Mitä juurikasvussa esiintyvää "innostusta" et ymmärrä?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Mitä juurikasvussa esiintyvää "innostusta" et ymmärrä?

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Huvittaa, mutta omat geenit eivät lupaa harmaata vielä useaan vuosikymmeneen  ;D Äiti on ensi vuonna 80 vee, eikä harmaita hiuksia näkyvissäkään...!
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Mitä juurikasvussa esiintyvää "innostusta" et ymmärrä?

Viesti Kirjoittaja Manna »

Mir kirjoitti: Mäkään en harmaita hiuksia itselleni ihan vielä tässä iässä ottaisi, mutta muuten mun mielestä toi on ihan freesi ilmiö nimenomaan sen takia että nuoruutta ihannoidaan niin paljon jo yleensäkin.
Mä muistan kirjoittaneeni vuosia sitten foorumille tosi huvittuneena miten näin nuoren tytön todella harmaassa granny hairisssa (kutsuin sitä muistaakseni villasukan väriseksi!). Silloin se harmaa näytti lähinnä koomiselle nuorella ihmisellä. Mutta nyt kun aikaa on kulunut enemmän ja oma silmä on tottunut näihin nuoriin harmaapäihin niin mustakin se on sen muodin lisäksi jonkilainen statement nuoruuden ihannoinnille.

Mä kanssa odotan mielenkiinnolla milloin se harmaus iskee, isän suvussa kaikki ovat harmaantuneet ihan valkohapsiksi, jonka värin ottaisin ihan mielelläni. Se välivaihe muutaman harmaan hiuksen kanssa on vaan vähän tylsä!
Viimeksi muokannut Manna, 19 Joulu 2015, 21:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Kunis

Vs: Mitä juurikasvussa esiintyvää "innostusta" et ymmärrä?

Viesti Kirjoittaja Kunis »

Itsekin odotan harmautta! Mutta tosiaan, oman tumman tukan kanssa mun grannyista tulee luultavasti aika tummanharmaat. Oletan sellaisen sopivan minulle tosi hyvin. Noissa värjätyissä grannyissa tuntuu olevan yleisemmin vaaleammanhopeiset hiukset hakusessa.
Mutta tosiaan, komp täältäkin sille, että toivottavasti tämä trendi auttaa ikääntyviä hyväksymään omat tulevat harmaansa. Vaikka toki ymmärränkin, että on eri juttu bongailla päästään vain yksittäisiä harmaita ennenkuin väri lähtee koko kuontalosta. Ollaan kuitenkin kaikki kauniita!
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Mitä juurikasvussa esiintyvää "innostusta" et ymmärrä?

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Tämä nyt ei varsinaisesti ole juurikasvussa esiintyvä innostus, mutta mä en voi käsittää silmämeikin poistamista vanulapuilla. Kestää kauan ja kauheaa "hangata" niillä herkkää silmänympärysihoa eikä se meikki edes lähde niillä hyvin.

Itse en käytä edes erillistä silmämeikinpoistoainetta vaan voidemaista puhdistusainetta hieron vaan kasvoihin sekä silmiin. Helppoa, nopeaa, hellävaraista ja kyllä lähtee! Ensin kannattaa veden avulla levittää koko silmämeikki "ympäri naamaa" niin lähtee superhelposti eikä meikkiä jää juuri edes ripsen tyviin (tosin ne käyn silti läpi vielä vanupuikolla että kaikki varmasti lähtee). Joskus saatan käyttää ihan erillistä silmämeikinpoistoainettakin, mutta senkin hieron hellästi suoraan käsien kautta vaikka se olisikin nestemäistä, toimii miljoona kertaa paremmin.
3b F ii
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Mitä juurikasvussa esiintyvää "innostusta" et ymmärrä?

Viesti Kirjoittaja Triina »

^Mä olin samaa mieltä, kunnes löysin putsarin (Nivean Double Effect), joka oikeasti poistaa meikin parilla pyyhkäisyllä. Itsekin kyllä usein pesen silmät ihan siinä samalla kuin koko kasvotkin. Mulla on aina lähtenyt hyvin silmämeikki ihan tavallisella puhdistusaineella, kun en käytä vedenkestäviä.
rhoda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 614
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 09:07

Vs: Mitä juurikasvussa esiintyvää "innostusta" et ymmärrä?

