Paul Mitchell

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Klaara
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 229
Liittynyt: 25 Syys 2006, 12:47

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Klaara »

^Mie tykkään myös tuosta Super skinny seerumista. Tekee hiuksista ihanan pehmeät ja takuttomat ja se tuoksu on&nbsp; <3 Jopa jälkikasvu tykkää tuosta tuoksusta, haistelevat miun hiuksia saunan jälkeen, kun olen tuota laittanut! Täytyypä kokeilla siis shampoota ja hoitoainettakin!
Pitkät, karheat ja raidoitetut luonnonkiharahkot hiukset
lumiprinsessa
Haiven
Haiven
Viestit: 46
Liittynyt: 28 Helmi 2009, 18:48

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja lumiprinsessa »

Täällä myös yksi Super Skinny seerumin fani! Arkisin käytän latvoihin kookos- tai oliiviöljyä mutta jos haluan, että latvat näyttävät extrahyviltä esim. bileisiin lähtiessä niin käytän tuota Super Skinnyä. Mä en kyllä siitä tuoksusta niin hirveästi välitä kun en erityisemmin tykkäile ompputuoksuista mutta on se ihan ok enkä kyllä pysty sitä enää laiton jälkeen hiuksissa haistamaan, laitan siis aina kuiviin hiuksiin.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Tuntuuko teillä kerääntyvän/kerrostuvan tukkaan Super Skinny seerumi? Kerran kun levitin sitä käsillä tukkaan ja aloin pestä ainetta pois käsistä, niin eihän se meinannut millään lähteä pois, ei edes saippualla&nbsp; ??? En tiedä oliko mulla sitten liian kylmää vettä, mutta aloin miettiä, että mahtaako lähteä tukasta ihan tavallisella shampoolla? Syväputsarilla varmaan lähtee, mutta mietin tuleeko kerrostumia normishampoolla.
Klaara
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 229
Liittynyt: 25 Syys 2006, 12:47

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Klaara »

^Mie en ainakaan ole huomannut kerrostumista. Lämpimällä vedellä ja saippualla pesen yleensä kädet seerumin laiton jälkeen, ja ihan puhtaalta tuntuu iho. En ole käyttänyt mitään syväputsariakaan, vaan ihan normishampoot on käytössä.
Pitkät, karheat ja raidoitetut luonnonkiharahkot hiukset
Neo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1104
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:01

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Neo »

Onko kellään haisua mistä noita Awapuhi Wild Ginger tuotteita saisi tilattua? Google löysi jonkun jenkkikaupan mutta hinnat oli aika hurjia. Kiinnostaisi kovin testata noita kyllä, Paulin tuotteet on yleensä ollut mun hiuksille aika hyviä&nbsp; :) Tykkään myös siitä että tuoksuvat yleensä ennemmin raikkaalle kuin ällömakealle esanssille. Ainakin ne tuotteet mitä mulle on osunut&nbsp; ;)
PrettyMia

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja PrettyMia »

Viimeksi muokannut PrettyMia, 05 Elo 2011, 11:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Neo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1104
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:01

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Neo »

Ei vaan näistä: &nbsp;:)
http://awapuhi.paulmitchell.com/


Mulle saapui läjä Paulin puteleita pitkästä aikaa ja suurin osa ihan uusia kokemuksia mulle. Super Skinny serum on ihanan tuoksuista ja sopivan kevyttä kiillottajaa, saa vetää surutta koko päähän eikä lähmää. Saman sarjan shampoo ja hoitis tuntuis olevan aika perus silottavaa settiä, tuoksu sama hyvä kun serumissa. Super-charged moisturizer kyllä yllätti, minuutin vaikutusajalla tuli ihana pehmeä ja sileä tukasto, ei kuitenkaan raskas vaan sopivan ilmava. Tuoksu ei mikään häävi, mutta ei haittaa mua. Shampoo One oli pesevämpi kuin muistelinkaan, en ehkä ihan joka pesussa käytä. Tuoksu sama vanha syötävä kookos. The detangler on aika kevyt perushoitis, enemmän kallistun kuitenkin hyvän kuin huonon puolelle. Selvittää siis muttei ole kovin hoitava. Super Strong Liquid Treatment ehkä jämäköittää vähän hiuksia, ei kuitenkaan mikään rakennepaikkauspommi. En oikein osaa vielä sanoa kun en ole yksistään tätä vielä käyttänyt vaan Awapuhi Mistin ohella. AM tuoksuu ihanalle ja on ihan perussuihkittava, eli ajaa hyvin asiansa ei niin hoitavana perusselvittäjänä jota käytän myös poikani paksuihin hiuksiin&nbsp; :D

Mä kyllä tykkään noin yleisesti ja suuren suuri plussa eläinkokeettumuudesta!
Viimeksi muokannut Neo, 09 Elo 2011, 13:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Venin
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 124
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 16:43

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Venin »

