Alterna

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Jonsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:21

Alterna

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

Kertokaapas tähän kokemuksia Alternan tuotteista.

Tässä omiani:
Hemp Sheed Straight shampoo: tykkään kovasti, vaahtoaa, pesee hyvin, ihana tuoksu, hiukset jäävät ilmaviksi ja on sulfaatiton.
Hemp Sheed Straight hoito: Tykkään myös. Selvittää, antaa kiiltoa ja ilmava lopputulos
Hemp Sheed Spray-in conditioner: Tykkään myös tästä, selvittää eikä lähmää.
White Truffle Luxury shampoo: pesee narskuvan puhtaaksi, ihan ok tuote
White Truffle Luxury hoito: Aika jännän savimainen levitettäessä, selvittää hyvin ja näiden kahden jälkeen tulos on ilmava.

Viimeksi muokannut Jonsu, 14 Kesä 2006, 07:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sipe
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 977
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:38

Vs: Alterna

Viesti Kirjoittaja sipe »

Mun kaikki alterna-kokemukset on siitä vanhasta sarjasta, joten nykytuotteet voivat olla vähän erilaisia...

Hemp Seed Shine Shampoo: Ihan kohtalainen, tosin ainakin siinä vanhassa versiossa oli aika paljon veteen liukenematonta silikonia, eli shampoota ei uskaltanut kovin usein käyttää.

Hemp Seed Shine Conditioner:Ihan jees, aika mitäänsanomaton mielikuva tosin mulle on tästä jäänyt. (olen kokeillut ko. tuotetta about 1,5-2 vuotta sitten). Eli ei mikään megahyvä mutta ei huonokaan...

Hemp repari Conditioner:Tästä tykkäsin. Ihana tuoksu ja mukava hoitoteho. En kuitenkaan ollut niin tykästynyt, että lisää olisin ainetta halunnut.

Alterna Enzymetherapy Hemp Deep Conditioner:Ihan turha tuote. Ei hoitanut, jätti ainoastaan limaisen ja lähmäisen fiiliksen. Yksi kamalimmista koskaan kokeilemistani aineista ja hintaan suhteutettuna ihan hirveä pettymys.

Caviar Treatment:Toinen megalomaaninen alterna-pettymys. Haisi hirveältä, rasvoitti tukan, hoiti huonosti ja huuhtoutui pois vielä huonommin. Yksi kamalimmista koskaan kokeilemistani aineista ja hintaan suhteutettuna ihan hirveä pettymys.

Tuota Jolantan mainitsemaa seerumia en ole vielä koittanut, sillä haluan ensin saada nykyisen seerumin loppuun. Inci siinä on kuitenkin tosi hyvän oloinen.
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.
Apricot
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 847
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 22:36

Vs: Alterna

Viesti Kirjoittaja Apricot »

Onko kenellekään kokemuksia Life Volumizing-sarjasta? Minua kiinnostaisi tuo Life Volumizing Spray Gel, onko se enemmän muotoilutuote vai jätettävä hoito.. ???
"Age shouldn't affect you. It's just like the size of your shoes - they don't determine how you live your life! You're either marvellous or you're boring, regardless of your age.”
"Gosling ei ole pelkkää ulkonäköä, hän on kaikkea muutakin."
Möysti

Vs: Alterna

Viesti Kirjoittaja Möysti »

Itseläni on White Truffle Luxury shampoo ja White Truffle Luxury hoito enkä tuotteista oikein pidä, pesee ihan ok ja hiukset hoidon jälkeen on ihan ok, mutta jokin ei silti sykäytä! Lisäksi tuoksu on minusta ihan kamala!!! En osta enää uudelleen, IKINÄ.
Luna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1946
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 00:04

Vs: Alterna

Viesti Kirjoittaja Luna »

Mulla on alkanut kovasti kiinnostaa myös Alternan tuotteet, hieman ihmetyttää miten täällä on niin vähän käyttäjäkommentteja tuotesarjasta! Onko ne mainettaan/mainostustaan paljon huonompia vai mistä johtuu että esim Tigi näyttää olevan paljon suositumpi?
Euphoria

Vs: Alterna

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

^Hinnat ovat niin korkeat, etten ole edes ajatellut niiden hankkimista.
Luna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1946
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 00:04

Vs: Alterna

Viesti Kirjoittaja Luna »

^ Mitä olen nettiä selaillut niin kalliitahan ne ovat. Ajattelin kun monet ostaa kuitenkin lähes yhtä kalliita ja useamman purkin, niin ei ne loppujen lopuksi niin hirmu paljon kalliimmaksi tulisi, jos ostaisi vaan tuotteen tai pari.
Euphoria

Vs: Alterna

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

^Kuitenkaan en ole lukenut täältä kovinkaan positiivisia viestejä näistä tuotteista.