Viesti Kirjoittaja rhoda »

^^ Mä en käytä erillistä silmämeikin puhdistusainetta, mutta pyyhin käyttämäni puhdistusöljyn kestovanulapuilla. Vesipesu kirvelee mun silmiä ja tuntuu, etten saa naamaa kunnolla puhtaaksi tai kuivaksi. Noi kestolaput on siis ihan vanhoista pyyhkeistä ommeltuja pieniä pesulappuja, jotka menevät heti käytön jälkeen pesuun.

Tavallisen kasvopesun hoidan ihan vedellä, mutta meikin poistoon tarvitsen lappua
Viimeksi muokannut rhoda, 26 Joulu 2015, 22:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Anita
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1136
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 13:03

Vs: Mitä juurikasvussa esiintyvää "innostusta" et ymmärrä?

Viesti Kirjoittaja Anita »

^^^ Lumenen silmämeikinpoistoaineella lähtee silmämeikit helposti; kaadan ainetta vanulapulle, jonka annan vaikuttaa hetken silmän päällä ja vedän hellästi pois. Missään tapauksessa en hankaa niillä ihoa vaan pyyhkäisen.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782
ZombieQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2053
Liittynyt: 22 Heinä 2007, 11:03

Vs: Mitä juurikasvussa esiintyvää "innostusta" et ymmärrä?

Viesti Kirjoittaja ZombieQueen »

^Noinhan niitä vanulappuja kuuluu käyttää silmämeikinpoistoaineen kanssa: annetaan hetki vaikuttaa ja sitten vasta pyyhkäistään, ei todellakaan hangata! Jos meikki ei lähde vaikutusajan jälkeen hellästi pyyhkäisemällä silmämeikinpoistoaine on väärä käyttämällesi silmämeikille tai muuten huono.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Mitä juurikasvussa esiintyvää "innostusta" et ymmärrä?

Viesti Kirjoittaja Manna »

Mä teen silmämeikin poistamisessa samoin kuin ZombieQueen; usein vielä kostutan vanulappua vähän vedellä ja vasta sitten lisään siihen silmämeikinpoistoaineen. Painan lappua silmää vasten ja pyöräytän meikit siihen. Eikä tosiaan tarvitse hankailla yhtään ja aikaa kuluu max. 10 sek per silmä :D

Mä käytän aina vedenkestävää ripsiväriä ja varsinkin yksi MAC:n ripsiväri oli niin vaikeasti poistettava ettei siihen meinannut riittää edes vedenkestävälle silmämeikille tarkoitettu aine. Jos käyttäisin jotain tavallista meikinpoistoainetta silmiin niin lopputuloksena olisi aamuisin pandasilmät :)
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Mitä juurikasvussa esiintyvää "innostusta" et ymmärrä?

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

En tarkoittanut että sillä hangataan, mutta oma herkkä silmänympärysiho ärtyy siitä pyyhkimisestäkin, saa sillä kuitenkin moneen kertaan pyyhkäistä. Muut meikit niillä lähtee helposti, mutta ehkä käytän niin paljon ripsaria että sen poistaminen on työlästä noin. ::) Ja hidasta se on kun sitä lappua täytyy pitää jonkin aikaa ensin siinä silmän päällä. Kaikki vaan lähtee niin superhelposti kun ensin huuhtelee koko naaman vedellä (erityisesti silmät) ja sitten vaan ainetta perään ja taas huuhtelu, ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa yhdenkään ripsivärin poistamisessa ja mä tosiaan taidan kerrostaa sitä aika paljon.

Tai sitten tosiaan silmämeikinpoistoaine suoraan käsien kautta silmiin hierottuna on paljon nopeampaa, helpompaa, tehokkaampaa ja hellävaraisempaa kuin vanulappujen kanssa leikkiminen. :D
Viimeksi muokannut Memmuuh, 28 Joulu 2015, 12:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
3b F ii
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Mitä juurikasvussa esiintyvää "innostusta" et ymmärrä?

