KC Professional - Four Reasons

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
Lullah

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja Lullah »

Nyt on KClta tullu color mask sarjaan sävyttävät shampoot: pearl, beige, brown ja red. Pearl oli sit VIOLETTI et pitäs aikamoinen taittovoima olla siinä. En ole kokeillut, mutta palaan asiaan kunhan on väri siinä kunnossa että sitä pitää ylläpitää.
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

Tänään ohimennen näin noita värishampoita Emotionissa, mutta en ehtinyt sen kummemmin kyselemään niistä.
Onko kukaan vielä testaillut? Beige erityisesti kiinnostuksen kohteena :).
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

Ostin sitten Color mask shampoon pearl värisenä, kun myyjä minulle tuota suositteli.
Sain -20 % alennuksen etusetelillä.
Ilmoittelen sitten tarkemmin, kuin tuo shampoo toimi mun hiuksissa.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

Tuo Pearl shampoo on muuten tosi hyvä.
Nyt on tullut uusi Color mask Pearl.
Kuulemma vanillaa parempi ja antaa helmiäishohdetta ja vie keltaisuuden tehokkaasti.
Mulla lähti se mukaan, mutta en ole vielä ehtinyt testaamaan.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
Kevätperhonen**
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 272
Liittynyt: 10 Huhti 2007, 23:16

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja Kevätperhonen** »

^Oletko jo testannut naamiota? Tuliko millainen lopputulos? Kiinnostaisi kokeilla,mutta en halua pinkin sävyistä "strawberry blond" lookia hiuksiini  ;D
eivor
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 97
Liittynyt: 18 Marras 2009, 09:44

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja eivor »

Minullakin on nyt hankittuna tuo Pearl-naamio, mutta en ole vielä testannut. On myös silveriä, jota joskus aikaisemmin olen käyttänyt, mutta muistaakseni sillä ei mitenkään kovin merkittävää muutosta sävyyn saanut aikaan. Mutta hoitavaa se silti on  :ts
Nyt kyllä kovasti kiinnostaisi myös tuo Pearl-shampoo, taittaako kuinka tehokkaasti keltaisuutta pois? Olen käyttänyt Inebryan hopeashampoota tähän asti, sillä saa letin joskus ihan tunkkaisen harmahtavaksi... Voisi välillä kokeilla jotain muuta :)
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

Olen tosiaan testannut Pearl color maskia jo moneen kertaan ja kiva sävy tulee hiuksiin.
Mulle jo kehuttiinkin sitä sävyä.
Aika hankala kuvailla, kun riippuu hiusten omasta sävystä tai jos on vaalennetut hiukset entisestään, mutta keltaisuus on ainakin tipotiessään. Riippuu myös vaikutusajasta.
Itse käytän sitä aina saunassa hoitoaineen kera ja annan vaikuttaa about 15-20 minuuttia.
Mulla on vaalennetut hiukset, mutta nyt en ole enää vaalentanut pitkään aikaan ja olenkin käyttänyt noita maskeja sävytttämään/tummentamaan hiuksia.
Milloin haluan toffeen sävyä tai hunajan sävyä, olen käyttänyt toffee, latte ja caramel maskeja sekoittaen ne keskenään ja välillä pearl maskikin mukaan tai sitten pelkästään pearl maskia.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Minulla on luonnonvaaleat hiukset ja pidin toisella kerralla Pearl-naamiota 5 minuuttia, mutten huomannut juurikaan muutosta hiusten sävyssä. Keltaisuuteen ei mielestäni hyvin paljoa vaikuttanut. Pitäisi testata, toimiiko se violetimpi naamio paremmin. Minulla on ollut pieni tuubi sitä kaapissa pyörimässä, mutten ole uskaltanut kokeilla  ::).
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
caessa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 626
Liittynyt: 27 Heinä 2009, 06:16

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja caessa »

Vinkki! Tammikuun ajan Color Maskit on -40%.

http://kcprofessional.fi/ajankohtaista/tammikuun_color_mask_-kampanja.476.news

Satuin löytämään tämän tiedon, kun olen kuukausi tolkulla harkinnut Color Maskin ostoa, mutta en ole raaskinut. Tänään sitten urheasti päätin ostavani sen ja kappas -40% hintalapussa, mikä ajoitus!

Huomenna siis viimeinen päivä käydä noukkimassa Color Maskia alennuksen kera!
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Värjäsin kirkkaanpunaisen päälle 4 asteisella ruskealla. Se punaisuus ei peittynyt. Peittäisiköhän tuo KC:n Colormask Coffee punaisuutta siihen asti kun laitan seuraavan kerran kestoväriä?
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Onko näissä tuotteissa niitä samoja herkistäviä aineita kuin kestoväreissä ja sävytteissä?
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja elly »

Löytyykö mistään tarkempaa kuvailua Color Maskien sävyistä? Etsin lämpimän sävyistä vaaleanruskeaa tai keskiruskeaa, mutta KC:n sivujen mukaan kaikki sävyt Caramelista Blackiin on tarkoitettu ruskeille hiuksille.
karpalo

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja karpalo »

Sinimusta kirjoitti: Värjäsin kirkkaanpunaisen päälle 4 asteisella ruskealla. Se punaisuus ei peittynyt. Peittäisiköhän tuo KC:n Colormask Coffee punaisuutta siihen asti kun laitan seuraavan kerran kestoväriä?
Coffee on taittanut mulla hyvin punertavuutta 4. asteisessa ruskeassa. Olen käyttänyt sitä noin joka 4. pesussa ja punaisuus on pysynyt poissa.
Mini-Me

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja Mini-Me »

Kokeilussa maskit. Grafiten avulla sain sinivivahteisen grannyn kun laitoin noin ysi asteiseen kuivaan blonditukkaan 45 min vaikutusajalla. Koska olen havitellut grannya jo pitkään lopputulos on toivottu. ❤️❤️❤️😍 Kun tämä lähtee haalistumaan kokeilen platinumia jos sillä saisi vielä vähän kirkkaamman lopputuloksen.
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: KC Professional - Four Reasons

Viesti Kirjoittaja elly »

Ostin tänään Color Mask Toffeen, kun oli -40 % alennuksessa. Yritän hakea oman väriseen hiukseeni pientä sävyä ja syvyyttä. Tuoksu ainakin on mieto ja miellyttävä, joten plussaa siitä. Osaako joku muuten kertoa mistä nämä INCI:ssä olevat värit, kuten Basic Blue 99, tulevat? PPD:tä näissä ei taida olla. Mulla tosin on huono INCI:n lukutaito, joten korjatkaa jos olen väärässä.
Vastaa Viestiin