Mikä on vaikuttanut merkittävimmin hiustesi kasvuun?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Eli kysymys kuuluu: mikä asia/tuote tmv. on vaikuttanut merkittävimmin hiustesi kasvuun?

Priorin
5
7%
Viviscal
1
1%
Biotisan
2
3%
Piimax C + biotiini
9
13%
Silica-geeli
0
Ei ääniä
Biotiini Forte
14
20%
Aptus Biorion
2
3%
Joku muu tuote/tuotteet, mikä/mitkä?
3
4%
Raskaus
4
6%
Hiusten hoito, tarkenna?
10
14%
Joku muu, mikä?
21
30%
 
Ääniä yhteensä: 71

LP_Alice

Vs: Mikä on vaikuttanut merkittävimmin hiustesi kasvuun?

Viesti Kirjoittaja LP_Alice »

Itse en pysty syömään biotiinia kun naama siitä räjähtää, mutta hyväksi oon todennut Piimax C Kalkki D tabut. :) Lisäsi jonkun verran kasvunopeutta ja lisäksi hiusrajaan tuli uusia haituvia, mikä on suurta plussaa, koska omaan korkean hiusrajan.

Nyt on pari kuukautta tullut tuon syömistä laiminlyötyä ja se kyllä näkyy - eipä ole pituutta sen kahden kuukauden aikana tullut kuin sentin. :( Pitää nyt alkaa taas popsimaan noita.
enna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1030
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 20:16

Vs: Mikä on vaikuttanut merkittävimmin hiustesi kasvuun?

Viesti Kirjoittaja enna »

Minä vastasin hiusten hoito, sillä lisäravinteilla en ole huomannut muutosta kasvuun. Hiusten hoidolla tarkoitan lähinnä vahinkojen ennaltaehkäisyä eli kuumakäsittelyiden välttelyä ja kemiallisten käsittelyjen harventamista. Kun pitää latvoista huolta myös esimerkiksi jätettävien voiteiden ja öljyjen avulla, ne eivät katkeile ja tukka saa pituutta nopeammin.
syreeni
Haiven
Haiven
Viestit: 23
Liittynyt: 16 Tammi 2015, 21:45

Vs: Mikä on vaikuttanut merkittävimmin hiustesi kasvuun?

Viesti Kirjoittaja syreeni »

Liikunta tuntuu auttaneen eniten mun hiusten kasvuun. Piti värjätä juurikasvua tosi usein joskus kun lenkkeilin 5 krt/vk. Lisäravinteita oon kokeillu mut ei vaikuta merkittävästi mulla.
Hinza

Vs: Mikä on vaikuttanut merkittävimmin hiustesi kasvuun?

Viesti Kirjoittaja Hinza »

Täällä toinenkin epämääräinen sanoja; eli hiusten hoito, sen sijaan että aikaisemmin suorastaan välttelin sitä.
karpobulli
Haiven
Haiven
Viestit: 12
Liittynyt: 31 Elo 2013, 04:18

Vs: Mikä on vaikuttanut merkittävimmin hiustesi kasvuun?

Viesti Kirjoittaja karpobulli »

Mulla tuplaantui pituuskasvu kun lopetin värjäämisen sentistä kahteen...toki voi olla myöskin se syynä kun leikkasin miljoonaan kertaan blondatun latvan pois ettei se ole karisemassa samassa tahdissa pois kun hius kasvaa juuresta :-)
Midnight

Vs: Mikä on vaikuttanut merkittävimmin hiustesi kasvuun?

Viesti Kirjoittaja Midnight »

Biotiini ei tehnyt yhtään mitään, paitsi aiheutti vatsaoireita. Mutta Piimax-C:tä käytettyäni muut ovat huomanneet hiuksissa selvää kasvua. Kynnet ja kulmakarvatkin näemmä tykkää :T
Aivina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 606
Liittynyt: 02 Tammi 2015, 09:34

Vs: Mikä on vaikuttanut merkittävimmin hiustesi kasvuun?

Viesti Kirjoittaja Aivina »

Mulla kanssa Piimax pro vitasta on ollut apua. Hiusten lisäksi eron huomaa myös kynsien sekä kainalo- ja säärikarvojen kasvussa.  ;D
pitkätukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 945
Liittynyt: 05 Heinä 2008, 19:25

Vs: Mikä on vaikuttanut merkittävimmin hiustesi kasvuun?

Viesti Kirjoittaja pitkätukka »

Vastasin että jokin muu. Se muu on minulla selvästi nukkuminen eli riittävä uni. Hiukseni kasvavat nopeimmin silloin, kun pystyn nukkumaan riittävästi. Silloin tulee reilu sentti lisämittaa kuukaudessa. Jos unet jäävät jatkuvasti vähiin, kuten minulla on ollut ison osan ajasta viime vuosina (kolme vauva-aikaa viiden vuoden sisällä), olen huomannut hiustenkasvun hidastuvan selvästi. Millään muulla ei näy olevan minulle tässä yhtä suurta merkitystä kuin juuri nukkumisella.
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.
Vastaa Viestiin