevää hankkia myös se white samalla?
Anissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2364
Liittynyt: 06 Joulu 2006, 16:34

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja Anissa »

Onko kellään kokemusta Bumblen Sunday-shampoosta?Olen tuota mietiskellyt seuraavaksi syväputsariksi,mutta haluaisin mielelläni kuulla kokemuksia.Siitä sanotaan,ettei sovellu värikäsitellyille hiuksille ja se rupesi arveluttamaan,että onkohan tuo aivan liian pesevää.Pieni narskunta ei haittaa,kunhan tukka puhdistuu kunnolla,käyttelen syväputsaajaa kuitenkin vain kerran kuussa.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.
lillamilla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1316
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 22:54

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja lillamilla »

Mie tällä hetkellä himoitsen Bumble & bumble curl conscious linjaston for fine hair -tuotteita. MUA:ssa ainakin saanut hyviä arvostelut. Tyhjenis nyt nuo edelliset purkit, pirkales.
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.
Mella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 994
Liittynyt: 23 Syys 2006, 17:03

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja Mella »

Mua kiinnostais tästä sarjasta tuo Thickening ja Cool Blonde -shampoo & hoitsikka. Kokemuksia anyone?
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-
Mischa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 286
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 09:55

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja Mischa »

babylissa kirjoitti: Jollakin kemppariarvostelupalstalla (engl/amerikkalainen) hehkutettiin B&B:n Sunday shampoota, tekee kuulemma toosi puhdasta jälkeä kaikesta mönjästä mitä tukkaan ahdetaan viikon mittaan. Aattelin että ehkä saattasin jossain vaiheessa hommata. Jos jollain kokemuksia, kertokaa jookos :)
Mulla on kyseinen shampoo, ja kyllä, puhdasta tulee. Narskuvaa.
En tosin käytä muutakuin ihan satunnaisesti hiuslakkaa, että mulla ei ole kokemusta sellaisista tosi hyvin muotoilutuotteilla kuorrutetuista hiuksista ja että miten tuo puree niihin.

INCI lisätty inci-ketjuun.   
1b M ii
Erykah
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 873
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:32

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja Erykah »

Tukkis, millaista tuo Gentle -shampoo on muuten verrattuna Mopin C-hydratingiin, paitsi ilmeisesti pesevämpää? Pitääkö tukan pitkään puhtaana?
Mietin, ostanko uuden Mopin loppuneen tilalle, vai kokeilenko jotain muuta kosteuttavaa shampoota. Bumblen tuotteita kiinnostaisi kokeilla ja ainakin tuon kehutun Super rich -hoitiksen aion tilata.
choc-au-lait

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja choc-au-lait »

Bumblen shampota ja hoitoaineita en ole kokeillut, mutta olen kayttanyt seuraavia:

Curl Conscious cream (fine hair) Kiharavoide, tykkasin ja kaytin sita pari purkkia Lontoossa asuessani. En tieda ostaisinko samaa, vai kokeilisinko jotain muuta. Ei minusta varsinaisesti lisannyt kiharuuta, mutta teki hiuksista kauniin nakoiset ilman wet lookia jonka helposti saa geelilla aikaan.

Brilliantine Viimeistelyvoide. Tata olen kayttanyt viime vuosina ja kaytan edelleenkin, koska tykkaan voidemaisista viimeistelytuotteista. Talla saa hiuksista hyvin lentavyyden pois, sopii myos kiharan viimeistelyyn. Tosin saa myos helposti rasvaletin jos laittaa liikaa. Jos loydan samantyyppisen voidemaisen viimeistelytuotteen, kokeilen varmaankin jotain muuta silla Bumblet ovat tosi kalliita ja hankalia ostaa (nykyaan vain netista kun en enaa asu Lontoossa).

En ole varma ovatko Bumblet ihan hintansa vaarteja (yhta hyvia tuotteita loytyy kylla ihan muistakin sarjoista), mutta tykkaan kylla. Mieleni tekisi seuraavaksi kokeilla shampoota ja hoitoainetta.
Hannele~
Haiven
Haiven
Viestit: 43
Liittynyt: 26 Helmi 2008, 15:04

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja Hannele~ »

Mulle saapui postin kautta B&B:n jätettävä... Pari kertaa olen käyttänyt ja ainakin tällä hetkellä vielä tuntuu todella hyvältä! Tekee upean pehmeät ja siloiset hiukset, myös kuiviin hiuksiin laitettuna vaikka yleensä laitankin jätettävät kosteisiin hiuksiin.
Alennusta iherb.com:ssa koodilla JAH753
Huuhkaja
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1032
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 15:46

