Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
hampputukka
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 81
Liittynyt: 07 Touko 2012, 20:24

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja hampputukka »

Tuuheuteen, väriin ja siihen, että tukka on pikkuhiljaa muuttunut taas hyväkuntoiseksi (takana reilun vuoden blondausputki)...
Hiuslaatuni 1bMii. Kasvatan kohti vyötäröä, tällä hetkellä ollaan bsl:ssä!
http://www.juurikasvu.org/smf/http://localhost/\/viewtopic.php?p=848478#p848478 Kuvia hiuksistani sivulla 24.
SabbraCadabra

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja SabbraCadabra »

Omaan luonnonkiharaan, en malta odottaa et tukka kasvais kunnon pituuteen! Laitan kuvan mustan tukan ajalta koska siinä kiharuus näkyy parhaiten <3
Kuva
Strix

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Strix »

Nyt aikalailla kaikkeen. Kävin leikkauttamassa itselleni otsatukan niin se piristi ilmettä viimeisen silauksen verran. Pituus, kunto ja väri on hyvä. Juuri nyt ei tarvite muusta huolehtia kuin ylläpidosta. Päänahkakin on kunnossa ja omat luonnonkiharat miellyttävät enemmän kuin koskaan.
Evakkosiili
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 76
Liittynyt: 12 Syys 2013, 21:19

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Evakkosiili »

Ne on paksut, kasvavat nopeasti ja kestävät ihmeen paljon rääkkiä menemättä huonoon kuntoon.
julietjones
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 546
Liittynyt: 10 Elo 2009, 18:39

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja julietjones »

Juuresta kymmenisen senttiä on vähemmän rääkättyä ja oijoi miten se kiiltää. <3 Itse juurikasvukin näyttää yllättävän hyvältä, vakavasti harkitsen oman värin kasvatusta.
1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.
Louna
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 724
Liittynyt: 30 Syys 2012, 14:41

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Louna »

Mulla on jo tosi pitkä "juurikasvu" (joka ei onneksi kunnolla erotu värjätystä), eli oon hyvää vauhtia pääsemässä eroon huonokuntoisesta, rääkätystä tukasta. Hiukset kasvaa nopeasti ja niitä on paljon&nbsp; :)
2c F ii
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Jenje »

Tykkään hiusteni (värjätystä) mustasta väristä silloin kun se ei ole haalistunut ruskeaksi. Pituuteen olen myös ihan tyytyväinen, vaikka ainahan se lisäpituuskin kelpaisi. :D
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
Eleonora
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2149
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 00:25

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Eleonora »

Mäkin olen tyytyväinen kauniiseen, vaaleaan väriin, paksuuteen ja melkein pituuteenkin. Oikeastaan mulla taitaa olla melkein unelmatukkani tällä hetkellä :D
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.&nbsp; Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.
versicolori
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 17 Loka 2011, 15:07

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja versicolori »

Olen tyytyväinen hiuksissani siihen, että ne ovat kestäneet hyvin mukana, vaikka terveys on reistaillut. Ajattelen, että on hyvä pyrkiä olemaan tyytyväinen siihen mitä itsellä on ja että asiat voisi olla huonomminkin&nbsp; :) tyytyväisyyttä herättää myös se, että tukka on ottanut kasvuspurtin. Tykkään luonnollisesta väristäni ja hiuslaadusta, kiillosta ja pehmeydestä.
pitkätukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 945
Liittynyt: 05 Heinä 2008, 19:25

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja pitkätukka »

Pidän hiusteni omasta väristä. Kannatti siis kasvattaa se takaisin enkä tule luultavasti värjäämään enää koskaan. Jatkuva värjääminen noin kuukausittain 15-vuotiaasta 32-vuotiaaksi riitti minulle. &nbsp;

Olen tyytyväinen myös hiusteni keskimääräiseen paksuuteen (ympärysmitta 8,5 cm ponnarin tyvestä mitaten). Se ei näytä ohuelta, mutta tukka ei ole myöskään niin paksu että se olisi hirveän raskas esim. puikkonutturalla, niin että siitä tulisi pää- tai niskasärkyä.&nbsp;

Myös hiusteni nykypituus miellyttää. Sehän ei kuitenkaan tarkoita, että kasvatukseni oli nyt tässä (vähän yli vyötärön). Se jatkuu yhä, mutta tarkoitin että hiukset eivät ole tuntuneet enää vyötärömitan saavutettuani omasta mielestäni liian lyhyiltä. BSL oli vähän siinä ja siinä, menetteli, mutta vyötärön kohdalla vasta alkoi tuntua aidosti kotoisalta. &nbsp;;D

Sekin on ok, että hiukseni ovat taipuisat. Eivät suorat eivätkä kiharat, vaan jotain siltä väliltä. Jos saisin valita vapaasti ihan millaiset hiukset tahansa, valitsisin piikkisuorat, mutta tämä on toiseksi paras vaihtoehto, ja koska en omista luonnostaan piikkisuoria hiuksia, olen oppinut loppujen lopuksi pitämään siitä mitä olen päähäni saanut.

