Paul Mitchell

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Euphoria

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Kyllä siinä on silikonia. Minulla on sitä aloittamaton pullo.
Mariatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4077
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 17:54

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Mariatar »

Aijaa. :( No en sitten taida ostaa sitä, kun välttelen silikoneja shampoissa. Kiitos kuitenkin neuvoista!
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.
Tuulikaappi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 804
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:29

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Tuulikaappi »

On aika heppoiset pullot ainakin noissa isoissa PM:n suihkeissa. :-\ Putosi tossa aamulla puolen litran Awapuhi Moisture Mist noin ½ metrin korkeudelta lattialle ja pullosta irtosi pohja. Sinne levisi 18 euron arvosta hoitista pitkin lattioita. Eniten tuossa harmittaa tosin ehkä se, että olin ehtinyt kokeilla sitä vain yhden kerran, enkä sen perusteella osaa sanoa, tykkäsinkö vai en.
1c M ii, tjsp
Mrs. Priest
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 234
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 16:54

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Mrs. Priest »

Miehelle etsin synttärilahjaksi  kosteuttavaa hoitista hiuksiin. Käsittelemätön, kuivat, pitkät hiukset ja haarahiuksia tulee helposti. Onkohan joku Paul Mitchellin hoitis tehonnu tollaseen pehkoon? Sitä ei saa helposti parturiin. Pettyyköhän kovasti, kun käydään napsimas vähän latvoista...ehkä minä oon pettyneempi... ;D  Sillä on käytössä CONDITIONER, mutta jos keksis jonku toisenki ton tueksi.

Toivottavasti ei lurki, mitä kirjottelen tänne.  >:(
Käsittelemättömät, loivasti kihartuvat pitkät hiukset. Herkkä hiuspohja.

The Voluntary Human Extinction Movement
         Anti-Psychiatry
Sanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2282
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 20:15

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Otin pitkästä aikaa käyttöön Instant moisture daily treatmentin, ja enpäs ollut muistanutkaan, että se on noin hyvää! Oikeastaan ihmettelen, miten sitä niin monet haukkuvat. Olen nyt käytellyt sitä muutamassa pesussa n. 20-30 min vaikutusajalla, ja hiukset tulevat kyllä tosi sileiksi ja pehmeiksi - mutta mikä parasta: eivät kuitenkaan lätsähdä.
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja marenki »

Sanni, just tuota mie olen odottanutkin! Ajattelin ostaa Stokkalta PM pakkauksen, jossa olisi Instant Moisture shampoo, Instant Moisture hoitoaine ja Awapuhi-suihke, siis kaikki 100ml ja hintaa 17e. En vaan ole keksinyt tarpeeksi sopivia perusteluita ostokselle. .. ::)
Erykah
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 873
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:32

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Erykah »

marenki kirjoitti: Sanni, just tuota mie olen odottanutkin! Ajattelin ostaa Stokkalta PM pakkauksen, jossa olisi Instant Moisture shampoo, Instant Moisture hoitoaine ja Awapuhi-suihke, siis kaikki 100ml ja hintaa 17e. En vaan ole keksinyt tarpeeksi sopivia perusteluita ostokselle. .. ::)
Mä ostin tuon paketin joskus talvella (nyt on shampoo ja hoitis tosin jo loppuneet, suihketta on vielä jäljellä) ja tykkäsin kaikista. Tarkoitus olisi ostaa ainakin hoitista iso pullo tässä joskus, samoin suihketta kun siinä on kuulemma uv-suojakin.  Ja eihän tuosta tule hintaakaan kuin vajaa 6e per puteli  :)
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja marenki »

Mulle kävi kyllä niin klassiset taas kerran. Eli sunnuntaina päätin ostaa tuon paketin (ja ostaa siis maanantaina), maanantaina meninkin ensin kampaajalle, jossa multa lähti puolet  :o tukasta, joten nyt mie en tarvitsekaan koko pakettia, ainoastaan tuo Awapuhi suihke olisi nyt tarpeellinen, eikä sekään oikeasti tarpeellinen.  :P Mie en pääse ikinä testaamaan noita Pauleja, tai no, olisihan kai sitä tuuheuttavaakin pakettia...
Vivi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 12:09

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Vivi »

Olen nyt muutaman kerran käyttänyt The Conditioneria ja tykkään siitä. Tosi pieni määrä riittää kosteaan tukkaan ja levittyy hyvin, vaikka on paksua. (Eli ikuisuuden kestää varmaan vaikka on 100 ml pullo.) Selvittää ainakin pesutakut itsestään. Kuivaan tukkaan kokeilin kerran ja siinä tuntui tahmaavan. Ei haise oikein miltään.
Oma väri takaisin.
Euphoria

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Vivi kirjoitti: Olen nyt muutaman kerran käyttänyt The Conditioneria ja tykkään siitä. Tosi pieni määrä riittää kosteaan tukkaan ja levittyy hyvin, vaikka on paksua. (Eli ikuisuuden kestää varmaan vaikka on 100 ml pullo.) Selvittää ainakin pesutakut itsestään. Kuivaan tukkaan kokeilin kerran ja siinä tuntui tahmaavan. Ei haise oikein miltään.
Eikös tämä ole se jätettävä? Minullakin on sitä ja pari kertaa olen kokeillut. Minulla on iso pullo sitä. Olisikohan se matkalla hyvä, sillä pakko on jotain hoitoainetta käyttää.
Vivi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 12:09

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Vivi »

Joo The Conditioner on jätettävä. Vois olla ihan hyvä matkallakin, kosteuttaa ja selvittää. Kokeile vielä ennen matkaa, ettei tule pahoja yllätyksiä. ;) UV-suojaa tuossa ei ole.
Oma väri takaisin.
Euphoria

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Vivi kirjoitti: Joo The Conditioner on jätettävä. Vois olla ihan hyvä matkallakin, kosteuttaa ja selvittää. Kokeile vielä ennen matkaa, ettei tule pahoja yllätyksiä. ;) UV-suojaa tuossa ei ole.
Minä löysin laatikoitani kaivellessa parempia tuotteita matkalle. Pari viikkoa pärjää mainiosti Body Shopin tuotteilla. Ovat sopivasti pienissä pulloissa.
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

The Conditionerhan on muuten siitäkin hyvä matkatuote, että sitä voi käyttää myös ihon kosteuttajaksi ihan kosteusvoiteen tavoin. ;)
Euphoria

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Minun täytyy miettiä tarkkaan, mitä otan mukaan, sillä pitää pärjätä yhdellä laukulla n. 10 päivää. Autoon ei mahdu hirveästi tavaraa mukaan, kun meitä lähtee neljä samalla autolla. Otan tietysti valokuvausvälineet mukaan. Yksi pullo ei kuitenkaan vie hirveästi tilaa laukussa. Jätettävä voisikin olla erittäin kätevä, jos Norjan leirintäalueilla on vielä kolikkosuihkut, kuten aikaisemmin oli.
Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Vs: Paul Mitchell

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

Mulla on ollu vuoden Awapuhi-shampoo ja siitä on vielä puolet jäljellä. (500ml pullo) Onko se normaalilta koostumukseltaan sellasta "klimppistä"? Mietin vaan, että onko pysyny hyvänä vai ei, tuoksussa ei mitään muutosta ole. Eikös tota shampoota voi käyttää saippuanakin? Lukee ainaki for hair and body.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
Vastaa Viestiin