Paul Mitchell

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Vivi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 12:09

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Vivi »

Anki kirjoitti: Nyt alkoi tehdä mieli ostaa tuo Conditioner, kun sitä on aika moni tässä ketjussa kehunut ja olen ihan oikeastikin jonkun voidemaisen jätettävän tarpeessa. Tuli vaan mieleen, että onko kukaan kokeillut tuota kuivaan tukkaan? Tykkäisin, että jos jää jotain pörröä esim. latvoihin hiusten kuivuttua, niin jätettävällä voisi silotella vielä hiukan. Monesti vaan hiukset menee sitten jotenkin tahmeiksi tai koviksi... Tai ehkä en osaa annostella tarpeeksi vähää.
Vivi kirjoitti: Selvittää ainakin pesutakut itsestään. Kuivaan tukkaan kokeilin kerran ja siinä tuntui tahmaavan. Ei haise oikein miltään.
Edelleen samaa mieltä. Sellaiseen vähän kuivuneeseen sen voi laittaa. Ihan kuiviin jos kostuttaa hiuksia myös hiukan vedellä. Esim että laittaa tota, sitten muutaman kerran kastelee kädet ja silottelee märillä käsillä.
Parhaimmillaan tuote on kuitenkin pesun jälkeen märkiin/kosteisiin laitettaessa. Siis ainakin minun tukassani.
Oma väri takaisin.
sadelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 389
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 21:14

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja sadelma »

Uusimmassa Trendissä oli mainittu Extra Body Thicken Up muotoiluneste. On ilmeisesti uusi tuote. Onko kukaan ehtinyt kokeilla tuota vielä? Lookfantasticin sivuilta näyttää ainakin löytyvän. Tekis mieli kokeilla...  ;)
1bFii
Marylee
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 327
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 13:26

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Marylee »

Extra Body Thicken up:ia saa jo Suomestakin. Huomasin pullon ainakin Sanomatalon Salon Sensitivessä. Sitä on saatavissa normaalikokona ja pienenä matkakokona.

RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Nyt on värisarjan shampoo ja hoitsikka testattu. En odottanut kauheasti kun te ootte noita Pauleja niin haukkuneet mutta hyvinhän ne pelitti. Pelkäsin ettei shampoo vaahtoais kun olin sellasta lukenut mutta kyllä se ihan hyvin :) Mutta se hoitsikka, wow, siitä tykkäsin! Tukasta tuli sileä, helposti selvitettävä ja pehmeä lyhyellä vaikutusajalla. Käyttelen tuon pikkupullon loppuun ja ellei mieli muutu niin tätä pitää saada isompikin puteli "pikapesuihin" (kun ei ole aikaa odotella hoitsikka päässä vaan se vaikutusaika on vaan sen aikaa kun pesen suihkupuffilla kropan ja pesen meikit veke eli pari minuuttia). Tuoksu oli sellanen hyvin hillitty, ei haissut kauheasti millekään.

Edit. Lueskelin tätä ketjua taas läpi ja voi että et houkuttais tuo The Wash ja The Conditioner. Wash lähinnä mukavien käyttökokemuksien ja TUOKSUN vuoksi, olen omenafani. The Rinseakin voisi harkita jos se kerran tuoksuu kanssa kivalta.. Rinse on pikahoitis vai? Varmaan suht kevyt?
Viimeksi muokannut RockQueen, 06 Elo 2006, 17:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Vivi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 12:09

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Vivi »

Onko kukaan ehtinyt testata Super Skinnyjä?

Tekisi mieli kokeilla, kun Sokoksissa on niitä tarjouspaketteja, mutta sitten en tiedä olisiko se kosteuttava paketti sittenkin parempi? Kummallakohan mahtaisi saada enemmän pehmeyttä ja sileyttä ja kosteutusta kans. No niin ja ton RockQueenin viestin jälkeen toi värisarjakin hiukan kiinnstais...  :-\
Oma väri takaisin.
Jonsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:21

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

Vivi kirjoitti: Onko kukaan ehtinyt testata Super Skinnyjä?
Älä osta noita Skinnyjä. Ne eivät kosteuta, eivät silota ja tuntuu että olisivat kuivattaneet entisestään. Muistelen että Sipen käyttökokemukset ovat myös huonot.
Vivi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 12:09

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Vivi »

Jonsu kirjoitti:
Vivi kirjoitti: Onko kukaan ehtinyt testata Super Skinnyjä?
Älä osta noita Skinnyjä.
Ai olihan sulta jo tuolla ekalla sivulla haukut noista. Huomasin vasta. Jotenkin ajattelin, että noi on suht uudet, kuten ne super strongit, niin en selaillut alkuketjua.
Oma väri takaisin.
Lauris
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 255
Liittynyt: 22 Elo 2006, 11:54

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Lauris »