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

Kissatukka kirjoitti: Mua kiinnostaisi vielä noista hiuspuutereista, että minkä värisille vaaleille sopisi pelkästään se blond? Sopiiko perusvaalennetuille? Vai olisiko järkevää hankkia myös se white samalla?
Mun vaalennettuun (todella vaalea) hiuksistoon  blondish-sävy ei ainakaan sopinut. Puuterin väri on mielestäni lähinnä vaaleanruskea eikä sellainen mitä suomalaiset yleensä käsittävät blondiksi. Itselläni on nyt käytössä se white-sävy, joka sopii mun juurikasvun peittämiseen mainiosti kunhan ei liikaa mene suihkimaan, jolloin tosiaan näkyy että aine on melkoisen valkoista.

Jos joku on kiinnostunut tuosta blondish-sävystä, niin mulla on myynnissä pieni puteli sitä tuolla Juureskauppojen puolella. ;)
juuriska
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 510
Liittynyt: 08 Loka 2008, 15:36

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja juuriska »

Onko joku kokeillut SHINE-kiilto/muotoilutuotetta? Lookfantastic mainostaa sitä näin: "Winner For Best Instant Shine Texturiser". Käyttäjien arvostelut samalla sivulla ovat tosi positiivisia. Tilasin sen tänään, mutta aerosolituotteena siltä menee matkaan viikkoja.  ::)

Edit: Pullo tulikin tosi nopeasti. Taisi tulla kuitenkin lentorahtina. Tuote antaa loistavan kiillon hiuksiin, mutta sopinee paremmin suorille hiuksille. Muotoilurauta- ja paplarikiharat tahtovat oieta tämän kanssa. Voisin luopua tästä kohtuuhinnalla. Mitä kautta muuten pääsee "juureskaupoille", kysyy puusilmä...
Viimeksi muokannut juuriska, 24 Loka 2008, 16:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.
suhina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 325
Liittynyt: 15 Loka 2006, 23:50

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja suhina »

Postilaatikosta löytyi perjantaina B&B Super Rich-hoitoaine ja olen aivan myyty! Hiukset ovat pehmeät, kiiltävät ja niitä tuntuu olevan normaalia enemmän  :-* Hoitoaine oli itsessään paksua, voidemaista, ylellisen oloista, vaikka itse putelo ei niin houkuttelevan näköinen olekaan.
Kampaamotuotteista olen käytellyt aiemmin Tigin OH ja Brunette Goddessia, sekä MOPin Hydratingia, enkä ole huomannut mitään laatuefektiä hiuksissani, ehkä OH on toiminut parhaiten.  Ehdottomasti aion kokeilla myös muita tämän merkin tuotteita.
Lemmy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 143
Liittynyt: 06 Tammi 2009, 13:01

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja Lemmy »

Voiko tota super richiä käyttää tehiksenä, eli toimiiko samalla tavalla kuin O&H? Mä tarttisin jonku hyvän tehiksen, aattelin jos Bumblella olisi, deep treatment, lisää kokemuksia?
Vaalennetut/raidoitetut, puoleen selkään olevat hiukset. Tukkamaniaa jo muutama vuosi, eikä loppua näy!
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Osaako joku vertailla Super Rich hoitista ja Creme de Coco –hoitista keskenään? Entä Curl Conscious Smooth hoitista ja Super Rich hoitista?
Sarita
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 130
Liittynyt: 16 Touko 2006, 16:12

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja Sarita »

Minä voin verrata Tigin O&H:ta ja Bumble & Bumblen  Creme de Cocoa :)  Ainakin minun hiuksissani Creme de Coco toimii paremmin, ts ehkä parhaiten kaikista hoitiksista. Jättää todella kiiltävän ja ihanan tukan ja tuoksuu hurmaavalle. Erittäin riittoisa hoitoaine.
Chilli

Vs: Bumble & Bumble

Viesti Kirjoittaja Chilli »

pinkpepper kirjoitti: Osaako joku vertailla Super Rich hoitista ja Creme de Coco –hoitista keskenään? Entä Curl Conscious Smooth hoitista ja Super Rich hoitista?
Super Richin ja CdC suurin ero on mielestäni tuoksu :) Molemmat ovat hoitavia ja ehkä hiukan raskaita. Itse pidän enemmän Super Richistä, sillä se kosteuttaa mielestäni paremmin. Erään ystäväni mielestä CdC oli aika mitään sanomaton, eikä edes kovin kosteuttava. Eli suosittelen noista kahdesta Super Richiä.
Vastaa Viestiin