Paul Mitchell

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Kisumirri
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 250
Liittynyt: 21 Syys 2011, 13:35

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Kisumirri »

Mistähän saisin halvimmalla Awapuhi-suihketta??

Ebayssa näytti olevan vissiin Strawberrynetin kauppa. Uskaltaisinko ostaa sieltä?
Anita
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1136
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 13:03

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Anita »

^ Mikset uskaltaisi? Laske kuitenkin ennen tilausta tuleeko edullisemmaksi tilata suoraan Strawberrynetistä - jos sinulla on aleprosentti käytössä Awapuhi Moist Mist 13€.

Itse tilasin HQhairistä pari kuukautta sitten kun jonkun alelipukkeen kanssa tuli edullisemmaksi, mutta nyt ei siellä näytä olevan saatavilla.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782
Kisumirri
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 250
Liittynyt: 21 Syys 2011, 13:35

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Kisumirri »

En ole koskaan tilannyt strawberrynetistä mitään niin en tiennyt onko se hyvä kauppa. Tilasin nyt sitten ebayn kautta, hintaa tuli vähän reilu 12e.

Katselin kaikki tutut nettikaupat ja ei tota oikein ole missään =/ Mahtaako olla poistumassa vai onko nyt vaan sattumoisin kaikkialta loppu yhtäaikaa?
Heiku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 163
Liittynyt: 22 Tammi 2011, 19:01

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Heiku »

Tuo awapuhi-suihke on kyllä ihan huippua tavaraa. Toimii hyvin suihkun jälkeisten takkujen avaajana, kiharapäivinä muotoilutuotteen uudelleen aktivoijana ja muuten vaan tukkaan suihkittuna. Miinusta tosiaan tulee tuosta huonosta saatavuudesta, viimeisimmän pullon löysin paikallisesta Hairlekiinista ja oli ainoa kappale. Hintaa oli muistaakseni n. 19 euroa, pitää varmaan seuraavalla kerralla katsoa jos jostain nettikaupasta löytyis hieman edullisemmin :)
Marylee
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 327
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 13:26

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Marylee »

Tämä alkuvuosi tuntuu olevan uusien tuotteiden aikaa, sillä Paul Mitchelliltäkin on tullut uusi tuoteperhe:

Forever blonde shampoo, hoitis ja jätettävä tehohoitosuihke Forever blonde dramatic repair.

Tämä perhe on tarkoitettu vaalennetuille hiuksille. Kauniit hopeanväriset pullot. Shampoo on sulfaatiton.


Pampula
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 148
Liittynyt: 04 Touko 2007, 10:16

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Pampula »

Marylee kirjoitti: Uudessa Eevassa kehuttiin tätä uutta muotoilusuihketta:

http://awapuhi.paulmitchell.com/hydromist.html

Myös muotovaahto on tulossa:

http://awapuhi.paulmitchell.com/hydrocream.html
Myydäänkö näitä missään nettikaupassa?
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Mun kampaajakaveri ylisti tota mustaa Awapuhi-sarjaa. Harmi ettei niitä oikein ole nettikaupoissa saatavilla, kampaamohinnat on turhan suolaiset.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

RockQueen kirjoitti: Mun kampaajakaveri ylisti tota mustaa Awapuhi-sarjaa. Harmi ettei niitä oikein ole nettikaupoissa saatavilla, kampaamohinnat on turhan suolaiset.
Mulle kampaaja käytti sarjan shampoota, hoitoainetta, lämpösuojasuihketta ja seerumia (?). Tykkäsin kaikista, mutta en ole valmis maksamaan 30€/purkki  :( pikaisella googlettelulla näitä ei saa kuin jenkkinettikaupoista, jotka eivät toimita Suomeen.
candyqueen
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 63
Liittynyt: 13 Helmi 2013, 18:58

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja candyqueen »

