Moroccanoil

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja calypso »

Painted Lady kirjoitti: Minäkään ole mitenkään hullaantunut tuohon Moroccan Oilin tuoksuun. Ei se paha ole, mutta pidän tuosta selvästi vähemmän kuinWellan SP LuxeOilin tuoksusta. Tuo LuxeOil sisältää alkoholia ja reippaasti enemmän hajusteita, kuin Moroccan Oil. En voi suositella tuota jos voimakas tuoksu tai alkoholi on ehdoton ei. Omassa tukassani tuo on toiminut vähintään yhtä hyvin kuin Moroccan Oil alkoholista huolimatta.
Mä en ole kokeillut Moroccanoilia, mutta Wellan SP Luxe Oilista tykkään tosi paljon! En käytä sitä joka pesun jälkeen, sillä pidemmällä ja liian tiiviillä käytöllä se mielestäni hieman kerrostuu tukkaani, ja pahentaa latvojen niputtumista. Siis sillä tavalla kuin luonnonkihara/taipuisa tukka tapaa niputtua muutenkin. Joka toisen pesun jälkeen, tai silloin tällöin käytettynä tuo on kyllä todella ihanaa ainetta! Siinä on kyllä alkoholia ja voimakas tuoksu, mutta minua ne ei ainakaan ole haitannut enkä ole huomannut tuon kuivattavan hiuksia. Pikemminkin päin vastoin, tuo tekee leikkauksen tarpeessa olevista kuivista ja harottavista latvoista pehmeät ja kiiltävät. Tuoksusta pidän kyllä todella paljon, välillä tekee mieli laittaa tuota öljyä hiuksiin ihan vain pelkän ihanan tuoksunsa vuoksi. :D
ainokainen

Vs: Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Mulla on jonkin verran kokemusta öljyjen käytöstä hiustenhoidossa. Mun toistaiseksi ainoa kokemus silikoni-öljyseoksesta on kuitenkin Gliss, ja mun hiuksissa se ei oikein toiminut.

Värinpoistojen jäljiltä hiukseni ovat ihan uskomattoman rääkätyt, joten nyt kaivataan järeämpiä tykkejä.

Gliss oli ihan kiva tuote ja pehmensi mukavasti, korppumainen tunne hiuksista hävisi. Silti olisin kaivannut tuotetta, jonka avulla saan selviteltyä hiukset repimättä. Ainoat tuotteet, joista oli ihan oikeasti apua siinä pahimmassa purkkahiusvaiheessa, olivat CHI:n ja Biosilkin seerumit (jotka ovat lähes samaa tavaraa, saman valmistajan kun ovat) joiden avulla sain edes jotain tolkkua tähän takkupalloon.

Hiusten pätkäisyn jälkeen päätin kokeilla Moroccanoilia. Se pahin vaihe on jo ohi, joten hoitotehoja on nyt vähän vaikea arvioida. Olisi pitänyt ostaa tämä siinä pahimmassa vaiheessa, niin olisin nähnyt, tekeekö tuote oikeasti mitään.

Tämänhetkinen arvioni on, että vaikka Moroccanoil on lähes pelkästään silikonia, se on kuitenkin aivan loistava tuote hiusten selvittämisessä. Saan aamulla takkuun kuivuneen pehkon parilla harjanvedolla selvitettyä, kun tursotan reippaasti Moroccanoilia hiusharjaan.
Mun hiukset on nyt niin huonossa kunnossa, että yliannostelun ja lähmäämisen vaaraa ei ole -hiukset imevät kaiken. Mulla menee tätä noin teelusikallinen per harjaus.  :-X

Tuloksena on iiiihanan pehmeät, jopa kiiltävät hiukset. Tuoksu on hajuvesimäinen ja aika voimakas, mutta ei häiritsevä eikä paha. Tuntuu, että ajan kanssa tämä on ihan oikeasti vaikuttanut hiusten kuntoon positiivisesti ja hiukset alkavat saada takaisin entistä kiiltoaan pikku hiljaa.

Hypetetty tai ei, mutta mulla tämä tuote todella toimii! Ostan ehdottomasti uudelleenkin.
Viimeksi muokannut ainokainen, 26 Huhti 2013, 07:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
millamagia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 108
Liittynyt: 08 Kesä 2014, 23:01

Vs: Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja millamagia »

Onko jollain kokemuksia Moroccanoil hydrating styling creamista? Tai hiuskiinteestä? Tekisi mieli ostaa kun olen rakastunut Moroccanoilin tuoksuun. Kasvatan hiuksia, joten kaipaan vähän jotain luksusta tai porkkanaa tähän hommaan. Tykkään kun Moroccanoililla on kaikki tuotteet samantuoksuisia ja löytyy muotoilutuotteitakin. Vai onko nuo turhia ostoksia? Jääkö käyttämättä?
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja Manna »

^ mulla ei ole kokemusta ko. tuotteista vaan sarjan shampoosta ja se oli kyllä pettymys. Sain siitä tosi kovan kutinan ja shampoon käyttäminen loppuun oli lievästi haasteellista.

Korkkasin jokin aika sitten uuden öljypullon ja oon tosi pettynyt sen koostumukseen, tuntuu tosi silikoniselta verrattuna edelliseen pulloon, joka oli pari vuotta sitten hankittu.

Yritän antaa sarjalle vielä mahdollisuuden, tulevaisuudessa pitäisi hankkia kosteuttava naamio ja ajattelin testata Moroccanolin versiota.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Onneksi ostin kosteuttavasta ja korjaavasta repair -hoitoaineesta vain pikkukoon, niin en sentään enempää rahaa haaskannut. Mitä pidemmäksi hiukseni ovat venähtäneet, niin sitä enemmän yhtä ominaisuutta hiustuotteissa arvostan: silottavuutta. Ei tässä hoitoaineessa noin yleisesti sen suurempaa vikaa ole, mutta minulle ei yksinkertaisesti riitä tämän siloitustehot.
ainokainen

Vs: Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Jos haet supersilottavaa tuotesarjaa, kokeile Biosilkin tuotteita, ne on ihan parhautta!  :l

Mä kyllästyin Moroccanoilin hajuun jossain vaiheessa ihan totaalisesti, haju tuntui ärsyttävän päänahkaa nenästä puhumattakaan. Tästä johtuen en osta sarjan tuotteita enää. Harmi että muuten hyvät tuotteet on pilattu niin kamalalla ja voimakkaalla hajusteella.  :-X
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Moroccanoil

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

^ Olen kyllä muilta merkeiltä löytänyt itselleni sopivia silottavia tuotteita, mutta kiitos, pidän tuon vinkin mielessä kun seuraavan kerran haluan testailla jotain itselleni ihan uutta :) Biosilkiltä olen tähän mennessä kokeillut joskus kauan aikaa sitten vain Silk therapyä, mutta en nyt yhtään muista mitä siitä silloin pidin...
Vastaa Viestiin