Kylmäkeratiinipidennykset

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
Marika_

Vs: Kylmäkeratiinipidennykset

Viesti Kirjoittaja Marika_ »

Minä olen palannut taas sinetteihin tuon yhden kokeilukerran jälkeen. En saanut hakemaani paksuutta tukalle kylmäkeratiinista. Muuten kyllä oli erittäin hyvä kokemus. Ehkä taas joskus kokeilen!
Aridith
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2767
Liittynyt: 04 Heinä 2012, 16:23

Vs: Kylmäkeratiinipidennykset

Viesti Kirjoittaja Aridith »

Kauanko noissa on huoltoväli?
Luonnonvaalea pellavapää - Pääosin omaa väriä ja muutamia raitoja - BSL mittainen (leikattu 08/21), lasimainen hiustyyppi - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.
kaarina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 955
Liittynyt: 27 Marras 2007, 13:34

Vs: Kylmäkeratiinipidennykset

Viesti Kirjoittaja kaarina »

Tehdäänkö tällä menetelmällä edelleen vain hyvin harvoissa paikoissa? Oliskos kellään mitään tuoreempia kokemuksia jakaa? Etsin luonnollista / maltillista lopputulosta ja mahdollisimman hellävaraista tekniikkaa... Huoltovälinkin olisi hyvä olla useampi kuukausi. Kylmäkeratiinipidennys kuulostaa sopivalta, eikö? Omat hiukseni ovat hennohkot mutta pituutta löytyy melkein kainaloihin asti. Onko tämä nyt se pidennys, jonka kiinnityskohtia voi murtaa pienemmiksi osiksi laiton jälkeenkin?
Aiempaa kokemusta pidennyksistä itselläni ei ole juuri ollenkaan.

e. Varatessani aikaa konsultaatioon, kampaaja kertoi, että tätä pidennystä tulee huoltaa 6-8 viikon välein (mainospuheista huolimatta). Hius harjaantuu ajan myötä pois, ja useimmat asiakkaat kuulemma käyvät viimeistään parin kuukauden välein lisäämässä  hiusta, jottei ohene liikaa. Itse hius kyllä on silkkistä ja pehmeää, pidettyä.
Viimeksi muokannut kaarina, 10 Heinä 2014, 11:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kaarina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 955
Liittynyt: 27 Marras 2007, 13:34

Vs: Kylmäkeratiinipidennykset

Viesti Kirjoittaja kaarina »

Mistä saa hankittua kotikäyttöön kylmäkeratiinisinetinpoistoainetta? Sinetti murtuu tosi nätisti sinettipihdeillä ja jatkotukan saa kammattua sitten irti, mutta sinettimurua jää omaan tukkaan kiinni. Lähtisiköhän jämät jolloin kikkakolmosella, jos tuota asianmukaista Vidahairin poistoainetta ei saa kuluttajana mistään? Olen kokeillut jotakin yleispoistoainetta, jolla pitäisi irrota tavalliset sinetit ja teipit, mutta ei se oikein toimi tähän. Ehkä öljy tai hoitoaine saunassa? Mikään kiire tällä ei ole, lähteköön itsekseen ajan kanssa jos ei muuta, mutta jos vinkkejä löytyy niin kokeilen mielelläni!
Vastaa Viestiin