Edit. En ole muitakaan tuotteita kovin usein normaalihinnalla ostellut. Alennusmyynneistä tai jostain muista tarjouksista olen hiustuotteita yleensä hankkinut.
Viimeksi muokannut Euphoria, 15 Loka 2006, 22:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Luna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1946
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 00:04

Vs: Alterna

Viesti Kirjoittaja Luna »

^ Luulis että hinta kuitenkin kompensoi laatua kuitenkin jonkun verran...Täytyypä tutustua inceihin ja miettiä sitten että raskinko ostaa kokeilushampoon tai hoitiksen! Ne white truffle-pullot houkuttelee ulkonäöllään tosi paljon, mutta on turhan kallista pelkän purkin takia ostettavaksi!
Lafanque

Vs: Alterna

Viesti Kirjoittaja Lafanque »

Mullakaan ei oo vielä mitään fiksua sanottavaa tästä merkistä, mutta mielenkiintoa kokeilla ois ihan kauheesti. Mäkään en vaan oo Alternasta kuullut just mitään muuta kuin että koreat pullot- sisältö höttöä. Ei aavistustakaan siitä kuinka hyvin tuo pitää mahdollisesti paikkansa. Pitää varmaan vaan rohkeesti ostaa ja kokeilla.
Luna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1946
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 00:04

Vs: Alterna

Viesti Kirjoittaja Luna »

^Jos päädyt kokeilemaan niin kerro sitten tännekin kokemuksiasi! Kyllähän niitä kehutaan ainakin mainoksissa maiilman parhaimmaksi tuotesarjaksi ja hinta viittaa kans siihen suuntaan  ;D niin en purematta niele että ne olis aivan tehottomia.
Lafanque

Vs: Alterna

Viesti Kirjoittaja Lafanque »

Juu toki kerron kokemuksia heti kun niitä saan! Selailin äsken Alternan sivuja, ja luulenpa että jo mainittua White truffe luxury sarjaa voisin ostaa ensi viikon lopulla. Toinen linja mikä nyt alkoi kiinnostaa kovasti on Hemp shine, sarjan Hemp Volumizing Spray Leave-in Conditioner kuulostaisi myös aika houkuttelevalta, että senkin voisi hankkia shampoon ja hoitiksen rinnalle. Vai pitäiskö eka ostaa vaan just shampoo&hoitis ja katsoa miten toimii ja ostella sitten lisää jos vakuuttavat. Vai ostaisinko eka tuollasen suihkeen, hmp.  Hemp Seed Straightening Starch ja Hemp Seed Straightening Balm ovat kiinnostavia muotoilutuotteita, ja muutama muukin stylingtuote alkoi nyt kiehtoa.
Aijai miten tyylikkäitä pulloja, eipä tässä auta kuin ostaa ja tuomita tuotteet vasta kokeilun jälkeen. Oon ollut tosi kiinnostunut Alternasta jo niin kauan, että nyt pitää vihdoin antaa kokeilunhalulle ja uteliaisuudelle periksi, eikös..  ;)
Luna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1946
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 00:04

Vs: Alterna

Viesti Kirjoittaja Luna »

^Juu ehdottomasti kokeilemaan vaan! *taputtaa käsiään innostuneena*  :D  Sulla on niin hirmu paljon tuotteita että osaat varmaan hyvin verratakin muihin.

White truffle luxury kuulostaa tosi laadukkaalle, sitä en vaan ymmärrä että kenen markkinointineron idea oli nimetä toinen sarja hemp eli hampuksi  ;D Ei nimi tietty tuotetta pahenna mutta silti mulle ei ole auennut tuon nimen idea.
Vivi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 12:09

Vs: Alterna

Viesti Kirjoittaja Vivi »

Luna kirjoitti: sitä en vaan ymmärrä että kenen markkinointineron idea oli nimetä toinen sarja hemp eli hampuksi  ;D Ei nimi tietty tuotetta pahenna mutta silti mulle ei ole auennut tuon nimen idea.
Kyllähän hamppua käytetään monissa hius- ja ihonhoitotuotteissa, ainakin hamppuöljyä, on tosi hoitavaa. Esim Body Shopilla on se kuivan ihon hamppusarja ja luontaistuotteista täälläkin on hehkutettu sitä AM hamppuhoitoa.

Mitä nuo Suomessa mahtaa maksaa, kun katsoin LF:stä, että White Trruffle oli norm. 90 e ja members price 39 e? Aika hulppeat on hinnat. 8)
Oma väri takaisin.
Lafanque

Vs: Alterna

Viesti Kirjoittaja Lafanque »

Hemp tarkoittaa myös jotain kasvilajia ja marihuanaa, ehkä nimi viittaa siis niihin erikoiskasveihin joista Alternan sivuillakin mainitaan, " Hemp seed oil is the plant kingdom's richest source of vital hair care nutrients responsible for strong, healthy keratin formation. And not to be confused with its distant cousin, marijuana, hemp is drug-free." Alkaakos sarjan nimi nyt aueta :D? Kyseessä ei siis taida kuitenkaan olla hampputukka  ;)

Tässähän alkaa itsekin todellakin ekaa kertaa ihan kunnolla innostua Alternasta. Hemp Seed Spray Shine voisi olla kiva lisä mun purkkikokoelmaan myöskin, ja nuo suoristustuotteet nyt kiinnostaa hurjan paljon. Taidanpa mennä heti huomenna katselemaan näitä Hairstorelle, ja ostan vielä viikon aikana ehkä vähän usemmankin kappaleen. Huomisen jälkeen tiedän taas vähän enemmän kun olen ihmetellyt näitä luksuspurkkeja ihan livenä. Tästä tää mun Alternavillitys toivon mukaan lähtee rullaamaan  ;)
Vastaa Viestiin