Sivu 1/1

Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 06 Helmi 2011, 21:32
Kirjoittaja EllaBella
Tämä idea on otettu LHC-foorumilta, eli suora suomalainen copypaste ideasta:

Eli täällä on hyviä hiuspäiviä ja huonoja hiuspäiviä, mutta mihin olet tyytyväinen hiuksissasi? Onko se pituus, hiusten rakenne, väri, suoruus tai kiharuus, tuuheus, käsiteltävyys tai sileys?

Aloitan omastani: Olen hyvin tyytyväinen hiusteni tuuheuteen, jota kyllä aika ajoin manailenkin. Olen myös tyytyväinen hiusten kiharuuteen joka on tasoittunut loiviksi kiharakimpuiksi, mikä tyydyttää silmääni.

Kerro omista hiuksistasi, areena on teidän :)

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 06 Helmi 2011, 21:38
Kirjoittaja Tohtori Sykerö
Tämäpä onkin hankalaa, kun ekana tulee vain mieleen kaikkea, mistä en pidä hiuksissani. ::)  Tykkään hiuksissani siitä, että ne kasvaa tosi nopeasti. Ja vaikka hiuslaatuni on suora, melko ohut ja lasimainen, niin hiukseni ovat tuuheat, ne niinku kasvavat tiheässä.

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 06 Helmi 2011, 23:23
Kirjoittaja maatis
Hiukseni ovat hyväkuntoiset.

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 06 Helmi 2011, 23:35
Kirjoittaja Luciana
Pituus, kiilto, väri ja lukumäärä ovat kohdillaan.

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 07 Helmi 2011, 00:14
Kirjoittaja kiskis
Hiukseni ovat tosi paksut.
Muu onkin sitten tällä hetkellä aika kehnolla tolalla...  ::)

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 07 Helmi 2011, 17:04
Kirjoittaja Sassy
Pidän omasta väristäni, joka on tasan 7 asteinen ja sävy maitokahvimainen hiekka. Ei oikeastaan ollenkaan harmaa, mutta selkeästi viileä sävy.

Myös tuuheus on ehdotonta plussaa, vaikka hiukset eivät ole erikoisen paksut, muistuttaa pääni usein silti leijonanharjaa. Tämä ominaisuus oli kiva varsinkin pidemmissä hiuksissa, kun tukassa oli sen verran massaa, ettei se sojottanut ihan kaikkiin suuntiin.

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 07 Helmi 2011, 17:49
Kirjoittaja Merial
Olen tyytyväinen siihen muutokseen, minkä hiukset ovat käyneet lävitse noin kolmen vuoden aikana - kuivista, epämääräisistä, ei-mitenkään-asettuvista nykyiseksi helppohoitoiseksi ja melkein itsekseen pärjääväksi kuontaloksi. Aiempi hoitoainerumba on siis pelkistynyt (hennaamisen tai iän myötä) markettihoitsikoihin, välillä saattaa olla pitkäkin aika ettei hoitoainetta tule edes käytettyä.

Malli on nyt hieman hakusessa (hiusten ollessa pisimmillään vyötärölle ja lyhyimmillään kymmenen senttistä kesäisen piilosängen leikkauksen johdosta), mutta yleisesti ottaen koko tukka on nykyisellään pelkkä "pese ja pidä", ainakin verrattuna aikaisempaan. Me likes. :-*

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 07 Helmi 2011, 19:24
Kirjoittaja Hilippa
Olen tyytyväinen tämän hetkiseen pituuteen (BSL) sekä hiusten kiiltoon.

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 07 Helmi 2011, 20:53
Kirjoittaja Horros
Aivan täysin tyytyväinen en ole oikein mihinkään, paksuuteen ehkä, se on juuri sopiva eikä herätä oikeastaan juuri minkäänlaisia tunteita. Omasta väristäni pidän, ehkä hieman vaaleampi se saisi olla. Pituuskin on ok, keskimääräistä hiukan pitempi (BSL/Mid-back), hiuksista on helppo tehdä erilaisia kampauksia, mutta vielä kymmenisen senttiä lisää pituutta ottaisin mielelläni. Kyllä, paksuus on hyvä.  :)

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 10 Helmi 2011, 10:52
Kirjoittaja Salamanteri
Omaan luonnolliseen väriin.

