Biozell-värit

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
Jenniferia

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Jenniferia »

Vaalennusjauheesta oma kokemus, että 6% hapete ja 50-55 min on hyvä raidoittamaan mun hiuksia. Muutenkin ihan lempparituote raitojen laittoon  :l

Noista kesto- ja kevytvärjäykseen tarkotetuista väreistä sitten.. Kuinka hyvin pitää paikkansa noi paketeissa ja esitteessä olevat "malli"värit... Pisti silmään vaan kun esimerkiks 7/0 on paljon 8/0 vaaleampi tossa värikartassa... 5/0 hitusen vaaleampi kuin 6/0.. Meneekö ihan erivärisiks päässä sitten?

Niin ja onko tietoa mitkä noiden taittovärien numerokoodien merkitykset on ku eivät tunnu vastaavan normaaleja..  ::)
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Löysin Anttilasta Biozellin uusia Color maskeja, 8 eri sävyä ja 150ml tuubi maksoi 9,50. Näytti aikalailla samantyylisiltä kuin KC Color maskit ja sävytkin oli melkein samat. En ostanut koska mulla on vielä KC Color maskeja jäljellä mutta seuraavaksi taidan ottaa nämä kokeiluun! :)
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Jenje »

Onkohan kukaan vielä ehtinyt kokeilemaan noita Biozellin Color Maskeja?

Mua kyllä kiinnostaisi, etenkin kun hinta on huomattavasti huokeampi kuin KC:n vastaavissa. Noiden värjäysteho vaan vähän epäilyttää, koska Biozellin intensiivisävytteellä ei ollut mitään vaikutusta mun päähäni, ja noiden Color Maskien kai pitäisi olla vielä vähemmän värjääviä. Kuitenkin KC Color Maskilla olen saanut taitettua punertavaksi haalistuneen hiusvärin takaisin mustaksi, ja jopa vaalea tyvi on värjäytynyt mustan harmaaksi.

Ennen kuin itse viitsin ostaa testiin, niin kiinnostaisi kuulla, ovatko nuo yhtä tehokkaita kuin KC:n vastaavat.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Mulla olikin KC Mandarin lopussa niin ostin nyt tuon Biozellin Mandarinin kokeiluun! Kokeilin sitä jo äsken, pesin tukan syväputsarilla ja levitin ihan reilusti ainetta joka paikkaan ja annoin olla etiketin 3-5min ohjeesta huolimatta noin 10min. Ei muuten sotkenut yhtä paljon kuin KC Colormaskit ja siksi mietin että onkohan tässä tarpeeksi pigmenttiä. Märkänä tukasta ei oikeastaan nähnyt onko väri muuttunut mutta nyt kuivana eron kyllä huomaa,  kultakupari kirkastui kupariksi ja tukka kiiltää! Tuossa aineessahan on silikonia niin teki kyllä tukasta toodella liukkaan ja sileän, nyt kuivana tukka tuntuu tosi kevyeltä ja laskeutuvalta, saankohan tehtyä illaksi edes mitään kampausta tähän päähän :D Plussaa siitä että levittyi tasaisesti, varsinkin KC Currylla mulla jää läikkiä. Jos muuten vertaa KC:een niin muistuttaa enemmän Mandarinia sävyltään, mutta tässä on hieman vähemmän pigmenttiä. Tuubissa sanottiin että riittää 2-3 kertaan puolipitkälle tukalle ja mun pitkään tukkaan meni kyllä varmasti alle kolmasosa. Tykkään!
ainokainen

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Kiitos kokemuksesta! Mua kiinnostaisi sävyt cappucino ja silver, onko kukaan ehtinyt kokeilla? Näitä muuten ilmeisesti saa Anttilasta nykyään, kuvastosta bongasin.
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Jenje »

Kiitokset Jewely! Näin mä vähän veikkasinkin, että ovat vähemmän pigmenttisiä kuin KC Color Maskit. Voipi olla, että jää multa testaamatta, kun mun lasimaiseen hiukseen tarttuu väri sen verran heikosti, että pigmenttiä pitää olla reippaasti.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
Valfreyja

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Valfreyja »

