Mikä on vaikuttanut merkittävimmin hiustesi kasvuun?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Eli kysymys kuuluu: mikä asia/tuote tmv. on vaikuttanut merkittävimmin hiustesi kasvuun?

Priorin
5
7%
Viviscal
1
1%
Biotisan
2
3%
Piimax C + biotiini
9
13%
Silica-geeli
0
Ei ääniä
Biotiini Forte
14
20%
Aptus Biorion
2
3%
Joku muu tuote/tuotteet, mikä/mitkä?
3
4%
Raskaus
4
6%
Hiusten hoito, tarkenna?
10
14%
Joku muu, mikä?
21
30%
 
Ääniä yhteensä: 71

Hyx
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 367
Liittynyt: 17 Loka 2009, 18:02

Mikä on vaikuttanut merkittävimmin hiustesi kasvuun?

Viesti Kirjoittaja Hyx »

Elikä kysymys kuului otsikossa. Lisätkää ihmeessä, jos joku tähdellinen kohta puuttuu!  ;)

Tarkentaisitteko ystävällisesti kuinka paljon hiuksenne kasvaa normaalisti, ja miten ym. asia/-t on vaikuttaneet positiivisesti hiustenne kasvuun.

Valmisteita käyttävät voivat tarkentaa kauan valmistetta piti syödä (tai käyttää) tulosten saamiseksi (ja millä annostuksella).

Aihe joka varmasti kiinnostaa monia, kertokaamme siis kokemuksia!  :D



Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!
kleio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 17 Marras 2008, 19:13

Vs: Mikä on vaikuttanut merkittävimmin hiustesi kasvuun?

Viesti Kirjoittaja kleio »

Normaalisti hiukseni kasvavat hiukan alle sentin kuussa.

Minulla toimii ehdottomasti parhaiten Aptus Biorion. En ole kylläkään montaakaan laatua kokeillut, mutta esimerkiksi IHerbistä tilattu vahva Now Foodsin biotiini ei tee kasvunopeudelle paljon mitään, kun taas Biorion lähes tuplasi vauhdin. Palaan siihen, kun nuo biotiinit on popsittu. Ne tekee kuitenkin hyvää kynsille ja ehkä ihan pikkuisen nopeuttaa kasvua, kasvu on suunnilleen sen sentin luokkaa. Biorionilla se oli 1,5 cm kuussa.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v
Hyx
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 367
Liittynyt: 17 Loka 2009, 18:02

Vs: Mikä on vaikuttanut merkittävimmin hiustesi kasvuun?

Viesti Kirjoittaja Hyx »

Vastaanpa minäkin, eli Aptuksen Biorion. Uskoisin näin että pitkäaikaisen stressin, sekä lääkkeiden syönnin vuoksi hiukseni kasvoivat alle sentin kuussa, joinakin aikoina vain puoli senttiä. Biorionia syödessäni tukkani oli kasvanut kolmessa kuukaudessa reilu kolme senttiä, stressistä huolimatta. Olen syönyt biorionia ja biotiini fortea vaihtelevasti (pääosin säännöllisesti) 4 kuukautta. Biorionia syödessäni pyrin syömään sen tabletin päivässä (puolikas aamuin illoin).

Juttelimme kampaajan kanssa tästä hitaasta hiustenkasvusta, ja hän oli sitä mieltä että stressi on syynä tähän hidastuneeseen hiustenkasvuun. Normaalisti mulla kasvaa tukka noin sentin kuussa, joskus reilumminkin. Täytyy totuttautua tähän sentin kuukausivauhtiin ja jatkaa biorionin syömistä, sillä stressi (ja lääkkeiden lopettaminen) ei ole loppumassa kuukausiin...
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!
Luciana
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 534
Liittynyt: 29 Joulu 2010, 15:25

Vs: Mikä on vaikuttanut merkittävimmin hiustesi kasvuun?

Viesti Kirjoittaja Luciana »

Elopaino ja stressi. Hiukseni kasvoivat aikaisemmin 1,5-2 cm/kk, mutta pidempiaikaisen stressikauden aikana hiukseni kärsivät aika paljon. Niitä irtosi tavanomaista enemmän, kasvuvauhti hidastui ja laatu heikentyi. Tähän vaikutti sekin, että stressin takia ruokahaluni katosi ja painoni putosi liikaa alipainon puolelle. Syön kaikenlaisia ravintolisiä yms. mutta en ole huomannut, että niillä olisi ollut huomattavaa vaikutusta.
hanzu84
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 51
Liittynyt: 04 Syys 2010, 18:41

Vs: Mikä on vaikuttanut merkittävimmin hiustesi kasvuun?