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 10 Helmi 2011, 10:54
Kirjoittaja Mena
Laineikkuus/kiharuus. Mä en kestäisi jos mulla olisi piikkisuorat hiukset.

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 10 Helmi 2011, 12:31
Kirjoittaja Sinimusta
Laineet/kiharat, paksuus, tuuheus (ei latistu ei sitten millään), kiilto ja helppo muokattavuus.

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 10 Helmi 2011, 13:10
Kirjoittaja Chaos
Hiusväriini, joka on sinisenmusta <3

Niin ja kiiltoon ja vahvuuteen!

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 10 Helmi 2011, 13:20
Kirjoittaja Manna
1. pituuteen
2. sävyyn
3. vahvuuteen
4. tuuheuteen
5. kiiltoon
6. hyvään kuntoon

;D

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 10 Helmi 2011, 15:39
Kirjoittaja Memmuuh
Merial kirjoitti: Olen tyytyväinen siihen muutokseen, minkä hiukset ovat käyneet lävitse noin kolmen vuoden aikana - kuivista, epämääräisistä, ei-mitenkään-asettuvista nykyiseksi helppohoitoiseksi ja melkein itsekseen pärjääväksi kuontaloksi. Aiempi hoitoainerumba on siis pelkistynyt (hennaamisen tai iän myötä) markettihoitsikoihin, välillä saattaa olla pitkäkin aika ettei hoitoainetta tule edes käytettyä.
Tää vois olla myös se, mihin mä oon tyytyväinen hiuksissani. :)
Joskus muutama vuosi sitten mun hiukset oli tosi huonokuntoiset, kuivat ja käkkärä. Nykyään munkaan ei tarvi aina käyttää edes hoitoainetta (käytän ehkä kerrran viikossa), mikä taas ei vielä muutama vuosi sitten tuntunut ollenkaan mahdolliselta. Hiukset kiiltää tuntuu välillä melkeen liiankin hyväkuntoisilta.

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 10 Helmi 2011, 16:21
Kirjoittaja hilary
Luonnolliseen väriini joka on kupari/kastanja/oranssi sekoite. Ja kunto on nyt ihan hyvä hellävaraisen hoitamiseni tuloksena&nbsp; O:)

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 12 Helmi 2011, 15:24
Kirjoittaja kivi
Omaan, noin 7-asteiseen lämpimänruskeaan hiusväriiin sekä paksuuteen. Vuoden päästä hiukset ovat jo kasvaneet hyvään pituuteenkin.

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 12 Helmi 2011, 16:19
Kirjoittaja Arnella
Oikeastaan ainoa asia, johon olen tyytyväinen on hiusten kunto ja kestävyys. Latvojen siistiminen kerran vuodessa riittää, vaikka hiukset ovat miedosti vaalennetut. Vaatii toki hoitoa, että näin on, mutta hiustenhoito on kivaa.&nbsp; :)

Kaikesta muusta löytyisikin sitten vaan valittamista.&nbsp; ::)

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 12 Helmi 2011, 17:08
Kirjoittaja pitkätukka
Nyt olen todella tyytyväinen siihen, että näistä saa pitkän niskaletin, jonka kanssa nukkua tai olla yleensäkin pitkällään, ja jonka voi kietaista muutamassa sekunnissa puikolla Nautilus-nutturaksi, kun olen ylhäällä. Tätä vaihtelua kun tekee monta kertaa päivässä, osaa yllättäen arvostaa Nautilukseen sopivaa pituutta ja sitä, että se onnistuu myös letitettyihin hiuksiin. Hiukset eivät mene missään vaiheessa pahasti sekaisin eivätkä ole juurikaan tiellä.

