Kylmäkeratiinipidennykset

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
Monty
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 581
Liittynyt: 19 Heinä 2012, 12:10

Kylmäkeratiinipidennykset

Viesti Kirjoittaja Monty »

Tervehdys

Huomasin, että netistä ja täältäkään ei juuri löydy keskustelua aiheesta kylmakeratiinipidennykset.
Kyseessä on siis mitä ilmeisimmin italialaisen Vidahairin kehittämä Trimmer technology tekniikka, jolla jatkot
liimataan kylmäkeratiinilla kiinni omaan tukkaan, ja kiinnityskohdasta tulee lähes
näkymätön. Tämän ansiosta tukkaa voi liimata vaikka vähän kerrallaan enemmänkin näkyviin
paikkoihin.

Bloggari Mungo-Anna ( :-X) on kirjoittanutkin omista jatkeistaan:

Guuglen mukaan näitä tehdään Suomessa ainakin Vaasan Hairdotissa, Tampereen Mimandossa ja
Helsingin Q Hairissa sekä Helsingin Hair by Naturessa. Onko muualla? (mielellään kanta-hämeen alueella?)

Virallinen Vidahair shoppi jossa lisäkuvia vehkeistä on http://vidahairshop.com/ ja
juutuubissa myös esimerkkivideo pidennysten laitosta:

Jos ja kun itse jossain vaiheessa otan jatkoja niin tuo tekniikka näyttää oikein
kiinnostavalta ja ilmeisesti rasittaa tukkaa vähemmän? Onko foorumilaisilla omakohtaisia
kokemuksia, plussia ja miinuksia? Kuulemma näissä käytettyä tukkaa ei voi enää
uudelleenkäyttää kertalaiton jälkeen. Mutta suoristusrautaa/kuumavehkeitä voi käyttää
sineteistä huolimatta.

Hinnat huitelee ilmeisesti normi sinettipidennysten paikkeilla tai vähän yli, taitaa olla
aika uusi tekniikka. Kuolen uteliaisuuteen aihetta kohtaan. :D
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t
Hansu35

Vs: Kylmäkeratiinipidennykset

Viesti Kirjoittaja Hansu35 »

Mulle laitettiin pidennykset just tuolla kylmäkeratiinimenetelmällä viime talvena. Itse systeemi oli mainio ja sinetit erittäin huomaamattomia. En vain pitänyt pidennyshiuksesta, jota QHairissa käytettiin, joten palasin takaisin vanhaan kunnon BLongiin.


Monty
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 581
Liittynyt: 19 Heinä 2012, 12:10

Vs: Kylmäkeratiinipidennykset

Viesti Kirjoittaja Monty »

Millaista pidennystukka sitten oli? Tai miten se erosi tuosta BLongista?
Miten poisto tehtiin ja kärsikö omat hiukset kamalasti? (enemmän/vähemmän verrattuna muihin pidennystapoihin vai yhtä paljon?)
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t
cocos
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 68
Liittynyt: 10 Helmi 2011, 23:35

Vs: Kylmäkeratiinipidennykset

Viesti Kirjoittaja cocos »

Noista jatkoista oon unelmoinu ihan siitä lähtien, et kuulin tälläsen tekniikan olemassaolosta! Paljonkohan maksaa esim. tollanen urakka, joka mungolifen tytsylle tehtiin?
1c F ii
Marika_

Vs: Kylmäkeratiinipidennykset

Viesti Kirjoittaja Marika_ »

Mulla on ens viikolla aika tuuhennukseen. Tulee maksamaan 169 euroa. Eka kerta tällä tekniikalla ja eka kerta kun tehdään tuuhennos. Aiemmin on ollut vain pidennyksiä. Voin kertoa sitten miten meni.
Marika_

Vs: Kylmäkeratiinipidennykset

Viesti Kirjoittaja Marika_ »

Mulle laitettiin sittenkin kaksi punttia eli pidennys. Maksamaan tulu 338 euroa. Minulla on äärettömän ohuet blondit hiukset ja näitä laitettiin ihan ylös asti ja tuntuu kuin ei päässä olisi mitään. Sinetit ja teipit kun on niin painaviakin. Nämä ovat nyt olleet vasta alle päivän niin en nyt osaa kertoa vielä ovatko jatkossakin ihanat mutta nyt ainakin so far so good!
ohtu123

Vs: Kylmäkeratiinipidennykset

Viesti Kirjoittaja ohtu123 »

Muakin kiinnostaisi tuo pidennystekniikka, mutta intialaiset hiukset pelottaa. Olen huomannyt aasialaiset ja intialaiset hiukset todella kamalaksi takkuuntumaan päässäni, eikä ne näydä luonnollisilta, koska suomalainen hiuksenlaatu on yleensä hieno ja silkkinen.

