Hävettää myöntää, mutta...

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Tiusku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 411
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 15:20

Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja Tiusku »

...en ikinä pyyhekuivaa hiuksiani ennen hoitoainetta. :-[
Viimeksi muokannut Tiusku, 04 Tammi 2012, 21:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ever tried. Ever failed. No Matter. Try again. Fail again. Fail better. ~Samuel Beckett
Kiivi

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja Kiivi »

...föönaan hiukset joka aamu märkinä heti suihkun jälkeen.
catjuska
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2253
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 15:15

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja catjuska »

..en muista ikinä käyttää hoitoainetta tai jätettävää  :-[
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett
zzww
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 431
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 12:18

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja zzww »

Kiivi kirjoitti: ...föönaan hiukset joka aamu märkinä heti suihkun jälkeen.
Ei tuollaista kannata hävetä...  :) Teen itsekin niin ja monet kaverinikin föönaavat hiukset märkinä oli aamu tai ilta
Kirjoitin nimesi taivaalla,mutta tuuli pyyhki sen pois.Kirjoitin nimesi hiekkaan,mutta aallot pyyhkivät sen pois.Kirjoitin nimesi sydämmeeni ja ainiaan siellä pysyy.Joka ilta kun suljen silmäni,tulet uniini.

http://lovinglife92.blogspot.fi/
Kunis

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja Kunis »

En yleensä harjaa hiuksiani. Leikkasin siilitukan joskus yli kymmenen vuotta sitten, eikä siitä kasvatettuja lyhyitä oikeen tarvinnut kammata. Minulla on ollut kerran tässä välillä bsl ja kohta on jo taas, mutten oikeen ole oppinut uudelleen. Ei tangle teezer onneksi ihan yksinäinen ole, joskus muistan käyttääkin.
Jeyzie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3204
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:06

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja Jeyzie »

..ostan aina hirveät määrät tehohoitoja ja jätettäviä, mitä en juurikaan muista koskaan käyttää + en tee nykyään enää muhittelu-juttuja (paitsi jos sauna on käytössä), koska vihaan suihkussa käymistä niin paljon, etten viitsi käydä kahta kertaa samana päivänä.  :-[
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja Mena »

Tiusku kirjoitti: ...en ikinä pyyhekuivaa hiuksiani ennen hoitoainetta. :-[
Samis!

Mä haalin kasvohoitoja ja meikkejä joita tulee käytettyä ehkä pari kertaa vuodessa. Samoin kenkiä, käytän aina samoja tennareita ja mulla on viime kesänä ostettuja kenkiä joita olen käyttänyt 0-5 kertaa.
Elluli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1584
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 15:36

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja Elluli »

Mena kirjoitti: Mä haalin kasvohoitoja ja meikkejä joita tulee käytettyä ehkä pari kertaa vuodessa. Samoin kenkiä, käytän aina samoja tennareita ja mulla on viime kesänä ostettuja kenkiä joita olen käyttänyt 0-5 kertaa.
Samis  ;D Hävettää kyllä  :-[ Haalin aina kaikkea mielestäni ihanaa ilman mitään järkevää syytä enkä sitten välttämättä käytä niitä kovin paljoa. Esim. just kenkiä. Syksyisin ja talvisin kuljen usein samoissa tamineissa kun en vaan viitsi miettiä mitä laittais päälle/jalkaan.
Hiusten kasvattelua ja parasta mahdollista hoitoa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Pidennyshiukset kiinnostaa myös
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja kuku »

Tiusku kirjoitti: ...en ikinä pyyhekuivaa hiuksiani ennen hoitoainetta. :-[
Tämä on mun mielestä hyvä juttu? Ainakin tuntuu että jos pyyhekuivaa hiukset ennen hoitista, niin sitä hoitoainetta joutuu laittamaan paaaljon enemmän hiuksiin. Ja varmaan hiuksenkin kannalta parempi ettei pyyhekuivaa, kun käsittääkseni hoitoaine lukitsee sen kosteuden hiukseen (tms. :D).
2a F ii – Iho: kuiva
chai

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja chai »

Leikkelen kaksihaaraisia kynsisaksilla ja joskus nypin niitä irti sormin.
almiros
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 965
Liittynyt: 03 Joulu 2006, 18:38

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja almiros »

Jeyzie kirjoitti: ..ostan aina hirveät määrät tehohoitoja ja jätettäviä, mitä en juurikaan muista koskaan käyttää + en tee nykyään enää muhittelu-juttuja (paitsi jos sauna on käytössä), koska vihaan suihkussa käymistä niin paljon, etten viitsi käydä kahta kertaa samana päivänä.  :-[
Sama! Inhoan suihkussa käymistä niin ei todellakaan houkuttele toistamiseen sinne vielä saman illan aikana raahautua.
Ja tehiksiä kertyy nurkkiin...

Ja mitä tulee siihen pyyhekuivaukseen ennen hoitoainetta, niin harrastaako ihmiset muka oikeasti sitä?  ???  :D
hennaaja
iherb alekoodi DUW569
chai

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja chai »

^ o/ Minä harrastan! Puristan pyyhkeellä vedet pois latvoista ennen hoitoaineen levittämistä, muuten hoitoaine tuntuu valuvan veden mukana ihan hukkaan. Tiedä sitten, onko sillä mitään merkitystä...
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja Manna »

almiros kirjoitti: Ja mitä tulee siihen pyyhekuivaukseen ennen hoitoainetta, niin harrastaako ihmiset muka oikeasti sitä?  ???  :D
Minä-minä! Muuten hoitis ei imeydy kunnolla vaan tuntuu kuin jäisi lillumaan hiuksen pintaan veden päälle :)
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
almiros
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 965
Liittynyt: 03 Joulu 2006, 18:38

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja almiros »

^^ ja ^ , pitääpä joskus jaksaa kokeilla.  :D
hennaaja
iherb alekoodi DUW569
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja Neriana »

haa! tää on ketju mulle ;D

-en kuivaa hiuksia pyyhekuiviksi ennen hoitoainetta
-en käytä hoitoainetta läheskään aina ja teen sen tietoisesti
-harjaan hiukset märkinä
-käyn kampaajalla leikkauttamassa latvat max. 2krt vuodessa
-käyn nukkumaan hiukset kosteina..

....tässä vaan osa mun hiusrikoksista ;D
Vastaa Viestiin