Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
muru

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja muru »

Olen tyytyväinen siihen, että hiukseni ovat luonnostaan suorat ja sileät, olematta kuitenkaan yhtään lättänät. Värikin on tällä hetkellä hyvä, mutta se ei ole oma luonnollinen värini.

Kaikki muu sitten voisikin olla paljon paremmin...  ::)
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja deko »

Jaahans, en sitten ollut vastannut tähänkään :)

Tyytyväinen olen:
melko lailla hiusteni pituuteen
oma värini on oikeastaan ihan nätti
hiuslaatuni on vahva ja sileä (jopa lasimainen) kunhan se on taas omaa eli neitsythiusta
mukavaa on myös lievä taipuisuus
this too shall pass.
Avatar
Fishbones
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 140
Liittynyt: 08 Maalis 2010, 20:24

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Fishbones »

Väriin ja paksuuteen. Väri on oma, nätin(keski)ruskea, ja mun tapauksessa se on se paras väri tälle naamalle(kokeiltu on perus tummanruskeat, mustat, paloautonpunaiset, oranssit, pinkit yms.), vaikka näyttääkin snadisti hassulta, kun kulmakarvat ja silmäripset on ihan eri setistä(luonnostaan pikimustat) ::)

Ja paksuutta on vaikka muille jakaa. Ja vaikka jakaisin, se ei näkyis missään kun mulla on uskomatomat määrät paksua hiusta :D

Ja nyt kun oon ollu päälle vuoden ilman shampoota, niin voin leikkiä näillä vaikka kuinka kun en tarvitse mitään muotoiluaineita. Viisipiikkisen voimin saa kunnon Draco-hiuksetkin ;D
Neve
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 770
Liittynyt: 06 Syys 2008, 15:05

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Neve »

Hiukset ovat terveet ja hyväkuntoiset :) Näin kasvattelijana myös hiusten kasvunopeus ilostuttaa.
scarface

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja scarface »

Nyt kun sain ne toissapäivänä värjättyä, olen iloinen siitä, ettei fleda ole enää kuolleen ja kulahtaneen ja erinomaisen tylsän näköinen, vaan kaikkea muuta. :) Joulukuun 22. tuli leikattua sitä viimeksi, nyt alakas olla siistimisen paikka...
catjuska
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2253
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 15:15

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja catjuska »

Mä puolestaan oon tyytyväinen et toi mun oma luonnonllinen hiusväri ei ole yhtään hassumpi maantienharmaaksi  :)
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett
Mai
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 04 Syys 2011, 03:57

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Mai »

Mä oon tyytyväinen hiusteni luonnolliseen väriin, vaikka sillä ei kauheasti pitäisi olla väliä kun värjäilen kuitenkin.  ::) Lisäksi siihen että ne ovat luonnostaan piikkisuorat. Ja pitkäthän ne myös ovat ja sileät sellaisenaan.
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!
Soven

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Soven »

Olen tyytyväinen hiusteni luonnolliseen väriin sekä paksuuteen.
Nala
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 149
Liittynyt: 01 Kesä 2006, 14:12

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Nala »

Jos nyt jotain hyvää omasta hiuksistosta voi sanoa, niin onhan nää ihan mukavan paksut ja taipuisat :)
Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890
Varjotar

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Hiusten väriin sekä määrään ja paksuuteen. Kiharatkin on ok, kun ne saa kuriin.
eivor
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 97
Liittynyt: 18 Marras 2009, 09:44

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja eivor »

Hiusta on paljon. Hiuslaatu on kuitenkin taipuisaa eikä pitkänäkään roiku velttona pitkin päätä. Toisinaan tämä juttu tosin ärsyttää, eli silloin kun haluaisin sileän ja suoran tukan :D Yleensä kuitenkin tykkään vähän vallattomammasta tukkatyylistä, eli hyvä vaan, että ei ilman suoristusrautaa asetu.
Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Chronos »

Kohtalaisen paksut ja sileät :) Vielä kun saan latvat pätkäistyä niin tulee vähän paksumpi efekti.
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
Bristow

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Bristow »

Kasvavat nopeasti, ovat paksut ja sileät, oma ihana vaalean ruskea väri&nbsp; :l&nbsp; Siitä en tykkää että hiukseni ovat niin itsepäisen piikkisuorat etteivät kiharat pysy vaikka mitä tekisi, lisäksi pesun jälkeen hiusten kuivuminen kestää 5 tuntia ja kun en halua rasittaa hiuksiani föönillä niin välillä menee hermo.. ja talvella sähköisyys! (piti nyt purkautua noista miinuspuolistakin&nbsp; :D )
elisa-katriina
Haiven
Haiven
Viestit: 46
Liittynyt: 14 Touko 2010, 19:27

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja elisa-katriina »

Väri on nyt tosi kiva. Sellainen punertava tummanvaalea :-* Oman värin päällä on yksi Santen strawberry blonde, tummuusaste siis sama kuin oma, mutta sävy lämpimämpi. Hiusten kunto myös muuten ok, mutta latvat ovat kuivat. Pituus ihan kiva, mutta haluan kasvattaa vielä n. 10cm.
2b/c F ii, hartiapituiset kuivuuteen ja pörröisyyteen taipuvaiset punertavan tummanvaaleat hiukset
Heiku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 163
Liittynyt: 22 Tammi 2011, 19:01

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Heiku »

Olen tyytyväinen hiusteni nykyiseen väriin sekä hiusten paksuuteen. Tässä pituudessa tykkään jo hiusten kiharuudesta. Lisäksi olen tyytyväinen siihen, että hiukseni ovat kaikesta huolimatta todella kestävät ja vahvat.
Vastaa Viestiin