Olen hyvin tyytyväinen myös kokeilun vuoksi parin vuoden ajan kasvattamiini fairytale-latvoihin. Haluankin pitää ne toistaiseksi eikä siinä näy olevan mitään ongelmaa, koska latvat eivät ole haaroittuneet reilussa parissa vuodessa oikeastaan yhtään. Muutaman kuukauden välein tekemäni latvojen silmäily on paljastanut vain pari haaroittunutta hiusta per kerta, mikä on todella vähän. Silloin kun värjäsin hiuksia, haaroittuneita latvoja löytyi aina vaikka olisin leikellyt niitä yksitellen pois joka viikko... kuten johonkin aikaan teinkin.

Olen tietysti tyytyväinen myös hiusteni hyvään kuntoon sekä siihen, että ne kasvavat aika nopeasti.

Voikin sanoa, että olen kokonaisuutena hiuksissani kaikkein tyytyväisin siihen, että päätin kasvattaa oman värini takaisin. Se on vaikuttanut latvojen kunnossa pysymiseen (eivät haaroitu), melkein mikä tahansa shampoopala (tai muu shampoo) toimii vähintään tyydyttävästi (värjätyt hiukseni taas olivat tosi krantut ja lähmäefektikin tuli helposti väärillä aineilla), ei ole huolta tyvikasvusta ja rahaa säästyy.

Oho, tajusin tähän kysymykseen vastaamisen tuloksena, että pidän nykyhiuksistani todella paljon. Oikeastaan kaikesta niissä. &nbsp;:)
Viimeksi muokannut pitkätukka, 25 Marras 2013, 00:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.
Punatulkku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 69
Liittynyt: 09 Syys 2012, 22:28

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Punatulkku »

Pidän hiusteni paksuudesta. Ponnarin paksuutta en ole koskaan tullut mitanneeksi, mutta kommentteja hiusten tuuheudesta saan sitäkin useammin. Tuo paksuus ilahduttaa, sillä vaikka oma väri ei ole kovin kaunis niin sille on varsin helposti jotakin tehtävissä, lisäkerumbaan taas tuskin viitsisin lähteä jos olisi ohut letti. Myös hiusten - ainakin olosuhteet huomioon ottaen - hyvä kunto ilahduttaa. Pituus on tällä hetkellä liian lyhyt ollakseen mun unelmatukka, mutta tiedän että sitkeällä kasvatuksella voin mitä todennäköisimmin saavuttaa haluamani pitkät, tuuheat vaaleat hiukset &nbsp;:D
Viimeksi muokannut Punatulkku, 01 Maalis 2014, 21:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lilli
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 197
Liittynyt: 24 Helmi 2014, 08:23

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Lilli »

Paksuuteen, pituuteen ja siihen että ne on luonnonkiharat (toivoisin lisää kiharaa)&nbsp; <3
1c/2a M iii waist length. Ikuinen kasvattaja. Kihartuva ja paksu tukka (ponnari 10,5 cm).&nbsp; Oman värin kasvatus 09/13-17. Omalla värillä mennään.
vanille

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja vanille »

hiukseni ovat melko tuuheat ja ne tuntuvat pehmeiltä ja sileiltä kookosöljyn ja tehohoitojen muhittelun ansiosta.
ne myös kasvavat nopeasti, ainakin tuntuu siltä :D
Viimeksi muokannut vanille, 23 Touko 2014, 05:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
rhoda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 614
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 09:07

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja rhoda »

Sileyteen ja helppohoitoisuuteen. Suihkun jälkeen voi vain kammata ja antaa olla. Luksusta verrattuna entiseen takkuhulabaloohon (tosin uskon, että täältä omaksumillani opeilla pärjäisin myös värjätyn tukan kanssa, jos sille tielle vielä lähden).
Cecilia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 846
Liittynyt: 05 Huhti 2009, 10:59

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Cecilia »

Tämä tulee kuulostamaan kamalan narsistiselta, mutta oikeastaan kaikkeen. Tukan väri on nyt todella hyvä, kun olen vihdoin saanut omaa väriä kasvatettua niin paljon, ettei eroa aikoinaan värjättyyn latvaan edes huomaa. Pituus on juuri sopiva, ja tukka on sen verran paksu, että kaikenlaisia hoitoaineita ja öljyjä voi läiskiä tukkaan ilman, että tulee päätä myöten valuva liimaletti. Arjessa muotoilutoimenpiteiksi riittää se, että sivelen tukkaan vähän jätettävää hiusöljyä ja annan kuivua.

Jos jostain pitää päästä valittamaan, niin tukka voisi olla luonnostaan hieman suorempi ja kasvaa nopeammin :D
Vastaa Viestiin