Hennan ja muiden kasvivärien ostaminen (ostopaikkatiedustelut)
-
- Tukkaguru
Hennan ja muiden kasvivärien ostaminen (ostopaikkatiedustelut)
Tässä on pari ulkomaista myyjää:
http://www.renaissancehenna.com/
http://www.henna-und-mehr.de/
Molemmat luotettavia ja henna on puhdasta.Näistä ei jääny mutusia. Renaissancehennan Sabrinaan voi ottaa myös yhteyttä, jos on jotain kysyttävää hennasta tai indigosta. Itse kyselin kun en osannut indigoa laittaa oikein.
http://www.renaissancehenna.com/
http://www.henna-und-mehr.de/
Molemmat luotettavia ja henna on puhdasta.Näistä ei jääny mutusia. Renaissancehennan Sabrinaan voi ottaa myös yhteyttä, jos on jotain kysyttävää hennasta tai indigosta. Itse kyselin kun en osannut indigoa laittaa oikein.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Vs: Hennan ja muiden kasvivärien ostaminen (ostopaikkatiedustelut)
Urtekramin indigoa saa ainakin täältä http://www.luomukauppa.fi/verkkokauppa/Mustikka kirjoitti: Urtekamilla(?) on "mustaa hennaa" eli indigoa. Voisin itsekin kokeilla sitä, jos jostakin löytäisin.
Mie olen selaillu eurooppalaisia hennakauppoja, mutta mistään ei tunnu löytyvän indigoa. Ja mulla on suuri epäily nuiden "mustien hennojen" suhteen.
Mulla on paketti tässä pöydällä ollut jo jonkin aikaa, ja punaista hennaa myös, en vaan ole vielä päättänyt värjäänkö vai en.. ostin nuo hetken mielijohteesta. Mutta tuossa Urtekramin paketissa tosiaan lukee Ingredients: Indigofera Tinctoria -nothing else.
-
- Tukkaguru
Mustikka:
Kotimainen Ruohonjuuri ainakin myy postimyyntinä "mustaa hennaa", sinnehän voi ainakin ottaa helposti yhteyttä ja kysyä onko se puhdasta indigoa.
Kotimainen Ruohonjuuri ainakin myy postimyyntinä "mustaa hennaa", sinnehän voi ainakin ottaa helposti yhteyttä ja kysyä onko se puhdasta indigoa.
this too shall pass.
-
- Tukkaguru
Maksaa 4,50/500 g eli halpaa on. Ostin tänään myös indigoa, joka oli saman hintaista. En ole kokeillut kuin tuota hennaa ja se on ainakin vähintään Urtekramin laatuista. Hienojakoisempaa, joten huuhtoutuu helpommin, mutta sekoittaessa tulee helposti paakkuja. Siellä on kahta laatua hennaa olen vaan toista ostanut. Se toinen oli samoissa pakkauksissa kuin toi indigo (paketissa lukee vaan Svart Henna, mutta pelkältä indigolta se netin kuvien perusteella näyttää). Toivottavasti indigokin on laatukamaa.Lettu kirjoitti: Vivi, paljonko henna maksoi etnokaupassa? Huomasitko myytiinkö siellä myös indigoa?
Täällä suositusta Satva hennasta en tykkää yhtään, siihen on taidettu jauhaa koko puska mukaan kun on niin tikkuista (ja niitä on hankala saada pois hiuksista). Myös sen värjäävyyteen en ole tyytyväinen. Mutta makuasia.