Viesti Kirjoittaja hanzu84 »

Mä oon niin pulassa näiden hiusten kans. Oon kasvattanu näitä ikuisuuden, eikä ne vielkään yllä kun just ja just olkapäille&nbsp; :'( Kaikki hyväksi havaitut vinkit kehiin.. Hiustökötit, pillerit jne. Teen mitä vaan, et saan mun parin vuoden takaisen enkelitukan takas ! :-[
usagi

Vs: Mikä on vaikuttanut merkittävimmin hiustesi kasvuun?

Viesti Kirjoittaja usagi »

Heppabiotiini, jonka nimeä en enää muista &nbsp;:-[. No, se oli siirappimaista tököttiä litran kanistereissa. Kyllä huomasi eron kun sitä käytti ja nyt taas kun ei käytä. Hööksistä hommasin tuota.
Tosin kämppiksissäni hevosbiotiinikanisteri jääkaapissa on herättänyt melkoista kummastusta ::).

Edit: Hupss piti tarkentaa. No, itseasiassa hiusten kasvuvauhtiin en osaa sanoa yhtään mitään,kun en seurannut sitä niin tarkasti. Kynnet kyllä kasvoivat selvästi nopeammin, samoin kuin kulmakarvat ;D.

edit 2:Huomasin äsken että olipas typerä koko viestini, en vastannut ollenkaan siihen mitä kysyttiin ::). Hiusten kasvuvauhtiin on vaikuttaa varmaan eniten vuodenaika. En ole huomannut eroa siinä mitä tuotteita käytän ja mitä syön. Jos pitäisi jonkin veikata auttavan, niin sitten se olisi toi biotiini.
Viimeksi muokannut usagi, 14 Helmi 2011, 21:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SannaS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 751
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 20:08

Vs: Mikä on vaikuttanut merkittävimmin hiustesi kasvuun?

Viesti Kirjoittaja SannaS »

Mä en ole kovin paljoa kokeillut eri valmisteita syödä hiustenkasvua silmällä pitäen. Söin muutaman kuukauden monivitamiinia - en huomannut vaikutusta hiustenkasvuun. Viime kesänä söin Piimax biotiinia 3kk, ei silläkään vaikutusta kasvunopeuteen. Mulla yleensä kevättalvi ja kevät eli lähestyvä vuodenaika on se jolloin hiukset kasvaa parhaiten, liekö se tuo auringon määrä mikä muutenkin saa olon pirteämmäksi. Nyt olen kyllä huomannut jo tavallista aiemmin että e-pillerit lopetettuani ainakin kynnet ja muut ihokarvat kasvaa innokkaammin joten oletan että myös hiukset.

^Millainen annostelu tuossa on ja onko ihan turvallista ihmisen käyttää? Paljonko kasvuvauhti lisääntyi?

Onko kukaan kokeillut Aloe veraa hiusten kasvuun? Tuttavani koiralla kasvoi silmissä turkki leikkaushaavan ympärille lapojen seudulle kun hän syötti aloe veraa että turkki kasvaisi näyttelyyn mennessä siedettävämmän näköiseksi.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Mikä on vaikuttanut merkittävimmin hiustesi kasvuun?

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Biotisanille annoin ääneni. Käytön aikana hiukset kasvoivat pari senttiä kuussa joten vaikutus hiuksiin (ja kynsiin) oli ihan hyvä, mutta ihoni myös rasvoittui tuolloin vieläkin normaalia enemmän. Siksi ainakin kesäaikaan käytän välillä jotain muuta. Biotisanin lisäksi olen ottanut Piimax C + biotiinia ja Original silicea piihappogeeliä ja -kapseleita. Pahaa sanottavaa ei ole näistäkään. Näistä viimeksi mainitut kapselit olivat kesällä käytössä.
Choko
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 102
Liittynyt: 27 Touko 2009, 22:42

Vs: Mikä on vaikuttanut merkittävimmin hiustesi kasvuun?

Viesti Kirjoittaja Choko »

Mun hiukset kasvaa vain noin puoli centtiä kuussa, silloin kun olen tosi väsynyt ja stressaantunut.
Normaalisti ne kasvaa noin cm/kk.
Viime kesänä, kun mulla oli pitkästä aikaa oikein kunnon loma, olin paljon ulkona auringossa ja hieroin päänahkaa, hiukset kasvoi oikein kohisten!&nbsp; :o Parin kuukauden aikana tuli vähintään 4cm lisää ja kaikki kaveritkin ihmetteli mun venähtänyttä hiuspehkoa.&nbsp; ;D
Ravintolisistä olen kokeillut Biotin fortea, joka tuntuu auttavan sekä kynsien että hiusten kasvuun.
1a F ii, luonnollinen väri maantienharmaa, jossa vähän punapigmenttiä<br />...haluu taipuisat tummanruskeet hiukset...
cocos
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 68
Liittynyt: 10 Helmi 2011, 23:35

Vs: Mikä on vaikuttanut merkittävimmin hiustesi kasvuun?

