Paul Mitchell

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Bimmer
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 173
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 17:36

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Bimmer »

Olen käytellyt nyt muutaman kerran Tea Tree thickening Lemon Sage -shampoota  ja hoitoainetta.
Tulee jämäkät, kiiltävät ja helposti käsiteltävät hiukset. Yleensä tuuhentavien tuotteiden jäljiltä luonnontaipuisat hiukseni jäävät pörröisiksi, mutta tällä setillä tulee hyvä lopputulos. Tuoksukin on hyvä  :)
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja kuku »

Saiskohan mistään tota Awapuhi shampoota matkakoossa? (n.50ml tms) Joskus niitä tais olla Sokoksella?
2a F ii – Iho: kuiva
serene
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 99
Liittynyt: 09 Huhti 2008, 13:55

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja serene »

mun oli pakko vaihtaa tigistä paul mitchelliin, kun tigin shampoot&hoitoaineet veivät ruskean värini hiuksista. Kerranki kun olin vaihtanut tuono mitchelliin ja sitten löysin pullon yhtä sitä honey-shampoota niin huomasin suihkussa että lattia oli ruskehtava ja sitten hiusten kuivuttua ihan selkeästi oli hiuksissa vaaleita raitoja  >:(
Ja vielä kun olen käyttänyt pitkään noita brunette goddess shampoo&hoitoaine yhdistelmää niin niissäkin on värit viety nopeasti..ärsyttää.
Mutta nyt kun olen kääntynyt kokonaan mitchelliin niin hiukset on vielä saman ruskeat  :D (vaikkakin näkyy ne vaaleat raidat sen honey-shampoon yhden kerran käytön takia)


Viesti siirretty Tigin käyttökokemuksista tänne ketjuun
Viimeksi muokannut serene, 18 Tammi 2010, 15:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Luppa
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 181
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 09:14

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Luppa »

ellen kirjoitti: ^ Mulla oli tuota iso purkki ennen kuin tajusin oikeiden rekkujen paremmuuden. Tuossahan on järkyttävän paljon monia silikoneja, ja silti mun hiuksissa se tuntui todella karheuttavalta ja takuttavalta. Mun mielestäni se oli täysin turhaa ainetta, jossa ei ole edes keratiinia, joka on rekkujen pääasiallinen korjaava aineosa.
Pakko itsekin avautua. Ostin eilen Hair Repair Treatmentin, eikä tosiaan toiminut tässä päässä. Hoitoaine ei pehmentänyt, selvittänyt tai hoitanut. Päinvastoin. Tukasta tuli karhea, takkuinen, suorastaan järkyttävä karhea klimppi.  0_0 Jouduin pesemään hiukset uudestaan ja laittamaan toista hoitista saadakseni hiukset takaisin entiselleen. Hoitis myös tuoksui halvalle ja järkylle  mummo-tuoksulle. Että se siitä heräteostoksesta.
Vaaleat, ohuet hiukset. Herkkä ja pintakuiva iho, jolla taipumus couperosaan.

Suosikkituotteet: Erisan puhdistusgeeli, Dermalogica Skin hydrating mask, Aqualan L ja mineraalimeikit.
Simppu

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Simppu »

Krhm. En tiedä, kannattaa tätä tunnustaakaan...

Mä käytän Paul Mitchellin eläimille tarkoitettua "alamerkkiä" John Paul Pet:iä. Saan näitä duunista aika edullisesti, ja muutenkin ovat suhteessa halvempia kuin ihmisversiot. Into näihin syntyi, kun erään koiranpesuepisodin päätteeksi päädyin tuskaantuneena ja saippuasta puolisokeana lainaamaan koiralta Calming Moisturizing Shampoota, ja tukasta tuli sillä ihana. Tuoksu on hyvin luonnollinen, semmoinen kevyt piparminttu.

Olen käyttänyt myös saman merkin Oatmealia, joka tuoksuu manteliöljyltä. Se ei ole ihan yhtä kosteuttava, ja sillä pestäänkin mun miehen tukka sekä koirat >:D

Marylee
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 327
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 13:26

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Marylee »

Uusia Awapuhi Wild Ginger -tuotteita saa ymmärtääkseni helmikuussa Suomesta.

http://awapuhi.paulmitchell.com/shampoo.html
Emily D.
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 678
Liittynyt: 30 Tammi 2008, 16:38

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Emily D. »

^ Mun tukka pestiin eilen kampaajalla näillä uusilla Awapuhi-tuotteilla, jotka tuoksui syötävän hyviltä ja teki tukasta jämäkän ja kiiltävän  :) Aion kyllä ainakin harkita shampoon ja hoitoaineen ostamista sitten kun tarvetta uusille tuotteille taas on - eli ei ihan vähään aikaan.

