Moroccanoil

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Marylee
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 327
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 13:26

Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja Marylee »

Idhair tuo Moroccanoil -tuotteet pian Suomeen.

http://www.idhair.fi/
jnnfrm

Vs: Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja jnnfrm »

Ostin jokin aika sitten pikkupullon sitä perusöljyä (ei siis light-versiota) ja latvat tykkää tästä kovasti, pikkiriikkinen nokare riittää. N. kerran viikossa käytän normijätettävän sijasta. Tukanvärjäyksen jälkeen ihan must. Takut ja karheus on tiessään ja kiilto on omaa luokkaansa, ei oo mikään aine ikinä tuonut moista transformaatiota mun päähäni ja kaikenlaista on tullut kokeiltua. Kallis aine mutta riittoisa, eikä silikonitkaan meikäläistä haittaa joten tää taitaa jäädä vakiotuotteeksi mun hyllyyn. Hirvittää kyllä millähän hinnoilla meinaavat Suomessa tätä myydä kun ulkomaisissa nettikaupoissakin tää on mielestäni varsin kallista tököttiä. Kipurajaa hipoo siinä kuinka paljon oon tukkamömmöistä valmis maksamaan, mutta kun kerta toimii niin hyvin niin tällä mennään. :)
Varjotar

Vs: Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Oliko se joku juuris, joka tarjosi minun luonnonkiharilleni tätä viimeyönä Diskoteka Makabren vessassa?
Pitää harmikseni todeta, että fleda imi sen öljyn kyllä, mutta hirvee pörrö oli silti..  0_0 Ei toimi mun hiuksissa...
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja nukka »

Onko kellään enempää kokemuksia noista Moroccanoilin tuotteista? Kävin eilen kampaajalla niin kampaaja laittoi sitä öljyä hiuksiini, mutta enpä kyllä osaa sanoa vaikutuksista. Hiukset tuntuu ihanilta mutta niinhän ne aina kampaajareissun jälkeen tuntuvat.

Olisi tehnyt mieli ostaa mutta se ölykin oli joku 45 € pullo, vai olikohan peräti 49 €.. Tehohoitokin olisi houkutellut, mutta en kyllä raaskinut niin älyttömiä maksaa vaikka hyvä tuote olisi varmaan ollutkin. Osallistuin kyllä arvontaan missä oli noitakin voittona :ts
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
marsuzioni

Vs: Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja marsuzioni »

Mun mielestä näihin kuuluu juuri se "products not worth the hype" Siis näitä hehkutettiin et "oooo nää teke niiiiiiiin hyää" P**kan marjat mun hiuksista tuli entistä kuivemmat!

Hoitoaine hoiti vähän aikaa, mut piampa se ei tehonnut ja kuivatti aivan sairaasti! Sitten mitä öljyyn tulee, aivan täyttä sitä itseään! Kuivatti, takkuunnutti, "kelmutti" ja teki mun hiuksista vaan entistä kärsineemmän näköiset..

SUOSITTELEN ensin saamaan pienen kokeilusetin ennen virallisten ostoa, koska nyt mun iso öljypullo makaa kaapin pohjalla yli puolet jäljellä..
Shinea
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 65
Liittynyt: 22 Marras 2012, 23:05

Vs: Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja Shinea »

Onneksi löysin tämän ketjun ennen kuin sorruin oStamaan! Taitaa olla niin, ettei luomuöljyjen voittanutta.
1b, M/C, iii. Punertavanruskea, hip lengthin ja tailbone lengthin välimaastossa roikkuva kasvusto. Back to Classic Length. Rakkaus neitsytkookosöljy ja avocadonaamio.<br /><br />
EyeCandy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 428
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 15:03

Vs: Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja EyeCandy »

marsuzioni kirjoitti: SUOSITTELEN ensin saamaan pienen kokeilusetin ennen virallisten ostoa, koska nyt mun iso öljypullo makaa kaapin pohjalla yli puolet jäljellä..
Tiedätkö mistä voisi hankkia pienen kokeilusetin?
marsuzioni

Vs: Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja marsuzioni »

uskoisin että jossakin liikkeissä myydään niitä pieniä öljypulloja. Shampoista ja hoitoaineista en tiedä, mutta kannattaa kampaamoista käydä kyselemässä jotka sitä jälleenmyy että onko heillä niitä pieniä muovipakkauksia missä on johonki pariin pesukertaan ainetta.

