Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
hilary

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja hilary »

Luonnolliseen väriini joka on kupari/kastanja/oranssi sekoite. Ja kunto on nyt ihan hyvä hellävaraisen hoitamiseni tuloksena  O:)
kivi

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja kivi »

Omaan, noin 7-asteiseen lämpimänruskeaan hiusväriiin sekä paksuuteen. Vuoden päästä hiukset ovat jo kasvaneet hyvään pituuteenkin.
Arnella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 954
Liittynyt: 02 Maalis 2010, 15:53

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Arnella »

Oikeastaan ainoa asia, johon olen tyytyväinen on hiusten kunto ja kestävyys. Latvojen siistiminen kerran vuodessa riittää, vaikka hiukset ovat miedosti vaalennetut. Vaatii toki hoitoa, että näin on, mutta hiustenhoito on kivaa.  :)

Kaikesta muusta löytyisikin sitten vaan valittamista.  ::)
1bMii, vaalennettu.
pitkätukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 945
Liittynyt: 05 Heinä 2008, 19:25

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja pitkätukka »

Nyt olen todella tyytyväinen siihen, että näistä saa pitkän niskaletin, jonka kanssa nukkua tai olla yleensäkin pitkällään, ja jonka voi kietaista muutamassa sekunnissa puikolla Nautilus-nutturaksi, kun olen ylhäällä. Tätä vaihtelua kun tekee monta kertaa päivässä, osaa yllättäen arvostaa Nautilukseen sopivaa pituutta ja sitä, että se onnistuu myös letitettyihin hiuksiin. Hiukset eivät mene missään vaiheessa pahasti sekaisin eivätkä ole juurikaan tiellä.

Olen tyytyväinen myös niiden nykyisellään entistäkin harvempaan pesuväliin, koska hiuspohjani kuivahti äskettäin lisää. Pesen nyt kerran kahdessa viikossa. Hiukseni ovat nykytilanteessani erittäin käytännölliset.
Viimeksi muokannut pitkätukka, 12 Helmi 2011, 17:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.
Jeyzie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3204
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:06

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Jeyzie »

Mä oon tyytyväinen, että mun tukka on pystynyt kasvamaan aikuiseksi teinihörhöilyvuosien jälkeen. Se on pitkä, paksu ja välillä jopa ylikuntoinen (tykkään vähän pörröisestä). Lisäksi se on hyvin leikattu, ettei ole ollenkaan tylsä.
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!
Anissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2364
Liittynyt: 06 Joulu 2006, 16:34

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Anissa »

Olen tyytyväinen pituuteen, hyvään kuntoon ja omaan väriini. Hiustenhoito on myös kaikinpuolin helppoa, eikä tukka vaadi juuri mitään. Sikäli hyvä, koska musta on tullut niin laiska, etten jaksa yhtään panostaa hiustenhoitoon.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

Omaan väriin, vaikka ensin pidinkin sitä poiskasvatusvaiheessa harmaana ja muutenkin ruman värisenä. Mutta onhan se kuitenkin se ihan oma väri  :) Ei tee mieli enää edes värjätä, kun tämä on niin uniikki kun lähes kaikki muut värjäävät hiuksiaan. Kaiken järjen mukaan tämän pitäisi olla se ihoon ja silmiin kaikkein natsaavin väri, mutta en ehkä allekirjoita sitä kuitenkaan.
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Tällä hetkellä olen tyytyväinen (ja yllättynyt!) hiusteni kasvutahdista. Viime kesän kuvia katseltuani totesin että kyllä tämä reuhka on viime kesästä asti kasvanut sen 2cm kuukaudessa... 0_0
En olisi tyytyväinen hirmuiseen venymiseen mikäli olisin leikannut lyhyeksi syksyllä...
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Luscious »

Pituus (jota sais olla kyllä enemmänkin)
Taipuisuus
Väri <3
Tuuheus
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
Kunis

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Kunis »

Luonnolliseen väriini olen melkoisan tyytyväinen, vaikka hieman turhan punertava on makuuni. Mutta erityisen tyytyväinen olen paksuuteen ja jäntevyyteen. Nyt kun omaa, käsittelemätöntä tukkaakin kasvaa alta hyvää vauhtia.
Muu, kuten pituus ja kihartuminen, on sellaista, johon voi vaikuttaa kulloistenkin mieltymysten mukaan.
Venin
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 124
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 16:43

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Venin »

Kiiltoon, jota on tullut varmaankin ahkerien muhittelujen myötä roimasti lisää. Tukka on kuitenkin läpikäynyt vuoden sisään värinpoistoa ja kestoväriä, ihanasti on elpynyt.
Pituus alkaa myös kohta olla sellanen että voin olla semityytyväinen :D
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.
cenadra
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 306
Liittynyt: 02 Maalis 2011, 01:32

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja cenadra »

Olen tyytyväinen
-luonnonkiharoihini (/-laineisiin)
-väriin aina silloin tällöin
-tuuheuteen

jos pituutta tulisi 30cm lisää ja hiukset olisivat täysin hyväkuntoiset, rakastaisin hiuksiani &nbsp;:D
Viimeksi muokannut cenadra, 12 Kesä 2011, 21:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.
SC
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 483
Liittynyt: 24 Kesä 2009, 11:06

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja SC »

Pidän omasta väristäni (jota nyt kasvattelen takaisin), sekä niiden silkkisyydestä ja suoruutta arvostan tottakai, joskin se näyttäisi paremmalta pidemmässä mallissa ::).
1aFMii,&nbsp;kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy
Strix

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja Strix »

Nyt olen tyytyväinen kuntoon, paksuuteen ja tuuheuteen. Väri saisi olla omempi, mutta olen tyytyväinen siihenki jo mikä pilkistää. Onneksi ei ole kovaa sävyeroa latvojen kanssa.
kaksisarvi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 141
Liittynyt: 04 Touko 2011, 11:54

Vs: Mihin olet tyytyväinen hiuksissasi?

Viesti Kirjoittaja kaksisarvi »

Omaan väriini olen tyytyväinen ja kasvuvauhtikin on ihan hyvä.
Vastaa Viestiin