Olen tyytyväinen myös niiden nykyisellään entistäkin harvempaan pesuväliin, koska hiuspohjani kuivahti äskettäin lisää. Pesen nyt kerran kahdessa viikossa. Hiukseni ovat nykytilanteessani erittäin käytännölliset.

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 12 Helmi 2011, 22:20
Kirjoittaja Jeyzie
Mä oon tyytyväinen, että mun tukka on pystynyt kasvamaan aikuiseksi teinihörhöilyvuosien jälkeen. Se on pitkä, paksu ja välillä jopa ylikuntoinen (tykkään vähän pörröisestä). Lisäksi se on hyvin leikattu, ettei ole ollenkaan tylsä.

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 13 Helmi 2011, 06:23
Kirjoittaja Anissa
Olen tyytyväinen pituuteen, hyvään kuntoon ja omaan väriini. Hiustenhoito on myös kaikinpuolin helppoa, eikä tukka vaadi juuri mitään. Sikäli hyvä, koska musta on tullut niin laiska, etten jaksa yhtään panostaa hiustenhoitoon.

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 13 Helmi 2011, 12:16
Kirjoittaja muori Pippuri
Omaan väriin, vaikka ensin pidinkin sitä poiskasvatusvaiheessa harmaana ja muutenkin ruman värisenä. Mutta onhan se kuitenkin se ihan oma väri&nbsp; :) Ei tee mieli enää edes värjätä, kun tämä on niin uniikki kun lähes kaikki muut värjäävät hiuksiaan. Kaiken järjen mukaan tämän pitäisi olla se ihoon ja silmiin kaikkein natsaavin väri, mutta en ehkä allekirjoita sitä kuitenkaan.

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 14 Helmi 2011, 22:55
Kirjoittaja Hallonnikas
Tällä hetkellä olen tyytyväinen (ja yllättynyt!) hiusteni kasvutahdista. Viime kesän kuvia katseltuani totesin että kyllä tämä reuhka on viime kesästä asti kasvanut sen 2cm kuukaudessa... 0_0
En olisi tyytyväinen hirmuiseen venymiseen mikäli olisin leikannut lyhyeksi syksyllä...

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 30 Maalis 2011, 11:25
Kirjoittaja Luscious
Pituus (jota sais olla kyllä enemmänkin)
Taipuisuus
Väri <3
Tuuheus

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 31 Touko 2011, 14:37
Kirjoittaja Kunis
Luonnolliseen väriini olen melkoisan tyytyväinen, vaikka hieman turhan punertava on makuuni. Mutta erityisen tyytyväinen olen paksuuteen ja jäntevyyteen. Nyt kun omaa, käsittelemätöntä tukkaakin kasvaa alta hyvää vauhtia.
Muu, kuten pituus ja kihartuminen, on sellaista, johon voi vaikuttaa kulloistenkin mieltymysten mukaan.

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 31 Touko 2011, 14:50
Kirjoittaja Venin
Kiiltoon, jota on tullut varmaankin ahkerien muhittelujen myötä roimasti lisää. Tukka on kuitenkin läpikäynyt vuoden sisään värinpoistoa ja kestoväriä, ihanasti on elpynyt.
Pituus alkaa myös kohta olla sellanen että voin olla semityytyväinen :D

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 02 Kesä 2011, 22:47
Kirjoittaja cenadra
Olen tyytyväinen
-luonnonkiharoihini (/-laineisiin)
-väriin aina silloin tällöin
-tuuheuteen

jos pituutta tulisi 30cm lisää ja hiukset olisivat täysin hyväkuntoiset, rakastaisin hiuksiani &nbsp;:D

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 23 Kesä 2011, 23:24
Kirjoittaja SC
Pidän omasta väristäni (jota nyt kasvattelen takaisin), sekä niiden silkkisyydestä ja suoruutta arvostan tottakai, joskin se näyttäisi paremmalta pidemmässä mallissa ::).