Ostin eilen PM:ltä sen super sculpt guick-drying styling glazen. Tietääkö kukaan, sisältääkö tuote lämpösuojan? Purkin kyljessä sanotaan, että sopii föönauksen alle..
Hiustenkasvatusprojekti: vetyperoksikäsitellyt hiukset naps- ja puhtaalta pöydältä aloitetaan!
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Ei ole olemassa mitään kemiallista yhdistettä tai ainetta, joka toimisi tuotteissa lämpösuojana. Jonkinlaista suojaa hiuksille lämpöä vastaan antavat silikonit ja/tai öljyt, jotka jäävät hiuksen pinnalle ikään kuin puskuriksi esim. kuuman suoristuraudan ja hiuksen väliin.
candyqueen
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 63
Liittynyt: 13 Helmi 2013, 18:58

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja candyqueen »

Aa, kiitos valaisusta!  :) näin ollen uskoisin, että tuotetta voi käyttää suoraan hiuksiin lämpökäsiteltäessä, eikä tarvitse alustaa millään erillisellä "lämpösuojalla"?  :)
Hiustenkasvatusprojekti: vetyperoksikäsitellyt hiukset naps- ja puhtaalta pöydältä aloitetaan!
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

RockQueen kirjoitti: Onko joku kokeillut niitä "uusia" (vihreissä pulloissa olevia) Tea Tree Lavender Mint- ja Lemon Sage-shampoita?
Vastaan itse itselleni kun hankin tuon Lavender Mint Moisturizing Shampoon. Tuoksu tässä on tymäkkä teepuuöljy, en löydä rauhoittavaa laventelia saatika minttua :D Sitä perus Tea Tree-versiota en ole haistanut. Koostumus on kermaista ja pienikin määrä vaahtoaa runsaasti. Tää on siitä hyvin jännä shampoo että se on pesevä mutta samalla kosteuttava. Hiuksistani tulee hämmentävän pehmeät ja sileät mutta silti ilmavan tuuheat, eron kyllä huomasi kun vaihtoi O&H-shampoon tähän (niin että muut mömmöt oli samat)! Puteli on mielestäni kaunis, harmi vaan ettei siitä näe sisällön hupenemista jota tykkään vahdata. Elikkäs tykkään! :ts
Viimeksi muokannut RockQueen, 10 Maalis 2013, 22:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
icemint

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja icemint »

Onko noi hoitosuihkeet hintansa arvosia? Kattelin että hinnat liikkuu Sokoksissa ainakin 28-38e hinnoissa. Ensiviikolla olis siellä ne hiustenhellimisviikot, joilloin sais -40% hinnasta pois.. Raaskiskohan kokeilla.  0_0
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Mä olen käyttänyt sitä värjättyjen hiusten suihketta pullollisen ja se oli kyllä hyvä tuote. Se onko hintansa arvoinen on jokaisen itse päätettävissä, itse taisin ostaa sen jostain alepöydästä kympillä ja sen arvoinen se ainakin oli helposti :) Awapuhi-suihkeesta juttelua tässä ketjussa on ollutkin viime aikoina, se ei mielestäni ole mitenkään ihmeellinen.

Kokeilin kaverini luona sitä valkoisessa pullossa olevaa "perinteistä" Awapuhi-shampoota ja vaikutti kivalta! Tuoksu oli ihana, parempi mitä muistin sen suihkeen olevan, ja pidin myös koostumuksesta. Mikä ihmeen PM-shampoo-villitys mulla on...
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
icemint

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja icemint »

Noniin eilen tarttui sokokselta mukaan "kun halvalla sai" fiiliksellä Super Strong Daily shampoo & Colour care hoitosuihke. Hiukset nyt yhden käyttökerran jälkeen aivan superihanan pehmeet!&nbsp; <3 Mietin että pitääkö käydä hamstraamassa vielä jotakin muutakin sieltä tällä viikolla.
Vastaa Viestiin