Mies- vai naiskampaaja?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
hobrecht

Mies- vai naiskampaaja?

Viesti Kirjoittaja hobrecht »

Pelkän sukupuolen perusteella tehdyt paremmuusvertailut eivät tietysti vastaa nykyajan tasa-arvovaatimuksia mutta sohin hieman murkkupesään ja kysyn, kumman sukupuolen edustajan päästät mieluummin käsittelemään kuontaloasi? Itse olen aina vannonut naisten nimeen mutta viime kerralla kohdalleni osui mieskampaaja ja lopputulos oli todella hyvä. Minulla oli kovat ennakkoluulot ja kaduin jo tuolissa istuessani, että päästin äijän leikkelemään, mutta huoleni osoittautuivat turhiksi ja nyt aion seuraavallakin kerralla mennä kyseisen herran käsittelyyn.




Siirtelin ketjun tänne hiushömppään, ja muokkasin samalla ketjun nimen hieman informatiivisemmaksi =) -Penny
Viimeksi muokannut hobrecht, 04 Huhti 2011, 14:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Mies vai nainen?

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Kyllä minulle kelpaa kumpikin. Ala vain taitaa olla niin naisvaltainen, että harvemmin pääsee miehen käsittelyyn.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Luciana
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 534
Liittynyt: 29 Joulu 2010, 15:25

Vs: Mies vai nainen?

Viesti Kirjoittaja Luciana »

Ei merkitystä. Olen tavannut molemmissa sukupuolissa teknisesti todella taitavia leikkaajia. Aika ennakkoluulojen värittämä kysymys, joka heijastelee vanhanaikaisia arvoja ja ajatusmaailmaa. Blah.
lynx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3032
Liittynyt: 01 Syys 2006, 15:32

Vs: Mies vai nainen?

Viesti Kirjoittaja lynx »

Ei väliä mullekaan. En oikeastaan edes ole miettinyt tuollaista kysymystä. Juttelin tuossa joku aika sitten naispuoleisen työkaverini kanssa kampaajista, ja tämä oli jotenkin ahdistunut mieskampaajan antamasta päänahkahieronnasta pesupaikalla, koska jotenkin piti miehen kosketusta sopimattomana tässäkin :P Aika niuhotusta jotenkin...
hobrecht

Vs: Mies vai nainen?

Viesti Kirjoittaja hobrecht »

Felicia kirjoitti: Ei merkitystä. Olen tavannut molemmissa sukupuolissa teknisesti todella taitavia leikkaajia. Aika ennakkoluulojen värittämä kysymys, joka heijastelee vanhanaikaisia arvoja ja ajatusmaailmaa. Blah.
Saahan sitä suosia mies- tai naiskampaajaa ilman, että asiasta täytyy tehdä tasa-arvokysymystä.   :-* Musta tuntui sen miehen käsittelyssä, että mies näki paljon enemmän vaivaa leikatessaan kuin mitä naisilla on tapana. Hän hoiti koko toimituksen tosi huolellisesti ja hänestä näki, että halusi todellakin saada hyvän lopputuloksen. Ei siinä välttämättä sukupuolella ollut mitään tekoa vaan ennemminkin ihmisen persoonalla. Mene ja tiedä.  ::)

Asiaan liittymätön, sanan taakse "piiloon" linkitetty myy kultaa -mainoslinkki poistettu
Viimeksi muokannut hobrecht, 13 Helmi 2012, 00:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Luciana
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 534
Liittynyt: 29 Joulu 2010, 15:25

Vs: Mies vai nainen?

Viesti Kirjoittaja Luciana »

hobrecht kirjoitti: Saahan sitä suosia mies- tai naiskampaajaa ilman, että asiasta täytyy tehdä tasa-arvokysymystä.   :-*
Kritisoin turhia ennakkoasenteitasi, joista kirjoitit nimenomaisesti, että:
hobrecht kirjoitti: Minulla oli kovat ennakkoluulot ja kaduin jo tuolissa istuessani, että päästin äijän leikkelemään..
Niin, että  :-* vain sinullekin.
julietjones
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 546
Liittynyt: 10 Elo 2009, 18:39

Vs: Mies vai nainen?

Viesti Kirjoittaja julietjones »

Minullekin sukupuoli on kampaajakysymyksessä aivan yksi ja sama, lopputulos ratkaisee. :)
1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.
Jemni
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 352
Liittynyt: 31 Tammi 2006, 19:15

Vs: Mies vai nainen?

Viesti Kirjoittaja Jemni »

Samaten mulle on ihan sama kumpaa sukupuolta kampaajani on. Itselleni tärkeämpää se, kuinka kampaaja ymmärtää sen mitä haluan hiuksilleni tehtävän. :)
Linnee-
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 222
Liittynyt: 24 Tammi 2011, 23:24

Vs: Mies vai nainen?

