Tummat ja mustat värjätyt hiukset

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
pikkuneiti

Vs: Tummat ja mustat värjätyt hiukset

Viesti Kirjoittaja pikkuneiti »

Nyt minäkin kuulun tähän joukkoon! Noh, mutta kun blondista värjää tummaks se vihertää helposti, sitä ongelmaa ei tullu heti vaan nytkun väri on vähän haalistunut. Mitä hittoo teen kun tilillä on 50senttiä rahaa ja jotain pitäis viherrykselle tehä? :D
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Tummat ja mustat värjätyt hiukset

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Värjäsin eilen L'Oreal Casting Creme Glossilla, sävy punamusta (Blackcurrant), tuli kaunis lopputulos. Kaukaa ja ilman kunnon valoa näyttää perusmustalta ja valossa punamustalta/todella tummanpunaiselta, sulautuu hyvin mustaan mitkä muuten mun pituudet ja latvat on :) Toivottavasti kestäiskin hyvin eikä haalistuis rumasti, niin vois sitten tätä käyttää vaikka joka toisella tyvivärjäys kerralla. Iho värjääntynyt jonkin verran, vaikka värjäyksen jälkeen aina pesen shampoolla hyvin, näyttää siis liian punaiselta. Ja tuo sävy vivahtaa violettiin, mutta kyllä mä tykkään, kaunis sävy on ja onpahan vaihtelua pikimustaan.

Kuva
Viimeksi muokannut Chaos, 24 Kesä 2014, 22:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
DiiDii
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 120
Liittynyt: 21 Tammi 2012, 17:21

Vs: Tummat ja mustat värjätyt hiukset

Viesti Kirjoittaja DiiDii »

^ Kaunis sävy on. Monesti olen itsekkin sitä purkkia käsissä pyöritellyt vaan on jäänyt ostamatta tosiaan kun taittaa vähän violettiin, ja itse haluaisin ihan punapunamustat.  :)
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Tummat ja mustat värjätyt hiukset

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Jep, mutta enemmän sanoisin, että vivahtaa kylmään punaiseen kuin rehelliseen violettiin :) En usko, että täysin punamustaa sävyä saadaan aikaiseksi, koska musta on aina musta, eihän siinä mikään näy tavallaan. Onhan sinimustakin enemmän sininen, ainakin näin vaaleahiuksisena sinimustalla värjätessä tulee tummansininen tyvi (joka haalistuu ajan myötä joskus mustaksi, yleensä mulla sinimusta kestää liiankin hyvin).

Mun pitää ehkä kokeilla sitä jotain Poly Coloria mitä pitää tilata, kun sillä oli kanssa se punamusta, että oisko samakaltainen sävy kuin L'Orealin, ois edullisempi.

Ja oikeasti luonnonvalossa tätä sävyä voi sanoa ihan punamustaksi! Oon ihan yllättynyt tästä, koska oletin täysin violettia sävyä.
Viimeksi muokannut Chaos, 20 Huhti 2013, 16:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
ainokainen

Vs: Tummat ja mustat värjätyt hiukset

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Mäkin käytin tuota kyseistä väriä joskus aiemmin, kun mulla vielä oli tummat hiukset. Tykkäsin valtavasti, sillä sai ihanan punaisen hehkun mustiin hiuksiin. Ja kesti hyvin.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Tummat ja mustat värjätyt hiukset

Viesti Kirjoittaja Chaos »

^ Oi ois niin mahtavaa, jos tämä sävy kestäis hyvin vielä kaiken lisäksi. Mustasta en tosiaan ole luopumassa vaan jos tätä vuorottelis sen tavallisen 1.0:sen kanssa. Pitää kytätä L'Orealin tarjouksia siis ;)

ainokainen, käytitkö sä just tota samaa 262 Blackcurrant:
Kuva

vai 360 Black Cherry: Kuva

Kun tuo Blackcurrant on aika uus sävy, mä en ole sitä aiemmin edes blongannut, koska se on tullut valkoimiin? Onneksi nyt huomasin, koska mitä enemmän tätä katselen, niin tykkään tästä koko ajan enemmän <3

Ja oon kysellyt tässä ihmisiltä, niin kaikki sanoo, että taittaa enemmän punaiseen, ei kuulemma yhtään violettiin vaan on rubiininpunaisen musta.

Jänskättää vaan miten haalistuessa sitten, tykkäänkö yhtään.

