Paul Mitchell

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
maxfactor
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 174
Liittynyt: 01 Kesä 2006, 09:00

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja maxfactor »

mä en oikein oo tykänny noista shampoista ja hoidoista, mutta jätettävät hoidot on mulla toimineet.
Vivi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 12:09

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Vivi »

Pesin eilen ekaa kertaa mun uusilla tuotteilla, eli Shampoo Onella ja The Detanglerilla. Mulla oli tukka festareiden (eli helteen, hatussa muhituttamisen, auringon paahten yms.) jäljiltä juuresta ihan törkeän rasvainen ja siitä edespäin rastoja muistuttavilla takuilla. (Festareihin valmistava hoito kai hiukan epäonnistui, ehkä paremmin olisi toiminut joku supersilotus kuin rekku. 8)) Shampoo vaahtosi aika kivasti, eikä sitä mennyt hirveästi vaikka tukka olikin tosi likainen. Hoitoaineen annoin olla jotain 20 min, vaikka onkin pikahoitis. En laittanut kamalasti kuitenkaan. Takut lähti tosi hyvin ja tukka on ihan törkeän sileä ja pehmeä. Tykkään siis ainakin tämän  yhden käyttökerran perusteella. Tosi omituinen (vieraita aineita)  INC tossa hoitiksessa, en tiedä tekeekö tän sileyden sitten ainoastaan se dimethicone.  ??? 

Hoitoaineessa on tosi mieto kosteusvoidemainen tuoksu ja shampoo tuoksuu makealle kookokselle. Itse tykkään kookoksesta, mutta se kai jakaa aika rajusti mielipiteet kahtia.  :P
Oma väri takaisin.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Viime kesänä kun oli myynnissä monissa eri paikoissa näitä "kokeilupakkauksia" eli sellasia pussukoita jossa on 100ml:n putelit shampoota, hoitista ja naamiota/jätettävää eri PM:n sarjoilta. Hintaa oli noin 16-21€ paikasta riippuen. Silloin harkitsin että pitäiskö ostaa mutten sitten raaskinut. Nyt houkuttais kamalasti moinen mutten ole missään nähnyt, vain noita isokokoisempia. Eli onks kukaan bongaillut? Ulkomailta ei kiinnosta alkaa tilailemaan, jossain nettikaupassa taisin näitä nähdä.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

Hairstoren nettisivuilla oli muutama tollanen matkapakkaus, ainakin Color care, Extra body ja Super skinnyä näytti olevan. Ihan kuin oisin Sokoksessakin (Lahdessa) nähnyt, mutta en tiedä minkä kokoisia oli kun hintaa oli kuitenkin yli 20€.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Lapanen kirjoitti: Hairstoren nettisivuilla oli muutama tollanen matkapakkaus, ainakin Color care, Extra body ja Super skinnyä näytti olevan. Ihan kuin oisin Sokoksessakin (Lahdessa) nähnyt, mutta en tiedä minkä kokoisia oli kun hintaa oli kuitenkin yli 20€.
Mä oon nähnyt Lahden Sokoksella vaan niitä isoja pakkauksia ja niiden hinta oli 28€. Onks siel niitä matkakokojakin jossain vai?

Edit. Joo tuolla HS:n sivuilla näkyykin olevan just noita pakkauksia joista kyselin, hinta 16€. Oliskohan niitä niis kaupoissakin.. Pitääpi käydä kattelemassa :)
Viimeksi muokannut RockQueen, 12 Heinä 2006, 21:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

^ Ne oli varmaan sielä Sokoksella just noita isompia sitten, hinta tais olla sama. En kattonu tarkemmin (menin kylmästi ohi etten erehdy ostamaan  ;D) joten en tuosta koosta tiedä. Toivottavasti tulis myyntiin vaikka PM:ä myyviin kampaamoihin kun muakin kiinnostas kokeilla. Kampaaja laittoi noita super skinnyjä ja ainakin sillon tuntu sopivan hyvin.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
NekoNeko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 862
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 00:09

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja NekoNeko »

Heat Seal -kampaus(?)suihke: Toimii ihanasti lämpörullien alla, tulee kestävät, mutta joustavat ja pehmeät kiharat. Yliannostaminen on vaikeaa, koppuraisia hiuksia en ole saanut vaikka olen suihkutellut aika paljon tukkaan.
Hang out the chick habit
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Ananas »

