Hiusbongauksia

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Miksi aina kaikki hienohiukset menee armeijaan perkule ;)

Musta on kyllä hassua, että miesten pitää edelleen hiukset ajella pois ja naiset saa pitää ne. Kumma juttu, mutta tällasta se vaan on täällä Suomessa.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

OT:ksi menee mutta samaa mieltä olen. En kyllä toisaalta menis inttiin jos mun pitäis tukasta sen takia luopua. Miks miehet ei voi pitää samalla lailla siel tukkaa kun naisetkin, eli siisteillä leteillä ja nutturoilla. Eihän toi ole mitään tasa-arvoa jos aletaan pilkkua viilaamaan. Mutta en ala siitä suurempaa meteliä pitämään, meinaan meitsi käy kuumana kaljuihin miehiin :-*

Edit. Huhhu kattokaa mikä tukka!
http://irc-galleria.net/view.php?nick=M ... d=26331435 Jo on geenit, tulee varmaan isona aikamoinen letti :)
Viimeksi muokannut RockQueen, 14 Maalis 2006, 19:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Lonka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1132
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:19

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja Lonka »

RockQueen kirjoitti: Edit. Huhhu kattokaa mikä tukka!
http://irc-galleria.net/view.php?nick=M ... d=26331435 Jo on geenit, tulee varmaan isona aikamoinen letti :)
NO JOO!! Entäs tässä kuvassa http://irc-galleria.net/view.php?nick=M ... d=26804884. Olispa mullakin noin paksut hiukset ;D Heh.

Mun mielesta inttiin menevien pitää leikata kyllä hiukset, MUTTA myös naisten! Ei käsitä miksi ne saa pitää pitkät heiluvaisensa. Epäreilua, ei hyväksy.
Joanna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 491
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 20:18

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja Joanna »

RockQueen kirjoitti:
Edit. Huhhu kattokaa mikä tukka!
http://irc-galleria.net/view.php?nick=M ... d=26331435 Jo on geenit, tulee varmaan isona aikamoinen letti :)
OT: Pakko angstailla tähän et mullakin oli syntyessä paksu pikimusta tukka.. Sit se ilmeisesti kai tyyliin "tippui pois" ja tilalle kasvoi vaaleahko liuru.. :(
Ryövärintytär
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 540
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 06:30

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja Ryövärintytär »

Näin jollain tytöllä about puoleen selkään ulottuvan Valkoisen tukan, joka oli sellainen PUF-mallinen (meinasin kirjoittaa nakkinen :D ), näytti peruukilta, ja jo pitkän matkan päästä erotti latvojen räjähtäneen olemuksen...

Näin myös sellaisen epämääräisesti hapsottavan trendi-takatukan ja kananahterin sekoituksen, eli leikkaus ei tainnut olla ihan tuore...
Hiuksistoni on metrinen, suht paksu ja punainen. Toisin sanoen värjätty, melko karkea ja kuiva, onnekseni kuitenkin kiiltävä. :) Luokitelma jotakin tähän suuntaan: 1c C iii.
Fry

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja Fry »

Joanna kirjoitti:
RockQueen kirjoitti:
Edit. Huhhu kattokaa mikä tukka!
http://irc-galleria.net/view.php?nick=M ... d=26331435 Jo on geenit, tulee varmaan isona aikamoinen letti :)
OT: Pakko angstailla tähän et mullakin oli syntyessä paksu pikimusta tukka.. Sit se ilmeisesti kai tyyliin "tippui pois" ja tilalle kasvoi vaaleahko liuru.. :(
Joo serkulla oli pienenä aivan samanlainen tukka, pikimusta ja järkyttävän paksu.. Nyt tällä on ohuet, vaaleat hiukset.. Aika hassua..

Ja Alvinilla on kyllä hieno letti :P Suututtaa kyllä suunnattomasti tuo intti, vie miehiltä kauniit hiukset pois.. Eräällä miespuolisella kaverilla oli ennen inttiä todella paksut, vaaleat, pitkät, erittäin hyväkuntoiset TÄYDELLISET hiukset.. No, kasvaahan nuo takaisin, mutta suututtaa  :P
Mindela
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1225
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 00:55

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja Mindela »

Mä vedän samaa linjaa, syntyessäni tukka oli musta ja paksu. Myös kulmakarvat  8)
Sitten tulikin blondi tukka. Nyt oikea tukan väri olisi varmaan jotain vaalean ja ruskean väliltä (lue. maantienharmaa)
Ryövärintytär
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 540
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 06:30

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja Ryövärintytär »

