Colour B4

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
bast
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1561
Liittynyt: 10 Helmi 2007, 13:12

Vs: Colour B4

Viesti Kirjoittaja bast »

Mustakin tosi outoa. Lähetin niiden asiakaspalveluun viestiä, jos osaisivat neuvoa mistä kiikastaa, ja sieltä tuli automaattivastaus että ottavat yhteyttä 12 tunnin sisällä. Siitä on nyt 2 viikkoa ja mitään ei ole kuulunut.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977
peachvodka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 14 Helmi 2012, 21:03

Vs: Colour B4

Viesti Kirjoittaja peachvodka »

Heyy joku jos pystyy vastaamaan nopeesti kyssäreihin
:)
Mulla on kaapissa yks purkki muistaakseni provokea extra vahvana ja oon vaalentamassa hiuksistoa niin aattelin tehdä tään käsittelyn ennen värinpoistoja. Mutta oliko täs tosiaan joku juttu ettei 3 viikkoon saanu hapeteväreillä vetää, tarkottanee myös marketti- ja kampaamovärinpoistoja? Vai mitenköhän vaikuttaa värinpoistoon joka tehtäis n. viikon kuluttua käsittelystä :o

Niin ja oliko tähän jotaki poppakonsteja jotka tehostais? Oon kerran tän tehny mutten kuollaksenikaa muista mitä poppakonsteja tähän oli :D
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Colour B4

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

^En laittaisi edes värinpoistoa, odottaisin sen 3 viikkoa. Tummuu tosiaan niin helposti takaisin, että ei kannata ottaa riskiä.
Mini-Me

Vs: Colour B4

Viesti Kirjoittaja Mini-Me »

Huomasin juuri bastin ongelman ja kaivelin Colour B4 kotisivuja koska se tuntu tosi tutulta:

My hair has darkened after using Colour B4
This is called re-oxidation and this means the artificial colour molecules were not flushed fully from the hair during the removal process and have enlarged and caused the previous colour to return. This can happen due to several factors, but it can quite often mean a second application of Colour B4 is necessary. Its preferable you wait at least 72 hours before doing this subsequent application to make sure any reoxidation has completely occurred before your next application of Colour B4.

Eli suositus on uusi käsittely.

Minusta tuo ei vahingoita hiusta. Se toki kuivattaa ja poistaa kerrokset (esim silikooni) jotka saa hiuksen näyttämään terveelliseltä vaikka se ei sitä ole. Kannattaa laittaa joku kosteuttava tehohoito tuon jälkeen.
bast
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1561
Liittynyt: 10 Helmi 2007, 13:12

Vs: Colour B4

Viesti Kirjoittaja bast »

^ Ei se oikein ole tuotakaan jos jo huuhdellessa tummuu silminnähtävästi. Mä tein kaksi käsittelyä. Huuhtelin myös tolkuttoman pitkään, jos ei sillä lähtenyt niin tuskinpa siinä lisäkäsittelyt pelastaa. Tukka oli tuon jälkeen yhtä huonona kun värinpoistosta ja kyse ei ollut pelkästä kerrostumien poistumisesta, koska en käytä silikonillisia tuotteita enkä muotoilutuotteita. Eivät muuten koskaan vastanneet mun sähköpostiin. Päädyin tässä jo tekemään kaksi käsittelyä laimenetulla värinpoistolla ja niilläkin oli vaikeuksia saada väriä pois, mutta vaaleni jokseenkin siedettävälle tasolle.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Colour B4

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Onko Suomessa myynnissä mitään vastaavaa tuotetta eri merkeillä?
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Colour B4

Viesti Kirjoittaja Jewely »

^Mä näin pari kuukautta sitten isossa Citymarketissa Color Oopsia, meidän pienemmässä cittarissa en oo nähnyt.
tupsumato
Haiven
Haiven
Viestit: 14
Liittynyt: 19 Heinä 2017, 13:33

Vs: Colour B4

Viesti Kirjoittaja tupsumato »

Nyt olisi kyllä mahdollisesti vastaavalle tuotteelle käyttöä.. netistähän noita näköjään saisi tilattua, mutta osaako joku tuotteen kanssa seikkaillut sanoa, kannattaako tuota edes pääänsä iskeä, mikäli olen todennäköisesti raidoittamassa päätäni piakkoin? Ts onko värin pois pesemisestä hyötyä, vai karhentaako vaan turhaan tukkaa, kun vaalennusta on kuitenkin luvassa?&nbsp; :o Toisaalta, jos väri irtoaisi hyvin, tarvitsisi vaaleita raitoja mahdollisesti tehdä vähemmän. Äh!

e. Raidoilla ei siis ole mikään kiire, aikaa ei ole varattuna tai muuta eli sen lepyttelyajan saisivat kutrit sitten olla rauhassa.
magecomedian
Haiven
Haiven
Viestit: 4
Liittynyt: 22 Syys 2015, 10:19

Vs: Colour B4

Viesti Kirjoittaja magecomedian »

Poistin aiemmin vuosien varrella kertynyttä punaista ColourB4:lla hyvin tuloksin kun kasvattelin omaa väriä takaisin. Kannattaa tosiaan olla tarkkana käyttöohjeiden kanssa ettei tummu takaisin, toimii vähän erilailla kuin vaalennus.

Laitoin just yhden paketin tilaukseen kun pitäisi poistaa yllättävän tiukkaan jämähtänyt shokkivihreä, editoin tähän tulokset kunhan paketti saapuu. :) Toivottavasti menee yhtä kivasti kuin viimeksi!

EDIT: Jeps, eli vaaleni kyllä muttei lähtenyt kokonaan. Osasin vähän odottaakin tätä kun tuo on tarkoitettu kestovärien poistoon, mutta elättelin toiveita kun jotkut olivat saaneet jämähtäneitä shokkivärejäkin irti. Noh värinpoisto poppakonstein jatkukoon kunnes on tarpeeksi vaalea että uskaltaa iskeä hennaa päälle. :D
Viimeksi muokannut magecomedian, 14 Syys 2018, 00:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin