Biozell-värit

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja nukka »

Voiko noita värejä käyttää sellaisenaan ilman hapetetta? Eli öö niinkuin suoravärinä?

Mulla on tuhkainen vaaleanruskea väri tällä hetkellä ja ajattelin värjäyttää kampaajalla elumenilla. Pystyisikö tuolla biozellin värillä ylläpitämään väriä elluvärjäysten välillä? Eli käyttämällä vähän niinkuin hiusnaamion tyyliin ennen pesua? Jos voi niin mikähän olisi paras sävy siihen tarkoitukseen? En ole vielä kaupassa noita nähnyt ja mun kone vääristää niin paljon värejä, etten oikein saa käsitystä noista sävyistä tällä koneella.
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
Selleri

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Selleri »

Moni on sanonut täällä, että vaalennusaine oli todella tymäkkää, mutta itse olen kyllä aivan eri mieltä! Vaalensin koko pääni vaalennusjauheella + 6% hapetteella ja koskaan eivät ole hiukseni väriainetta pois pestäessä tuntuneet yhtä siloisilta  0_0 Kai se on hiustyypistä kiinni, mutta itse olen tähän vaalennusaineeseen kyllä aivan totaalisen rakastunut. Ja tulee toki halvemmaksikin kuin tavallisten kotivärien kanssa värjäillessä.
Llaama

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Llaama »

Te, jotka ette millään ihmeellä löydä omasta Tarjoustalosta tai sellasesta Biozell:in värejä, kehitteitä, vaalennusjauheita ja muita, niin te voitte tilaa sielt TokNet:istä niitä värejä.  :)

Mutjoo, ostin tänää Tarjoustalosta Biozellin vaalennusjauheen ja sen 6% kehitteen.

Mä aattelin tehä raitoja... onko kellään kokemuksii tosta blondausaineesta?

Saa kertoo  :ts
tsupp
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 71
Liittynyt: 21 Helmi 2012, 14:16

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja tsupp »

Itsekin bongasin näitä kaupasta ja kiinnostuin. Näitä voi siis ilmeisesti käyttää myös suoravärin tavoin ilman hapetetta? Onko väriasteikko miten luotettava?
Suvivilja
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 429
Liittynyt: 08 Marras 2011, 19:37

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Suvivilja »

^ Siis ne suoravärit (pyöreissä puteleissa) ja kestovärit ovat sarjassa kyllä erikseen, niitä ei taideta myydä edes samoissa kaupoissa (kestovärejä vain Tokmanni-ketjun myymälöissä, tietääkseni). Jos tuota tarkoitit? ;)
* 1b F ii *
Monty
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 581
Liittynyt: 19 Heinä 2012, 12:10

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Monty »

Jes, löysin Prismasta Yötaivaan tummaa intensiivisävytettä. Levitin sen pyyhekuiviin hiuksiin ja annoin vaikuttaa noin tunnin. Plussaa siitä että ei juuri tahrinut ihoa, miinusta siitä että värjäysteho ei ole kummoinen.  :-\ (korppua latvaa, joka vaalennettu ja nyt värjätty mustaksi, päältä puskee tummanruskea oma väri). Sävy ehkä syventyi piirun verran muttei kovinkaan paljon.

Mutta hoitotuotteena tuntui mainiolta, tukka on nyt sileä, kiiltävä ja pehmeä... Jos ei muuten niin ainakin hoitotarkoituksiin voin käyttää uudelleenkin&nbsp; <3 (ja jos sieltä kaksi väripigmenttiäkin edes vähän tarttuisi.) Ensi kerralla levitän kuivaan tukkaan.
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t
Venin
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 124
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 16:43

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Venin »

Ovatko muut hoksanneet ilouutisen? :D

http://www.biozell.fi/artikkelit-rial.html
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Jewely »

^Oi jes! Oon etsinyt jotain ainetta joka vaalentaisi vähäsen mun värjättyä tukkaa niin tää tuli kyllä kuin tilauksesta! Ostan kyllä heti kun löydän :)

Edit.&nbsp; Jännä vaan että tän hinta on tuplattu.. Vaikka ainetta onkin enemmän niin silti!
Viimeksi muokannut Jewely, 07 Huhti 2013, 22:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hermione
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1140
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:24

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Hermione »

^ 6,90 oli hinta tämänpäiväisessä Tarjoustalon lehtisessä (tarjoushinta, norm. 7,59).
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Jewely »

^Kiitos tiedosta, kävin hakemassa tänään Tokmannista :)
Saa nähdä millon lätkäsen päähän, tarviikohan tää laittaa kaikki kun hiukset on vähän yli bsl?

Edit. Uudistunut Rial vaalensi kerran hennattua tukkaa n. asteen ja tietty juurikasvu + ennen hennaa ollut 5cm juurikasvu on vaaleammat, lähinnä&nbsp; keltaiset :D Mutta tykkäsin tästä kyllä eikä tuntunut tekevän tukalle mitään pahaa, pidin melkein 50min päässä :)
Viimeksi muokannut Jewely, 12 Huhti 2013, 14:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tirsi

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja tirsi »

osaako kukaan sanoa pelittääkö vaalennusjauhe 2% hapetteen kanssa?
äsken posti toi vaalennusjauheen ja siin purkissa lukee että vaatis 6% hapetteen toimiakseen.
Nadyosh

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Nadyosh »

Jewely kirjoitti: Edit. Uudistunut Rial vaalensi kerran hennattua tukkaa n. asteen ja tietty juurikasvu + ennen hennaa ollut 5cm juurikasvu on vaaleammat, lähinnä&nbsp; keltaiset :D Mutta tykkäsin tästä kyllä eikä tuntunut tekevän tukalle mitään pahaa, pidin melkein 50min päässä :)
Yhtä positiivisia kokemuksia täällä! Pidin 50 minuuttia hiuksissa ja vaalensi tehokkaasti omaa luonnollista hiusväriäni tyvestä ja samoin vanhaa tummemmanruskeaa muusta pituudesta. Hiukset ei tuntuneet kärsivän yhtään. Toistan vielä käsittelyn uudelleen kun tahdon tuota vanhaa väriä enemmän vielä pois ja hieman vielä vaaleammaksi tuota omaa näkyvää väriä juuresta.
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

tirsi kirjoitti: osaako kukaan sanoa pelittääkö vaalennusjauhe 2% hapetteen kanssa?
äsken posti toi vaalennusjauheen ja siin purkissa lukee että vaatis 6% hapetteen toimiakseen.
Aika pieni hapete... ei varmaan vaalennuksessa toimi.


Mutta vieläkö tuo Rial haisee ihan helv..sti ammoniakille? En sitä alkuperäistä pystynyt laittamaan kuin vähän vain latvoihin, kun alkoi käydä henkeen se löyhkä.
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja Jewely »

^Minusta ei haissut millekään eikä siinä ole mitään hajusteitakaan, tukka tuoksui vain ihanan puhtaalle tuon jälkeen :D Nehän muutti sen koostumusta niin tuskin siinä enää on ammoniakkia.
tirsi

Vs: Biozell-värit

Viesti Kirjoittaja tirsi »

2% hapete toimi vaalennusjauheen kanssa. n. 20 min meni kun juuri oli vitivalkonen ja muu latvusto oranssia
Vastaa Viestiin