Moroccanoil

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Jep, Macadamia-sarja on paaaaaljon parempi kuin Morocconoil - ja kaiken lisäksi saa Feeluniquesta Suomeen...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Elvive extraordinary oilin loppumisen jälkeen Moroccanoil oil treatmentin näytekoko tuli LivBoxissa just sopivasti. 10 ml:n pullo vaan ei vyötärömittaisiin hiuksiin pitkään riitä eli nyt viikon jälkeen on puolet jo kulunut. Mielikuva tuotteesta oli se että olisi tositosi hyvä, mutta itse asiassa olen enemmän tykännyt aiemmin käyttämäni Gliss Daily oil elixirista ja Elvivesta. Ne ovat imeytyneet paremmin hiuksiin ja tehneet niistä pehmeämmät. En muutenkaan olisi valmis maksamaan täysikokoisesta tuotteesta melkein neljää kymppiä (!), joten jonkun muun merkin öljy-silikoni-seoksen tulen seuraavaksi ostamaan.
marsuzioni

Vs: Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja marsuzioni »

^ihan sama! Se ei vaan tuntunu imeytyvän hiukseen sillain kun sen pitäis vaan jäi sit sellaseks "kalvoks" toho päälle. Loppujen lopuksi se mulla ainakin kuivatti tukkaa sitten tosi paljon..
Onneks sain sen pullon myytyä kirppailla pois ni ei oo mulla ainakaan pölyyntymässä, koska tätä sarjaa en tuu enää käyttämään YKS sen hinnan takia ja KAKS et se ei todellakaan tehny mun tukalle sitä mitä se lupas vaan päinvastoin. Mieluummin kokeilen sit sitä Macadamiaa et millane se on... Mut tähän en palaa!  :o Olipa avautumine  :D

Mut sit, jokasen tukka on erilainen ja tykkää eri tuotteista ja niistä mitä niissä on. Omani vaan rakastaa jotain muuta kun tätä.
Kimmie

Vs: Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja Kimmie »

En ole kokeillut, enkä aio. Uskon Björn Axen care -öljyn olevan samaa kamaa halvemmalla ja laadukkaampikin. Tässä on ekana incissä argan oil, pari muuta öljyä ja lopuksi silikonia. Eikö Moroccanoilissa ole toisin päin, eli aikalailla silikonia höystettynä öljyllä eikä toisin päin? En ikinä maksais kyllä 100ml pullosta yli 40e.  Pitääkö Moroccanoilia muuten pistää paljon?
Katzenparade
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 850
Liittynyt: 26 Heinä 2012, 14:43

Vs: Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja Katzenparade »

^Moroccanoilissa on kaksi ekaa ainesosaa silaria, sitten argan ja neljäs ainesosa on hajuste  ;D Eli ei ehkä mikään maailman luonnollisin cocktail, mutta mitä olen tuosta Livboxin mukana tulleesta näytteestä päässyt kokeilemaan, olen tykännyt. Helppo levittää eikä lähmää. Ja ei tosiaan tarvitse paljoa.

Voisin ostaa muuten, mutta hinta on kyllä inhottavan suolainen. Voisi kokeilla tuota Björn Axenia tai Glissiä tms. ennen kuin uskaltautuu ostamaan isoa pulloa. Tai sitten käytän kaapista pois loput jätettävät ja satsaan pulloon Moroccanoilia.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers
Ophelia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 365
Liittynyt: 12 Elo 2008, 14:49

Vs: Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja Ophelia »

Mä en kyllä nyt ihan vakuuttunut Moroccanoilista. Joo, helppo levittää, enkä ole saanut sillä lähmälettiä, mutta mun mielestä se ei tee mitään muuta kuin tuoksuu hyvältä. Oon kokeillut pyyhekuivaan tukkaan ennen föönaamista ja myös kuivaan tukkaan, pientä määrää ja isompaa määrää, mutta en huomaa mitään eroa. Kiva kyllä että pääsin kokeilemaan tota näytepulloa, olis varmaan vähän harmittanut maksaa täysikokoisesta tuotteesta vain todetakseen ettei se tee mitään...
Selleri

Vs: Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja Selleri »

Itse ostin ison pullon tätä viime vuoden puolella ja oli kyllä vähän pettymys. Ihan mukavaa ainetta, mutta ei todellakaan hintansa arvoinen. Ja luulisi tosiaan, että tälläinen tuote on oikeasti hoitava, eivätkä pääraaka-aineet ole sitä silikonia.