Suomen hinnat on näissä aika suolaiset, yli 30€ per tuote, eli shampoon ja hoitsikan yhteishinta kipuaisi kampaamohinnoilla 60 euroon...
I had actively participated in every moment of the creation of this life. So why didn't I see myself in any of it?
The only thing more impossible than staying was leaving.
I didn't wanna hurt anybody. I wanted to slip quietly out the back door and not stop running until I reached Greenland.
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Itsellä on awapuhi shampoo ja hoitsikka. Tykkään kyllä todella paljon. Töissä katselin tehiksen inciä ja se oli kyllä tosi silikoninen muistaakseni. Awapuhilla on samantapanein hoito kuin Lanzan Ultimate treatment. Harmi vain kun tehis on niin kökkö. Asiakkaiden päähän olen laittanut sarjan silottavaa seerumia ja on kyllä kelpo tuote vaikka tosin onkin pelkkää silikonia.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Mä kattelin noita myös Hairlekiinissa ja olivat kyllä kiinnostavan oloisia. Erityisesti kiinnostuin tosta Texturizing Sea Spraysta, mietin että oisko tosta rakennetta tuomaan ja pöyhimään polkkaa, aiemmin samassa tehtävässä ollut Redkenin Wool Shake. Saanut näköjään jonkun Alluren paras tuote-palkinnonkin. En viitsinyt niin tarkasti alkaa liikkeessä availemaan, mutta mun mielestä se näytti enemmän märkälakkamaiselta ja tuolla sivuilla annetaan mielikuva aerosolista. Harmi, jos ei pysty halvemmalla tilaamaan mistään, en kyllä mitään kolmeakymppiä ala maksamaan.
http://awapuhi.paulmitchell.com/seaspray.html
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

^Tuo ei kyllä ole aerosoli. Toimii hyvin föönauksen alla ja juuri kuivaan tuikkaan pörröttämään ja erottelemaan hiussuortuvia. Aika paljon töissä tullut käytettyä. Sarjan kiiltosuihke on muuten varmaan mailman hienojakoisin ja kevyin mutta silti tulee hyvä kiilto. Huono puoli keveydessä on se että saattaa suihkuttaessa ottaa henkeen koska jää leijailemaan ilmaan hienona sumuna.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Tiizku kirjoitti: ^Tuo ei kyllä ole aerosoli. Toimii hyvin föönauksen alla ja juuri kuivaan tuikkaan pörröttämään ja erottelemaan hiussuortuvia. Aika paljon töissä tullut käytettyä. Sarjan kiiltosuihke on muuten varmaan mailman hienojakoisin ja kevyin mutta silti tulee hyvä kiilto. Huono puoli keveydessä on se että saattaa suihkuttaessa ottaa henkeen koska jää leijailemaan ilmaan hienona sumuna.
Kiva kuulla! Osaatko sanoa onko tuossa kuinka voimakas tuoksu ja jääkö se hiuksiin tuoksumaan paljon?
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

^Tuo tuoksuu ihan colalle :D Mutta tosiaan mistään noista ei jää tuoksu tukkaan kuin hetkeksi.
Jonsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:21

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

En olekaan vuosiin käyttänyt Paulin tuotteita, voisinpa kokeilla. Jos on paksut, kuivat hiukset niin kumpi shampoo One vai Awapuhi? On myös herkkä päänahka jota pesen joka päivä. Sitten hoitis: Detangler vai Rinse?. Mulla oli joskus vuonna miekka ja kirves One ja Detangler ja muistelen että tykkäsin.

EDIT: Ja mikä olis paras kosteuttava tehohoito? ja onko 500 ml hoitosuihkepullo kuinka epäkäytännöllinen?
Viimeksi muokannut Jonsu, 22 Maalis 2011, 07:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja kuku »

Onko kokemuksia Paul Mitchellin kosteuttavista tea tree lavender mint shampoosta ja hoitoaineesta? :)
2a F ii – Iho: kuiva
Auringonkukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 905
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 14:25

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Auringonkukka »

Mun täytyy tunnustaa että friikkiydestäni huolimatta laiskuuden ja ajanpuutteen iskettyä olen käyttänyt etenkin viime ajat aika paljon Mitchelliä, ihan perus instant moisture-sarjaa mutta yksi sarja on ylitse muiden omaan tukkaan tällä hetkellä, ja se on vähemmän tunnettu Super Skinny-sarja. Shampoo ja hoitoaine on aivan ihania, ja yksi kaikkien aikojen suosikkituotteistani eli Super Skinny serum on ollut ahkerassa käytössä. Siitä huolimatta että käytän välissä kyllä Lanzaa ja Joicoakin nuo on kyllä tulleet kylppäriin jäädäkseen, ja noissahan on aivan ihana tuoksu. tykkään myös super strongeista jonkun verran ja aiemmin kun halusi ja päästä nopeasti ja helposti niissä oli riittävästi tehoja että sai tukan nätiksi pikaisesti, mutta tuo Super Skinny-sarja on tosiaan ihan mahtava, ja tosiaan se tuoksu... :-* aika mietojahan nuo tuoksut on ettei ne tukkaan jää kovin pitkäksi aikaan mutta nautin suurella ilolla niistä hetkistä minkä se hiuksissa säilyy! noita en ole nähnyt vielä isommissa pakkauksissa, jos sellaisia jostain löytyy ostan kyllä välittömästi.

Ja yllätyksekseni olen huomannut että mitchellin lakat on tosi kivoja, samaten tietyt muut muotoilutuotteet.. olin tosi epäileväinen alkuun niiden suhteen :)
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.
Vastaa Viestiin