Ostin testimielessä Biozellin Color Maskin sävyssä Chocolate, kun sattui tulemaan Citymarketissa vastaan. En ollut ihan hirveän vakuuttunut lopputuloksesta. Pidin muistaakseni tätä hiuksissani 20 minuuttia, mutta latvojen punertavuuteen ei vaikuttanut oikeastaan mitenkään. Ainoastaan päänahkaan sain hieman tarttumaan väriä. En tiedä, onko vikaa käyttäjässä vai color maskissa, varmaan vähän molemmissa. Toista kertaa en taida ostaa tätä, sillä omiin latvoihin ja käyttötarkoitukseen sopii paremmin KC Color Maskin sävy Coffee. Mutta plussaa siitä, ettei tämä sotke yhtä pahasti kuin KC:n vastaava tuote!
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Tuolta näkee kaikki sävyt:

http://www.biozell.fi/colormask.html

Ehdottomasti testaan mustaa, koska lukee kuvauksessa "sinimusta". Ja voisin punaista ja violettiakin kokeilla mustan päällä, jos näkyis vaikka auringossa vivahteena, sen enempää en tahdo edes näkyvän.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Shirley
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 343
Liittynyt: 10 Kesä 2012, 12:22

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Shirley »

Ostin Color Mask Chocolate-sävyn. Saa nähdä, onko tuosta mitään iloa. Tarkoitus oli ostaa KC:n vastaava, mutta kun tuo oli edullisempi, niin lähti sitten mukaan. Entuudestaan löytyy kaapista KC:n Pepper, niin ajattelin, että sekoittaisin sitä pikkaisen tuon Biozellin joukkoon. Tuskin siitä mitään haittaa on?
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.
Milly
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 294
Liittynyt: 12 Tammi 2012, 11:43

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Milly »

Mulla on Color Mask sävyssä Chocolate. Mitään päätä huimaavaa tuo ei tee. Kyllähän tuolla saa väriä eloisammaksi, mutta pigmenttistä se ei ole. Käytän kyllä varmasti loppuun, kun kyllä tuolla saa juuret vähemmän silmiinpistäväksi.
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635
Monty
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 581
Liittynyt: 19 Heinä 2012, 12:10

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Monty »

Värjäysteholtaan plus miinus nolla (Biozellin musta suoraväri). Ainoa plussa että ei tahraa ihoa/paikkoja (kuten muut suoravärit) ja hoitoteho on aika kiva, tukka tuntuu hoidetulta. menee siis enemmän tehohoitona...
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t
Katariina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1005
Liittynyt: 17 Heinä 2007, 18:58

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Katariina »

Mulla on tummahko mahongin värinen, latvoista tummempi väri päässä ja ostin Color mask Chili pepperin pitämään punaista vivahdetta yllä. Mulla punainen tarttui ainakin hyvin hiukseen kiinni. Kesti kirkkaana noin 3 pesua, sitten alkoi haalistumaan. Kyllä tykkään.

Edit. Sävy on tuubista ulostullessa ihan peruspaloauton punainen/joulunpunainen. Ei tumma, hyvin kirkas.
Viimeksi muokannut Katariina, 09 Loka 2013, 11:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me
Rosilda
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 285
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 23:33

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Rosilda »

Minkä sävyinen tuo Chili pepper -sävy mahtaa olla? Lähinnä siis että kuinka kylmä tai tumma se on sävyltään? Tai osaako joku verrata KC:n Curry-sävyyn? Yhtään sen tummempaa en välttämättä haluaisi. :)
Mirkku

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Kyselin kevyt/kestovärin sävykoodeista asiakaspalvelusta:
7 ruskea (B)
4 punainen (R)
1 tuhka (A)
3 kulta (G)
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Laitoin hiuksiin Biozell intensiivisävytettä suklaanruskea. Sekoitin tehohoitoon, koska tuo ei ole kovin hoitava sävyte. Annoin vaikuttaa vain 5 min ja silti tuli intensiivinen ja huomattava tulos. Laitoin keskiruskean kevytvärin päälle tämän.
Jännä, miten ihmisillä toimii tuotteet eri tavoin :) kun tämäkään ei kaikilla toimi, osa sanoo ettei vaikutusta.
Vastaa Viestiin