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 26 Heinä 2011, 12:15
Kirjoittaja Strix
Nyt olen tyytyväinen kuntoon, paksuuteen ja tuuheuteen. Väri saisi olla omempi, mutta olen tyytyväinen siihenki jo mikä pilkistää. Onneksi ei ole kovaa sävyeroa latvojen kanssa.

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 26 Heinä 2011, 13:19
Kirjoittaja kaksisarvi
Omaan väriini olen tyytyväinen ja kasvuvauhtikin on ihan hyvä.

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 02 Helmi 2012, 17:11
Kirjoittaja muru
Olen tyytyväinen siihen, että hiukseni ovat luonnostaan suorat ja sileät, olematta kuitenkaan yhtään lättänät. Värikin on tällä hetkellä hyvä, mutta se ei ole oma luonnollinen värini.

Kaikki muu sitten voisikin olla paljon paremmin...&nbsp; ::)

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 02 Helmi 2012, 21:08
Kirjoittaja deko
Jaahans, en sitten ollut vastannut tähänkään :)

Tyytyväinen olen:
melko lailla hiusteni pituuteen
oma värini on oikeastaan ihan nätti
hiuslaatuni on vahva ja sileä (jopa lasimainen) kunhan se on taas omaa eli neitsythiusta
mukavaa on myös lievä taipuisuus

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 02 Helmi 2012, 21:32
Kirjoittaja Fishbones
Väriin ja paksuuteen. Väri on oma, nätin(keski)ruskea, ja mun tapauksessa se on se paras väri tälle naamalle(kokeiltu on perus tummanruskeat, mustat, paloautonpunaiset, oranssit, pinkit yms.), vaikka näyttääkin snadisti hassulta, kun kulmakarvat ja silmäripset on ihan eri setistä(luonnostaan pikimustat) ::)

Ja paksuutta on vaikka muille jakaa. Ja vaikka jakaisin, se ei näkyis missään kun mulla on uskomatomat määrät paksua hiusta :D

Ja nyt kun oon ollu päälle vuoden ilman shampoota, niin voin leikkiä näillä vaikka kuinka kun en tarvitse mitään muotoiluaineita. Viisipiikkisen voimin saa kunnon Draco-hiuksetkin ;D

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 03 Helmi 2012, 10:28
Kirjoittaja Neve
Hiukset ovat terveet ja hyväkuntoiset :) Näin kasvattelijana myös hiusten kasvunopeus ilostuttaa.

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 05 Helmi 2012, 14:47
Kirjoittaja scarface
Nyt kun sain ne toissapäivänä värjättyä, olen iloinen siitä, ettei fleda ole enää kuolleen ja kulahtaneen ja erinomaisen tylsän näköinen, vaan kaikkea muuta. :) Joulukuun 22. tuli leikattua sitä viimeksi, nyt alakas olla siistimisen paikka...

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 06 Helmi 2012, 19:42
Kirjoittaja catjuska
Mä puolestaan oon tyytyväinen et toi mun oma luonnonllinen hiusväri ei ole yhtään hassumpi maantienharmaaksi&nbsp; :)

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 06 Helmi 2012, 21:39
Kirjoittaja Mai
Mä oon tyytyväinen hiusteni luonnolliseen väriin, vaikka sillä ei kauheasti pitäisi olla väliä kun värjäilen kuitenkin.&nbsp; ::) Lisäksi siihen että ne ovat luonnostaan piikkisuorat. Ja pitkäthän ne myös ovat ja sileät sellaisenaan.

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 07 Helmi 2012, 00:10
Kirjoittaja Soven
Olen tyytyväinen hiusteni luonnolliseen väriin sekä paksuuteen.

