Paul Mitchell

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^Mille nuo silloin tuoksuivat? Onkohan tossa alkoholia? Siis Gloss Dropseissa.
Herbina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 563
Liittynyt: 19 Touko 2009, 10:58

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Herbina »

Tänään tuli Super Skinny Serum postissa ja kokeilin heti kuiviin hiuksiin hyvin pienen määrän. Ja aivan uskomattoman ihana tuote, tuoksu on herkullisen omenainen ja hiuksista tuli välittömästi ihanan silkkisen sileät. Hipelöin vain jatkuvasti hiuksiani niinkuin olis kampaajalta just tullut. Tästä tulee todennäköisesti ehdoton HG-tuote mulle, tulen kommentoimaan nopeuttaako hiusten kuivumista. Täähän toimii myös lämpösuojana, huipputuote.
sevivas

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja sevivas »

Nimenomaan! Ja mun läheiset on jo ihan hermona, kun mulle ei enää riitä se, että itse hipelöin Super Skinny-tukkaani, vaan pyydän heitäkin silittämään silkkisiä kutrejani :)
Lynnei

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Lynnei »

^ Kuulostaa lupaavalta! Siis ilmeisesti porukka föönaa seerumin avulla? Laitatteko koko tukkaan vai ainoastaan latvoihin? Itselleni ei tulisi mieleenkään laittaa kymmentä senttiä ylemmäksi latvoista, tuloksena ei olisin mun tapauksessa mitään muuta kuin lähmäletti...
Herbina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 563
Liittynyt: 19 Touko 2009, 10:58

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Herbina »

Mä laitoin ihan kokonaan latvoihin, eli jätin n. 10 senttiä juuresta vain ilman (eli juuri siis päinvastoin). Eikä tule lainkaan lähmälettiä vaan pehmeä ja nopeammin kuivuva tukka.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Voiko tuota Super Skinny seerumia käyttää myös kuivaan tukkaan silotukseen esim. suoristuksen jälkeen?
sevivas

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja sevivas »

Mä itse asiassa käytän Super skinnyä yleensä aina kuivaan tukkaan, muotoilun lopuksi tuomaan kiiltoa ja liukkautta. Pari tippaa varovasti levitettynä suoristettuun tukkaan pelittää tosi hyvin!
Herbina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 563
Liittynyt: 19 Touko 2009, 10:58

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Herbina »

Komppaan, toimii munkin mielestä paremmin vielä kuivaan kuin märkään tukkaan. Tosin märkään laitettuna nopeuttaa kyllä föönaamista.
Paka-08

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Paka-08 »

Onko kukaan vielä saanut käsiinsä  Super Strong Liquid Treatment suihkutettavaa jätettävää hoitoa tai sit ihan sitä pois pestävää treatmentia? Yrittävät vakuttaa sen yliluonnollisilla hoitotehoilla, että hiukset olisivat jo yhden käsittelyn jälkeen jopa 60 % vahvemmat, haaratuneet latvat sulkeutuisivat ja hiukset korjautuisivat tehokkaasti. Noita myynitekstejä ei tietenkään pidä ottaa tosissaan, mut tekis mieli kokeilla. Suomessa maksaa 38 e paikasta riippuen joten hiton kallista. Huomasin että briteistä (Amazonista) tilaamalla sais 1000 ml jättipullo inc pump, 39.95 puntaa), 100 ml pullo £6.95 ja 250 ml pullo £13.50. Muualta en katsonut hintoja mutta on nuo paljon halvemmat ku Suomen hinnat(tietenkin kun muuttaa vielä euroiksi).