Yllätyin kun en löytänyt haulla yhtäkään käyttökokemusta tästä http://www.paulmitchell.com/en-us/Produ ... ioner.aspx eli Super Strong Daily Conditionerista. Ollut nyt muutamaan kertaan käytössä ja toimii ainakin tässä päässä. Silikonejahan tossa on eli pikahoitiksena käyttänyt - koostumus on mukavan paksua, tuoksu ok ja huuhdeltaessa tukka on silkkinen ja sormet soljuu läpi. Ikäänkuin "tarttuu" ja imeytyy hiukseen mukavasti levitettäessä eikä jää siihen pinnalle liukumaan. Kuivuttuaan hiukset on pehmeät ja kiiltävät, jopa ilmavat. Toisinsanoen tykkään :)

Viimeksi muokannut Venin, 04 Syys 2011, 21:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Onko kokemuksia Extra Body Sculpting Foamista? Haluaisin ostaa seuraavan muotovaahtoni PM:lta, nyt kun taas on monissa kampaamoissa -40% tuotteista. Se tavallinen Sculpting Foam haisee ilmeisesti kookokselle joten se ei käy. En käytä muotovaahtoa siis föönin kanssa, vaan puristelen sillä pituuksien kiharat esiin ja taltutan otsatukan sivuunpäin kasvavaa pyörrettä. Mun tukka on siis aika paksu, ja tuohan on ohuille hiuksille tarkoitettu...
Viimeksi muokannut RockQueen, 23 Syys 2011, 20:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Auringonkukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 905
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 14:25

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Auringonkukka »

^Toimii kyllä paksuunkin tukkaan, voin ihan lämpimästi suositella. Ja taltutteluun se on parempi kuin esim. Sculpting Foam, ei se sellaiseksi inhan koppuraksi muotovaahtoiseksi tukkaa tee, mutta on kuitenkin senverta napakka että jaksaa tehdäkin jotain kun SF on vähän sellainen että kaipaa fööniä tai muuten kunnon muotoilua jos haluaa jotain suurempaa saada aikaiseksi.

Se Sculpting Foam tuoksuu vähän samantyyppiselle kuin Joicon K-Pak, ja on yksi omista lempparivaahdoista käytössä muuten kun tuo sellaisen hoidetun tunnun ja jopa selvittää ja pehmentää (siitä huolimatta että on muotovaahto, ei sillä että se oikeasti noita tekisi tai mihinkään varsinaisesti vaikuttaisi, mutta jos nimenomaan puhuu siitä millaisen tuntuman se saa aikaan), mun mielestä se tuoksuu kuitenkin ehkä enempi banaanille tai kookokselle mutta jos ei tosiaan sen tyyppisistä tykkää niin ei ole ehkä oikea valinta.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Joo mä kävin nuuhkimassa sitä tavan Sculpting Foamia ja ilman pursottamista se kookoksen tuoksu tuli aika vahvana, joten ei sitä mulle. Mutta täytyy käydä tutustumassa tohon Extra Body Sculpting Foamiin tarkemmin :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Ulpu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2290
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:18

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Ulpu »

Hei, kuinkas selvittävä Awapuhi Mist olikaan? Tuo kiinnostaisi ja nyt kun saisi Sokoksen alesta... Ajattelin tyttöseni kiharapilveen, joka takkuuntuu herkästi, olisiko tuo hyvä vai XZ:n Muumi-suihku, jota olen myös ajatellut? Toki voisin itsekin tuota käytellä.

Muoks. Ok, kiitos RQ, sellainen käsitys mullakin oli, mut piti varmistaa.
Viimeksi muokannut Ulpu, 21 Loka 2011, 22:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.&nbsp;&nbsp; - Arvo Ylppö
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

^ Mun mielestä Awapuhi Mist ei kyllä ollut kovin tehokas selvittäjä. Ennemminkin pehmentää, ei mun mielestä kauheasti siloita. Käytöstä on kyllä jo muutama vuosi aikaa, mutta tälläinen muistikuva tuotteesta on jäänyt.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Mulla on sama mielikuva kuin RQ:lla. Lisäksi Awapuhi-suihke taisi vähän tahmata mulla, ainakin reippaammin suihkuteltuna.

Mulla Paul Mitchellin suihkeista hyvin selvittävät värjättyjen hiusten suihke ja sitten se pinkki Super Strong. Noista värjättyjen hiusten suihke on ihan mun ikisuosikki! Super Strong on vähän tujumpi. Joskus kiinnostais kokeilla ihan sitä selvityssuihketta, jota suositellaan lapsillekin.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Mä tykkäsin kyllä kanssa siitä värisarjan suihkeesta. Lapsilleko ei suositella silikonia sisältäviä suihkeita? Mietin vaan että mulla ainakin pienenä hiukset takkuuntui ihan kauheasti, ja kyllähän sellaisen selvittämiseen silikoninen tuote auttaisi.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Vastaa Viestiin