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 07 Helmi 2012, 07:12
Kirjoittaja Nala
Jos nyt jotain hyvää omasta hiuksistosta voi sanoa, niin onhan nää ihan mukavan paksut ja taipuisat :)

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 21 Huhti 2012, 00:33
Kirjoittaja Varjotar
Hiusten väriin sekä määrään ja paksuuteen. Kiharatkin on ok, kun ne saa kuriin.

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 21 Huhti 2012, 19:59
Kirjoittaja eivor
Hiusta on paljon. Hiuslaatu on kuitenkin taipuisaa eikä pitkänäkään roiku velttona pitkin päätä. Toisinaan tämä juttu tosin ärsyttää, eli silloin kun haluaisin sileän ja suoran tukan :D Yleensä kuitenkin tykkään vähän vallattomammasta tukkatyylistä, eli hyvä vaan, että ei ilman suoristusrautaa asetu.

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 25 Huhti 2012, 08:05
Kirjoittaja Chronos
Kohtalaisen paksut ja sileät :) Vielä kun saan latvat pätkäistyä niin tulee vähän paksumpi efekti.

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 26 Huhti 2012, 16:02
Kirjoittaja Bristow
Kasvavat nopeasti, ovat paksut ja sileät, oma ihana vaalean ruskea väri&nbsp; :l&nbsp; Siitä en tykkää että hiukseni ovat niin itsepäisen piikkisuorat etteivät kiharat pysy vaikka mitä tekisi, lisäksi pesun jälkeen hiusten kuivuminen kestää 5 tuntia ja kun en halua rasittaa hiuksiani föönillä niin välillä menee hermo.. ja talvella sähköisyys! (piti nyt purkautua noista miinuspuolistakin&nbsp; :D )

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 02 Touko 2012, 19:07
Kirjoittaja elisa-katriina
Väri on nyt tosi kiva. Sellainen punertava tummanvaalea :-* Oman värin päällä on yksi Santen strawberry blonde, tummuusaste siis sama kuin oma, mutta sävy lämpimämpi. Hiusten kunto myös muuten ok, mutta latvat ovat kuivat. Pituus ihan kiva, mutta haluan kasvattaa vielä n. 10cm.

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 06 Touko 2012, 16:40
Kirjoittaja Heiku
Olen tyytyväinen hiusteni nykyiseen väriin sekä hiusten paksuuteen. Tässä pituudessa tykkään jo hiusten kiharuudesta. Lisäksi olen tyytyväinen siihen, että hiukseni ovat kaikesta huolimatta todella kestävät ja vahvat.

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 08 Touko 2012, 16:07
Kirjoittaja hampputukka
Tuuheuteen, väriin ja siihen, että tukka on pikkuhiljaa muuttunut taas hyväkuntoiseksi (takana reilun vuoden blondausputki)...

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 11 Marras 2013, 21:21
Kirjoittaja SabbraCadabra
Omaan luonnonkiharaan, en malta odottaa et tukka kasvais kunnon pituuteen! Laitan kuvan mustan tukan ajalta koska siinä kiharuus näkyy parhaiten <3
Kuva

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 13 Marras 2013, 16:24
Kirjoittaja Strix
Nyt aikalailla kaikkeen. Kävin leikkauttamassa itselleni otsatukan niin se piristi ilmettä viimeisen silauksen verran. Pituus, kunto ja väri on hyvä. Juuri nyt ei tarvite muusta huolehtia kuin ylläpidosta. Päänahkakin on kunnossa ja omat luonnonkiharat miellyttävät enemmän kuin koskaan.

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 13 Marras 2013, 23:26
Kirjoittaja Evakkosiili
Ne on paksut, kasvavat nopeasti ja kestävät ihmeen paljon rääkkiä menemättä huonoon kuntoon.

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 14 Marras 2013, 07:21
Kirjoittaja julietjones
Juuresta kymmenisen senttiä on vähemmän rääkättyä ja oijoi miten se kiiltää. <3 Itse juurikasvukin näyttää yllättävän hyvältä, vakavasti harkitsen oman värin kasvatusta.

