Paul Mitchell

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

En mä oikeastaan edes tiedä, millaisia suihkeita lapsille suositellaan. Kunhan arvioin noita oman hiuksistoni pohjalta... Tuolla lapsille suunnatulla suihkeella tarkoitin sitä Taming Sprayta, jota siis huvittaisi itsekin joskus kokeilla, mutta en tiedä, onko se suunnilleen pelkkää vettä.
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

^Ainakin markettipuolen lastensuihkeet sisältää roimasti silikonia. Ainut mikä ei sisällä taitaa olla muumisuihke.
lillamilla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1316
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 22:54

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja lillamilla »

Olen viime aikoina tykästynyt kovasti Paulin muotoilutuotteisiin. Niissä on hyvä tuoksu, joka ei iske suoraan nivusiin voimakkuudellaan.

Sculpting Foam sopii sekä hiusten suoristamiseen föönatessa tai sitten luonnolliseen kuivaukseen tukea ja muhkeutta antamaan. Halutessa tuo kiharat kauniisti esiin. Jättää hiukset pehmeiksi, ihaniksi kosketella.

Tea Tree -sarjan Lemon Sage Thickening Sprayn nokkasuihkekärki on kätevä.Suihke kohottaa ohuttaa tukkaa kivasti ja tuuheuttaa. Hennolle tukalle tukalle lempeä nostattaja.

Super Skinny -seerumilla sain föönaamalla luonnollisen suoran, pehmeän ja kiiltävän tukan. Suoristus säilyi jopa seuraavaan pesuun saakka, ihme jota ei ole aikaisemmin tapahtunut.

Tänään kokeiluun pääsee vielä hyväksi kihartajaksi kehuttu Round Trip.
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Mua himottais ihan kauheasti ne uudet Awapuhi Wild Ginger-sarjan tuotteet (mustissa puteleissa). Onko kukaan bongannut niitä mistään nettikaupasta, mä en meinaan löydä? Hairlekiinissa oli sellainen pakkaus, jossa oli pienet koot koko sarjan tuotteista, hinta 69€ ::)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Neo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1104
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:01

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Neo »

Mä oon kyttäillyt samaa, varsinkin siis brittiliikkeitä.Täältä näyttää löytyvän ainakin: http://www.sleekhair.com/pm-awapuhi-wildginger.html

edit. Löysin Briteistä kampaamon millä on online store, laitoin mailia ja kysyin lähettävätkö Englannin ulkopuolelle. http://www.envyhairandnails.co.uk/index ... &Itemid=10

edit 2. Sanoivat voivansa lähettää tuolta Briteistä, itse en tosin vielä aiokaan tilata hiusmömmö-inventaarion jälkeen, pakko käytellä joitain puteleita ensin pois.
Viimeksi muokannut Neo, 27 Marras 2011, 14:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja kuku »

^^ Mitä lillamilla on tykännyt Round Tripistä? :)
2a F ii – Iho: kuiva
lillamilla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1316
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 22:54

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja lillamilla »

Yllättävän kuraa oli. Tuntui ettei se tehnyt juuri mitään. Ehkä antoi hieman tukea ja vähän tuuheutta mutta siinä se. Käyttämäni muotovaahto (Sculpting Foam ) toimii paljon paremmin kiharoiden esiintuojana tässä hennossa hiuksistossa.
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja kuku »

No höh! Sculpting foamiakin oon miettinyt, laitatko tota kuviin vai märkiin hiuksiin?
2a F ii – Iho: kuiva
lillamilla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1316
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 22:54

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja lillamilla »

Märkiin. Toimii myös hiusten suoristuksessa.

Lisäys. Itse siis odotin tuolta Round Tripilta ihmeitä nimenomaan kiharoiden esiin tuojana. Tähän Sculpting Foam on parempi, ja bonuksena tuo suoristuva ominaisuus kun harjaa hiuksia läpi tai föönaa. Hyvä muotoilija siis.
Viimeksi muokannut lillamilla, 06 Joulu 2011, 17:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja kuku »

Kävimpä tänään hakemassa tuon Sculpting Foamin ja tuntuu kyllä olevan hyvä muotovaahto! Joskus kokeilin Aussien kiharamuotovaahtoa, mutta se ei ole läheskään yhtä hyvä kuin tämä. SF antaa pitoa ja tuo tosiaan kiharoita esiin, näin ensimmäisen testauksen perusteella tykkään.
2a F ii – Iho: kuiva
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Manna »

RockQueen kirjoitti: Mua himottais ihan kauheasti ne uudet Awapuhi Wild Ginger-sarjan tuotteet (mustissa puteleissa). Onko kukaan bongannut niitä mistään nettikaupasta, mä en meinaan löydä? Hairlekiinissa oli sellainen pakkaus, jossa oli pienet koot koko sarjan tuotteista, hinta 69€ ::)
Mä yritin myös äsken etsiä nettikauppaa, josta näitä tuotteita saisi, mutta en löytänyt. Brittien eBayssa on jotain tuotteita myynnissä, mutta tosi suurilla postikuluilla tietty :P Ilmoittelen tänne, jos satun jostain nettikaupasta löytämään!
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Neo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1104
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:01

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Neo »

Manna:
Neo kirjoitti: Mä oon kyttäillyt samaa, varsinkin siis brittiliikkeitä.Täältä näyttää löytyvän ainakin: http://www.sleekhair.com/pm-awapuhi-wildginger.html

edit. Löysin Briteistä kampaamon millä on online store, laitoin mailia ja kysyin lähettävätkö Englannin ulkopuolelle. http://www.envyhairandnails.co.uk/index ... &Itemid=10

edit 2. Sanoivat voivansa lähettää tuolta Briteistä, itse en tosin vielä aiokaan tilata hiusmömmö-inventaarion jälkeen, pakko käytellä joitain puteleita ensin pois.
Lila
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4933
Liittynyt: 01 Huhti 2008, 11:07

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Lila »

Awapuhi Mist on minulla talvisin ahkerassa käytössä, poistaa tehokkaasti hiusten sähköisyyttä - ja sopii hyvin luonnonkiharalle. Ei varsinaisesti tue kiharaa, mutta tekee naamaan liimautuvasta sähköpallerotukasta sellaista kivaa laineikasta suortuvaa... ...ei tosiaan ole mikään hyvä selvittävä suihke, mutta em. käytössä mainio.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Onko joku kokeillut niitä "uusia" (vihreissä pulloissa olevia) Tea Tree Lavender Mint- ja Lemon Sage-shampoita? Mua kiinnostaisi ne kovasti mutta en oikein tiedä mikä niiden välillä on eroa, minkä sitten valitsisi.. Lavender on kosteuttava ja rauhoittava ja Lemon Sage tuuheuttava? Entä se Tea Tree Special Shampoo, onko se sitten samaa kamaa kuin se aiempi valkoisessa putelissa ollut? Luulen että se Lavender Mint ois paras mulle, tosin Lemon Sagen tuoksukuvaus on aika kiva.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Marylee
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 327
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 13:26

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Marylee »

Uudessa Eevassa kehuttiin tätä uutta muotoilusuihketta:

http://awapuhi.paulmitchell.com/hydromist.html

Myös muotovaahto on tulossa:

http://awapuhi.paulmitchell.com/hydrocream.html
Vastaa Viestiin