Viesti Kirjoittaja Linnee- »

Sukupuolella ei ole mitään väliä, enemmän kiinnitän huomiota kampaajan tukkatyyliin. Kananpersetädin kynittäväksi en mielellään mene. Pitkätukkaisen kampaajan käsissä tunnen oloni turvallisemmaksi  ;D
Hiuslaatu 1b M/C ii. Pituus n.mid back
Kunis

Vs: Mies- vai naiskampaaja?

Viesti Kirjoittaja Kunis »

Yllättävän tasapuolisia vastauksia. Olen paljon kuullut suitsutusta mieskampaajista, koska he näkisivät naisen erilailla ja uskaltaisivat tehdä tälle kauniin ja seksikkään tukan, mikä sitten lieneekin. Ihan kun naisilla ei voisi olla samoja näkemyksiä.
Olen käynyt miehellä kahdesti, eivätkä he kyllä kovin luovia naiseuteni paljastamisessa olleet. Että ihan sama.
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Mies- vai naiskampaaja?

Viesti Kirjoittaja calypso »

Kampaajan sukupuolella ei ole mitään väliä, olen käynyt sekä mies- että naiskampaajien käsittelyssä enkä ole huomannut mitään eroa. Monet varmaan pitävät mieskampaajia pääsääntöisesti parempina, tai luovempina, koska vaatiihan se ihan erilaista omistautumista ja intohimoa aiheeseen kun päättää miehenä valita naisvaltaisen alan. Tosin nykyään asia ei taida olla enää noinkaan mustavalkoinen, olenpa entisen metsäkoneenkuljettajankin kampaajatuolissa istunut. :D Naiskampaajiin varmasti mahtuu näitä työhönsä kyllästyneitä liukuhihnakampaajia enemmän, sillä naisia on alallakin määrällisesti enemmän.
scarface

Vs: Mies- vai naiskampaaja?

Viesti Kirjoittaja scarface »

Tavallisesti tukkaa on siistinyt ja muotoillut naiskampaaja. En muista, oisko kertaakaan ollut mies.. Olipa yhden kerran! Poisti multa silloiset pidennykset!

Ite en valitse kampaajaa sukupuolen perusteella. Mulle sillä ei ole minkäänlaista merkitystä. Kunhan osaa duuninsa :)
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: Mies- vai naiskampaaja?

Viesti Kirjoittaja Belle »

Olen muutamia kertoja käynyt mieskampaajilla, olisikohan noin 5 eri tyypillä. Ehdottomasti huonointa asiakapalvelua / tulosta olen saanut miehiltä.

Yksi oli hermostunut ja kömpelö ja pudotteli tavaroita. Värinpoistoa levittäessä läsäytti hiustuponkin mun naamaan vahingossa. Siinä sitten koitettiin putsailla värinpoistoa kasvoiltani  ::). Toinen teki mulle tyvikohotuksen mutta ei ilmeisesti huuhdellut kyllin huolellisesti aineita hiuksistani pois, koska hiukset kärähtivät barbiehius-syherölle  :o. Arvatkaa tuliko itku? Jouduin leikkauttamaan pixien ja kirpaisi, koska olin kasvattanut kauhealla vaivalla poikatukan lyhyeksi polkaksi ja tyvikohotuksen takia kasvatus otti reilusti takapakkia.

Tämä volyymikohotus-katastrofista vastannut herra ei ole alalla enää, enkä ihmettele. Mä luulen, että miehille saatetaan antaa ehkä enemmän anteeksi sukupuolen vuoksi? Kilpailu on kovaa enkä usko että vastaavalla käytöksellä / taidoilla varustettu nainen pysyy alalla kovin pitkään.
FairyC
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 263
Liittynyt: 04 Touko 2011, 10:24

Vs: Mies- vai naiskampaaja?

Viesti Kirjoittaja FairyC »

Samaa mieltä monen vastaajan kanssa, että sukupuoli ei ratkaise vaan ne taidot. Molemmat sukupuolet ovat tätä minunkin hiuspehkoa käsitelleet ja voin sanoa että sekä mieskampaajista että naiskampaajista löytyy niitä hyviä ja huonoja. Tämänhetkinen vakikampaajani on mieskampaaja, mutta sukupuoli ei ole ratkaiseva tekijä. Hänessä miellyttää taidokas kädenjälki sekä myös kyky kuunnella asiakasta.
goldie_locks

Vs: Mies- vai naiskampaaja?

Viesti Kirjoittaja goldie_locks »

Minä aion tähän sanoa, että ennemmin nais -kuin mieskampaaja. Naisilta oon saanut usein tosi hyvää palvelua ja luotan heihin. Hesassa on kuitenkin yksi Loisto kampaamo,jossa töissä joku vuoden hiusmuotoilija, taisi olla Mikko Vainio. Hänelle voin uskaltautua sitten kun pituutta tulee lisää, eli syksyyn menee.
Vastaa Viestiin