Hiusbongauksia

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

^Hyvin piilotettu nuo huonokuntoiset hiukset tuonne hiusten sekaan :)..
kleio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 17 Marras 2008, 19:13

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja kleio »

^^ Uh, aika kamala. Voi kun vain tajuaisi leikata nuo rimpulat pois, muutamassa kohdassa kun näkyi juurikasvua, näytti siltä että oman hiuksen värinen siilitukka voisi käydäkin oikein hyvin.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v
hopeareunus

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja hopeareunus »

Bongasin juuri äskettäin Salesta myyjättären, jolla oli aivan ihanan syvänpunaiset, pitkät ja laineikkaat hiukset ponnarilla. Siihen lisänä vielä ryhdikäs sivuotsis, niin olin aivan myyty. <3 Mahtava tukka!
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja wilma »

Kaupungilla edessäni käveli nainen, jolla oli polvitaipeisiin asti ulottuva pitkä letitetty tukka. Tukka oli tosi paksun näköinen ja värinsä puolesta varmaankin oma väri, sellainen tosi luonnollinen oljen sävyinen tukka.

Tuli heti ensimmäisenä mieleen, että noin pitkän tukan päälle istuu helposti,sehän on koko ajan tiellä.&nbsp; ;D Hassusti heilui se pitkä letti, mä en tiedä miksi, mutta mua puistattaa jotenkin tuollaiset superpitkät hiukset.
Od3ssa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2318
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 09:37

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja Od3ssa »

^Pitkät hiukset on kauniit, mutta tietyssä vaiheessa menee yli. Rintsikoiden takaosaan yltävät taitaa olla musta parhaimmat, kun on vielä hyvä leikkaus. Tuo sun bongaus kuulostaa tosiaan jo aika friikiltä. Mutta makuasioitahan nää on ::)
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann
SannaS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 751
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 20:08

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja SannaS »

^^Huuuh onpas pitkät hiukset ollut!

Mä näin tällä viikolla kaupassa jollain keski-ikäisellä naisella sellaisen tummat alahiukset-vaaleat ylähiukset -värjäyksen. En ole kyllä niistä erityisesti pitänyt pitkissäkään hiuksissa, mutta tällä naisella ne oli yhdistettynä loivahkoon permanenttiin, pöyheään kampaukseen sellaisissa tätimäisen pituisissa hiuksissa. Eli hiukset ei yltäneet kuin hädin tuskin niskaan, ei edes leukaluuhun asti. Näytti kuin naisella olis ollut joku karvahattu päässä (helteellä...) jonka alta pilkotti omat tummat hiukset. Jotensakin se oli minusta kauhean näköinen&nbsp; 0_0
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.
helka

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja helka »

Otsatukkapermanentti 50+-vuotiaalla naisella. Se ei ollut hyvännäköinen hiusmalli edes silloin 20 vuotta, saati sitten nyt.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja wilma »

wilma kirjoitti: Kaupungilla edessäni käveli nainen, jolla oli polvitaipeisiin asti ulottuva pitkä letitetty tukka. Tukka oli tosi paksun näköinen ja värinsä puolesta varmaankin oma väri, sellainen tosi luonnollinen oljen sävyinen tukka.

Tuli heti ensimmäisenä mieleen, että noin pitkän tukan päälle istuu helposti,sehän on koko ajan tiellä.&nbsp; ;D Hassusti heilui se pitkä letti, mä en tiedä miksi, mutta mua puistattaa jotenkin tuollaiset superpitkät hiukset.
Mietinkin olinko kirjoittanut tästä pitkäletistä joskus aiemminkin, tämä sama nainen on samassa koulussa kuin minä. Tulee usein bongailtua käytävillä pitkän lettinsä kanssa. Upea paksu tukka, mutta jotenkin vaan puistattaa tuo hiustenpituus. Kylmät väreet menee aina kun näen sen letin heiluvan jossain.&nbsp; :D
scoundrel
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 416
Liittynyt: 19 Maalis 2012, 13:31

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja scoundrel »

wilma kirjoitti:
wilma kirjoitti: Kaupungilla edessäni käveli nainen, jolla oli polvitaipeisiin asti ulottuva pitkä letitetty tukka. Tukka oli tosi paksun näköinen ja värinsä puolesta varmaankin oma väri, sellainen tosi luonnollinen oljen sävyinen tukka.