Tietenkin jos haluat kokeilla niitä oikeassa koossaan on kai se hyvä kun siinä näkee sen kuinka kauan ne oikeasti auttaa siihen omaan tukkaan. Omaani ne ei tehonnu enää kun olivat loppumaisillaan.. Mut öljy ainakin pienemmässä koossa! Se on niiiiiiiiin silikonipitoista, et en tie tökkisikö se mulla sen takia&nbsp; ::)
EyeCandy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 428
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 15:03

Vs: Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja EyeCandy »

Joo, tosiaan on aika hulppeen hintanen ostaa se iso pullo ja kokeilla ja pettyä.&nbsp; :-\&nbsp; Aina näis kalliissa jutuissa pitäis olla mahdollisuus ostaa minipullo.
ainokainen

Vs: Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Mä olen omasta mielestäni ainakin Tapiolan Stokkalla nähnyt näitä, nimenomaan pieniä pulloja.

Kiinnostaisi tietää, miksi juuri tämä tuotesarja olisi niin ihmeellisen ja erikoisen hyvä. Kieltämättä tällaisen hypetyksen vuoksi mulla ainakin vaan ennakkoluulot nousee.
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja Manna »

Jos nettikaupasta haluaa ostaa niin Lookfantastic.com myy myös pikkupulloissa tätä öljyä.

http://www.lookfantastic.com/moroccanoi ... 48780.html
Viimeksi muokannut Manna, 05 Joulu 2012, 09:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

Mulla on kokemusta latvaöljystä. Ei ole mielestäni sen kaiken kohun arvoinen. Tätä tarvitsee laittaa vain himppaisen tai muuten on varmasti The Lähmä. Sen sijaan esim siloittajana ihan ykkönen kun oppii annostelun.
Ihan samaan lopputulokseen pääsee halvempienkin kanssa. Tuoksu oli aika makea, pidin kyllä mutta joskus sain väreitä kun koko peilikaappi tuoksui tälle öljylle.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
marsuzioni

Vs: Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja marsuzioni »

siis jos haluaa jotain kokeilla missä on sitä arganöljyä niin kokeilkaa sitä Macadamia merkkiä tai Agadir merkkiä. Moroccanoilistahan tässä palstassa on kyse, mutta ajattelin vain mainita nämä kaksi jotka on samaa tavaraa kuin Moroccanoil, mutta paljon paremman arvostelun saaneita.
Lila
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4933
Liittynyt: 01 Huhti 2008, 11:07

Vs: Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja Lila »

Minulla kyllä toimivat nämä jätettävät, jossa on sekä silikoneja että öljyjä. Ongelmani tuntuu olevan, että kosteus ei talvella vaan pysy hiuksessa ja olen tullut siihen tulokseen, että silikonikalvo nimenomaan suojaa sitä kosteutta hiuksessa. Mutta silikoniöljyjen öljy ei minulla kyllä pelkästään riitä...

Olen jättänyt jätettävät EIKUN huuhdeltavat! hoitoaineet pois melkeinpä kokonaan (käyttelen paria pullonpohjaa loppuun) - mutta pesun jälkeen vetäisen pituuksiin Potion 9 (kosteutta, rakennepaikkausta - ja jämäköittää pehmeää tukkaani mukavasti), suihkuttelen Luxtressia (kosteutta lisää) ja siihen päälle vielä silikoniöljy. Moroccanoil tuntuu kyllä paremmalta kuin aikaisemmin käytössä ollut Lee Staffordin Moroccanoil - tulee todella kiiltävät ja yllättävän pörröttömät hiukset!

Eikä ole&nbsp; tullut kertymää, vaikka käytössä on melko lempeät pesuaineet (MOP Hydrating ja Nubian Heritagen pesunesteet).
Viimeksi muokannut Lila, 17 Tammi 2013, 16:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.
Sundance
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 83
Liittynyt: 01 Helmi 2010, 16:48

Vs: Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja Sundance »

Selailin tänään muutamaa nettikauppaa, ja olisin halunnut ostaa yhden varsinaisesti haluamani tuotteen pakettikaveriksi pienen pullon tuota Moroccanoilia. Esim. tuolla lookfantasticissa oli tuotteen kohdalla ilmoitus, että eivät toimita tätä tuotetta UK:n ulkopuolelle. Ja sama juttu oli ainakin parilla muullakin sivustolla. Miksiköhän?

Vastaa Viestiin