Tummat ja mustat värjätyt hiukset

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Tummat ja mustat värjätyt hiukset

Viesti Kirjoittaja ellen »

Kathy kirjoitti: ^ Tää ainakin on ihan musta hoitoaine: http://www.hairdesignshop.fi/awesome-color-black-p-174.html Käytin tuota mustapäänä yhden tuubin eikä mielestäni ollut sinertävä tai mitään muuta, pelkästään musta.
Muistatko yhtään minkälainen INCI tuossa oli? Itse en tarvitse mustien hiusten takia mustaa sävytehoitista, mutta haluaisin kokeilla olisiko siitä antamaan hiuksilleni harmaata sävyä pienissä määrin hoitikseen sekoitettuna.
caessa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 626
Liittynyt: 27 Heinä 2009, 06:16

Vs: Tummat ja mustat värjätyt hiukset

Viesti Kirjoittaja caessa »

En nyt tiennyt minne tämän kysymyksen kirjoittaisin, mutta jos tää tänne sopisi.

Eli olisiko mitään hiusväriä, jolla saisin tummanruskean tukkani (puolet omaa väriä, puolet värjätty) mustaksi, mutta niin, että väri lähtisin pesujen myötä pois? Musta tukka kuumottelee, mutta en oikein tiedä millä uskaltaisin tämän tukan värjätä, kun olen kohta vuoden kasvattanut omaa väriä. Sinällään minulla ei ole mitään värjäystä vastaan, olen vaan kasvatellut kun oma ruskea sävy on miellyttänyt silmää, niin mitäpä sitä värjäilemään. Nyt tosin kyllästyttää, mutta en ole ihan varma, olisinko tyytyväisempi sitten siihen mustaan tukkaan. Siksi ajattelin, että jos olisi jotain kevytsävytettä/suoraväriä tms. jolla voisin kokeilla mustaa, mutten kuitenkaan pilaisi tätä omaa väriä jos tulenkin katumapäälle.
Virus
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 09 Syys 2008, 15:18

Vs: Tummat ja mustat värjätyt hiukset

Viesti Kirjoittaja Virus »

^ Mulla oli sama tavoite: musta vähäksi aikaa ja sitten paluu omaan väriin. Poly Colorin sävyteshampoo oli tähän loistava tuote! Mulla oli alla kuitenkin käsittelemätön hius, joten en tiedä, haihtuuko tökötti yhtä hyvin värjätystä tukasta. (Mun lähtötilanteeni ja lopputulos raportoitu tässä ketjussa sivuilla 3 ja 4.)
2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.
DiiDii
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 120
Liittynyt: 21 Tammi 2012, 17:21

Vs: Tummat ja mustat värjätyt hiukset

Viesti Kirjoittaja DiiDii »

Täällä on aloiteltu sit hennaamaan, juuri pesin indigon pois, ja vaikuttaa vielä puol märkänä mustalle punaisella vivahteella  :ts
Ostin siis tuota hennaboyn indigoa ja heitin sekaan ripauksen marketin satva hennaa.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Tummat ja mustat värjätyt hiukset

Viesti Kirjoittaja Chaos »

^ Oi kuulostaa hyvältä! Jos voit niin pistä ihmeessä kuvaa hiussävystäs nyt sitten kuivuneena :) Jos mulla valmis hennaindigoseos ei anna tarpeeksi mustaa, pitää itsekin testata noin. Se ei haittaa, jos on punainen vivahde, kunhan päällisin puolin ois musta!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
DiiDii
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 120
Liittynyt: 21 Tammi 2012, 17:21

Vs: Tummat ja mustat värjätyt hiukset

Viesti Kirjoittaja DiiDii »

Sehän vaan tummeni kuivuessaan  ;D

http://i6.photobucket.com/albums/y224/Dildu/003.jpg
beachbunny
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 647
Liittynyt: 31 Heinä 2006, 23:15

Vs: Tummat ja mustat värjätyt hiukset

Viesti Kirjoittaja beachbunny »

No kyllä näyttää hyvältä - eli meikäläinen taitaa kans siirtyä tohon Hennaboyn indigo + vähän hennaa-juttuun. Harmi ku pieni tuoksukauppa on 30.6- 14.8 kiinni ja meikällä ois rahaa vasta heinäkuun alussa, eli taitaa sit mennä elokuuhun - siihen asti täytyy pärjäillä Lusheilla ja ehkä jotain suoraväriä.

Niin, eihän kukaan siis muista että mistä kaupasta pk-seudulla sitä Biozellin Yötaivaan tummaa voi ostaa ?
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Tummat ja mustat värjätyt hiukset

Viesti Kirjoittaja Chaos »

DiiDii, näyttää todella hyvältä ja just täysin mustalta, ihanaa :) Paljon pistit hennaa indigon sekaan ja kylmäänkö veteen ja kauan annoit vaikuttaa? Tuu infoamaan sitten miten kestää hiuksissa. Kiitos, kun jaoit kuvan!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
DiiDii
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 120
Liittynyt: 21 Tammi 2012, 17:21

Vs: Tummat ja mustat värjätyt hiukset

Viesti Kirjoittaja DiiDii »

Tein seoksen ihan mutu tuntumalla, vaikka nuo dekon ohjeet tarkkaan luinkin  :D
Keitin muutaman desin vettä, annoin sen mennä haaleaksi, hennaa laitoin sekaan ehkä teelusikallisen, vajaan.
Annoin olla vähän vajaa kaksi tuntia, ilman peittämistä, viimeisen vartin olin saunassa.