Tuli heti ensimmäisenä mieleen, että noin pitkän tukan päälle istuu helposti,sehän on koko ajan tiellä.&nbsp; ;D Hassusti heilui se pitkä letti, mä en tiedä miksi, mutta mua puistattaa jotenkin tuollaiset superpitkät hiukset.
Mietinkin olinko kirjoittanut tästä pitkäletistä joskus aiemminkin, tämä sama nainen on samassa koulussa kuin minä. Tulee usein bongailtua käytävillä pitkän lettinsä kanssa. Upea paksu tukka, mutta jotenkin vaan puistattaa tuo hiustenpituus. Kylmät väreet menee aina kun näen sen letin heiluvan jossain.&nbsp; :D
Sori OT, mutta sain tuosta kuvauksesta välittömästi sellaisen ö-luokan kauhuleffafiiliksen, missä päähenkilö on (jostain syystä) illalla yksin pimeässä koulurakennuksessa, ja sitten yhtäkkiä, jännittävän musiikin saattelemana, se letti vaan luikertelee jostain kulman takaa ja käy kimppuun ;D
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja wilma »

^ Hrr...&nbsp; ;D
Näin kyseisen naisen pyöräilemässä ja letti lepatti melkein takapyörän pinnoissa kiinni. Itseäni kyllä kauhistutti, ei sen tukan puolesta vaan sen takia että jos tukka jää sinne pyörän pinnoihin jotenkin kiinni niin siinä voi sattua kyllä tosi pahasti.&nbsp; :-X
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja Jenje »

Hopeashampoo on kyllä nykyisin selvästikin kova sana. Tuntuu, että melkein joka toiset vastaan tulevat vaaleat hiukset ovat lähinnä harmaat, likaisen violetit tai jotain siltä väliltä. Muutama päivä sitten törmäsin aika ääriesimerkkiin. Sinänsä tosi hillitysti pukeutuneen jakkupukumimmin hiukset olivat sellainen aivan järisyttävä violettien ja oljenkeltaisten laikkujen sekoitus. :-X

Kun muu olemus oli sellainen toimistotätilook niin kontrasti oli kyllä melkoinen. En tiedä miten tuollaiseen lopputulokseen on edes päästy. Levittämällä hopeashampoota vähän turhan huolimattomasti ilmeisesti?

Jäätävä näky joka tapauksessa. ;D
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Jenje kirjoitti: Hopeashampoo on kyllä nykyisin selvästikin kova sana. Tuntuu, että melkein joka toiset vastaan tulevat vaaleat hiukset ovat lähinnä harmaat, likaisen violetit tai jotain siltä väliltä.
Joo, olen huomannut saman. En tiedä, eivätkö ihmiset huomaa, että esim. osa hiuksista on hopeashampoon jäljiltä sinertävänvioletit ja osa ihan valkoista? Mulla on yksi tällainen tuttu, se blondaa hiuksensa ihan valkoisiksi (oma väri tumma), ja on alkanut käyttää keltaisuuden taittoon sinisenviolettia jotain hopeahoitoainetta. Latvat on sinertävät, ja muu tukka valkoinen. Mahdollisesti vielä hiustenpidennykset seassa.

Tuo ei sovi monellekaan, että blondaa hiuksensa valkoiseksi, oman värin ollessa tumma. Siihen vielä itseruskettavaa, kun on pakko saada kokonaisuuteen "tervettä" väriä.
ZombieQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2053
Liittynyt: 22 Heinä 2007, 11:03

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja ZombieQueen »

Mulla ainakin Fudgen hopeashampoon kanssa tuli helposti sinertävää raitaa/ läikkää/ muuten tunkkaista väriä hiukseen ja jos ei ehtinyt/ jaksanut alkaa heti pesemään uudestaan niin vuorokausi piti mennä sillä tukalla että pääsi uudelleen pesemään. Ei ole miedompien hopeashampoiden kanssa onneksi ollut samaa ongelmaa...

Mulla on yksi kaveri kyllä jonka tukka on aina vähän sinertävä, kun pelkää niin paljon pissankeltaista että pitää mielummin sinertävää tukkaa. Ettei ainakaan ole keltainen. :D
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii
Kirppu
Haiven
Haiven
Viestit: 39
Liittynyt: 10 Joulu 2012, 13:53

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja Kirppu »

Näin viime lauantaina vilaukselta aivan upean tukan! Se oli pitkä (ehkä vyötärölle/alaselkään), paksu, laineikas ja kiiltävä. Oi mitkä unelmahiukset&nbsp; <3 Jäin melkein suu auki tuijottamaan...&nbsp; ;D
1b M ii keskiselkä/vyötäröpituus
rhoda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 614
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 09:07

Vs: Hiusbongauksia

Viesti Kirjoittaja rhoda »

Toissapäivänä apteekkireissulla törmäsin hervottoman pitkään lettiin. Tukka oli siis palmikolla ja silti reilusti yli pepun. En saanut selvää kunnosta, mutta palmikko oli kyllä ohuen ohut latvaa kohti. Jotenkin tuollainen ylipitkä tukka aikuisen naisen päässä aiheuttaa väristyksiä, vaikka kukin tietysti tekee niin kuin parhaaksi näkee.
Vastaa Viestiin