Viesti Kirjoittaja wilma »

Mulla on samanlainen tyyli kuin Memmuuhilla meikin poistoon. Mä käytän L300 vaahtoputsaria, jolla putsaan koko kasvoilta meikin. Mun tottumuksissa on ehkä kyse laiskuudesta ja mukavuudenhalusta, vesiliukoisen meikin saa niin helposti, nopeasti ja tehokkaasti pois tällä tavoin että vierastan sen takia ajatusta erillisestä silmämeikin poistamisesta.&nbsp; :D
enna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1030
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 20:16

Vs: Mitä juurikasvussa esiintyvää "innostusta" et ymmärrä?

Viesti Kirjoittaja enna »

Mäkin pesen samalla tavalla kuin Memmuuh. Kyllä mä koen sen yhdenkin vedon vanulapulla vähän ikävänä - tuntuu, että pelkästään "pesemällä" pääsen hyvään pesutulokseen ja se tuntuu musta miellyttävämmältä. Vältän muutenkin kaikkea turhaa hankausta ym. kasvojen alueella.
ZombieQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2053
Liittynyt: 22 Heinä 2007, 11:03

Vs: Mitä juurikasvussa esiintyvää "innostusta" et ymmärrä?

Viesti Kirjoittaja ZombieQueen »

Itse käytän hyviä puhdistusaineita meikille juuri siksi että kasvoja ei tarvitsisi hangata. :) Itselläni on yleensä joko nestemäiset tai geelimäiset rajaukset ja paljon mascaraa niin ne ei millään vaahtoputsarilla irtoa. Iltapesulla teenkin joko kaksoispuhdistuksen puhdistusöljy/ myös silmämeikille sopiva emulsio tmv. + vaahtoputsari/ kasvosaippua tmv. combolla TAI otan ensin silmä- & kasvomeikit niille sopivalla aineella pois ja sitten vielä 2. vaiheen puhdistus em. tavalla. Ei irtoa enää kasvovesivanuun likaa ja iho voi hyvin.
Manna kirjoitti: Mä käytän aina vedenkestävää ripsiväriä ja varsinkin yksi MAC:n ripsiväri oli niin vaikeasti poistettava ettei siihen meinannut riittää edes vedenkestävälle silmämeikille tarkoitettu aine.
Myös Max Factorin FLE WP oli ihan tappava ottaa pois, ei tahtonut irrota millään, levisi vain silmien alle vaikka mitä aineita kokeilin. Samaten muistaakseni Diorin Black Out vaikkei ollut edes WP. :D
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii
lynx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3032
Liittynyt: 01 Syys 2006, 15:32

Vs: Mitä juurikasvussa esiintyvää "innostusta" et ymmärrä?

Viesti Kirjoittaja lynx »

Mä meikkaan niin paljon päivittäin, että pakko kyllä käyttää muutakin poistoainetta kuin vettä ja putsaria ;D Pesen suihkussa aina ne enimmät pois putsarin kanssa ja viimeistelen sitten vanulapulla ja meikinpoistoaineella. Ja sen poistoaineen pitää sitten tosiaan olla niin tehokasta, ettei mitään hinkkauksia tarvita. Juurikin Anitan mainitsema Lumene on aika hyvä tähän. Mä en tykkää siitä, että silmiin jää yhtään mitään meikkijäämiä.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Mitä juurikasvussa esiintyvää "innostusta" et ymmärrä?

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Sori väännetään nyt vielä rautalangasta. ;D Vaikka siis käyttäisinkin erillistä silmämeikinpoistoainetta, niin en käytä vanulappuja vaan aine suoraan käsien kautta silmiin. Ja tuota Lumenea on mullakin, että ei siitä ole kyse että ne meikit ei lähtisi ja aine on huono, vaan se vaan on paljon helpompaa ja nopeampaa ilman vanulappuja. :D
3b F ii
Vastaa Viestiin