Hävettää myöntää, mutta...

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Unnu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1303
Liittynyt: 03 Maalis 2010, 23:18

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja Unnu »

Föönaan ja käytän suoristusrautaa lähes päivittäin. Eikä edes hävetä!  >:D
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.
arianna

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja arianna »

- en ole koskaan käyttänyt hiuksissa lämpösuojaa. Toisaalta, en föönaa kuin harvoin.
- jätän usein hiukset harjaamatta pesun jälkeen. Hiukseni ovat luonnostaan niin suorat ja liukkaat, ja olen aika laiska hiusten laittamisen suhteen  ;D
- käytän hoitoainetta suunnilleen joka toinen pesu, hiuksiin jätettäviä en lainkaan.
- minäkään en käytä mitään aurinkosuojia tms.
- annan juurikasvun kasvaa liian pitkäksi värjäysten välillä
- vaikka tarkoituksena olisi laittaa hiuksia enemmän, jäävät ne yleensä rennolle nutturalle tai letille. Laiskana ajattelen hiusten kihartuvan / menevän laineille, jos avaan ne myöhemmin. Tuloksena heikot laineet n. vartiksi.
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

Olen niin innostunut hiuslakan käytöstä, että olen pitänyt viikkotolkulla sellaista juhlavan sekaista lettiä ja aukonut sen vain pesua varten joka kolmas päivä. Lakka pitää sen kuosissaan yötä päivää.  ;D Mutta voi sissos sitä irtohiusten määrää, kun letin aukaisee...

(En edes halua ajatella, minkälaisena tönkkökampauksena muut tämän hienon letin näkevät. Omasta mielstäni tämä on sairaan hieno  ;D )
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja bubbs »

^Laita kuva!  :)
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Haha mulla on välillä sama homma tän luonnonkiharan kanssa, se näyttää paljon paremmalta kun en edes harjaa, laitan vain jätettävää pesun jälkeen, sitten puristelen hiukset että kihara/laine saa vähän jämäkkyyttä ja isken nutturalle. Jos harjaan, hiukset näyttää kuivalta kreppiraudan läpi käyneeltä pehkolta  ;D

Mutta tuokin on ihan tuurista ja hiuspäivästä kiinni. Joskus säkällä hiukset näyttää seksyltä kiharapilveltä nutturalla, useimmiten näytän kuitenkin pultsarilta joka ei ole harjannut hiuksiaan 5 vuoteen. Sanomattakin selvää, että käytän huiveja ja erilaisia kangaspantoja aika usein...
purppura
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1735
Liittynyt: 28 Touko 2006, 11:36

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja purppura »

^^^ Tuommoiset muutaman päivän pöhöttyneet lettikampaukset näyttää minunkin mielestä usein paremmilta kuin vastatehdyt. Ainakin itse olen huomannut asian jos olen jättänyt yön yli milkmaid braid -mallisen lettikampauksen hiuksiin. Toki jonkun silmissä se vain näyttää pöhöttyneelle, mutta itse toki ajattelen sen näyttävän vain hienostuneen pöhöttyneelle.  :D

Itse pöhötän/pöyhin tukkaani aina jo valmiiksi hiuspuuterilla, mutta kyllä se päivän pesemätön tukka eilisillä muotoiluaineilla tuntuu usein näyttävän paremmalle, varsinkin jos tekee ponnaria tmv. Mutta, tuohan on jo ollut aikoja sitten kampaajienkin vinkki, että vähän likaisempaan tukkaan saa paremmat kampaukset.

Vaikka tosiaan, irtohiusten määrä on kyllä jotain kun noita parin päivän kampauksia lähtee aukomaan. Omalla kohdalla harmittaa vain se, etten voi pitää samaa kampausta kun vain sen päivän-pari kun hiukset pitää pestä vähintään joka toinen päivä.  ::)  ;D
Eudokia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 672
Liittynyt: 07 Maalis 2007, 21:59

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja Eudokia »

Minäkin opettelen käyttämään hiuslakkaa hiusten karheuttamiseen ja kiharoihin. Pesen hiukset tosiaan reilun viikon välein. Nytkin on paksuntuntuiset, jämäkät ja karkeat hiukset lakan ja sykeröiden jäljiltä. Tehohoidot luovutin pikkusiskolle, kun en jaksa antaa niiden itsellä vaikuttaa.  ::)

Värjääminenkin olis ihan kiva tälle juurikasvulle, mutta en ole jaksanut. Voisin siis silkasta laiskuudesta antaa oman värin kasvaa.  :D En osaa enkä jaksa päättää mitä teen värille, ainoa varmuus on, että annan kasvaa vyötärömittaan.