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 14 Marras 2013, 10:27
Kirjoittaja Louna
Mulla on jo tosi pitkä "juurikasvu" (joka ei onneksi kunnolla erotu värjätystä), eli oon hyvää vauhtia pääsemässä eroon huonokuntoisesta, rääkätystä tukasta. Hiukset kasvaa nopeasti ja niitä on paljon&nbsp; :)

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 14 Marras 2013, 12:26
Kirjoittaja Jenje
Tykkään hiusteni (värjätystä) mustasta väristä silloin kun se ei ole haalistunut ruskeaksi. Pituuteen olen myös ihan tyytyväinen, vaikka ainahan se lisäpituuskin kelpaisi. :D

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 18 Marras 2013, 20:46
Kirjoittaja Eleonora
Mäkin olen tyytyväinen kauniiseen, vaaleaan väriin, paksuuteen ja melkein pituuteenkin. Oikeastaan mulla taitaa olla melkein unelmatukkani tällä hetkellä :D

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 21 Marras 2013, 19:19
Kirjoittaja versicolori
Olen tyytyväinen hiuksissani siihen, että ne ovat kestäneet hyvin mukana, vaikka terveys on reistaillut. Ajattelen, että on hyvä pyrkiä olemaan tyytyväinen siihen mitä itsellä on ja että asiat voisi olla huonomminkin&nbsp; :) tyytyväisyyttä herättää myös se, että tukka on ottanut kasvuspurtin. Tykkään luonnollisesta väristäni ja hiuslaadusta, kiillosta ja pehmeydestä.

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 24 Marras 2013, 00:02
Kirjoittaja pitkätukka
Pidän hiusteni omasta väristä. Kannatti siis kasvattaa se takaisin enkä tule luultavasti värjäämään enää koskaan. Jatkuva värjääminen noin kuukausittain 15-vuotiaasta 32-vuotiaaksi riitti minulle. &nbsp;

Olen tyytyväinen myös hiusteni keskimääräiseen paksuuteen (ympärysmitta 8,5 cm ponnarin tyvestä mitaten). Se ei näytä ohuelta, mutta tukka ei ole myöskään niin paksu että se olisi hirveän raskas esim. puikkonutturalla, niin että siitä tulisi pää- tai niskasärkyä.&nbsp;

Myös hiusteni nykypituus miellyttää. Sehän ei kuitenkaan tarkoita, että kasvatukseni oli nyt tässä (vähän yli vyötärön). Se jatkuu yhä, mutta tarkoitin että hiukset eivät ole tuntuneet enää vyötärömitan saavutettuani omasta mielestäni liian lyhyiltä. BSL oli vähän siinä ja siinä, menetteli, mutta vyötärön kohdalla vasta alkoi tuntua aidosti kotoisalta. &nbsp;;D

Sekin on ok, että hiukseni ovat taipuisat. Eivät suorat eivätkä kiharat, vaan jotain siltä väliltä. Jos saisin valita vapaasti ihan millaiset hiukset tahansa, valitsisin piikkisuorat, mutta tämä on toiseksi paras vaihtoehto, ja koska en omista luonnostaan piikkisuoria hiuksia, olen oppinut loppujen lopuksi pitämään siitä mitä olen päähäni saanut.

Olen hyvin tyytyväinen myös kokeilun vuoksi parin vuoden ajan kasvattamiini fairytale-latvoihin. Haluankin pitää ne toistaiseksi eikä siinä näy olevan mitään ongelmaa, koska latvat eivät ole haaroittuneet reilussa parissa vuodessa oikeastaan yhtään. Muutaman kuukauden välein tekemäni latvojen silmäily on paljastanut vain pari haaroittunutta hiusta per kerta, mikä on todella vähän. Silloin kun värjäsin hiuksia, haaroittuneita latvoja löytyi aina vaikka olisin leikellyt niitä yksitellen pois joka viikko... kuten johonkin aikaan teinkin.