"Marine extracts and vegetable proteins replenish every strand while special silicones protect the surface, leaving the cuticle smooth and healthy"

Eli silikonia mukana ja sit korjaavina osina olis jotain merestä saatuja aineita ja kasviproteiineja. Ei keratiinia kuitenkaan.

http://www.paulmitchell.com/WhatsNew/Pa ... tment.aspx
Viimeksi muokannut Paka-08, 22 Heinä 2009, 22:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Mena »

Mä olen nyt kahtena aamuna pessyt hiukset Tea Tree for men shampoolla ja hoitiksella ilman jätettäviä (olipa muuten yllätys että joku mies käyttää kampaamotuotteita!). Mä oon ihan rakastunut noiden tuoksuun, ihanan raikas pastillituoksu.  :-* Shampoo pesee hyvin ja hoitoainekin jättää hiukset aika selviksi ja taisi siinä jotain hoitavaakin olla kun tutkailin inciä läpi. Hius jäi kyllä aavistuksen karheaksi eli toisin sanoen helpommin muotoiltavaksi, vaikka mun hiusta ei kyllä voi auki sellaisenaan jättää ilman jätettävää hoitista.

Onko näissä paljonkin eroa Tea Treen ja Tea Tree for menin välillä? Ja onko nuo valkoiset vai vihreät nyt sitten uudempaa tuotantoa? Löysin molempia nettikaupoista mutta for menin inciä en mistään. Vaikka tuota for meniä myydään kyllä LF:ssä, muualla en siihen oo törmännyt. Paitsi samanlaisia purkkeja parissa paikassa ilman for men -mainintaa...  ???
Viimeksi muokannut Mena, 02 Elo 2009, 23:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paka-08

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Paka-08 »

Mä kävin ostaa sit tän tarjouksen Super Strong shampoo + ilmainen 100 ml näyte sitä liquid treatmentia Sitruunasta. En ole vielä kumpaakaan kokeillut kun nyt on vaalennusaineet päässä, mutta tämän ruljanssin jälkeen saa tuotteet näyttää tehonsa. Lupasin itselleni etten koske vaalennusaineisiin vähintään puoleen vuoteen kesäkuussa. Melkein neljä kuukautta kestin ilman kevyt-ja suoraväristä vahvempia aineita. Pisin aika kuitenkin kun en tuhonnut omaa väriäni tyvestä. Hiukset oli hyvässä kunnossa, siis oli, ei ole enää. Minut pitäisi pistää autiolle saarelle jotta voisin olla erossa värikaapistani.

EDIT: Shampoo on tosi hyvä ja tuoksu on hedelmällisen raikas!! Pesee pienellä määrällä ja tuntuu kuin olisi hoitoainetta hiuksissa koska tunsin kuinka hiukset siloittui kun pesin vaalennuksen jälkeen hiukset tuolla. Tuossa käskettiin pesemään hiukset + hiuspohja vaikka yleensä pestään vain hiuspohja, mutta tuo tosiaan tuntuu niin hoitavalta että on latvoillekin hyväksi.

Suihkeessa on paljon silikonia. Heti veden jälkeen on amodimethicone. Mutta oikeasti hiukset jämäköityi ja tuntui vahvemmilta, joten en jaksa välittää silikonista. Tuoksu on jotenkin hieman kitkerämpi kuin shampoossa. Aika samanlainen tuoksu kuin jossakin muissa PM:n suihkeissa. Huomaa näiden tehot kun on vasta vaalennetut kärsineet hiukset ja nämä parantivat rakennetta huomttavasti. Sopii mielestäni täydellisesti vaalennetuille, rakennevaurioituneille ja katkeileville vahvuutta kaipaaville hiuksille.