Yllätävän hyvin tarttui, ohjeessa taisi olla että,  pitäisi olla lämmintä, mutta meillä on sisälläkin aika viileää, ja ulkona satoi kaatamalla, joten laitoin ilmalämpöpumpun puhaltamaan lämmintä ja istuskelin sen alla.  :-*
Sagu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 26 Elo 2009, 12:40

Vs: Tummat ja mustat värjätyt hiukset

Viesti Kirjoittaja Sagu »

beachbunny kirjoitti: Niin, eihän kukaan siis muista että mistä kaupasta pk-seudulla sitä Biozellin Yötaivaan tummaa voi ostaa ?
Mä olen eräässä Prismassa töissä ja meillä myydään, eli veikkaisin että ainakin Prismat, mahdollisesti Cittaritkin :)
julietjones
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 546
Liittynyt: 10 Elo 2009, 18:39

Vs: Tummat ja mustat värjätyt hiukset

Viesti Kirjoittaja julietjones »

Hyvin on väri onnistunut, DiiDii! Mua kans kiinnostaa pysyvyys, jos pysyy kohtuuhyvin niin voisin harkita paluuta henna-indigovärjäykseen. :)
1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.
beachbunny
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 647
Liittynyt: 31 Heinä 2006, 23:15

Vs: Tummat ja mustat värjätyt hiukset

Viesti Kirjoittaja beachbunny »

DiiDii kirjoitti: Tein seoksen ihan mutu tuntumalla, vaikka nuo dekon ohjeet tarkkaan luinkin  :D
Keitin muutaman desin vettä, annoin sen mennä haaleaksi, hennaa laitoin sekaan ehkä teelusikallisen, vajaan.
Annoin olla vähän vajaa kaksi tuntia, ilman peittämistä, viimeisen vartin olin saunassa.

Yllätävän hyvin tarttui, ohjeessa taisi olla että,  pitäisi olla lämmintä, mutta meillä on sisälläkin aika viileää, ja ulkona satoi kaatamalla, joten laitoin ilmalämpöpumpun puhaltamaan lämmintä ja istuskelin sen alla.  :-*
Kiitos Sagu Biozell-infosta, ja Diidii, hyviä ohjeita, täytyy laittaa ihan muistiin toi sivu, et jos ny laitan just tota Hennaboyn indigoa - Tos mun lähellä intialaisessa kaupassa ois myynnissä sekä henna- että indigojauhetta. Pari vk sitte ku kävin siellä ni en oikee kehannu siin kauheesti ruveta syynäämään sitä etupäässä arabiankielistä tekstiä et mitä ne sisältää, siis osaan kyl arabialaiset kirjaimet mut se on vähän hidasta, en muista oliks niis enkkuu ollenkaa mukana - ei niilt kai mitää kannata kysyy että eikai oo mitään myrkkyjä näissä  :D . Se mieskin sano siitä indigopakkauksesta: It's henna. - Joopa joo.-  Halpojahan ne ois, molemmat pakkaukset muistaakseni alle 3 e. Mut ku on niin tiukkaa et jos ostaan 6 eurolla jotain mis sit onkin PPD:tä, ni ottaa sekin kupoliin.
vilmalotta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 395
Liittynyt: 09 Heinä 2007, 19:39

Vs: Tummat ja mustat värjätyt hiukset

Viesti Kirjoittaja vilmalotta »

Eilen laitoin Excellencen kakkosen, eli mustanruskean ja on taas tukka niin nätti  :l jotenkin mä en uskalla laittaa ihan rehellistä mustaa, kun pelkään siniseen taittavaa mustaa.
DiiDii
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 120
Liittynyt: 21 Tammi 2012, 17:21

Vs: Tummat ja mustat värjätyt hiukset

Viesti Kirjoittaja DiiDii »

Indigo vaikuttas pysyvän ihan jees, siihen nähden että pesen hiukset joka päivä, jonkun verran on tullut punainen hehku enemmän esiin, varsinkin tyven alueelta. :)
Kathy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 842
Liittynyt: 04 Elo 2010, 16:19

Vs: Tummat ja mustat värjätyt hiukset

Viesti Kirjoittaja Kathy »

ellen kirjoitti:
Kathy kirjoitti: ^ Tää ainakin on ihan musta hoitoaine: http://www.hairdesignshop.fi/awesome-color-black-p-174.html Käytin tuota mustapäänä yhden tuubin eikä mielestäni ollut sinertävä tai mitään muuta, pelkästään musta.
Muistatko yhtään minkälainen INCI tuossa oli? Itse en tarvitse mustien hiusten takia mustaa sävytehoitista, mutta haluaisin kokeilla olisiko siitä antamaan hiuksilleni harmaata sävyä pienissä määrin hoitikseen sekoitettuna.
Tyhjä tuubi meni valitettavasti roskikseen, ei mitään muistikuvaa. :(
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)
Vastaa Viestiin