Olen tietysti tyytyväinen myös hiusteni hyvään kuntoon sekä siihen, että ne kasvavat aika nopeasti.

Voikin sanoa, että olen kokonaisuutena hiuksissani kaikkein tyytyväisin siihen, että päätin kasvattaa oman värini takaisin. Se on vaikuttanut latvojen kunnossa pysymiseen (eivät haaroitu), melkein mikä tahansa shampoopala (tai muu shampoo) toimii vähintään tyydyttävästi (värjätyt hiukseni taas olivat tosi krantut ja lähmäefektikin tuli helposti väärillä aineilla), ei ole huolta tyvikasvusta ja rahaa säästyy.

Oho, tajusin tähän kysymykseen vastaamisen tuloksena, että pidän nykyhiuksistani todella paljon. Oikeastaan kaikesta niissä. &nbsp;:)

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 01 Maalis 2014, 21:27
Kirjoittaja Punatulkku
Pidän hiusteni paksuudesta. Ponnarin paksuutta en ole koskaan tullut mitanneeksi, mutta kommentteja hiusten tuuheudesta saan sitäkin useammin. Tuo paksuus ilahduttaa, sillä vaikka oma väri ei ole kovin kaunis niin sille on varsin helposti jotakin tehtävissä, lisäkerumbaan taas tuskin viitsisin lähteä jos olisi ohut letti. Myös hiusten - ainakin olosuhteet huomioon ottaen - hyvä kunto ilahduttaa. Pituus on tällä hetkellä liian lyhyt ollakseen mun unelmatukka, mutta tiedän että sitkeällä kasvatuksella voin mitä todennäköisimmin saavuttaa haluamani pitkät, tuuheat vaaleat hiukset &nbsp;:D

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 01 Maalis 2014, 21:53
Kirjoittaja Lilli
Paksuuteen, pituuteen ja siihen että ne on luonnonkiharat (toivoisin lisää kiharaa)&nbsp; <3

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 23 Touko 2014, 05:06
Kirjoittaja vanille
hiukseni ovat melko tuuheat ja ne tuntuvat pehmeiltä ja sileiltä kookosöljyn ja tehohoitojen muhittelun ansiosta.
ne myös kasvavat nopeasti, ainakin tuntuu siltä :D

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 23 Touko 2014, 07:00
Kirjoittaja rhoda
Sileyteen ja helppohoitoisuuteen. Suihkun jälkeen voi vain kammata ja antaa olla. Luksusta verrattuna entiseen takkuhulabaloohon (tosin uskon, että täältä omaksumillani opeilla pärjäisin myös värjätyn tukan kanssa, jos sille tielle vielä lähden).

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 23 Touko 2014, 07:31
Kirjoittaja Cecilia
Tämä tulee kuulostamaan kamalan narsistiselta, mutta oikeastaan kaikkeen. Tukan väri on nyt todella hyvä, kun olen vihdoin saanut omaa väriä kasvatettua niin paljon, ettei eroa aikoinaan värjättyyn latvaan edes huomaa. Pituus on juuri sopiva, ja tukka on sen verran paksu, että kaikenlaisia hoitoaineita ja öljyjä voi läiskiä tukkaan ilman, että tulee päätä myöten valuva liimaletti. Arjessa muotoilutoimenpiteiksi riittää se, että sivelen tukkaan vähän jätettävää hiusöljyä ja annan kuivua.

Jos jostain pitää päästä valittamaan, niin tukka voisi olla luonnostaan hieman suorempi ja kasvaa nopeammin :D

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 01 Kesä 2014, 20:03
Kirjoittaja SannaS
Hiukset alkaa olla siedettävän mittaiset. Parin vuoden takainen nysä on muisto vain ja tilalla lapaluiden väliin yltävät hiukset. Lisää pituutta saa tulla, mutta nämä on jo siedettävän mittaiset :)

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 12 Kesä 2015, 06:54
Kirjoittaja syreeni
Olen tyytyväinen siitä, että hiukset on suht paksut ja aika hyvän pitusetkin :)

