Hävettää myöntää, mutta...

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja Luscious »

En käytä lämpösuojaa riittävästi. Laitan sitä aina varmaankin määränä liian vähän, mutta yleensä arkisin kun suoristan vaan etuhiukset ja kasvojen vieressä olevat teen sen kokonaan ilman suojaa. Kyllä se mua hirvittää, mutta ei mulla oo aikaa odotella et se suihke kuivuu..
Laitan hiuksiani aivan liian vähän. Hiukset on yleensä 5/7 päivää viikossa ihan kamalasti. Rempsahtanut letti tai pörrööntynyt puikkonuttura.
En ole edes tiennyt ettei kosteilla hiuksilla ole hyvä mennä nukkumaan.. Teen sen lähes joka suihkukerran jälkeen! Okei, hiukset on yleensä sellaisina aamuina ihan hirveät söheröt.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
Elluli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1584
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 15:36

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja Elluli »

Mä nukun aina märillä hiuksilla jos pesen ne illalla. Luulen, että kuivaajan käyttö rasittais enemmän?

En myöskään jaksa laittaa hiuksiani, vaan mulla on aina joku sotkuinen ponnari/nutturantapainen. Toisaalta tykkään just semmosista huolettomista laittamattomista hiuksista  :D
Hiusten kasvattelua ja parasta mahdollista hoitoa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Pidennyshiukset kiinnostaa myös
Arnella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 954
Liittynyt: 02 Maalis 2010, 15:53

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja Arnella »

- Käyn kampaajalla noin kerran vuodessa.
- Mikä tahansa kampaus, mitä yritän päättyy yleensä lopulta hätäponnariin.
- Annan kissan leipoa tukkani öisin takkuun, kun se tulee kainaloon nukkumaan.
- Hamstraan muotoiluvälineitä ja tuotteita, mutta en koskaan käytä niitä.

1bMii, vaalennettu.
zzww
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 431
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 12:18

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja zzww »

Arnella kirjoitti: - Käyn kampaajalla noin kerran vuodessa.
- Mikä tahansa kampaus, mitä yritän päättyy yleensä lopulta hätäponnariin.
- Hamstraan muotoiluvälineitä ja tuotteita, mutta en koskaan käytä niitä

komppaan täysin... Laitoin jopa ristiäisiin pelkän ponnarin kun olin ensin pähkäillyt pääni puhki miten laitan hiukset.
Kirjoitin nimesi taivaalla,mutta tuuli pyyhki sen pois.Kirjoitin nimesi hiekkaan,mutta aallot pyyhkivät sen pois.Kirjoitin nimesi sydämmeeni ja ainiaan siellä pysyy.Joka ilta kun suljen silmäni,tulet uniini.

http://lovinglife92.blogspot.fi/
Firestarter
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 395
Liittynyt: 17 Loka 2007, 11:56

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja Firestarter »

Lämpökäsittelen tukkaani lähestulkoon joka päivä, suojan kanssa kyllä mutta silti. Laittamatta nämä ovat ihan hirveät :-X Yritän kompensoida tätä latvasuojalla ja hyvällä hoidolla. Kampaajallakin pitäisi varmaan joskus käydä, en muista milloin olisin pistäytynyt siellä viimeksi. Leikkelen itse latvojani muutaman kuukauden välein, mutten koskaan raaski ottaa paljoa vaikka ehkä pitäisi.
Antur
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1510
Liittynyt: 04 Marras 2008, 04:08

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja Antur »

Hävettää myöntää etten ole edes tajunnut että pitäisi hävetä monia täällä esitettyjä asioita... ::) Minulla ei ole koskaan tullut mieleenkään että joku ei puristaisi hiuksista enimpiä vesiä pois ennen pyyhkeeseen siirtymistä? Ainakaan jos on viittä senttiä pitemmät hiukset ;D


Ainakin seuraaviin tulee syyllistyttyä säännöllisesti:

-Nukun kosteilla hiuksilla ja pidän tosi tylsästi hiuksia arkipäivisin. En lämpökäsittele enkä laita hiuksiani juuri koskaan nyt kun taas kasvattelen, minulle riittää ihan hyvin että saan ne päivän ajaksi sivuun pannalla tai klipsillä (piru kun yltäisivät ponnarille jo!). Hiusten laittamista voi alkaa harkita taas sitten kun ylettyvät fiksusti kiinni ja niille saa tehtyä jotain, tunnustettakoon nyt myös että en osaa enkä jaksa yhtään laittaa "puolipitkiä" hiuksia vaan minulla on oltava joko ihan lyhyet tai tosi pitkät hiukset.

-En ole käynyt kampaajalla viime kevään jälkeen enkä luultavasti aio mennä seuraavaan useampaan vuoteen. Tämä on näistä tunnustuksista ainoa joka ehkä oikeasti vähän hävettääkin, mutta sitenpä kasvattelin hiukseni viimeksikin vyötärölle asti, itse tasailin ajoittain mitä nyt näin tarvetta mutta pääsääntöisesti mentiin ihan luomulatvoilla ::) Onneksi sen verran on silmiä päässä ettei tule ihan hirveäksi siimaksi päästettyä ja hiuslaatu on anteeksiantava.

-Olen siistinyt niskatukkaa karvojenajeluhöylällä silloin, kun kasvatus oli ihan alkuvaiheessa

-Hamstraan niin ikään muotoilutuotteita, muttei niitä oikeasti tule ikinä käytettyä ;D Onneksi nyttemmin on saanut sitä puolta hillittyä ja ylimääräisistä on vähän päässyt eroon...

