Hiusbongauksia

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Aika kekseliäs tuo kotitekoinen siimapidennys  ;D
http://www.cupcakexcouture.org/2013/03/ ... ricks.html
kaarina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 955
Liittynyt: 27 Marras 2007, 13:34

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja kaarina »

^ Tuollaisia flip in -pidennyksiä myydään muuten valmiinakin.  ;)
http://www.youtube.com/results?search_q ... extensions
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

^Tiedän  ;D Bloggaaja kuitenkin oli itse päättänyt tehdä ne rahan säästämiseksi.
kaarina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 955
Liittynyt: 27 Marras 2007, 13:34

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja kaarina »

Aaa, joo!  ;D Erikoinen valinta noi isot kumpparit reunoissa, mut hei, olihan ne ainakin kuvissa piilossa... Ihan nätti tukka kyllä muuten.

Törmäsin ihan muutama päivä sitten vasta tuohon kyseiseen pidennystapaan, ja täytyy kyllä sanoa, että olipa hinnoissaan ainakin eräässä suomalaisessa nettikaupassa!
Aridith
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2767
Liittynyt: 04 Heinä 2012, 16:23

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja Aridith »

En kyllä tiiä uskaltaisinko kulkea tollainen siimahässäkkä päässä, mitä lie tapahtuu tuolle kovassa tuulessa? Lentää pois kuin tupee?
Luonnonvaalea pellavapää - Pääosin omaa väriä ja muutamia raitoja - BSL mittainen (leikattu 08/21), lasimainen hiustyyppi - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.
Shirley
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 343
Liittynyt: 10 Kesä 2012, 12:22

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja Shirley »

^ Mietin ihan samaa.  :D Mulla on niin liukkaat hiukset, että mitenköhän tuo pysyisi paikallaan. Sinällään kyllä ihan mielenkiintoinen systeemi ja hiuksillekin lienee aika hellävarainen.
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.
kaarina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 955
Liittynyt: 27 Marras 2007, 13:34

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja kaarina »

^ Mä mietin, että jos ois paksu huivi kaulassa tai korkea, tukeva takinkaulus, niin nousisikohan tuollainen pidennys päätä pitkin ylöspäin... Ei kai se niin kireäkään voi olla, että puristaisi? Päällipuolen oma tukka menis siinä sitten ihan huonosti, varsinkin jos oma tukka ois liukas ja ohut.  :P
Tuulen mukaan ei ehkä pääsisi karkaamaan, mikäli se kuuluu asettaa aika alas ja lähinnä takaosaan? En kyllä tiedä kuuluuko, mutta voisin kuvitella.
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja Manna »

Manna kirjoitti: Bongasin tänään bussissa tytön, jolla oli mattaharmaat hiukset ::) Väri oli vielä tosi epätasainen, päältä hieman vihersi ja jossain kohden oli näkyvillä tummempaa hiusta.
Vaikka olen siirtynyt käyttämään eli bussia niin bongaan lähes joka aamu bussista tytön, jolla on vastavanlainen mattaharmaa tukka ja tällä kertaa sellaisella lilalla sävyllä maustettuna. Hius siis muistuttaa väriltään perinteistä villasukkaa :ts
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Nemilie
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 76
Liittynyt: 31 Loka 2012, 16:04

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja Nemilie »

Odotan kauhulla milloin joku juures bongaa minut. ;D Olen lukenut liikaa Millaisista hiuksista et pidä -ketjua ja tuntuu että edustan kaikkien hiusinhokkia... Koulussa bongailen nykyään ahkerasti niin nättejä kuin kamaliakin hiuksia, enimmäkseen kuitenkin kamalia koska tulee itselle parempi mieli. ;D Eräskin hamppublondi aiheuttaa yhtäaikaiset kylmät väreet ja ajatuksen: "Hahaa! Tolla ainakin on TAATUSTI enemmän kaksihaaraisia kuin mulla!". Se on juurikasvun jälkeen juurista ihan harmaa jo. :o Ja sen näköinen että jos sitä harjaisi niin kaikki jäisi harjaan.