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 14 Kesä 2015, 17:43
Kirjoittaja Mir
Oon tosi tyytyväinen nykyiseen malliin. Onneksi uskalsin pätkäistä pitkän tukkani ja kokeilla lyhyempää mallia, tää on niin paljon kivampi ja helpompi.&nbsp; :-*

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 14 Kesä 2015, 20:06
Kirjoittaja Aivina
Mun luonnollinen hiusten väri on tosi kiva. Aina välillä mietin värjäämistä, mutta sitten yleensä samaan aikaan tajua , että mun oma väri sopii mulle hyvin enkä oikeastaan tiedä, mitä sille haluaisin edes tehdä.

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 30 Kesä 2015, 18:55
Kirjoittaja enna
Väriin, pitkästä aikaa. Ja siihen, että oman värin kasvattaminen on hyvällä mallilla ja sitä on vaivatonta jatkaa.

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 08 Heinä 2015, 22:56
Kirjoittaja Eleven
Omaa väriä on kohta olkapäille saakka ja hiusten kunto on huimasti parempi kuin värjäysaikoina! Niskasta tukka on ehtinyt uusiutua lähes kokonaan ja se on niin häikäisevän sileä, että mietin tosissani miksi koskaan värjäsin tukkaa. Myös pituutta on tullut paljon lisää ja latva on toki paremman näköinen nyt.

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 10 Heinä 2015, 12:22
Kirjoittaja karpalo
Olen tyytyväinen siihen, ettei hiukset katkeile tai mene takkuun.

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 10 Heinä 2015, 21:10
Kirjoittaja wilma
Hiukset on venähtäneet ihan yhtäkkiä pituutta tosi paljon. Musta tää vähän vajaa bsl-pituus tuntuu tällä hetkellä kaikista parhaimmalta mulle. &nbsp;:)

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 20 Helmi 2016, 16:25
Kirjoittaja Midnight
Niiden väriin ja siniseen taittoon :l

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 01 Maalis 2016, 22:13
Kirjoittaja Sassy
Mulla taitaa olla melko harvinainen tilanne; olen tyytyväinen kerrankin ihan kaikkeean. Latvojen kunto ei ole täydellinen, vaikka niitä leikattiin kuukausi sitten. Tyvessäkin on jo hieman juurikasvua, mutta se hoitunee tällä viikolla kampaajalla piiloon. Kokonaisuudessaan mulla on kuitenkin varmaan ensimmäistä kertaa elämässäni hiukset, joista pidän niin aamulla herätessä täysin laittautumattomana kuin täydessä tällingissäkin. Väri sopii omiin piirteisiini mielestäni jopa paremmin kuin luonnollinen värini ja pituutena reilu BSL/ mid back on riittävän näyttävä. Nykyinen kampaajani osaa leikata kerroksetkin niin, että hiukset laskeutuvat kauniisti. Lisäksi oman värin kasvatusta seurannut värjäys toi kauniin kiillon lisäksi ihanan pehmeyden hiuksiin, kerrankin pohjalla ei ole mitään vaalennusta. Nämä taitaa olla "oman elämän täydelliset hiukset"&nbsp; :D

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 20 Maalis 2016, 11:15
Kirjoittaja Tähkäpää
Hiukset kasvavat suht nopeasti, ja ovat pienestä kuivuudesta huolimatta hyväkuntoiset. Oma hiustenväri on todella kiva ja olen siihen tyytyväinen :) Pituutta saa helposti tulla vielä montakymmentä senttiä lisää :)

Re: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Lähetetty: 03 Loka 2021, 12:40
Kirjoittaja Tindelila
Varmaan ku kasvaa melko nopeaa, Väriin oon tyytyväinen ku tummentunu aika paljo vaaleanruskeasta.
Pitäs olla tyytyväinen määrään ja paksuuteen koska niin moni sellaset haluaa mutta en ole, ohuemmat haluan.