-En todellakaan pyyhekuivaa hiuksia ennen hoitista. Puristelen enimmät vedet pois jos muistan. En myöskään käytä yleensä muita kuin pikahoitiksia nykyään koska en vaan muista tai saa aikaiseksi ::)
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."


Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.
Elluli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1584
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 15:36

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja Elluli »

Antur kirjoitti:
-En ole käynyt kampaajalla viime kevään jälkeen enkä luultavasti aio mennä seuraavaan useampaan vuoteen. Tämä on näistä tunnustuksista ainoa joka ehkä oikeasti vähän hävettääkin, mutta sitenpä kasvattelin hiukseni viimeksikin vyötärölle asti, itse tasailin ajoittain mitä nyt näin tarvetta mutta pääsääntöisesti mentiin ihan luomulatvoilla ::) Onneksi sen verran on silmiä päässä ettei tule ihan hirveäksi siimaksi päästettyä ja hiuslaatu on anteeksiantava.

-
Samis  ;D Mä kävin viimeksi huhtikuussa 2011 kampaajalla, joilloin mun hiukset pilattiin täysin. Halusin pysyä polkkapituudessa ja ohuita vaaleita raitoja ruskean sekaan.. Lopputulos oranssi pää ja tosi lyhyet hiukset!! Olin niin järkyttynyt että päätiin kasvattaa pitkät ja leikkailla itse välillä latvoja ym. Myös värjäykset teen itse. Olen huomannut että itse tekemällä saan juuri sitä mitä haluan, kampaajalla yleensä en ole ollut täysin tyytyväinen. Olen TEE-Se-ITSe -tyttö  ;D Toisaalta vähän hävettää kun ilmeisesti jokaisen itsestään huolehtivan kuuluisi käydä kampaajalla ja kosmetogilla ym. säännöllisesti.
Viimeksi muokannut Elluli, 09 Tammi 2012, 17:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiusten kasvattelua ja parasta mahdollista hoitoa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Pidennyshiukset kiinnostaa myös
Tiusku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 411
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 15:20

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja Tiusku »

Arnella kirjoitti:- Annan kissan leipoa tukkani öisin takkuun, kun se tulee kainaloon nukkumaan.
Ihana! :D
Ever tried. Ever failed. No Matter. Try again. Fail again. Fail better. ~Samuel Beckett
bast
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1561
Liittynyt: 10 Helmi 2007, 13:12

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja bast »

^^ Mä olen viimeksi käynyt kampaajalla joskus 2002-2004, eikä edes hävetä  ;D Leikkelen itse silloin kun on tarvetta.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977
felka

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja felka »

Mitä harmia on märillä tai kosteilla hiuksilla nukkumisesta?

En yleensä ehdi saada hiuksiani ihan rutikuiviksi ennen nukkumaanmenoa, pesen illalla koska aamulla en ehdi. Onko tässä syy ajoittaiseen hilseeseen ja kuiviin latvoihin?
BlueBerry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 913
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 19:59

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja BlueBerry »

^Märkänähän hius vaurioituu ja venyy helpommin kuin kuivana. Märillä hiuksilla nukkumisella on siis varmaan vähän sama vaikutus kuin märkien hiusten harjaamisella --> hius vaurioituu herkemmin. Näin mä päättelisin...
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

^ Noin minäkin olen ajatellut. Varsinkin selän alle joutuessaan venyy varmaan paljon, kun kääntyilee ja vääntyilee unissaan.
Bamboo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1523
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:47

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja Bamboo »

Minä tykkään nukkua vähän kosteilla hiuksilla, koska aamulla hiukset ovat tuuheammat kuin normaalisti  ;D. Aika harvoin niin tulee kuitenkin tehtyä, kun pesen hiukset yleensä jo noin kasin aikaan.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja ellen »

Mun ainoa tukkasynti taitaa olla tällä hetkellä se, että harjaan hiukset aika monestikin märkinä, vaikka olenkin laittanut hiuksiin jätettävää ja vaikka harjaus tapahtuukin Tangle Teezerillä. En silti usko pahoinpiteleväni hiuksia kamalasti, kun ei TT revi tai venytä hiuksia.
naanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1135
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:49

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja naanna »

- Harjaan hiukseni kerran viikossa ja silloinkin märkänä (TT:llä). Hiukset kihartuvat kauniimmin, kun niitä ei harjaa auki. Tukkani ei juurikaan takkuunnu ja jätettävien huolellinen levittely + sormilla auki harominen riittää vallan hyvin selvittämään tämän tukan.

- Käytän tehohoitoja hävettävän harvoin, vaikka niitä löytyy varastoista monen monta putelia. Kihara tukka kaipaisi kosteutusta, mutta aina ei vaan jaksa.

- En ole enää perillä uusimmista trendeistä ja huipputuotteista. Mun kylppäristä löytyy niitä vanhoja hyväksi havaittuja tuotteita L'Anzalta, Joicolta, MOPilta ja Nexxukselta. Luomuihin ja öljyihin en ole edes jaksanut tutustua.

- Suoristan otsiksen aika usein niin, että alle suihkuttelemani  lämpösuoja on vielä kostea. Tiedän, ettei näin saisi tehdä, mutta aina ei vaan ehdi odottelemaan. Ja sehän on vaan otsis, joka uusiutuu nopeasti.  ;D
Vastaa Viestiin