Olen alkanut enemmän kiinnostua Mitchellistä eläinkokeettomuuden ja mietojen tuoksujen takia - voimakkaasti hajustetut, kuten Tigit kun tuntuvat ärsyttävän ja kuivattavan päänahkaani. :( Ihan positiivisia kokemuksia mulla on:
Color Protect shampoo + hoitsikka: kuten aiemminkin täällä on todettu, shampoo ei tuntunut pesevän tarpeeksi puhtaaksi, mutta hoitoaine jättää todella mukavan tuntuiseksi hiukset, pehmeiksi ja ilmaviksi
Shampoo One: kiva "perus"shampoo; en yleisesti oikein tykkää kookoksen tuoksusta mutta tässä se on tarpeeksi mieto
Extra Body -sarjan tuuheuttava muotovaahto: tykkään kyllä, tekee mitä lupaa eli tuuheuttaa ja antaa pitoa, mutta liikaa ei saa annostella - muuten menee koppuraksi 
Webekhet

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Webekhet »

Jonsu kirjoitti:
Vivi kirjoitti: Onko kukaan ehtinyt testata Super Skinnyjä?
Älä osta noita Skinnyjä. Ne eivät kosteuta, eivät silota ja tuntuu että olisivat kuivattaneet entisestään. Muistelen että Sipen käyttökokemukset ovat myös huonot.
No perhana, just vähän aikaa sitten ostin Sokokselta paketin jossa on super skinny sh ja ha ja kiiltoseerumi. Lähinnä juuri tuon seerumin takia sen paketin ostin, kun kampaaja aina suihkii sitä hiuksiin ja olen tykästynyt siihen kovin. Ajattelin että samlla tulisi testattua nuo sh ja hoitiskin, jos olisi parantanut mun mielikuvia Paul Mitchellistä. En ole kamalasti käyttänyt sen tuotteita, kun muutamasta mitä olen kokeillut on ollut huonot kokemukset. No, onneksi nuo on pienet 100 ml pullot, niin tulee käytettyä nopeasti pois vaikkei tykkäisikään.
Neo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1104
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:01

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Neo »

Mä ostin pari viikkoa sitten Instant moisture daily treatmentin ja tykkään kyllä! Tosi hyvä perushoitis, selvittää, hoitaa riittävän hyvin muttei lätsäytä ollenkaan. Todellakin hinta-laatusuhde kohdallan. Toinen suosikki Paulilta on shampoo one.
katriina

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja katriina »

The Conditionerista olen minäkin pitänyt, on todella riittoisaa. Toimii monikäyttötuotteena matkoilla niin kasvo-, käsi- kuin jalkarasvanakin, sheivauksessa jne.
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja marenki »

marenki kirjoitti: Sanni, just tuota mie olen odottanutkin! Ajattelin ostaa Stokkalta PM pakkauksen, jossa olisi Instant Moisture shampoo, Instant Moisture hoitoaine ja Awapuhi-suihke, siis kaikki 100ml ja hintaa 17e. En vaan ole keksinyt tarpeeksi sopivia perusteluita ostokselle. .. ::)
Hah ja AH! Nyt minä sen maanantaina tein, löysin kammottavan haarahiuksen kun olen kesällä hoidellut kevyemmin ja samantien menin kaupungille ja kävin ostamassa tuon paketin.

Tänään testasin nuo kaikki kerralla, tukka oli kiitettävän likainen ja shampoon vaahtoamattomuus hämmensi niin, että pesin toiseenkin kertaan, ei tullut silti vaahtoa.  :( Mulle shampoon tuoksu ja vaahto on tärkeitä, joten oli pieni pettymys tuo shampoo, tuoksusta en tiedä lainkaan, kun olen niin mahtavassa flunssassa...

Instant Moisture treatment oli koostumukseltaan aivan ihanan paksua ja levittyikin kiitettävästi, varsin positiivinen kokemus, lempituote näistä kolmesta.
Lopuksi suihkin Awapuhi mistiä, siitä ei ole vielä mitään sanottavaa.

Lopputulos on ihan hyvä, kevyt ja kiiltävä. Kammatessa oli vielä paljon normaaliakin sileämpi, tykkään. :-*
Gigli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1347
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:25

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Gigli »

Onkos kukaan testannut Express Style Roung Trippiä? Kokemukset muistakin kiharoiden muotoiluun sopivista PM-tuotteista ovat tervetulleita. Suoritamiseen ja föönaukseen Paulilta löytyy älyttömän ihania tuotteita mm. Straight Works, Gloss Drops, Super Sculpt ja Freeze&Shine. :-*
When life gives you lemonade, make lemons. Life will be all like" Whaaaat?!"
Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

Gigli kirjoitti: Onkos kukaan testannut Express Style Roung Trippiä?
Mulla on toi ja oon kyllä tykänny. Oma lettini on siis luonnontaipuisa ja lapaluiden alaosaan asti pitkät, kosteana lainehtii aika paljon mutta kuivana ei niinkään. Kun kampaaja laittoi tota mun tukkaan ja föönasi, hiukseni kihartuivat hyvin ja kaverit kysyikin oonko ottanu permiksen. Ite en sillä yhtähyvää tulosta saa aikaan mutta tykkään kumminkin. Föönin kanssa toimii siis tuo.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
Gigli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1347
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:25

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Gigli »

^Onko tuo Round Trip riittoisaa? Miten paljon suurinpiirtein sulla menee kerralla? On vähän huonoja kokemuksia kiharamömmöistä, joita saa läiskiä kourakaupalla ennen kuin alkaa pysymään (mm Matrix Curl Lifet)
When life gives you lemonade, make lemons. Life will be all like" Whaaaat?!"
Vastaa Viestiin