Nutturatkin on muuten parhaimmillaan kun laittaa illalla, eikä korjaa aamulla.&nbsp; <3
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Aiempaan "syntilistaani" (joka onkin jo vuodelta 2012) lisäyksenä: kampaan aina hiukseni märkänä heti suihkun jälkeen. Ihan joka kerta.
arianna

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja arianna »

Hoitoaineen levitän lähes märkään tukkaan (aina ei viitsi puristaa tukkaa kuivaksi), ja huuhtelen sen pois melkein heti, vaikutusaikaa n. 20 sekuntia).&nbsp; :-[&nbsp; Mitä 2 minuutin vaikutusaikana muka tekisi?&nbsp; :o
Auringonkukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 905
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 14:25

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja Auringonkukka »

...mulla on ollut teipit päässä nyt varmaan pidempään kun laki sallii&nbsp; :-X :-[ Sitkeästi kyllä pysynyt, mut eipä ne kovin kauniilta näytä. En ole vaan saanut aikaiseksi ottaa pois kun ahdistaa olla lyhyemmällä hiuksilla ja ajattelin että teen muutamat kunnon hoidot kun saan lisää teippiä ja nuo vaihdettua, muutenkin kun on päässyt itsestä huolehtiminen retuperälle niin pitää kai olla sit ees "jotain mistä pitää kiinni" = hiukset. Kampaajakaverille kerroin kauan ne oli ollut ja mut nähdessään oli yllättynyt kun ei silleen huomaa ellei ala tarkempaan katsoa, mutta itsehän mä tiedän tän kuitenkin. Mutta nää kylläpysyy kuin tauti, tehokkain teippi varmaan ikinä.

Hoitotuotteet saisi myös olla selkeästi paremmat, tehistäkään en ole käyttänyt.. en edes muista milloin viimeksi. Argh. Harjailen alustavasti myös liian usein märkinä (vaikkakin mahdollisimman hyvin pyyhekuivattuina).
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

enna kirjoitti: ^Jos ideat loppuvat kesken, niin yleensä mä pesen kropan sitten siinä välissä, kun hoitoaine vaikuttaa. Joskus tosiaan mäkin vain levitän hoitsikan ja pesen samoin tein pois, aina ei jaksa alkaa miettimään pesujärjestystä suihkussa :D
Mä teen tämän joka kerta kun pesen hiukset, eli ensin shampoopesu, sitten hoitsikka päähän, saippuoin kropan ja sitten huuhtelen hoitsikan hiuksista ja saippuan kropasta. Ei tartte kauheesti miettiä :)
ZombieQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2053
Liittynyt: 22 Heinä 2007, 11:03

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja ZombieQueen »

^Mulla ihan sama.&nbsp; :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii
Auringonkukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 905
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 14:25

Vs: Hävettää myöntää, mutta...

Viesti Kirjoittaja Auringonkukka »

^Mulla myös sama rutiini :) Eka shampoopesu, sit pyyhekuivaan tukan pikaisesti, sit hoitsikka päähän ja muut, sit pesut jne. ja viimeiseksi huuhtelen hoitoaineen. Kokenut kaikista näppärimmäksi tavaksi, ja tulee edes vähän vaikutusaikaa hoitoaineelle.

Tehohoidot yleensä pyrin tekemään samalla periaatteella, ajoitan ne silloin kun sheivaa/kuorii kroppaa/tmv&nbsp; että tulee pidempi vaikkari ja eka huuhtelen sit tehiksen pois, pikahoitis päähän ja sit loput saippuoinnit tai jos jotain tarvii vielä tehdä ja pikahoitis pois. Vaikka munkin hiustenhoito aika retuperälle on päässyt muuten, en varmaan osaisi ihan samantien huuhdella hoitoainetta pois vaikka kuinka pikahoitoainetta olisikin. :P
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.
Vastaa Viestiin