Mie olen aina haukkunut PM:n tuotteita, mutta täytyy niitä välillä kehuakin. Awapuhi shampoo, Detangler hoitis sekä the conditioner jätettävä ovat toimineet viime aikoina tosi hyvin. Detangler on tainnut mennä vähän vanhaksi, tuoksuu oudolle ja on muuttunut valkoiseksi (ennen oli kellertävää, jos en ihan väärin muista), mutta tuntuu kuitenkin hyvältä, joten käytän surutta. Awapuhi suihkeesta en pidä edelleenkään, mikä tahansa marketin jätettäväkin on parempaa.
Vivi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 12:09

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Vivi »

Joo ainakin mun Detangler on aika keltaista, näyttää joltain kaupan vaniljavanukkaalta. Haju on tosi mieto, kosteysvoidemainen. (Ja edelleen tykkään tosta tosi paljon.)
Oma väri takaisin.
Annika
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 332
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 02:53

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Annika »

Eikö noita Detangler -nimisiä hoitsikoita ole kaksi, huuhdeltava ja jätettävä? Kävin Stockalla katsomassa Pauleja, ja yksi Detangler taisi olla suihkutettava, toista en jäänyt katselemaan sen tarkemmin. Jollain ulkomaisella foorumilla kehuttiin tuota jätettävää Detangleria, onko kukaan täältä kokeillut sitä?

Menin oikeastaan ostamaan The Conditioneria, joka on pitänyt ostaa jo vaikka kuinka kauan, mutta 24€ pysäytti mut kaupassa, ja ajattelin katsella jos jostain saisi edes vähän halvemmalla.
The greatest battles are fought within oneself.
Vivi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 12:09

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Vivi »

Annika kirjoitti: Menin oikeastaan ostamaan The Conditioneria, joka on pitänyt ostaa jo vaikka kuinka kauan, mutta 24€ pysäytti mut kaupassa, ja ajattelin katsella jos jostain saisi edes vähän halvemmalla.
Se on aika riittoisaa, eli pikkupullollakin (100 ml) pääsee pitkälle, maksaa varmaan kympin maksimissaan.
Oma väri takaisin.
Annika
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 332
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 02:53

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Annika »

Vivi kirjoitti:
Annika kirjoitti: Menin oikeastaan ostamaan The Conditioneria, joka on pitänyt ostaa jo vaikka kuinka kauan, mutta 24€ pysäytti mut kaupassa, ja ajattelin katsella jos jostain saisi edes vähän halvemmalla.
Se on aika riittoisaa, eli pikkupullollakin (100 ml) pääsee pitkälle, maksaa varmaan kympin maksimissaan.
Viitsitkö kertoa, mistä olet omasi hankkinut? Uskon että on varmasti riittävää, koostumus vaikutti oikein hyvältä kun testasin. Ellei mun silmät hävinneet selän puolelle niin tuolla Stockalla tuo 100ml kuitenkin oli sen päälle parikymppiä. Äh, täytyy mennä huomenna tarkistamaan.
The greatest battles are fought within oneself.
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja marenki »

Kyllä sun silmät tais olla selässä... ;) Ainakin täällä Oulun Stockalla 250ml maksaa 19e. Eikä muualla ole sen kalliimpaa. Minä oon jo ihan pulassa kun viimeisiä taidettiin viedä tänä aamuna tuosta The Conditionerista, lompakko on ihan tyhjä ja lisää pitää saada. Ajattelin ihan 500ml tilata kunhan jotain ilmestyy tilille. Maaliskuussa taisin ostaa tuon oman 100ml pullon, joten kyllä se melko riittoisaa on, nyt kesällä olen vähemmän käytellyt.
Annika
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 332
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 02:53

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Annika »

Tätä se sokeus teettää. Puolustukseksi täytyy sanoa, että Stockan hintalaput on kyllä todella tiukkaan ja epäselvästi tungettu, että ei ihmekään jos ei siitä saa kiireessä selvää. ;D Selityksiä, selityksiä.

Täytyy huomenna mennä katsomaan, pakko saada uusi jätettävä.

EDIT Ostin Conditionerin, vaikuttaa yhden kokeilukerran jälkeen oikein hyvältä, sopii vaihdeltavaksi Lanzan protectorin kanssa. Hurahti kauhea määrä tukkaan näin ekalla kokeilulla, mutta hyvin se kaikki sinne kuivuessa hävisi..
Viimeksi muokannut Annika, 26 Heinä 2006, 12:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The greatest battles are fought within oneself.
Euphoria

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

^Minusta kun tuntuu, ettei se oikein tahdo levitä kuivaan tukkaan. Tähän ohueen lettiin kun en uskalla sitä paljoa laittaa latistumisen pelossa. Minulla on vielä nopeasti kuivuva tukka, niin kyllä aika kuivaan olen laittanut ja on toiminut hyvin. Täysin kuivaan en laittaisi.
Vastaa Viestiin