Millainen sinetti noissa pidennyshiuksissa pitää olla vai onko se ihan irtohiusta? Ajattelin, jos voisi tuoda omat pidennyshiukset itse tuonne. Mulla on irtohiuksia kaapissa ihan ponihännällä.
Roksane
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 722
Liittynyt: 14 Kesä 2006, 21:35

Vs: Kylmäkeratiinipidennykset

Viesti Kirjoittaja Roksane »

Missä kävit Marika_ laitattamassa tuon pidennyksen? Kertoilehan lisää kokemuksia, kun  ovat ehtineet hetken päässäsi olla!
cocos
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 68
Liittynyt: 10 Helmi 2011, 23:35

Vs: Kylmäkeratiinipidennykset

Viesti Kirjoittaja cocos »

Joo, olisi kiva kuulla Marika_:lta sitten lisää kokemuksia :) Itsellä on kanssa pidennysten kanssa ollut se ongelma, että sinetit erottuu helposti ja ovat liian" raskaat" hentoiseen tukkaan :( Teippejä olen kokeillut, mutta niissäkin on omat vaikeutensa. Vaikka aika hinnakasta onkin toi laittaminen, houkuttelisi silti. Pitää varmaan alkaa rueta säästämään!
1c F ii
Marika_

Vs: Kylmäkeratiinipidennykset

Viesti Kirjoittaja Marika_ »

Kävin QHairissa. Se on tietääkseni ainoa kampaamo PK-seudulla joka näitä tekee. En ole ihan varma millaisia nuo osiot ovat, olivat sellaisessa telineessä.

Oikein tyytyväinen olen näihin edelleen, hirveän paljon en ole näistä ehtinyt nauttia kun olen ollut leikkauksen jäljiltä petipotilaana. Innolla odotan paranemista että pääsisin laittamaan näitä eri tavoilla. Sen kyllä joo huomaa että hius on erilaista kuin yleensä mulla olleet, mutta eivät nyt aivan kamalilta ainakaan vielä vaikuta. Ihan siistinä pysyvät vaikka nyt on harjailu ja hoitoaineet jääneet kyllä vähemmälle.
retronen

Vs: Kylmäkeratiinipidennykset

Viesti Kirjoittaja retronen »

Onko enemmän kokemuksia tästä menetelmästä? Tällä hetkellä on päässä teipit ja ovat toimineet ihan hyvin, kuitenkin koko ajan mietin näkyykö teipit. Tällä hetkellä mulla on tukkaa siis vain päälliosassa eli sivut ja takaa siili. Jatkeet ovat vain pääliosassa, eli tämmönen sivureuhka kampaus. Myös hinta mietityttä, mutta sen saa varmaan parhaiten tietää kun käy paikan päällä kysymässä.

Eniten kiinnostaa kuinka hyvin tukka pysyy päässä tällä menetelmällä.
Marika_

Vs: Kylmäkeratiinipidennykset

Viesti Kirjoittaja Marika_ »

Yhtään osiota ei ole lähtenyt irti! Ovat olleet jo jonkun aikaa päässä eikä kyllä yhtään tunnu siltä että pitäisi mennä huoltoon.
naapio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1381
Liittynyt: 02 Syys 2009, 20:39

Vs: Kylmäkeratiinipidennykset

Viesti Kirjoittaja naapio »

Mulla on tosi ärtsyt ja pitkät pyörteet takaraivolla kummallakin puolella ja siksi en pidä ikinä tukkaa auki, olisikohan näistä apua siihen? Haaveilen siis sellaisesta tuuhennuksesta, jolla saisi lisää karvaa noihin muuten kaljuina paistaviin kohtiin.
Raitoja käpälään!
Roksane
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 722
Liittynyt: 14 Kesä 2006, 21:35

Vs: Kylmäkeratiinipidennykset

Viesti Kirjoittaja Roksane »

Näin tänään sattumalta Helsingin Alppilassa sijaitsevan Työhuone-nimisen kampaamon ovessa ison mainoksen, että tekevät nykyään myös kylmäkeratiininpidennyksiä. Onko kukaan vielä ehtinyt käydä tuolla paikassa ottamassa?

Itse olen tuolla käynyt hiustenleikkuussa ja teettämässä juhlakampauksen, oikein kiva kampaamo ja tarkoitus käydä siellä jatkossakin, mutta olisi kiva kuulla minkälaisia siellä tehdyt pidennykset ovat olleet.
cocos
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 68
Liittynyt: 10 Helmi 2011, 23:35

Vs: Kylmäkeratiinipidennykset

Viesti Kirjoittaja cocos »

Eksyin taas hiuskriisissäni googlettamaan tietoa kylmäkeratiinipidennyksistä ja törmäsin tähän blogiin:
http://www.it-aint-hard-to-tell.com/201 ... eolla.html
http://www.it-aint-hard-to-tell.com/201 ... vol-2.html

Pidennykset näyttää kyllä niin huipulta ja luonnolliselta kyseisen bloggarin päässä, että päätin alkaa säästää rahaa hiusremonttia varten <3

Myös tässä blogissa on juttua kylmäkeratiinipidennyksestä:
http://www.pieceofpanda.com/2012/08/uud ... tella.html
1c F ii
Vastaa Viestiin