Näin ihastuttavan vaarin kaupungilla. Hänellä oli siisti parta ja geometrisesti leikattu polkkatukka, vitivalkoiseksi muuttuneet molemmat, sekä tumma baskeri tms. hattu päässä. Kerrassaan ihastuttava, ja katseli vielä antiikkisia miekkoja, haarniskoja ynnä muita sellaisia...Heinostuneesti boheemi taidepappa  :-* Olisipa se mun vaari...
Hiuksistoni on metrinen, suht paksu ja punainen. Toisin sanoen värjätty, melko karkea ja kuiva, onnekseni kuitenkin kiiltävä. :) Luokitelma jotakin tähän suuntaan: 1c C iii.
Ippa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 476
Liittynyt: 14 Maalis 2006, 20:06

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja Ippa »

Tämän päivän NYT-liitteessä on juttu ja iso kuva Irinasta. Sen tukka on kyllä aivan upea: paksu, upea malli ja väri. Täytyy varmaan leikata foto irti ja viedä se kampaajalla seuraavalla kerralla. Tätä mulle kans! Minkä ihmeen takia en saa omaa otsistani noin? Aina se jakautuu keskeltä sellaisiksi ärsyttäviksi "blokeiksi". Kampaaja sanoi viimeksi, että se johtuisi jotenkin mun hiusrajasta, tiedä sitten.
Olin kovasti ajatellut lisätä vaaleaa tukkaan seuraavalla kampaajakäynnillä, mutta tuo Irinan kuva pisti taas pohtimaan vakavasti kokonaan tummaakin kuontaloa. Plääh, vaikeaa on.
Ella

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja Ella »

Ukrainan Julia Timoshenkon hiukset laittavat kyllä ihmettelemään.. Aikamoinen rouva ja aikamoiset hiukset...

Kuva

Lisätutkimusaineistoa: http://www.tymoshenko.com.ua/eng/
Avena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 919
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:11

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja Avena »

Tuo on irtoletti, hän on itse sen myöntänyt.
1bFi
rihkamatyttö

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja rihkamatyttö »

Noin viitisen vuotta sitten näin eräällä mummolla aivan IHANAN tukan. Hän piti kukkakauppaa siinä Kaisaniemen ja Hakaniemen välissä, missä liisankatu alkaa. Tukka oli pitkä, paksu, KIIIIILTÄVÄ ja hopean värinen. Siis oikeasti hopea, ei harmaa!!! Niin ja suora, ei ollu mitään mummopermistä. Miehensä kanssa hän siellä työskenteli, molemmat olivat oikein symppiksiä ja hyvinsäilyneitä. Siellä oli ilo asioida.  :)
Janda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 328
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 12:17

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja Janda »

Mäkin bongasin mummolla hienot hiukset tänään. Huomioni kiinnittyi ensin hänen päässä olevaan liinaan, sellaiseen söpöön valkoiseen missä oli kukkia, mutta takaapäin katsottuani yllätyin: sieltä alta tuli piiiitkä noin peppuun asti ylettyvä paksu kiiltävä ponnari  :o Oli tosi mageen näköinen, eikä edes harmaa, enemmänkin vaalea. Mahtoikohan mummo värjäillä ja peitellä huivilla mahdollista tyvikasvua tai jotain  ;D
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.
Lilly Missy

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

Mun mummalla on muuten pitkät, puoleen selkään ulottuvat suorat hiukset. Ennen värjäsi ruskealla, mutta nyt on mielestäni jo jonkin aikaa antanut harmaan näkyä, mikä ei mielestäni ole ollenkaan paha juttu. Hän pitää hiuksia lähes aina nutturalla, on oikeastaan aina pitänyt. Joskus oikein hämmästyin kun näin hiukset auki ja ne olikin niinkin pitkät. Hänen äidillään oli kuulemma niin pitkät hiukset, että kun istui tuolilla, letitetyt hiukset osuivat maahan väkisinkin. Taitaa mulla olla hyvät tukkageenit ;D

Toinen mumma taas pitää lyhyttä tukkaa, taitaa vaalentaa, eikä omista permistä ;D
Zessa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 681
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:51

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja Zessa »

michelangelo kirjoitti: Joka kerta kun sattuu huomaamaan Suurenkuplan, ihmetyttää ja ihailuttaa Tuulianna Tolan tukka.
Aivan ihanan paksut ja terveennäköiset/-oloiset hiukset..hitsi, että alkaa haaveilla yhtä paksusta tukasta..
Surullista, että taitaa olla mahdottomuus, vai. Elämä hymyilisi todella paljon, jos olisi yhtä ihanat hiukset.  :)
Mä satuin jostain syystä kattelemaan Suurta Kuplaa viikonloppuna ja huomasin saman, eli että ihanan paksu tukka..tosin väri oli aika kaamean keltainen...ja juurikasvukin löytyi. Mutta todellakin nätti tukka muuten!  :)
Ihmisellä on yksi suu puhuakseen, mutta kaksi korvaa kuunnellakseen Kuva
Vastaa Viestiin