Kirjoitan INCI:t ketjuihin
Viimeksi muokannut Paka-08, 10 Loka 2009, 20:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
garme
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 403
Liittynyt: 16 Helmi 2009, 22:36

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja garme »

Oon käytellyt nyt jonkun aikaa Shampoo Onea ja The Washia. Shampoo One on jäänyt vähemmälle käytölle kun pesuteho ei tunnu ihan riittävältä eikä kookoshaju ole lemppareitani. Silloin tällöin ihan hauska mutta iso purkki vähän turha. The Washista mun hiukset tykkää kovasti, ne ei takkuunnu pahasti ja pysyy sileänä ja shampoo vaahtoaa kivasti ja tuoksuu hyvältä mutta hyvin miedosti. Hiuspohja ei jatkuvasta silikonista valitettavasti tykkää mutta onhan noita muitakin shampoita käytössä. Voisin jossakin vaiheessa harkita jonkun PM-hoitoaineen ostamista, ei ne ehkä hoitotehoilla juhli mutta kun mielessä on se, miten ihanilta mun hiukset näytti taannoisen kampaamoreissun jälkeen kun kampaaja oli käyttänyt PM-tuotteita (en tiedä mitä), niin kiinnostaisi kyllä testata että saisiko näillä silloin tällöin jotain huippukiiltoa.
iHerb alekoodi: FEW484
Iiris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1260
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 19:25

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Iiris »

Iiris kirjoitti: Mä ostin ison pönikän tuota Extra Body Daily Shampoota, koska mulla oli siitä ihan hyviä kokemuksia. Enkä ole vieläkään päässyt pettymään. Niitä harvoja shampoita, jotka mielestäni oikeasti tuovat ryhtiä ohuisiin hiuksiin kuitenkaan kuivattamatta. Hyvä tuote! Voisin koittaa jotain huuhdeltavaa hoitoainetta PM:ltä lähitulevaisuudessa tästä rohkaistuneena.
Pöh. Ostin tätä pitkästä aikaa enkä ole enää yhtään niin vakuuttunut. :-[ En jotenkin saa vaahtoamaan ja pesemään hiuksia kunnolla. Jatkan sitkeästi yrityksiä toki. :D
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).
Lila
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4933
Liittynyt: 01 Huhti 2008, 11:07

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Lila »

Minulla ainakin hiusten ulkonäön kannalta Awapuhi shampoon ja The Conditionerin yhdistelmä pelittää todella hyvin. The Conditioneria tosin tarvitsee vain kikkareen - ja Awapuhi ei mielestäni ole niin ihanaa kuin ennen, vaahtoaa paljon enemmän, saa nähdä mitä päänahka tykkää pidemmän päälle. Mutta hiukset ovat pehmeät, ilmavat ja kiiltävät , eikä sähköisyydestä tietoakaan.

Ostin myös The Lab Thickening Gluen - ja tämä vaikuttaa aivan mainiolta! Mikroskooppisella määrällä saa olkapituisen hiuston juuret pidettyä koholla. Lähtee vedellä todella helposti!

Olen väsähtänyt Tigin tuotteisiin voimakkaiden hajusteiden takia. Tukkaa on pakko pestä aikaisempaa enemmän, päänahan ihottuman hoitoon tarkoitetut aineet eivät näytä tukassa hyvältä. Onneksi hiusto on yleiskunnoltaan hyvä nyt kun siinä ei ole enää mitään käsittelyä.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Mä olen koekäyttänyt nyt Super Strong Treatmentia ja Super Strong Liquid Treatmentia.

Tuo tehohoitis on jämäkkää tavaraa tuubissa ja koostumuksen takia tuntuu, että sitä pitää annostella aika reilusti, että sen saa levittymään joka puolille hiuksiin. Oon antanut vaikuttaa saunan lämmössä ja tulos on tosi hyvä! Kiiltävä ja sileä tukka, joka ei ole kuitenkaan yhtään raskas tai ohut. Aika kiva tehohoitis siis, kun tuntuu myös jäntevöittävän!

Tuota suihkemaista hoitista oon käyttänyt vain tehohoidon jälkeen, joten sen vaikutusta on aika vaikea arvioida. Mutta tuntuu hoitavammalta kuin PM:n muut hoitosuihkeet (esim. Awapuhi tai Color Protect).
Vastaa Viestiin