Biozell-värit

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
476
Haiven
Haiven
Viestit: 20
Liittynyt: 01 Tammi 2009, 18:20

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja 476 »

enna kirjoitti: Kellään kokemusta Biozellin Frozen Mocha -sävytteestä? Tekisiköhän mitään 7-8 asteiseen osaksi omaväriseen ja osaksi värjättyyn tukkaan?
Ainakin Biozell facebook sivuilla on kuva jossa sävyte "keskiruskeassa n 7 tummuusasteisessa lähes käsittelemättömässä pohjassa."

https://www.facebook.com/biozellprofess ... =1&theater

Minä en ole vielä löytänyt näitä uutuuksia mistään kaupasta. Hot copper kiinnostaisi. Sävytän kirkkaan punaiseksi hiuksiani mutta tuo sävy olisi paljon luonnollisempi ja ei vaatisi joka viikko uutta sävytystä. Biozell maskeissa olen huomannut suurta eroa eri värien pigmenttisyydessä, violetti ei vaihtanut hiusteni väriä yhtään, kun taas sinisellä sain värjättyä lähes mustaksi lyhyellä vaikutusajalla.
enna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1030
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 20:16

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja enna »

^Ahaa, kiitos linkistä, en olisi itse tajunnut facebooksivuilta katsoa!
ElleWoods

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja ElleWoods »

Tänään kokeilin sekoittaa Plumia Silveriin, kun ei Silver taittanut yhtään keltaisuutta. Tuloksena vaaleanpunainen tukka. Ei ihan suunniteltua, ehkä se joskus lähtee pois.
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

Mahtaakohan nuo Biozellin tummanruskeat color maskit tarttua vaalennettuun hiukseen... Ei viitsisi niin lopullista ratkaisua tehdä, että laittaisi päähän semi-kestot. Kymmenen euroa on kuitenkin aika kova hinta yhdestä putelista.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

^ Kokeile Cameleonin sävyteshampoota. Sitä saa sellaisessa pienessä 40ml pussissa, maksaisikohan jotain 3 euroa (vai vähemmän, en muista...), Prismasta ainakin saa. Tarttuu tosi hyvin, mutta lähtee myös pois muutamassa pesussa. :)

Edit. Cameleonille on oma ketju, jossa kokemuksia ja sieltä poimittu hinta 1,30. Miten mä muistelin, että tuplasti ainakin.. ;D
Viimeksi muokannut Memmuuh, 01 Joulu 2015, 20:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
3b F ii
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

^Aa! Kiitti vinkistä. Pitääpä katsella löytyykö täältäpäin tuollaista.  :D
purppura
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1735
Liittynyt: 28 Touko 2006, 11:36

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja purppura »

Onkohan kukaan testaillut täällä Biozell Color Maskia sävyssä Raspberry värjäämättömään maantienharmaaseen hiukseen?  :D

Tiedostan, ettei pinkihtävä sävy tartu välttämättä hiuksistooni ollenkaan, mutta kovasti haluaisin testata josko tuo antaisi sellaisin vähän tummahkon pinkin sävyn. Vaalennusta en halua tehdä, koska pidän kuitenkin omasta maantienharmaastani ja lisäksi olen todella laiska edes aloittamaan mitään kunnon värjäysrumbaa. Tämä olisi siis tällainen kokeilu, mutta luuletteko, että on turha lähteä ostamaan tuota tuotetta?  :D
balleroona

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja balleroona »

^ Itellä ei oo kokemusta tosta Raspberrystä, mutta kaveri värjäili maantienharmaata (vaaleaa sellaista) tolla parisen kuukautta, ja oli tosi sievä pinkki. :) Ei mitenkään räikeä, mutta selkeesti vaaleenpunanen. Vähän semmonen marjapuuro. Hällä tosin oli vaalennetut latvat, mut tarttu se väri värjäämättömäänkin osioon. Lähti kuulemma ihan parissa pesussa pois. Vois kuvitella, et riippuu paljon siitä omasta sävystä, onko lopputulos kiva vai ihan hirvee. :D
Viimeksi muokannut balleroona, 26 Joulu 2015, 20:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ainokainen

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Hei, noihin Biozellin Color Maskeihin on tullut uutuutena sävy Sof Ice. Onko kukaan vielä ehtinyt kokeilemaan? Onko tuo saman tyyppinen kuin KC Color Mask Pearl?
karpobulli
Haiven
Haiven
Viestit: 12
Liittynyt: 31 Elo 2013, 04:18

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja karpobulli »

Tänään laitoin päähäni Biozellin Color Maskin värinä Frozen Mocha ja hyvin tarttui tuohon kärsineeseen latvustoon.Oma väri sai ehkä vähän syvyyttä ja ainakin kiiltoa.
Mutta siitä vähän yllätyin että ainakin omassa päässä sävy on punertavan ruskea,ainakin keinovalossa.Pitää vielä huomenna luonnonvalossa koittaa tihrustaa.
ainokainen

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Biozellin Color Maskit on ihan kuraa KC Color Maskeihin verrattuna. Sävyt on ihan päin prinkkalaa, Cappuccino-sävyllä mun hiuksista tuli lähes oranssit. Mä kierrän nämä nykyään kaukaa.
Midnight

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Midnight »

Onko kukaan laittanut tuota Night Skyta käsittelemättömään hiukseen?
Kiinnostais, tuleeko mitään, jos heitän sävytteen päähän?
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Biozell suoraväri Suklaanruskea on toimiva, yksi luottotuotteista. Toimii ainakin minulla, ja on tarpeeksi pigmenttinen. Sekoitan aina hoitoaineeseen tätä.
Mimi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 301
Liittynyt: 14 Helmi 2013, 11:44

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Mimi »

^Mieki tykkään tuosta. Värjäät sillä kerran vaalennettua, kuparia elumenia, violettilla suoravärillä ja goldwellin br vaahtosävyllä värjätty latvaani ruskeaksi ja tykkään! Kasvatan omaa väriä ja tää peittää tuota kovasti puskevaa punaisuutta pois. Pitäisi vaan laittaa tuota useammin.
1cMii oma väri: 5-6 tummuinen lämmin ruskea, nyt päässä lila punertava suoraväri omalla tyvellä ja pituus kainalossa
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Triina »

Ostin kokeeksi Biozellin hopeashampoon ja Color Maskit Silver ja Soft Ice, toivon niiden tekevän edes hiukan tulosta.

Mulla on siis lämpimän kullansävyinen suunnilleen 8 ja 9 välillä oleva sävy, sellainen hiukan mansikkaan taittava kultablondi, miten tätä kutsuisi. Garnierin Nutrisse 9:llä siis värjätty maantienvärinen hius ja omassa päässä tulos on tuollainen. Tykkään sävystä, mutta se on helposti vähän liian oranssi riidellen ihon sävyn kanssa ja haluan taittaa sitä viileämmäksi (mansikkaa, toffeeta...) noilla hopeatuotteilla. Tähän asti kokeilussa ollut Cutrin tekee hiukan toivomaani jälkeä, mutta tahdon lisää. Kunhan ei tule vihreää tai muuta oksennusta...
Vastaa Viestiin