Oma väri takaisin.
Moikka,
Löysin tämän keskustelupalstan kun yritän epätoivoisesti löytää vielä jostain
Schwarzkopfin Igora Botanic (blant based color) kasvispohjainen väri hiuksille/VEHNÄ.
Tuotteen valmistus on loppunut, mutta uskoisin, että jollain kampaajalla tai nettimyynnissä löytyisi vielä
ko tuotetta. Olisin tosi kiitollinen, jos saisin vinkkiä, mistä vehnä Igora botanicia vielä saisi ostettua/tilattua????
Löysin tämän keskustelupalstan kun yritän epätoivoisesti löytää vielä jostain
Schwarzkopfin Igora Botanic (blant based color) kasvispohjainen väri hiuksille/VEHNÄ.
Tuotteen valmistus on loppunut, mutta uskoisin, että jollain kampaajalla tai nettimyynnissä löytyisi vielä
ko tuotetta. Olisin tosi kiitollinen, jos saisin vinkkiä, mistä vehnä Igora botanicia vielä saisi ostettua/tilattua????
Viimeksi muokannut wuchuan, 26 Marras 2012, 16:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mä olen ostanut Helsingissä hyvää hennaa tosi halvalla Hämeentiellä sijaitsevasta Global Shopista. Jotkut somalit pitää sitä kauppaa. Siellä on lattialla sellainen iso kori, jossa on hennaa muovipusseissa. Arviolta n. 150-200 g tavaraa per pussi. Ja hinta vaivaiset 4€ per pussi! Viimeksi eilen hennasin taas tällä hennalla, ja tulos on todella loistava ja intensiivinen. Suosittelen!
-
- HAIRahtanut
Täysin OT mutta minkä näköisiä vaatteita siellä Global Shopissa on ?
-
- HAIRahtanut
Just kun ehdin laittaa tilauksen Henna-boylle, löysin nettikaupan josta saa eri hennalaatuja (mm. Sojat, Yemen) ilman postikuluja Euroopan ja UK:n alueelle. Hennat on eritelty erikseen BAQ laatuisiin ja karkeampiin vain hiustenvärjäykseen tarkoitettuihin. Hinnat punnissa. Pitää kokeilla tätä seuraavaksi koska vaikuttaa ihan luotettavalta puljulta.
Hennacat.com
Hennacat.com
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen 

-
- Tukkaguru
Minä ostan hennani Lushista. Suomesta 325g levy maksaa n. 15€ ja brittinettikaupasta vajaa 10€. Sekoitan siihen lisäks cassiaa fiiliksen mukaisen määrän jonka tilaan pieni.tuoksukauppa.netistä.
Lush levyissä on hennan lisäksi kaakaovoita, luomu sitruunamehua ja joitakin tuoksuöljyjä.
Lush levyissä on hennan lisäksi kaakaovoita, luomu sitruunamehua ja joitakin tuoksuöljyjä.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
Ei mitään hajua, vissiin jotain afrikkalaisten kaapuja! beachbunny kirjoitti: Täysin OT mutta minkä näköisiä vaatteita siellä Global Shopissa on ?

-
- HAIRahtanut
Kuulostaa hyvältä, mä rakastan itämaisia kaapuja, siis sellasia värikkäitä, erityisesti Etu-Aasiasta, en mitään muslimien telttoja. Täyt käydä tsekkaamassa, kuhan rahatilanne tokenee.
- Mena
- Tukkaguru
Mä olen tilannut oman Karishmani täältä:
http://www.thebeautypot.com/karishma-ka ... owder.html
Viimeksi tilasin 17.5oz = n. 500g 7,50£ + postarit 6,51£ = 14,01£. Toimitus taisi olla normi 1-2vk.
http://www.thebeautypot.com/karishma-ka ... owder.html
Viimeksi tilasin 17.5oz = n. 500g 7,50£ + postarit 6,51£ = 14,01£. Toimitus taisi olla normi 1-2vk.

-
- HAIRahtanut
Mistä sais kaikkein parasta indigoa - mä laitoin viikko sitte Lushin caca brun ja noir sekotusta;noitia tais tulla liian vähän, väri oli heti pesun jälkeen sellanen maitokahvin värinen millaseks sen ei pitäny tulla - Mut yllättävää kyllä tummu parissa päivässä enemmän tumman tuhkanruskeeks - No voinhan mä sitä Lushiakin ostaa lisää, mutta mikä indigo-laatu ois pysyvintä ja haalistumattominta ? Ja mistä, Hennaboy, Pieni tuoksukauppa....
-
- Tukkaguru
^ Tuoksukaupassa oli indigoa, mutta taitaa olla tällä hetkellä kesälomalla. Miten Iherb?
iHerbissä ei toistaiseksi ole pelkkää indigoa, mutta noita Light Mountainin sekoituksia voisi myös kokeilla, ovat edullisia ja pitäneet myös hyvin monella. Tuoksukaupan indigo on Hennaboyn indigoa, joka on kyllä hyvää ja siloista. Sieltä on ainakin monet tilannet hyvin kokemuksin. Minun kokemuksellani ihan MacUrthinkin indigo (Ekolot, Ruohonjuuret , Sokokset jne.) on hyvää, joskin kovin karkeaa ja vähän huonosti poishuuhdottavaa.
Minun tarvii varmaan tilailla noita intialaisten pikkuvalmistajien söpöjä yrttipusseja, niin pääsen sitten kehumaan niitä kans :>
Minun tarvii varmaan tilailla noita intialaisten pikkuvalmistajien söpöjä yrttipusseja, niin pääsen sitten kehumaan niitä kans :>