Hävettää myöntää, mutta...

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Shirley
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 343
Liittynyt: 10 Kesä 2012, 12:22

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja Shirley »

2. Teen mitä tahansa välttääkseni föönin käyttöä
Mut tuohan on vaan hyvä juttu hiusten kunnon kannalta. :) Itsekin lopetin föönin käytön ihan kokonaan.

Mua hävettää, että nyt kun oon saanut vähän pituutta enemmän, niin en malta pitää näppejä erossa hiuksista. Pitää näprätä koko ajan ja harjata ihan liian usein  ::)  Pitämällä hiuksia nutturalla pystyy sentään onneksi vähän vähentämään tätä.
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.
Varjotar

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Vihaan lyhyitä hiuksia, mutta keesin hankkiminen on niin valtavan houkuttava ajatus. Tuliskohan siitä kiharoilla hiuksilla yhtikäs mitään? Ainakin saisin järkytettyä ihmiset ja sit ku ei jaksais enää, ni se kasvatus :S
Toisaalta pitkät hiukset on mun juttu, mutta... :#
tiita
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 791
Liittynyt: 12 Maalis 2008, 19:56

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja tiita »

Eilen salitreenin päätteeksi suihkussa pesin hiukset (päänahan) ja vartalon samalla Palmoliven suihkugeelillä, enkä käyttänyt hoitoainetta. Tämän jälkeen harjasin hiukset märkänä (Tangle Teezer) sekä föönasin ne kuiviksi, ilman minkäänlaista lämpösuojaa.

Treenikassi on muutenkin aina niin täynnä tavaraa, etten jaksa alkaa kuljettelemaan montaa eri purnukkaa matkassa. Jatkossa jonkun lämpösuojan voisi tietysti sujauttaa kassiin.
Kyllä se siitä, koska aina se siitä
Miiia
Haiven
Haiven
Viestit: 19
Liittynyt: 23 Maalis 2007, 22:53

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja Miiia »

mä olen kanssa monta kertaa pessyt hiukset suihkugeelillä enkä edes huomaa mitään eroa shampooseen  ;D
Missy
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1274
Liittynyt: 12 Loka 2007, 20:16

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja Missy »

Kannattaa vaihtaa sulfaatittomaan shampooseen niin aivan varmasti huomaa eron. ;) Suihkugeelissä ja normi-shampoossa ei varmaan hirveästi eroa edes ole...
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
Kathy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 842
Liittynyt: 04 Elo 2010, 16:19

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja Kathy »

Olen laiskistunut todella paljon hiusjutuissa... :( Tukkani kun on malliton ja epämääräisesti kerrostettu, latvasta ohut rotanhäntä niin kauhealtahan se näyttää, laitoin siihen mitä tahansa. En edes muista, milloin viimeksi olisin muhitellut mitään tehohoitoa. :-X Pitäisi leikata, mutta en ihan vielä raaski.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)
-JI-

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja -JI- »

Hiusten latvat vaatisivat leikkausta, mutta minulla ei ole ns. vakikampaajaa, joten en uskalla mennä kampaajalle.
Crysania
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 809
Liittynyt: 31 Tammi 2006, 12:42

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja Crysania »

En useastikaan talvisin suojaa hiuksiani mitenkään kylmältä. Useasti ne törröttävät ihan huolettomasti pipon ja takin alta, kun se vaan näyttää kivemmalta niin...  :-[
Od3ssa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2318
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 09:37

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja Od3ssa »

^OT, mutta täältä luettuani, että hiukset pitää/kannattaa suojata pakkaselta, niin oon alkanut pitämään hiuksia suojassa ja katsomaan säälivästi muita naisia, joiden ihanat pitkät hiukset liehuu alttiina pakkaselle  ::).
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann
Elsinen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 475
Liittynyt: 06 Kesä 2012, 17:08

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja Elsinen »

^^Hävettää myöntää, kun en ole tuollaisesta kuullutkaan! Pidän onneksi huppua melkein aina ulkona :)
Pepper
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 415
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 17:27

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja Pepper »

Hävettää myöntää, että joskus paukupakkasillakin voin käydä ulkomaailmassa märillä hiuksilla, toki pipo päässä ja hiukset sykeröllä niskassa.
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

Head and shouldersin sitruunashampoo on yksi parhaimmista markettipesuaineista, mitä olen päähäni lykkinyt  ;D Ja ehkä parhaimman tuoksuinenkin.
Hiuksista tulee todella pehmeät ja tuuheat, silikonista huolimatta. Sen tuuheuttavan ominaisuuden tuntee jo huuhteluvaiheessa. Normaalihiusten versio lätsäytti ja jätti hieman limahiukset, vaikka noiden kahden shampoon inci on lähes identtinen.

Pesin tässä välissä "silikonipuhdistusmielessä" Fructiksen silikonittomalla ja eron kyllä huomaa. Hiukset on sellaista söhröä ja menevät päätä myöten.

Vaihdan kyllä heti johonkin muuhun, jos alan havaitsemaan hiustenlähtöä  ;D Mutta toistaiseksi olen yllättynyt silikonin voimasta.
anilliini
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 107
Liittynyt: 15 Touko 2012, 22:18

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja anilliini »

En osta uutta ripsaria vaikka se olisi mennyt vanhaksi. Vaihdan ehkä kerran vuodessa. Sitten kun se on kuivunut.

Minäkin menen joskus pakkasella ulos kosteissa hiuksissa, mutta tietysti suojaan ne.

En ole muistanut sitoa hiuksia hellävaraisesti, vaan yhä liian kireä ponnari pipon alla liian usein. Pitäisi oikeasti laittaa vaikka letille.

Minua ei kauheasti hävetä mennä kampaajalle vaikka olisin onnistunut jotenkin sössimään hiukseni. Se kauhistelu kyllä vähän ärsyttää. Mietin vain mielessäni että joo joo oma on pääni. Kampaajan kerran ihmetellessä lyhyempää hiustupsua kerroin sen menneen tuttavani taideteokseen. Mikä oli ihan totta.
2a/2c M ii bsl (Edestä kiharammat)
julietjones
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 546
Liittynyt: 10 Elo 2009, 18:39

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja julietjones »

Tapoin muutamassa päivässä hyväkuntoisen tukkani, vaikka tiesin riskit. Kuvittelin sen kestävän paremmin. Eikä aikaansaatu väri ole edes hyvä, vaan suunnittelen iskeväni huomenna punaisen color maskin päälle. Voi elämä. Joko nyt oppisin etten vaalenna enää ikinä.
1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.
Huuhkaja
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1032
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 15:46

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

Olen viime vuoden lokakuusta asti ollut käyttämättä minkäänlaista hoitoainetta hiuksissani pesujen yhteydessä. Eli yhdellä sampoopullolla on menty. Ainoa hoitotoimenpide nykyään on syväöljyäminen 1-2 krt/kk.
Vastaa Viestiin