Mutta hiusten silottamiseenhan tämä käy hyvin, eli jos aamulla hiukset näyttää vähän elottomilta, niin pari tippaa tätä latvoihin ja avot. Tosin saman tuloksen saanee kyllä muillakin tuotteilla - edullisemmin.
Kimmie

Vs: Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja Kimmie »

Mun mielestä jo toi Björn Axe oli ihan kamalan kallis, jotain 29e. Mutta siinä sentään on sitä öljyä kanssa kunnolla.. Käytän sitä jätettävänä hoitsikkana ja välillä päivällä lisäilen sitä, mutten halua kuitenkaan pelkkää silarimössöä hiuksiin joka ei sit oikeasti hoida :/
Bamboo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1523
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:47

Vs: Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja Bamboo »

Tätä en olisi varmaan muuten kokeillut, mutta kun sai Livboxin mukana kokeilupullon. Suhtauduin hiusöljyyn epäillen aiempien huonojen kokemusten takia, mutta yllätyin positiivisesti. Tuoksu on tosiaan hyvä. Itse olen varovaisesti laittanut vain pari tippaa hiuksiin, koska pelkään lähmälettiä. Kyllä tällä saa hiuksiin pehmeyttä ja sileyttä, joten voin jatkossakin tälläistä tuotetta käyttää, mutta ehkä jotain toista edullisempaa versiota.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini
Lila
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4933
Liittynyt: 01 Huhti 2008, 11:07

Vs: Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja Lila »

Minä en kyllä ehkä pidemmän päälle tule toimeen tuon tuoksun kanssa  :P. Luulenpa, että etsin jonkun muun vastaavan tuotteen tilalle, kunhan nuo kaksi pikkupulloa loppuvat.

Myös Davinesilla on hyvä silikoni-öljytuote, mutta sekin taitaa olla aika kallis. Olen käyttänyt siitä pikku näytteen.
Viimeksi muokannut Lila, 27 Tammi 2013, 14:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.
Painted Lady
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1537
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 22:33

Vs: Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja Painted Lady »

Minäkään ole mitenkään hullaantunut tuohon Moroccan Oilin tuoksuun. Ei se paha ole, mutta pidän tuosta selvästi vähemmän kuinWellan SP LuxeOilin tuoksusta. Tuo LuxeOil sisältää alkoholia ja reippaasti enemmän hajusteita, kuin Moroccan Oil. En voi suositella tuota jos voimakas tuoksu tai alkoholi on ehdoton ei. Omassa tukassani tuo on toiminut vähintään yhtä hyvin kuin Moroccan Oil alkoholista huolimatta.
sarabeth

Vs: Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja sarabeth »

Mä sain kans livboxin mukana sen huikeen 10ml putelin ko. mömmöö. Kyllä se mun reuhkaa ainakin vähän silottaa, mutta hoitavuudeltaan se on kyllä surkee. Tuoksu on hyvä ja uskoisin että toi pullo menee kuitenkin jonkinlaisena latvasuojana kunhan lätkin alle jotain muuta hoitavampaa öljyä. Jotenkin itellä on menny ymmärrys siihen suuntaa, että öljyt olis sinällää kai ihan jees hoitavia ja sitten kun siihen länttäsee päälle jotain silarimömmöö, niin se sit vois vaikka suojata tukkaa tekemällä sen kalvon.. :D jos oon ihan hakoteillä, niin mua voi kyllä kouluttaa :D
Mischa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 286
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 09:55

Vs: Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja Mischa »

Livboxissa tullut Moroccanoil-näyte on ollut kyllä tähän mennessä mulle mieluinen :) Mulla on suht ohuet hiukset ja Moroccanoil on palvellut jätettävänä hyvin; ei lähmää, pieni määrä riittää pitkälle, eikä silikonista ole haittaa. Päinvastoin sitä saa jätettävässä hoitiksessa mun puolesta ollakin. Miinusta on kuitenkin voimakas tuoksu. Saattaa olla että sen takia jää suurempi koko hankkimatta.
1b M ii
lillamilla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1316
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 22:54

Vs: Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja lillamilla »

Tästä on tullut Light versio markkinoille. Kampaamokäynnillä sain tätä tukkaani. Kampaaja selitti sen olevan tarkoitettu vaaleammille hiuksille, koska sen sisältämä arganöljy voi muuten aiheuttaa hiussävyn kellastumista. Mielestäni öljy kiillotti hiuksia ja ehkä lisäsi selvitettävyyttä, mutta vaikea sanoa tarkemmin yhden kokeilun perusteella. Tuoksu oli minusta hyvä, tosin osin saattoi peittyä vasta värjätyn hiuksen tuoksuun. "Light" on outo nimivalinta tuotteelle, koska itse olisin kuvitellut kyseessä oleva kevyemmän version esim. hennoille hiuksille.( Tai sitten kampaaja puhui puppua?)

Pitikin käydä katsomassa pullon kuva: siinä lukee että hennoille tai vaaleansävyisille hiuksille. Sitten se nimikin on järkevä.
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.
ainokainen

Vs: Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Mä mietin, jos tekisi omaa silikoni-arganöljyseosta, koska siitähän tuossa on kyse?

Voisi sekoittaa esim. Glissin öljyseerumiin puolet arganöljyä. 100ml pullo Emma Noel -merkkistä arganöljyä maksaa Sokoksella muistaakseni jotain 15 euroa...
Vastaa Viestiin