Viesti Kirjoittaja cocos »

Hei te, jotka olette ottaneet Aptus Biorionia! Mikä on ollut annostuksenne? Ajaako Biotiini Forte (myös eläimille tarkoitettu) saman asian?
1c F ii
kleio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 17 Marras 2008, 19:13

Vs: Mikä on vaikuttanut merkittävimmin hiustesi kasvuun?

Viesti Kirjoittaja kleio »

^ Yhden napin otin päivässä. Kokeilin aluksi puolikkaalla, mutta se ei kai tehnyt mitään.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v
Todia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:38

Vs: Mikä on vaikuttanut merkittävimmin hiustesi kasvuun?

Viesti Kirjoittaja Todia »

Mä vastasin hieman hämmentävästi hiusten hoito. Tarkoitan sillä sitä, että pitkään aikaan, kun väärillä tuotteila hoidin/en hoitanut ollenkaan ja värjäsin ja rääkkäsin hiuksiani muutenkin, ei ollut toivoakaan siitä, että tukka olisi kasvanut yli BSL:n. Nyt latvat ja pituudet hoidon ansiosta niin paljon paremmassa kunnossa, että eivät murene käsiin kun pituutta tulee lisää.

Ravintolisiä kyllä syön, mutta niiden suhteen en yhtään osaa sanoa, toimiiko (oletan kyllä että toimii), tai mikä toimii, koska otan multivitamiinitabuja, MSM:ää, piimaajauhetta, D-vitamiinia ja kalaöljyä. Oon syönyt pitkään noita, enkä ole mittaillut tarkasti kasvua. Sen voin kuitenkin sanoa, että suhtaudun varauksella aikaslailla kaikkeen, josta väitetään, että on saanut aikaan jotain yli 2,5cm kuukausikasvua. Aika harvinaista joka tapauksessa tuollainen.
hiukset huijausmitalla 79 cm,&nbsp; laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Mikä on vaikuttanut merkittävimmin hiustesi kasvuun?

Viesti Kirjoittaja nelma »

Mun mielestä tärkein on ihan vaan monipuolinen ruokavalio. Jos syö liian yksipuolisesti/vähän/huonolaatuista ruokaa, sen kyllä huomaa. Lisähuomiota yritän vielä kiinnittää kalsiumiin, proteiiniin, hyviin rasvoihin ja B-vitamiineihin.

Olen syönyt sivussa monesti jotain biotiinivalmisteita, mutten ole oikein huomannut niiden muuttavan hirveästi mitään.
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Bob

Vs: Mikä on vaikuttanut merkittävimmin hiustesi kasvuun?

Viesti Kirjoittaja Bob »

laiton äänestyksen vastaukseen että joku muu, ja kerron että parhaimman tuloksen olen ehdottomasti saanut käyttämällä pari kertaa viikossa päänahassani risiiniöljyä!

oon syönyt niitä elukoiden biotiinejakin, mutta en huomannut niin hyvää tulosta niilläkään, kuin tällä risiiniöljyllä.

eli pari kertaa viikossa sellanen hoito, että sekottaa risiiniöljyä, kookosöljyä, ja oliiviöljyä, hieroo päänahkaan ja pituuksiin, laittaa suihkumyssyn päähän ja antaa vaikuttaa vaikka yön yli. sitten aamulla pesee shampoolla huolellisesti ja näin.

sitä kun tekee vaikka kuukauden, pari kertaa viikossa, niin kyllä ei voi olla huomaamatta ihan hulluja tuloksia.

toki ne biotiinitkin oli mulla alkuun ihan hulluja tuloksia antanu, mutta se tasaantu ajan myötä, ja nyt vaikutus on lähinnä vain vahvistava, eikä pituuskasvua nopeuttava.

toki suosittelen myös jättämään kaikki kuumaraudat ja eteenkin puhalluskuivauksen, pysyy ne latvatkin paremmassa kunnossa ja näin ollen se kasvava hius pitää pituutensa, eikä murru latvasta sitämukaa kun puskee päänahkasta uussa :)
Linnee-
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 222
Liittynyt: 24 Tammi 2011, 23:24

Vs: Mikä on vaikuttanut merkittävimmin hiustesi kasvuun?

Viesti Kirjoittaja Linnee- »

En vastaa vielä mitään, mutta toivon että kohdallani vastaus tulee olemaan tupakoinnin lopettaminen. Lopetin siis tupakoinnin pari viikkoa sitten ja uskoisin että tämä myös vaikuttaa hiusten kuntoon ja kasvunopeuteen. Ihoni huomaan jo olevan paremmassa kunnossa. Onko muilla ex-tupakoijilla kokemusta lopettamisen vaikutuksesta hiusten kasvuun?
Hiuslaatu 1b M/C ii. Pituus n.mid back
Vastaa Viestiin