Biozell-värit

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Penny »

Kokeilin myös Color Maskia sävyssä Cappucino ja annoin vaikuttaa 10 min, tukasta tuli kyllä todella pehmeän ja hoidetun tuntuinen, mutta pigmenttiä ei tuntunut tosiaan olevan juuri nimeksikään eikä sävy tarttunut kovinkaan hyvin omanväriseen juureen. Yleensä käyttänyt KC:ta joka tarttuu mulla hyvin juurikasvuunkin, sen rinnalla tuo Biozell oli vähän pettymys. Tulee varmaan käytettyä lähinnä tehohoitona jatkossa. Plussaa kylläkin tuotteen tuoksuttomuudesta ja ekstrapehmeästä tunteesta jälkeenpäin.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
kms

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja kms »

Mulla on vaaleanruskeat hiukset, joissa on punertavaa/kellertävää sävyä, joten ostin tuon Color Mask Silverin. Ei tuo mitään eroa sävyyn, vaikka olen käyttänyt useamman kerran ja pidin yliaikaakin. Toisaalta ei tuonut sekään, kun muhittelin eilen hoitsikkaa, johon olin sekoittanut runsaasti hopeashampoota. Nyt yritän vielä kerran, ennen kuin luovutan. Ostin äsken Plum sävyn tosta Color Maskista ja kohta kokeillaan, toimiiko se yhtään paremmin.
Puf
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 481
Liittynyt: 05 Tammi 2011, 17:32

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Puf »

^ Mun kokemukseni mukaan hiusten pitää olla aivan vaaleankeltaiset että hopeatuotteet (eli violetti) auttais sävyyn mitenkään. Jos väri taittaa vähänkin oranssiin niin sävyä saa tasoittumaan sinisellä värillä. Tai jos se on ihan selkeästi punainen niin vihreällä :) Mulla oli pitkään hiuksissa oranssia, johon auttoi ainoastaan sininen elintarvikeväri jota sekoitin hoitoaineeseen. Sen jälkeen pesin sekoituksen pois ja käytin vielä hopeashampoota, ja hiukset olivat ihan platinanvaaleat.
kms

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja kms »

^ Elintarvikeväri, wou, enpä ole tullut ajatelleeksikaan ;D Nyt tosiaan laitoin ton Plum-sävyn ja se oli aika pinkki mielestäni, vaikka liilaa toivoin.. Mutta tarttui sentään jonkun verran :) Nyt alko tekee mieli shokkivärejä, täytyypä selvittää onko ihan toivoton yritys laittaa sellasia vaaleanruskeaan tukkaan...
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

Penny kirjoitti: Kokeilin myös Color Maskia sävyssä Cappucino ja annoin vaikuttaa 10 min, tukasta tuli kyllä todella pehmeän ja hoidetun tuntuinen, mutta pigmenttiä ei tuntunut tosiaan olevan juuri nimeksikään eikä sävy tarttunut kovinkaan hyvin omanväriseen juureen. Yleensä käyttänyt KC:ta joka tarttuu mulla hyvin juurikasvuunkin, sen rinnalla tuo Biozell oli vähän pettymys. Tulee varmaan käytettyä lähinnä tehohoitona jatkossa. Plussaa kylläkin tuotteen tuoksuttomuudesta ja ekstrapehmeästä tunteesta jälkeenpäin.
Mua kiinnostaisi myös tuo Cappucino. Onko sulla minkäväriset hiukset? Kaipaan lähinnä kokemuksia vaaleeseen hiukseen? Tuleeko liian tumma? Onko tuo verrattavissa esim. KC:n caramel sävyyn/ Crestolin vaaleeseen beige sävyyn?
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Biozell Intensiivisävyte on kai poistumassa kaupoista, kun Prismassa oli tuotetta Hiekanvaalea puoleen hintaan. Eikä uutta hyllypaikkaa enää. Sinänsä ei harmita, koska nyt on vaaleat hiukset. Tummahiuksisena tykkäsin siitä Suklaanruskea-intensiivisävytteestä.
Viimeksi muokannut Kristiina, 31 Tammi 2014, 21:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saranna
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 70
Liittynyt: 17 Touko 2012, 19:39

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Saranna »

Voiko vaalennusjauhetta + hapetetta käyttää siis ihan värinpoiston asemasta? Mulla on värinpoisto tehty, mutta tummempia osia pitäisi ihan ekana vaalennella lisää. Vastaako Biozell vahvemmalla hapetteella ihan värinpoistoja/vaalennuksia?
Parturi-kampaajaopiskelija, jolla puolipitkät, taipuisat 9,01 hiukset 8.13 raidoilla. Suosikit Elumen, Igora Royal, SIM system 4, Kc Luxima, Forme.
Suvivilja
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 429
Liittynyt: 08 Marras 2011, 19:37

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Suvivilja »

^ Siis se "perinteinen" värinpoistohan on juuri vaalennusjauhe + hapete (vahvahko sellainen) :)
(Colour B4 -tyyppiset pelkistävät värinpoistot ovat sitten taas aivan eri asia.)
Viimeksi muokannut Suvivilja, 05 Maalis 2014, 17:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
* 1b F ii *
Saranna
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 70
Liittynyt: 17 Touko 2012, 19:39

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Saranna »

Tiedän toki tämän, mutta onko värinpoistossa yleensä vahvempi kuin 6% hapete? Biozellin sivuja tutkaillessa huomasin että tämä on vahvin (joskin vahvahan tuokin on eikä varmaan vahvempaa voisi tyveen laittaakaan) Kampaajani viimeksi selitti että tummastani on paras purkaa väriä mahdollisimman vahvalla hapetteella joten mietin että pureeko tuo.
Parturi-kampaajaopiskelija, jolla puolipitkät, taipuisat 9,01 hiukset 8.13 raidoilla. Suosikit Elumen, Igora Royal, SIM system 4, Kc Luxima, Forme.
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

^Värinpoistoissa on mun muistaakseni 12% hapete.
Edit. Kyllä 6% hapetekin puree tummiin hiuksiin, mutta ei poista väriä niin rajusti kerralla. Hellävaraisinta on tehdä miedolla hapetteella monta värinpoistoa. Tietty 12% hapetteellakin voit tehdä, mutta lämmintä pigmenttiä pukkaa enemmän hiuksissa esille silloin.
Viimeksi muokannut Kristiina, 07 Maalis 2014, 14:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saranna
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 70
Liittynyt: 17 Touko 2012, 19:39

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Saranna »

Kiitos asiantuntevasta vastauksestasi Kristiina! Taidan tehdä miedolla hapetteella useamman.
Parturi-kampaajaopiskelija, jolla puolipitkät, taipuisat 9,01 hiukset 8.13 raidoilla. Suosikit Elumen, Igora Royal, SIM system 4, Kc Luxima, Forme.
arkkibakteeri

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja arkkibakteeri »

Tarkoitus oisi kokeilla Color Maskia, se Chili Pepper vai mikä tarkalleen ottaen olikaan sen paloauton punaisen värin. Oon testaillut pariin suortuvaan, ei se nyt ainakaan oo paloautonpunaisiksi niitä suortuvia vetänyt (mitä pelkäsin, näitä värjätty niin paljon, että nää imee kestoväriä ainakin aina turhan innokkaasti), pitää ostaa ainakin aste vaaleampi mitä tavoittelee, koska tää imee sen värin niin tehokkaasti. Joten jos uskaltaisi tänään kokeilla koko päähän tota Color Maskia. Tässä mun hiuspehkossa on nyt kuparinsävyä, jota oisi kiva saada vähän pirteämmäksi. 
sv1
Haiven
Haiven
Viestit: 48
Liittynyt: 17 Maalis 2014, 12:11

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja sv1 »

Lisää kokemuksia kellään tuosta Color Mask Plumista? Fudgen superhyvä violettishampoo on loppumassa ja aattelin että olisko tuosta Plumista hetken korvaajaksi, kun pitäis noita pituuksia viileämmäksi sävytellä. Kuivattaa niin pirusti toi shampoo. :-\ Silveriä en lähde ees kokeilee, KC:n vastaava ei mun hiuksessa tehnyt mitään eroa.
eivor
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 97
Liittynyt: 18 Marras 2009, 09:44

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja eivor »

^ Olen muistaakseni joskus kokeillut samaan tarkoitukseen tuota Plumia, ja sellaiset muistikuvat on että tuloksena oli ei-toivotut punertavat hiukset. Mun kokeilusta on kyllä jo aikaa, eli en tiedä millaista Plum nykyään on... :)
sv1
Haiven
Haiven
Viestit: 48
Liittynyt: 17 Maalis 2014, 12:11

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja sv1 »

^Hmh, en sitten lähde edes kokeilemaan, tuolla aiemmin joku muukin saanut punertavan lopputuloksen.. Ei viitsi sitä vajaata kymppiäkään tuhlata kokeiluun, jos on riski että on ihan hyödytön tuote. ;D

On se kyllä harmi, ettei noita violetti/hopeatuotteita ole (tarpeeksi tehokkaina!) tarjolla enempää, marketeissa siis.
Vastaa Viestiin