Edit. Ja kunpa tänne rantautuis sävy Ruby Black, se vois olla kaunis.
Viimeksi muokannut Chaos, 20 Huhti 2013, 23:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Suvivilja
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 429
Liittynyt: 08 Marras 2011, 19:37

Vs: Tummat ja mustat värjätyt hiukset

Viesti Kirjoittaja Suvivilja »

Chaos kirjoitti: Edit. Ja kunpa tänne rantautuis sävy Ruby Black, se vois olla kaunis.
Täällä se olisi suht edullisesti kokeiltavissa: http://www.ebay.co.uk/itm/LOREAL-CASTIN ... 51abb8e5a8 :)


(Tuo 360 Black Cherry näyttää muuten aivan ihanalta <3, itse kun harrastan punaisia sävyjä, mutta varmaan vain minulle liian tumma.)
Viimeksi muokannut Suvivilja, 21 Huhti 2013, 11:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
* 1b F ii *
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Tummat ja mustat värjätyt hiukset

Viesti Kirjoittaja Chaos »

^ Mutta tuo pitäs huutaa, ostan mieluummin "Buy it now" ja oon tyytyväinen tähän Blackcurrant-sävyyn, ainakin vielä. Jos tämä pysyy hyvin, niin todellakin sävytän toistekin! Garnier Ultrassa taitaa olla myös kirsikkainen musta ja sävy oli 2:lla alkava, sitä vois testata myös onko samankaltainen tai yhtä tumma siis. Tämä tais olla http://images.mysupermarket.co.uk/Produ ... 233278.jpg Suomessa nimellä kirsikkainen musta tms, tuon purkin oon ainakin kaupoissa nähnyt. Ja siis tätä aion testata, eBaystä: http://www.ebay.com/itm/Schwarzkopf-Hai ... 3a7f9d345e

On tuo Black Cherry kaunis, mutta ystävä sanoi (ja netistä on katsonut arvioita), niin tulee todella punaisena, se tummuus jää ja en tahdo, että tulee sitä "värirajaa", tässä Blackcurrantissa ei tule sitä vaan liukuu nätisti ilman rajoja mustan latvuston kanssa, kunpa tää nyt vaan pysyis edes sen kuukauden niin voisin kerran kuussa tämän tyveen aina lykätä (tai kuuden viikon välein).

Milläköhän suoravärillä vois tätä ylläpitää, punaisen ja mustan sekoituksella? Sitä vois testata.
Viimeksi muokannut Chaos, 21 Huhti 2013, 12:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
julietjones
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 546
Liittynyt: 10 Elo 2009, 18:39

Vs: Tummat ja mustat värjätyt hiukset

Viesti Kirjoittaja julietjones »

^ Upea tuo Poly Colorin sävy! Harmi kun Suomeen tulee niin rajallinen valikoima. Poly Colorin musta pysyy ainakin omassa tukassa hyvin eikä haalistu, jos tuokin pysyis niin olis kyllä aika täydellinen väri. <3

edit: tuohan olikin joku Poly Color Tint... Liekö erilainen kuitenkin kuin Suomesta löytyvät Poly Colorin purkit. Mut tosiaan, hieno sävy.
Viimeksi muokannut julietjones, 21 Huhti 2013, 12:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Tummat ja mustat värjätyt hiukset

Viesti Kirjoittaja Chaos »

^ Jep on eri väri, mutta ei tosiaan mullakaan mitään ongelmaa siinä, etteikö musta sävy pysyis. Pysyy kuin tauti ja siksi tykkäänkin, kun ei tartte latvoja sävytellä :) Ja nyt jos jonkin aikaa värjään punamustalla, niin mulla tulee olemaan väähn kuin liukuvärjätty hius, oi ei oon muodissa :D Tosin selkeää värieroa ei onneksi ole.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
ainokainen

Vs: Tummat ja mustat värjätyt hiukset

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Chaos kirjoitti: ainokainen, käytitkö sä just tota samaa 262 Blackcurrant:
Kuva

vai 360 Black Cherry: Kuva
Black Cherryä käytin! Ja siis se antaa tosiaan punamustan lopputuloksen, ei mun mielestä yhtään liilaa.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Tummat ja mustat värjätyt hiukset

Viesti Kirjoittaja Chaos »

^ Okei kiitos, kai sitäkin vois uskaltaa kokeilla. Tosin oma tyvi on vaan niin vaalea, että pelkäänpä, että siitä tulee tyveen vaan punainen eikä tummuutta ollenkaan. Tuolla Blackcurrantilla tuli kuitenkin se tummuus mukana tai siis se musta sävy.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Tummat ja mustat värjätyt hiukset

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Toinen kerta vasta, kun pesen hiukseni värjäämisen jälkeen (ja vielä sulfaatittomalla shampoolla), niin tämä sävy on jo selkeästi haalistunut eli jatkan tyytyväisenä perusmustalla värjäämistä :D Tulipa ainakin kokeiltua!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Varjotar

Vs: Tummat ja mustat värjätyt hiukset

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Pitkään kaipaamani mustat hiukset tulivat takaisin sinisellä suoravärillä :l Tosi kätevää ja liianki helppoa 0_0
Viimeksi muokannut Varjotar, 28 Huhti 2013, 10:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Tummat ja mustat värjätyt hiukset

Viesti Kirjoittaja Chaos »

^ Oi tuo on mukavaa, jos saa lempivärinsä edes noin takaisin :) Toivottavasti pysyykin ihan hyvin, ettei ihan joka viikko tarvitsisi värjätä!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Vastaa Viestiin