Toisella tytöllä oli pitkä tukka, en muista tarkkaan minkä pituinen kun silloin en niin ahkerasti kiinnittänyt huomiota, mutta reilusti yli vyötärön kuitenkin. Hän värjäsi sen todella tummasta ruskeasta blondiksi syksyllä ja oranssin vaiheen jälkeen väri oli täydellinen ja tukka edelleen pitkä ja kiiltävä. Teki mieli suunnilleen itkeä kun sen takana istui, juuri sen värinen ja pituinen kuin haluaisin enkä saa ja parempikuntoisen näköinen kuin oma, käsittelemätön pehkoni. Oli niin pehmeän ja silkkisen näköinen. Nyt tyttö on leikannut tukkansa BSL-pituiseksi (tai luulen että on leikannut, muttan onhan se voinut vain ropista pois) ja se on samanlaista hamppua kuin edellä kuvailemallani tytöllä, paitsi että isoja osioita on katkennut kokonaan pois. :o Kun tukka on ponnarilla (en tajua miten sen saa laitettua ylös, se näyttää siltä että jäisi koko ponnari käteen jos yrittäisi), takana ja sivuilla on hirveästi lyhyempää tukkaa, ei mitään vauvahiuksia vaan tuntuu että melkein puolet hiuksista. Oikeastaan tulee sääli, itse en todellakaan tietäisi mitä tuollaisen tukan kanssa tekisin. Mutta nopeasti meni ihanasta karmeaksi.
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja Jenje »

Tänään elielinaukiolla mimmi, jolla oli polvitaipeisiin yltävä laineikas tukka. Sitä jäi kyllä väkisinkin tuijottamaan. Ehkä jonkin verran olisin itse tasoittanut latvoja, kun olivat sen verran hiutuneet, mutta hyvältä näytti siitäkin huolimatta. Takaa päin ei tytöstä nähnyt juuri muuta kuin hiukset. :D
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
Kirppu
Haiven
Haiven
Viestit: 39
Liittynyt: 10 Joulu 2012, 13:53

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja Kirppu »

Olin pitkästä aikaa Helsingin keskustassa muutama päivä sitten ja ai että kun siellä näkyi muutamia upeita hiuksia! Ne muutamat mihin huomio kiinnittyi oli tummanruskeat/mustat, alaselkään ulottuvat paksut ja hyväkuntoisen näköiset.  0_0
1b M ii keskiselkä/vyötäröpituus
kaksisarvi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 141
Liittynyt: 04 Touko 2011, 11:54

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja kaksisarvi »

Lidlissä näin naisen, jolla oli paksu kuparinpunainen letti, joka ylsi olan yli ainakin vyötärölle. Hurjan upea.
Nemilie
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 76
Liittynyt: 31 Loka 2012, 16:04

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja Nemilie »

Zumbaohjaajan sijaisella oli ihana punertava paksu tukka lettiponnarilla, jonka pää ylitti rintsikkapituuden. Toivon että oli oman värinen. Ja kerran zumbaan tulikin joku jolla oli ihan mielettömän paksu letti jonnekin takapuolen tienoille.
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Bongasin eilen juhannuskokolla kaksi tyttöä, ilmeisesti sisaret, joilla molemmilla oli todella pitkä tukka palmikolla. Vanhemman tytön häntä ulottui polvitaipeeseen, mutta oli takapuolesta alaspäin todella ohut huitula, ja nuoremman tukka oli juuri takapuolen alle. Molemmilla omanväriset hiukset. Oli kyllä ihan hienot hiukset, mutta en osannut hehkuttaa niitä kovin kauniina ja upeina, toisin osa mun seurueestani.
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Koulun alkajaisseremoniassa näki kyllä vaikka minkälaista tukkaa, mutta ehkä kamalin oli minun edessä istuvalla tytöllä. Ilmeisesti siinä oli yritetty saada aikaan liukuväriefektiä. Juuri oli tumma, hiusten keskiväli oranssi ja latva vihreäharmaa (homeenvärinen  ;D). Latva oli kyllä myös niin purkassa kunnossa, että se tuntui karisevan lattialle.
Vastaa Viestiin